quote:Op donderdag 2 december 2004 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misbruik van de rechtsgang, praat maar niet, dan doe je al gek genoeg. Ik denk in soortgelijke zaken, dat heb ik geleerd tijdens mijn B1 Nederlands Recht. Volgens mij heeft nog nooit een ongelovige een zaak aangespannen wegens Godslastering.....dat zou ook wat zijn zeg
Op een ander forum las ik dat uit wordt gegaan dat Labour ongeveer 100 zetels meer wint dan de oppositie volgend jaar, dus ongeveer 30-40 zetels verliest t.o.v. de huidige situatie. Dan houden ze nog steeds zo'n 380 zetels over.quote:Op donderdag 2 december 2004 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ok ik meende het een ker ergens gelezen te hebben. Ik denk trouwens niet dat de tories nog veel zullen winnen. Die verkeren ondanks een zwak Labour nog steeds in een ernstige crisis.
Nee, idd. De Lib-Dems hebben nu 7,8% van de zetels en 18,3% van de stemmen.quote:
Maar districtenstelsel maakt de uiteindelijke verdeling er natuurlijk niet echt eerlijker op.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nooit stom gedaan tegen Aaahikwordgek, maar wordt wel uitgemaakt voor gemuteerde kutmoslim.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:42 schreef George-Butters het volgende:
Wie heeft er een leuke Bernhard grap?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jou ook niet of je Hitler bent. Je zuigt. Nep-RQ.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals jij kort daarvoor bij mij deed, pathologisch leugenaartje.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat mag jij best doen. Ik ben namelijk Hitler niet.
Typisch, dat sommige vragen blijkbaar niet gesteld kunnen worden omdat ze te confronterend zijn. Zelfs Melkert was niet zo politiek correct.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:43 schreef RichardQuest het volgende:
Voor jij wederopstanding was het hier veel gezelliger, aaah.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoef niet op vragen in te gaan, die te ver van de werkelijkheid liggen, dan blijf je bezig. Kom jij eerst maar eens met een onderbouwing voor die vraag.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, toen kreeg je geen commentaar op je oppervlakkige kinderachtige non-politieke geblaat, toch? Moet confronterend zijn, he?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De onderbouwing is pure nieuwsgierigheid naar je zelfkennis. Met mijn vraag zit namelijk niet de suggestie dat ik jou een xenofoob vind, daarom stel ik een vraag.
Maar goed, je hebt al een deel van de vraag beantwoord, je zegt namelijk dat het te ver van de werkelijkheid ligt. Dus is mijn vraag, wat maakt jou géén xenofoob.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nooit stom gedaan tegen Aaahikwordgek, maar wordt wel uitgemaakt voor gemuteerde kutmoslim.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet zo slap lullen, ik hoef mijn onschuld niet aan te tonen, zo werkt dat alleen in dictaturen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vraag jou ook niet uit te leggen waarom je geen Hitler bent.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zuig, ben oppervlakkig en ook nog 's kinderachtig, omdat ik hem een open vraag stel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vooral het soort vraag he.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga jij anders eens met sjun in de clinch over nikkers die zich moeten schamen.
Wat voelt meneer zich daar aangesproken, he? Nep-RQ.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:49 schreef RichardQuest het volgende:
Ik claim niet dat je schuldig bent, waarom kom je steeds met dit argument terwijl het helemaal niet geldt. Een vraag is geen beschuldiging, jongejonge, wat ben jij vermoeiend.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is nu juist het zuigende, eerst suggestieve vraagjes stellen en dan daarna de vermoorde onschuld spelen. NEP-RQ. Je bent die naam onwaardig, er zit niets journalistieks in je, alleen een brok zelffrustratie over je lichtgetinte huidskleurtje en het daarin verscholen miskende gevoel om je luie tijd te verdoen met het verdedigen van mensen die zich ook al zo miskend voelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |