abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23714119
Nu allemaal even lief doen, .
pi_23714133
Ik heb nooit stom gedaan tegen Aaahikwordgek, maar wordt wel uitgemaakt voor gemuteerde kutmoslim.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:39:50 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714138
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misbruik van de rechtsgang , praat maar niet, dan doe je al gek genoeg. Ik denk in soortgelijke zaken, dat heb ik geleerd tijdens mijn B1 Nederlands Recht. Volgens mij heeft nog nooit een ongelovige een zaak aangespannen wegens Godslastering.....dat zou ook wat zijn zeg

Precies, en daarom is het dus ook misbruik. Die hele wet op Godslastering dient ogenblikkelijk geschrapt te worden, want het discrimineert ongelovigen, die zich niet op zo'n achterlijke wet kunnen beroepen. De wederrechtelijkheid is ver te zoeken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 2 december 2004 @ 14:39:53 #254
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_23714139
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh ok ik meende het een ker ergens gelezen te hebben. Ik denk trouwens niet dat de tories nog veel zullen winnen. Die verkeren ondanks een zwak Labour nog steeds in een ernstige crisis.
Op een ander forum las ik dat uit wordt gegaan dat Labour ongeveer 100 zetels meer wint dan de oppositie volgend jaar, dus ongeveer 30-40 zetels verliest t.o.v. de huidige situatie. Dan houden ze nog steeds zo'n 380 zetels over.
quote:

Maar districtenstelsel maakt de uiteindelijke verdeling er natuurlijk niet echt eerlijker op.
Nee, idd. De Lib-Dems hebben nu 7,8% van de zetels en 18,3% van de stemmen.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:40:28 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714153
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nooit stom gedaan tegen Aaahikwordgek, maar wordt wel uitgemaakt voor gemuteerde kutmoslim.

Zoals jij kort daarvoor bij mij deed, pathologisch leugenaartje.
pi_23714160
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:42 schreef George-Butters het volgende:
Wie heeft er een leuke Bernhard grap?

Ik hoorde net dat hij door aliens ingestraald was. Wij allemaal trouwens.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23714197
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik vraag jou ook niet of je Hitler bent. Je zuigt. Nep-RQ.

Dat mag jij best doen. Ik ben namelijk Hitler niet.

Typisch, dat sommige vragen blijkbaar niet gesteld kunnen worden omdat ze te confronterend zijn. Zelfs Melkert was niet zo politiek correct.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23714229
Voor jouw wederopstanding was het hier veel gezelliger, aaah.
pi_23714230
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zoals jij kort daarvoor bij mij deed, pathologisch leugenaartje.

Geef eens een voorbeeld!
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:43:37 #260
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714235
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat mag jij best doen. Ik ben namelijk Hitler niet.

Typisch, dat sommige vragen blijkbaar niet gesteld kunnen worden omdat ze te confronterend zijn. Zelfs Melkert was niet zo politiek correct.

Ik hoef niet op vragen in te gaan, die te ver van de werkelijkheid liggen, dan blijf je bezig. Kom jij eerst maar eens met een onderbouwing voor die vraag.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:44:30 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714258
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:43 schreef RichardQuest het volgende:
Voor jij wederopstanding was het hier veel gezelliger, aaah.

Ja, toen kreeg je geen commentaar op je oppervlakkige kinderachtige non-politieke geblaat, toch? Moet confronterend zijn, he?
pi_23714265
Aaahheeftznperiode!
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:45:55 #263
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714282
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Aaahheeftznperiode!

Helaas heb jij die altijd.
pi_23714291
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik hoef niet op vragen in te gaan, die te ver van de werkelijkheid liggen, dan blijf je bezig. Kom jij eerst maar eens met een onderbouwing voor die vraag.

De onderbouwing is pure nieuwsgierigheid naar je zelfkennis. Met mijn vraag zit namelijk niet de suggestie dat ik jou een xenofoob vind, daarom stel ik een vraag.

Maar goed, je hebt al een deel van de vraag beantwoord, je zegt namelijk dat het te ver van de werkelijkheid ligt. Dus is mijn vraag, wat maakt jou géén xenofoob.
pi_23714308
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, toen kreeg je geen commentaar op je oppervlakkige kinderachtige non-politieke geblaat, toch? Moet confronterend zijn, he?

Ja, aaah.

† In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:48:11 #266
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714334
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De onderbouwing is pure nieuwsgierigheid naar je zelfkennis. Met mijn vraag zit namelijk niet de suggestie dat ik jou een xenofoob vind, daarom stel ik een vraag.

Maar goed, je hebt al een deel van de vraag beantwoord, je zegt namelijk dat het te ver van de werkelijkheid ligt. Dus is mijn vraag, wat maakt jou géén xenofoob.

Niet zo slap lullen, ik hoef mijn onschuld niet aan te tonen, zo werkt dat alleen in dictaturen. Ik vraag jou ook niet uit te leggen waarom je geen Hitler bent.
pi_23714341
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:39 schreef Mutant01 het volgende:

Ik zuig, ben oppervlakkig en ook nog 's kinderachtig, omdat ik hem een open vraag stel .
pi_23714381
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Niet zo slap lullen, ik hoef mijn onschuld niet aan te tonen, zo werkt dat alleen in dictaturen.

Ik claim niet dat je schuldig bent, waarom kom je steeds met dit argument terwijl het helemaal niet geldt. Een vraag is geen beschuldiging, jongejonge, wat ben jij vermoeiend.

quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vraag jou ook niet uit te leggen waarom je geen Hitler bent.

Mag je doen. Ik heb wat dat betreft niets te verbergen.
  donderdag 2 december 2004 @ 14:50:04 #269
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23714387
[du_ke]
Lief doen.
[/du_ke]
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:50:15 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714393
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zuig, ben oppervlakkig en ook nog 's kinderachtig, omdat ik hem een open vraag stel .

Inderdaad, het is vooral het soort vraag he.
Ga jij anders eens met sjun in de clinch over nikkers die zich moeten schamen. Wat voelt meneer zich daar aangesproken, he? Nep-RQ.
pi_23714432
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Inderdaad, het is vooral het soort vraag he.

Als de vraag te ver van de werkelijkheid ligt kun je dat best beargumenteren toch .

quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga jij anders eens met sjun in de clinch over nikkers die zich moeten schamen.
Wat voelt meneer zich daar aangesproken, he? Nep-RQ.

Waarom zou ik me daar aangesproken voelen
pi_23714448
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:50 schreef Sidekick het volgende:
[du_ke]
Lief doen.
[/du_ke]

Zuigkick!
Allah Al Watan Al Malik
pi_23714487
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zuigkick!

† In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:54:31 #274
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23714494
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:49 schreef RichardQuest het volgende:

Ik claim niet dat je schuldig bent, waarom kom je steeds met dit argument terwijl het helemaal niet geldt. Een vraag is geen beschuldiging, jongejonge, wat ben jij vermoeiend.

Dat is nu juist het zuigende, eerst suggestieve vraagjes stellen en dan daarna de vermoorde onschuld spelen. NEP-RQ. Je bent die naam onwaardig, er zit niets journalistieks in je, alleen een brok zelffrustratie over je lichtgetinte huidskleurtje en het daarin verscholen miskende gevoel om je luie tijd te verdoen met het verdedigen van mensen die zich ook al zo miskend voelen.
pi_23714521
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat is nu juist het zuigende, eerst suggestieve vraagjes stellen en dan daarna de vermoorde onschuld spelen. NEP-RQ. Je bent die naam onwaardig, er zit niets journalistieks in je, alleen een brok zelffrustratie over je lichtgetinte huidskleurtje en het daarin verscholen miskende gevoel om je luie tijd te verdoen met het verdedigen van mensen die zich ook al zo miskend voelen.

. Nou ja, ik hou er over op, ik ben je beledigingen zat. Blijkbaar is de vraag te lastig.

Misschien dat DrWolffenstein wat volwassener reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')