Ik weet niet eens zeker of ik het hier gelezen heb of ergens anders hoor. Maar dat spul proppen ze in 1 van die babydozen, dus ik denk dat wel veel mensen het in huis hebben.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ow, okee, ik ben zelf uit de allerkleinsten, dus ik ben niet meer zo heel erg op de hoogte van wat er speelt, maar dan heb ik het tenminste maar gezegd.
Iedereen sterkte met de zieke kindjes, die van mij (en ikzelf) liggen ook ziek op de bank, maar dan zijn ze eerlijk gezegd wel op hun liefst.
zou dat niet te koud zijn?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:07 schreef snoopy het volgende:
Kan je niet goed ventileren door een raampje open te zetten LadyS?
'quote:Op donderdag 9 december 2004 09:11 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft gisteravond echt gebrabbeld met zijn stemEn hij wou lachen, maar dat ging nog niet zo goed. Maar wat is het leuk om dat stemmetje te horen
Ik was helemaal blij, stond gewoon met tranen in mijn ogen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
'Goed zo
Maak je je nu al een beetje minder zorgen?
![]()
ET succes bij de huisarts !
Hoe gaat het met de andere zieken ?
Fijn om te weten dat het niet zo'n raar virus isquote:Op donderdag 9 december 2004 14:30 schreef E.T. het volgende:
de HA was okSchone longetjes, geen rare dingen in d'r keeltje en schone oortjes. Gewoon verkouden dus en uitzieken. NIks aan doen verder.
ow wat herkenbaar ET!!! wat gaat het hard dan ineens he!!! Maar wat maakt het je ook trots he! Ze ziet er lekker uit! Ik hoop dat de verkoudheid snel over gaat. Hier heeft het bij ons allemaal 4 weken geduurd...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:30 schreef E.T. het volgende:
de HA was okSchone longetjes, geen rare dingen in d'r keeltje en schone oortjes. Gewoon verkouden dus en uitzieken. NIks aan doen verder.
We hebben hier een meisje dat ontdekt heeft hoe je zelf kan gaan staan. Blijven staan deed ze al een tijdje, maar nu kan ze ook zelf gaan staan.
En passant wil ze tijdens d'r rondje door de box stappen ook regelmatig nog maar 1 handje gebruiken en dan de hoeken afsnijden om sneller te kunnen zijn waar je bent..
Vier weken geleden kon ze nog maar net tijgeren, nu kruipt ze, ze gaat staan, ze stapt de box in de rondte (met steeds een handje los).. Waar is mijn baby gebleven??
Wat gaat 't de laatste weken hard!
Klopt. Het gaat om kamfer, menthol, eucalyptus en andere 'irriterende' stoffen die zware benauwdheid (en nog een aantal andere klachten) bij jonge kinderen en babies kunnen veroorzaken. Frisse lucht en eventueel een zoutoplossing in het neusje zijn de beste hulpmiddelen !!!! In de badkamer gaan zitten met de douche aan wil ook nog weleens werken.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef bixister het volgende:
he bah wat zielig he al die hoestende & snotterige kindjes. Piet hoestte vannacht ook weer vreselijk, zo erg dat ie er zelfs van moest overgeven. Vicks balsem of Luuf durf ik ook niet meer te geven; Tinkepink heeft hier al herhaaldelijk op de gevaren ervan gewezen (het zou met name om de stof kamfer gaan als ik het me goed herinner). Piet is dan wel geen baby meer, maar tot welke leeftijd kunnen ze die RS eigenlijk krijgen Lois? nou ja, als dit gehoest nog lang aanhoudt ga ik toch de huisarts maar es bellen (of laten bellen, want zelf zit ik momenteel zonder stem)
In principe kun je RS je hele leven krijgen. Alleen als je jonger bent dan 4 jaar verloopt het wat heftiger. Helemaal bij kinderen onder de 1 of kinderen met astma of een andere longaandoening.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef bixister het volgende:
Piet is dan wel geen baby meer, maar tot welke leeftijd kunnen ze die RS eigenlijk krijgen Lois?
yesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:01 schreef phluphy het volgende:
Met Danyel gaat het goed!Ik weet nu eindelijk wat "genietmomenten" nu eigenlijk zijn
Jaaaaaaa!!!!! Er zijn "genietmomenten" gesignaleerd in huize Phluphy!quote:Op donderdag 9 december 2004 17:01 schreef phluphy het volgende:
Met Danyel gaat het goed!Ik weet nu eindelijk wat "genietmomenten" nu eigenlijk zijn
Sugar hier slaapt Thijs overdag ook bijna niet meer, en als hij slaapt is het idd na de bv op mijn arm en ow mijn gebeente ik hem na 20 min in de box of in zijn bedje leg...dat wilt meneertje al helemaal niet, wat ik tegenwoordig vaak doe is Thijs dan maar lekker in zijn wipstoeltje zetten waar ik me ook bevind,en dan valt hij meestal vanzelf wel in slaap, want dat is toch best wel vermoeiend om te kijken wat mama alllemaal uitspookt in bv de keukenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:51 schreef Sugar het volgende:
Beterschap voor alle kindjes!
Maria slaapt zo lastig... Ze is ook verkouden, maar volgens mij ligt het daar niet echt aan. Ze wil overdag ineens echt niet meer slapen (in bed) en valt wel in slaap in draagzak en op de arm...
foto!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Anitra het volgende:
Hij gedroeg zich zo netjes dat hij nieuwe kleertjes van mij heeft gekregen
Het wordt ook weer een hoog tijd voor een Danielle foto andersquote:Op zondag 12 december 2004 10:56 schreef Catootje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa fotooooo!! *jubelt mee* Gezellig hoor al die positieve verhalen (bouncen telt niet mee![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |