Hoi hoi, jee wat is dit forum traag in het laden zeg... vreselijk! Enniewee, daar zijn wij ook weer een keertje, schaam schaam, heb het zooooo druk en haast geen tijd om overal rond te schuimen. Ik hoop weer wat vaker hier te komen kijken hoor, maar beloof niks!
Ik heb alleen deze pagina gelezen en zie dat er beebs hier DOORSLAPEN???? Tjee, Aiken heeft misschien toch wel al 5 nachtjes doorgeslapen de afgelopen 10,5 maand...
De stand van zaken: hij is keilief en keidruk, slaapt weinig (2x een halfuur overdag) en 's nachts van half 9 tot half 9, maar dan wel onderbroken door BV om 23 uur, 4 uur en half 7, en soms nog een keer extra om 2 uur. Ik ben dus erg blij als hij na de BV 's ochtends even een kwartiertje speelt en dan toch nog even in slaap valt. Hij is dus wel 3 handen vol. Hij kan als de beste rollen maar kruipen wil niet echt lukken. Stapjes doet hij wel weer met heel veel steun en liefde. Zelf gaan zitten of gaan staan is er ook nog niet bij, evenmin als zelf eten. Op zich wel lekker want hij maakt dan minder kans op ongelukken. Hij is goedlachs en vrolijk en volgens ons ook wel slim en gevoelig. Alle aandacht moet naar hem gaan anders laat hij al snel van zich horen, het is een enorme kletskous! En hij gaat errug snel huilen als hij zijn zin niet krijgt, irritante eigenschap want daar kan ik dus helemaaal niet tegen! Aiken heeft een eigen matras gekregen en ons bed is nu 2.70 mtr. breed! Heeeel gezellig en makkelijk met nachtvoeden, ik schuif naar 'm toe en als ik klaar ben kruip ik mijn eigen matrasje weer op. Sinds een paar weken klapt hij in zijn handjes, zegt papa mama bah (bal) puh (poes) en lacht je na. O, en oewoewoewoe (indianengeluid met handje op mond) vindt 'ie ook geweldig om te doen!
Euhhh... weet je wat? Kijk gewoon weer eens ff op
www.aiken.nl, dan zie je wat ik bedoel. Is nog niet helemaal up to date, maar ach...
Lieve groetjes en ik zal proberen wat vaker te schrijven hier maar vaak haak ik af omdat alles zo traag laadt of zelfs helemaal niet
Kim mv Aiken 20-01-2004