abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23818467
ja we hebben een erg lieve hond..maar hij trekt wel een grens bij zijn piemel dat is verboden voor kleine mensenbaby's... (van vreemde kinderen zou hij ook veeeeeel minder pikken hoor!)

Danielle slaapt zich helemaal suf deze twee dagen: maakt slaapjes van drie, vier uur en slaapt 'sochtends uit tot bijna half negen.....ik twijfel nu of ik haar meot laten begaan of toch wakker maken

Danielel jank trouwens alleen bij haar moeder....ze kan een hele dag jengelen, maar als er dan een ander gezicht komt oooooooooo wat is ze dan lief.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:43:22 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23818798
Cato , ik voel met je mee. Die schijnheilige kinderen ook.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:05:40 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23819196
arme hond

Dylan wat stoer in zo'n grote stoel! Foto!

Jolie heeft een beetje te veel gezien dit weekend en ze ligt vandaag al voor de tweede keer op bed. En dit gebeurd echt zelden tot nooit. Ze ligt ook de hele tijd te hummen in d'r slaap.
Ik kreeg het advies om rijstebloem door d'r fles van 19:00 uur te doen zodat ze door zou slapen tot de volgende morgen en ze er niet meer uit hoeft. Ze vindt het helemaal niet erg om dan nog even uit bed te gaan en ik moet stiekem eerlijk toegeven dat ik het moment dat ze dan rustig bij me op schoot zit en d'r flesje leegdrinkt om tegen me aan te gaan hangen slapen, koester Bij Jolie kan het allemaal niet gek genoeg namelijk. Vanmorgen heeft ze ontdekt dat je op mama's bed wel 5 keer achter elkaar kan rollen en keihard gillen erbij. Leuk hoor maar waar is die kleine baby ineens?
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:46:17 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23819489
Luchtbel, groot gelijk.
Léon heeft vannacht ook pas voor het eerst doorgeslapen van 20.00 tot 07.00, dus een half jaar is vroeg genoeg hoor.
Ik moest er ook even door.
pi_23819890
Ik zal vanmiddag wel een foto maken van Dylan in zijn nieuwe stoel

Kindjes kunnen zich altijd als engeltjes gedragen als ze ergens anders zijn. En dan gelooft ook niemand dat het ook wel eens strontvervelende blagen zijn

Dylan wordt elke nacht een paar keer wakker en gaat dan heel hard huilen. Hij is pas tevreden als je hem komt troosten. Zodra je weer weggaat, is het weer huilen. Is dit verlatingsangst? Overdag kan ik hem rustig alleen laten, nergens last van
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 7 december 2004 @ 15:38:29 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23821402
Saskia heeft nog nooit van 20.00 tot 7.00 geslapen!
De laatste 2 weken slaapt ze wel regelmatig een uur of 7 a 8 aan een stuk, dus dat is al heel wat En zo slapen papa en mama ook weer ff lekker bij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 december 2004 @ 21:32:11 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23822401
Beefcake, ik weet niet of het verlatingsangst is. Misschien reageert hij wel net zo goed als Danyel op een muziekje (CD) om (weer) bij in slaap te vallen ?

Tja Luchtbel, kleine meisjes worden groot hé?

Nou, Danyel is thuis, maar niet zonder slag of stoot. Ik ben kwaad
Omdat de huisarts nog even op visite kwam vanmiddag, waren we 15 minuten te laat bij Danyel, en waren ze al met de voeding begonnen. Op zich geen probleem, ware het niet dat deze (voor Danyel nieuwe) verpleegster niet opgelet heeft, en hem Nutrilon gaf in plaats van mijn BV
Ze gaf het ook nog eens niet op de manier zoals wij het altijd doen, veel te snel dus, en ja hoor, aan het eind van de voeding spuugde hij 2 mega slijmproppen en daarna nog 3 golven.
Ook bij de eerste voeding die we thuis gaven heeft hij weer veel gespuugd, blijkbaar is die kunstvoeding zijn systeem nog niet uit.

Weer een fout in het ziekenhuis....en weer ten koste van Danyel Hij heeft nu natuurlijk ook krampjes gekregen van dat deel wat in zijn darmpjes is gekomen
... ♥ ik mis je ♥
pi_23822480
Verdorie Fluf! Dikke voor jullie drietjes!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:10:29 #159
3011 E.T.
pi_23823384
Wat een domme muts in dat ziekenhuis

Hier hebben we een meisje dat al de hele avond aan 't hoesten is Ze wordt er niet benauwd van ofzo, het klinkt gewoon als een verkoudheidskuch.. Alsof er iets irriteert in d'r keeltje. Al een paar dagen hoest ze en meestal is het 's avonds op z'n ergst (en dan vooral na de melkfles) maar meestal houdt 't na een minuut of 10 a 20 wel op.. Nu is ze de hele avond al onrustig en hoesterig..
Ik vind 't zo sneu voor d'r.. Het is zo vermoeiend..
We geven 'r al wel steeds slokjes water, maar dat lijkt niks te helpen.

Als 't morgen weer zo gaat of als 't zo blijft toch maar ff naar de ha
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23823637
Jemig wat een doos zeg. Arme Danyel. Ik hoop dat de krampen snel over zijn. voor jullie

Met Djulian gaat het weer een stuk beter, de krampen zijn bijna over en hij begint zichzelf weer te worden. Wel heeft hij die hoest van Djen over genomen. Djen kan je hoestdrank geven, maar Djulian dus niet en dat is soms best heel zielig. Maar verder is hij redelijk vrolijk, ook wil hij konstant staan en als je hem wil laten zitten om zijn fles te geven dan blijft hij zijn benen gestrekt houden totdat je hem even laat staan en dan wil hij pas gaan zitten. Eigenwijs is hij wel
pi_23823667
Fijn dat Danyel weer thuis is Phlyphy alleen een domme fout van het ziekenhuis
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23824060
Phluphy, wat dom, en wat vervelend dat hij er last van heeft gekregen.

Beterschap voor alle zieke kinderen hier.. En voor Luchtbel
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 23:55:15 #163
43556 miss_dynastie
pi_23824280
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 21:32 schreef phluphy het volgende:
Weer een fout in het ziekenhuis....en weer ten koste van Danyel Hij heeft nu natuurlijk ook krampjes gekregen van dat deel wat in zijn darmpjes is gekomen
Nee he
Zoiets hoort toch verdorie beschreven te staan (en gelezen te worden!)
Hoop dat Danyel er niet al te lang veel last van heeft!
  woensdag 8 december 2004 @ 07:22:46 #164
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23826586
Jeetje Fluf wat naar hoe is het nu met hem?

Wat raar ET dat het alleen zo s avonds is Hoop dat het gauw over is!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:45:54 #165
43556 miss_dynastie
pi_23827003
Hoe is het nu met Saskia ET??
  woensdag 8 december 2004 @ 09:03:22 #166
3011 E.T.
pi_23827144
Saskia heeft tot een uur of half 12 geblaft als een zeehondje Daarna werd het gelukkig minder. Na de nachtfles was 't weer de 'gewone' 10 minuten.

En dat 't alleen 's avonds is. sja, dat heb ik zelf ook wel als ik hoesterig ben. Als ik dan in bed lig is het ook erger en duurt het ook een tijd voor ik kan gaan slapen.
  woensdag 8 december 2004 @ 09:06:26 #167
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23827158
Het gaat redelijk goed. Bij de late voeding gisteren 1 golfje, vanochtend niks. Wel lang wakker geweest vannacht (vergeleken met het patroon van de afgelopen weken). Bijna 2 uurtjes.
Het is nog even wennen allemaal, maar het is al duidelijk te zien dat het stukken beter gaat dan vóór de zkh opname

Saskia en Djulian: beterschap
... ♥ ik mis je ♥
pi_23827381
Ow fijn Fluf!! En het wennen komt vast wel

Saskia en Djulian snel verder opknappen hoor!

En Jolietje, je bent ook ziek hè meissie, beterschap hoor!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23828056
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:03 schreef E.T. het volgende:
Saskia heeft tot een uur of half 12 geblaft als een zeehondje Daarna werd het gelukkig minder. Na de nachtfles was 't weer de 'gewone' 10 minuten.
Als ze echt als een zeehond klonk heeft ze misschien een pseudokroep-aanval gehad, dat is ook vaak 's avonds/ 's nachts het ergst.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:23:55 #170
103793 kozakken
Living the life
pi_23828065
Phluphy, fijn dat hij thuis is.
Nu maar weer op zoek naar jullie eigen ritme!
pi_23828073
Hoi hoi, jee wat is dit forum traag in het laden zeg... vreselijk! Enniewee, daar zijn wij ook weer een keertje, schaam schaam, heb het zooooo druk en haast geen tijd om overal rond te schuimen. Ik hoop weer wat vaker hier te komen kijken hoor, maar beloof niks!

Ik heb alleen deze pagina gelezen en zie dat er beebs hier DOORSLAPEN???? Tjee, Aiken heeft misschien toch wel al 5 nachtjes doorgeslapen de afgelopen 10,5 maand...
De stand van zaken: hij is keilief en keidruk, slaapt weinig (2x een halfuur overdag) en 's nachts van half 9 tot half 9, maar dan wel onderbroken door BV om 23 uur, 4 uur en half 7, en soms nog een keer extra om 2 uur. Ik ben dus erg blij als hij na de BV 's ochtends even een kwartiertje speelt en dan toch nog even in slaap valt. Hij is dus wel 3 handen vol. Hij kan als de beste rollen maar kruipen wil niet echt lukken. Stapjes doet hij wel weer met heel veel steun en liefde. Zelf gaan zitten of gaan staan is er ook nog niet bij, evenmin als zelf eten. Op zich wel lekker want hij maakt dan minder kans op ongelukken. Hij is goedlachs en vrolijk en volgens ons ook wel slim en gevoelig. Alle aandacht moet naar hem gaan anders laat hij al snel van zich horen, het is een enorme kletskous! En hij gaat errug snel huilen als hij zijn zin niet krijgt, irritante eigenschap want daar kan ik dus helemaaal niet tegen! Aiken heeft een eigen matras gekregen en ons bed is nu 2.70 mtr. breed! Heeeel gezellig en makkelijk met nachtvoeden, ik schuif naar 'm toe en als ik klaar ben kruip ik mijn eigen matrasje weer op. Sinds een paar weken klapt hij in zijn handjes, zegt papa mama bah (bal) puh (poes) en lacht je na. O, en oewoewoewoe (indianengeluid met handje op mond) vindt 'ie ook geweldig om te doen!

Euhhh... weet je wat? Kijk gewoon weer eens ff op www.aiken.nl, dan zie je wat ik bedoel. Is nog niet helemaal up to date, maar ach...

Lieve groetjes en ik zal proberen wat vaker te schrijven hier maar vaak haak ik af omdat alles zo traag laadt of zelfs helemaal niet

Kim mv Aiken 20-01-2004
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_23828198
phluphy wat een doos zeg

Allemaal zieke kindjes lees ik En hier is ziek-zijn ook niet stilletjes aan ons huisje voorbij gegaan

pi_23828370
Amber beterschap!!! En Saskia ook!!! Die stomme verkoudheid ook en die nare hoestjes, blegh, hoop dat iedereen snel beter is. Jolie ook beterschap!!!

Hier is het net pieterburen af en toe, zowel Djen als Djulian die hoesten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Anitra op 08-12-2004 10:53:45 ]
pi_23828457
Och arme Amber Beterschap! Ook voor Jolietje en Saskia

Aaargh stom wijf in het ziekenhuis Gelukkig gaat het weer beter met Danyel.
Ik zou idd een muziekje kunnen proberen, bedankt fluf!!

Dylan zwaait Hij steekt zijn hand op en dan beweegt ie hem op en neer, zo lief
Gisteren ben ik met hem naar het cb geweest. De verpleegkundige deed een beetje gestressed over zijn groei Zijn lijn loopt niet zoals verwacht. Zijn ontwikkeling was verder wel goed gelukkig!
Dit is zijn groeigrafiek
pi_23828466
Djen en Djulian ook beterschap
Het is wel raak he
pi_23829424
Misschien groeit-ie de volgende keer weer harder?

Bij jouw groeigrafiek staat een linkje 'Help Myrthe', dus natuurlijk klik ik daarop.. Is het een ziek meisje, heet dus ook Myrthe, ook geboren op 23 juni. Verder niet zo'n vrolijk verhaal.
pi_23829549
Nee, ze heeft een hersenbeschadiging
En ja, volgende keer beter met de groei Ik zou me er zelf ook niet druk over maken, maar die vrouw reageerde zo vaag en dan ga ik zelf ook rare dingen denken
  woensdag 8 december 2004 @ 12:25:10 #178
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23830106
Beef Hij kan niet altijd zo hard blijven groeien hij moet nog ff in z'n box passen
Niks aan de hand joh!
pi_23830123
Misschien is het net een schildpad, ik heb niet zo'n grote box namelijk
  woensdag 8 december 2004 @ 12:30:58 #180
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23830219
Da's inderdaad geen leuk verhaal, van die "andere Myrthe". De therapie is trouwens wel erg interessant, waren wij ook al op geattendeerd door mensen uit Zuid Afrika die we in het RMD huis hebben leren kennen. Idioot dat het niet verder ontwikkeld wordt, alleen omdat er geen patent te krijgen is op 'zuurstof' is het voor niemand commercieel interessant genoeg

Beefcake, wat raar dat ze bij het CB meteen zo stresserig doen. Lijkt me een beetje voorbarig om nu al paniek te zaaien toch? Dylan is één brok gezondheid !
... ♥ ik mis je ♥
pi_23830267
Ik heb dat verhaal ook zitten lezen van Myrthe, daar gaan je haren recht van overend staan. En niet commercieel genoeg zou toch geen reden moeten zijn, maar ja zo zit de wereld in elkaar

Wat een stress van het cb om niks, als ik Dylan zie, zie ik een heerlijk jochie dat blaakt van gezondheid hoor
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 12:34:16 #182
43556 miss_dynastie
pi_23830285
Beterschap voor alle zieke kindjes
pi_23830566
Beterschap voor alle hoestende, kuchende, snotterige (en aanverwante ongemakken) kindertjes!
Fake it till you make it...
  woensdag 8 december 2004 @ 13:01:08 #184
3011 E.T.
pi_23830798
Anneja, het is geen pseudo-kroep (geweest). Saskia is niet benauwd, heeft geen gierende ademhaling e.d. ..
Ze heeft alleen een droge (kriebel)hoest

Wat raar dat het CB zo stresserig over Dylan doet. Ik zie niks raars aan de grafiek, hij is alleen in de lengte niet zo hard gegaan. Alsof die lengtemeting zo nauwkeurig is op het cb Hoe strak ze met hun hoofdje tegen 't plankje liggen en hoe goed ze 't beentje strekken scheelt zo maar 2 a 3 centimeter.

Amber ook al zo ziek
  woensdag 8 december 2004 @ 13:09:37 #185
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23830954
Lengtemeting schijnt overal moeizaam te gaan: Danyel was in 1 week gekrompen van 59 naar 58 cm

ET, ga je de HA nog bellen voor die hoest van Saskia?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 8 december 2004 @ 13:18:35 #186
3011 E.T.
pi_23831117
ik twijfel nog Phluph..
Eigenlijk heb ik zoiets van: het is gewoon verkoudheid, en daar kan een huisarts toch nisk aan doen. Gaat vanzelf over.
Hooguit dat ie kan kijken of er niks anders aan de hand is, maar ja, zelfs keelontsteking krijg je niks voor aangezien dat meestal door een virus wordt veroorzaakt.

Mijn gevoel zegt me dus dat 't een beetje overbodig is. (maar misschien wel een beetje lekker als bevestiging ofzo)
pi_23831377
Ik ben weer gerust gesteld dankzij jullie
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:38:21 #188
43556 miss_dynastie
pi_23831495
Stom he, beef, dat ze je zo onzeker maken, je zou juist denken dat zij er voor zijn om je gerust te stellen en de boel wat te relativeren
  woensdag 8 december 2004 @ 13:42:50 #189
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23831578
Metingen bij het CB zo was Zoë in 1 mnd tijd 7 cm gegroeid. Ja gek he als de 1 het beentje wel uitrekt en de andere niet heb het wel 3 keer moeten zeggen

Jaaaaaa lekkere slaapbeebies

Wat een stomme in het ziekenhuis gelukkig dat Danyel's lichaam het verwerkt heeft

Voor alle ziekke kindertjes

Dylan
pi_23831993
Amber en Saskia, beterschap

Danyel, wat een dom mens in het ziekenhuis. Gelukkig ben je weer lekker bij je papa en mama!

Gisteren met Morris naar de huisarts geweest. die heeft ook al 2 weken zo'n nare hoest en een viezig oortje. Zijn longetjes waren gelukkig schoon en zijn oortje niet ontstoken dus het moet vanzelf over gaan.
Vanmorgen op de creche bleek dar het RS virus ofzoiets heerste en er zelfs een kindje in het ziekenhuis had gelegen. Blij dat ik gisteren Morris heb laten checken dus....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23832027
Beefcake, ik zie niks geks aan zijn groeigrafiek hoor. Zit toch keurig tussen de lijntjes. En volgens mij is het idd een kwestie van hoe ze zo'n kind uitrekken tijdens het meten....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 december 2004 @ 16:20:37 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23834746
Jeetje wat een hoop zieke kindjes weer!
Allemaal een dikke van mij. En speciaal voor Saskia een heeeele dikke . E.T. waarom bel je toch niet even? Beter zeker weten dan twijfelen toch?

Phluphy, pffffff... ik word al moe van jouw ziekenhuis, hoe moeten jullie je wel niet voelen?
Geef Danyel maar heel veel TLC, dat blijft toch het beste medicijn.
pi_23837788
Wat een hoop zieken!! Heeft mijn daan (gehad): snotterig is ze nog steeds en hoesten ook (kriebelhoest idd, erg Pieterburen) ..een kwestie van uitzieken is mij verzekerd...aaaaah, tijd van het jaar he.
Iedereen beterschap, ben zelf nu beetje druk heb wel alles gelezen ) Groet!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 8 december 2004 @ 23:24:47 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_23844612
Kimpie, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! Vind je het niet enorm vermoeiend nog steeds die nachtvoedingen? Het schijnt bij bv kindjes wel vaker langer te duren voor ze doorslapen geloof ik, maar je bent er ook zelf bij. Maar als jullie je hier goed bij voelen is er natuurlijk niks aan de hand. Wat leuk joh, in zijn handjes klappen! En wat een heerlijk knulletje om te zien zeg!

Beterschap aan alle zieke kindjes! Hier zijn we er net een beetje vanaf gelukkig.
En Liam heeft er weer een tand bij
stormy waters...
sailin'
pi_23844885
Goedenavond dames.

Ik pleur het maar hier, omdat we hier middenin de kleine babietjes zitten.
Mijn broer werkt in het buitenland bij een bedrijf dat gelieerd is aan oa Vicks.
Hij mailde me vandaag met een waarschuwing mocht ik Vicks Babybalm gebruiken.
Er gaat in zijn bedrijf een gerucht dat er iets in zit dat levensgevaarlijk is voor heel kleine kinderen, en er zouden in Frankrijk zelfs al kinderen zijn overleden.

Nou nie meteen in paniek allemaal!
Want dat wil ik niet op m'n geweten hebben en het gaat hier tenslotte om een gerucht.
Ik kan 'm op dit moment niet bereiken om om meer info te vragen, misschien wil iemand dit uitzoeken, en als het een dom gerucht is ben ik alleen maar blij.
Maar hopelijk snappen jullie dat ik dit toch even wilde melden, want stel je nou toch voor enz.

Zodra ik weet of het allemaal wel waar is zal ik dat even melden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 8 december 2004 @ 23:38:15 #196
1087 Merisse
broddeltante
pi_23844963
Flufje, fijn dat je grote kleine man weer thuis is. Hopelijk gaat het allemaal goed.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23845617
Wat een boel zieke kindjes hier allemaal veel beterschap

Hier gaat het met Thijs goed, hij draaide vanmiddag vanuit zijn rug ineens op zijn zij, zijn om vervolgens zijn knuffel giraffe te knuffelen, verder heb ik Thijs heerlijk aan het schaterlachen gekregen.
het is hier echt genieten geblazen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 9 december 2004 @ 08:40:20 #198
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23848696
Shmoopy, dat gerucht hoor je wel vaker. Voor mij in ieder geval een reden om het niet te gebruiken, lief dat je het komt melden!

Bar fijn dat het zo goed gaat

Jolietje voelt zich al helemaal beter. Ze wil steeds rollen op mijn bed, 4 keer achter elkaar ofzo, ze is maf!
pi_23848996
Djulian heeft gisteravond echt gebrabbeld met zijn stem En hij wou lachen, maar dat ging nog niet zo goed. Maar wat is het leuk om dat stemmetje te horen
pi_23849095
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:40 schreef Luchtbel het volgende:
Shmoopy, dat gerucht hoor je wel vaker. Voor mij in ieder geval een reden om het niet te gebruiken, lief dat je het komt melden!
Ow, okee, ik ben zelf uit de allerkleinsten, dus ik ben niet meer zo heel erg op de hoogte van wat er speelt, maar dan heb ik het tenminste maar gezegd.

Iedereen sterkte met de zieke kindjes, die van mij (en ikzelf) liggen ook ziek op de bank, maar dan zijn ze eerlijk gezegd wel op hun liefst.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')