Zal weinig uitmaken welk tijdstip denk ik hoor, ongeacht wanneer maar ik zou er naar starenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:17 schreef jozef444 het volgende:
wel gewoon lullig dat net op zo'n moment een foto van je wordt gemaakt![]()
![]()
pcies, als je je ogen eraf kan houden ben je gewoon een vieze heumeuquote:Op woensdag 1 december 2004 14:37 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zal weinig uitmaken welk tijdstip denk ik hoor, ongeacht wanneer maar ik zou er naar staren.
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
pcies, als je je ogen eraf kan houden ben je gewoon een vieze heumeu
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:45 schreef BazzoS het volgende:
<ook_gek>
MutZ, pleurt op met je airbus
</ook_gek>
Scheelt dat veel die methanol?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:47 schreef Youp het volgende:
wij hebben op school met ons groepje een volvo 340 1400 variomaat gekocht om aan te werkener zit onder andere een sidepipe onder met 1 demper (eerst hadden we een totaal open pijp maar dat vond de leraar niet zo mooi) en we hebben iets grotere sproeiers in de carburateur gedraaid en we hadden een open luchtfilter gefabriceerd maar dat is gesneuveld
en binnekort gaat er 10% methanol in de tank
![]()
handig voor de PTA verslaafdequote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Fugie het volgende:
wat de neuk is rss feed
waarom denkt u dat tractorpullers op methanol lopen?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Scheelt dat veel die methanol?
FAQ - De grote RSS-FAQquote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Fugie het volgende:
wat de neuk is rss feed
jahquote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
handig voor de PTA verslaafde
QuiteGuy he, hmm geen wonder, ideereen weet dat hij een zwak heeft voor MutZquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
FAQ - De grote RSS-FAQ
en de feed is hier te vinden:
http://www.quietguy.nl/rssfeeds/fokpta.rss
met dank aan QuietGuy
Absoluut, en ik ontken het niet!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
QuiteGuy he, hmm geen wonder, ideereen weet dat hij een zwak heeft voor MutZ
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet alleen hijquote:Op woensdag 1 december 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, flikker die 10% in je eigen auto, en koop over 30k een nieuw blokjequote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet alleen hij
Als het goed is, dan kan ik op dat moment echt ALLES weer... (daar ga ik wel van uit)quote:Op woensdag 1 december 2004 15:04 schreef PeuRac het volgende:
Er staan wel leuke dingen in ja MutZ, alleen zullen de meeste niet zo voor jou weggelegd zijn![]()
Ik zit te twijfelen, de vakantie's zijn niet echt duur, maar ik ben bang dat het een vakantie wordt waarbij elke ochten, middag en avond, wordt gebeden, en daar heb ik niet zo'n zin in
mwah zal wel meevallen... methanol heeft een goede koelende werking.. als je er voor zorgt dat je hem erg rijk afsteld zal er niet veel gebeurenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, flikker die 10% in je eigen auto, en koop over 30k een nieuw blokje
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
dan laten we het EO volk op bezoek gaan in washington ofzoquote:Op woensdag 1 december 2004 15:08 schreef Fugie het volgende:
lekker met de eo op vakantie, jeeeeeeej, vertel je ff waar. Dan bellen we osama waar die een paddestoel kan planten
die gaan gewoon op heikneuterkamp in de oosterijkse bergen manquote:Op woensdag 1 december 2004 15:09 schreef Youp het volgende:
[..]
dan laten we het EO volk op bezoek gaan in washington ofzo![]()
Hij rijdt Opelquote:Op woensdag 1 december 2004 15:07 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah zal wel meevallen... methanol heeft een goede koelende werking.. als je er voor zorgt dat je hem erg rijk afsteld zal er niet veel gebeurentenzij je het extra vermogen gaat benutten natuurlijk
Dat is dus de shit, t zijn leuke vakanties, alles geregeld, voor fucking weinig geld, maar ik heb geen zin in dat EO volkquote:Op woensdag 1 december 2004 15:08 schreef Fugie het volgende:
lekker met de eo op vakantie, jeeeeeeej, vertel je ff waar. Dan bellen we osama waar die een paddestoel kan planten
ohja.. dan zal de standaard 50k die opstaat voor een blokwissel wel wat gekortwiekt worden tot 30k...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij rijdt Opel
jah maar dat is niet boeiend genoeg voor osama om een bom te droppen...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
die gaan gewoon op heikneuterkamp in de oosterijkse bergen man![]()
Ik niet vrijwilligquote:Op woensdag 1 december 2004 15:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij ook
Maar je rijd wel eupfelquote:Op woensdag 1 december 2004 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet vrijwilligen nog maar 6weken
ik nietquote:Op woensdag 1 december 2004 15:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij ook
ach dan sturen we mohamed b op die heidenen af.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:12 schreef Youp het volgende:
[..]
jah maar dat is niet boeiend genoeg voor osama om een bom te droppen...
Als je een gratis opel krijgt, wijs je em ook niet afquote:Op woensdag 1 december 2004 15:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Maar je rijd wel eupfel
klopt... dan verpats je m..... en koop je een bmwquote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een gratis opel krijgt, wijs je em ook niet af
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:24 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac ik heb je een mailtje gestuurd!!!!![]()
hallo vienden![]()
bmwquote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt... dan verpats je m..... en koop je een bmw
IDD niet, aannemen, doorverkopen en wat anders kopenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een gratis opel krijgt, wijs je em ook niet af
mijn jaren 70bmw rijdt beter (lees relaxter) dan menig moderne auto.. daarnaast heeft ie ook een goede wegligging en moderne prestatiesquote:Op woensdag 1 december 2004 15:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
bmw
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt... dan verpats je m..... en koop je een bmw
da's ook goedquote:Op woensdag 1 december 2004 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen(alleen dan zou ik een Alfa kopen)
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Youp het volgende:
[..]
da's ook goed
als je handig bent met tie-wraps
jah mijn moeder stapt net voor t eerst in 13 jaar ofzo van citroën af omdat ze t niks meer vind.. eerst had ze een AX toen een BX toen weer een AX toen een '01 Saxo VTS (die hebben we nu nog) maar tegenwoordig is citroen 3x niks meer qua electronica en de vormgeving.. tsjah... daar moet je ook maar van houden........quote:Op woensdag 1 december 2004 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb met mijn 33 nooit problemen gehad
![]()
We gaan er trouwens wel op vooruit, onze volgende wordt een Pugje
Wat wil je ma nu dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:35 schreef Youp het volgende:
[..]
jah mijn moeder stapt net voor t eerst in 13 jaar ofzo van citroën af omdat ze t niks meer vind.. eerst had ze een AX toen een BX toen weer een AX toen een '01 Saxo VTS (die hebben we nu nog) maar tegenwoordig is citroen 3x niks meer qua electronica en de vormgeving.. tsjah... daar moet je ook maar van houden........
Ben je ook zeer dankbaarquote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]wat moet je zonder mij
![]()
ma krijgt een 120i high executive over 6 wekenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je ma nu dan?
nog nietquote:Op woensdag 1 december 2004 15:35 schreef BazzoS het volgende:
Heb je geen fotoverslag van je BMW-tje Youp?
c4 vindk wel gaan.. maar mn mams vind m oerlelijk dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 1 december 2004 15:36 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Youp, de C2 en C4 zien er toch wel leuk uit? Zeker de C4 die zou ik wel willen hebben![]()
![]()
C4 is stoer, zeker met de 138pk HDI VTS, en die net zoals Ballebek, tunen naar 170-180pkquote:Op woensdag 1 december 2004 15:37 schreef Youp het volgende:
[..]
c4 vindk wel gaan.. maar mn mams vind m oerlelijk dus dat schiet niet op
idgaf, foto's maken jijquote:Op woensdag 1 december 2004 15:37 schreef Youp het volgende:
[..]
nog nietik kan wel eventueel ff snel wat foto's maken.. maar hij is een beetje vies
dalijk.. ff wachten tot mams thuis (kwartiertje ofzo) is die heeft net een dure digicam gekocht en als ik die nu biets is het weer strijd hier in huis straksquote:Op woensdag 1 december 2004 15:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
idgaf, foto's maken jij
De C2 vind ik dan net te weinig auto, ik zou nooit een auto kopen in de klasse: C2, Clio, Corsa. Ik zal altijd minimaal een klasse groter rijden.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Fugie het volgende:
vriend van me heeft een c2 vts gekocht, wel grappig dingetje. De achterkant was in ieder geval erg bruut, de voorkant weer wat minder.
ja maar t is niet echt vooruit te branden.. de 1600 16v 10sec 0-100quote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Fugie het volgende:
vriend van me heeft een c2 vts gekocht, wel grappig dingetje. De achterkant was in ieder geval erg bruut, de voorkant weer wat minder.
nah... ik zweer tegenwoordig bij RWDquote:Op woensdag 1 december 2004 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
C4 is stoer, zeker met de 138pk HDI VTS, en die net zoals Ballebek, tunen naar 170-180pk![]()
![]()
Als ik er over een aantal jaartjes eentje kan betalen denk ik dat ik er wel eentje koop![]()
(wel de 3drs, de 5drs is lelijk )
idd, ik vind een 147 eigenlijk ook te kleinquote:Op woensdag 1 december 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
tjah zijn centen, ik vind mijn vectra ook ontzettend relaxt kwa ruimte. Iets kleiner zou nog wel kunnen, maar ruimte is prettig
gek hequote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef BazzoS het volgende:
Mijn golf is ruimer van binnen dan een 106 uit 1998
RWD is duurder, zwaarder en vaak minder groot van binnen. Dus totdat ik zo'n auto nieuw kan betalen, blijf ik gewoon fwd rijdenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:47 schreef Youp het volgende:
[..]
nah... ik zweer tegenwoordig bij RWDik heb met t saxotje van mam ook al een 180 gemaakt
driften is kut met FWD
![]()
al wil ik wel nog een keer een Dodge W200 hebben![]()
[afbeelding]
Hij had em een paar weken geleden al moeten kopen, dat had hij em de 1e week van jan gehadquote:Op woensdag 1 december 2004 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat me vader gaat kopen per 1 januari ofzo
euhm?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RWD is duurder, zwaarder en vaak minder groot van binnen. Dus totdat ik zo'n auto nieuw kan betalen, blijf ik gewoon fwd rijden
wij krijgen volgensmij de 3e week ofzo van januari pas onze oto... mjah lekker boeiendquote:Op woensdag 1 december 2004 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had em een paar weken geleden al moeten kopen, dat had hij em de 1e week van jan gehad![]()
* Youp heeft de aflevering in de 1e week van januari ge-eist bij de dealer O-0)
We kopen geen nieuwe auto hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had em een paar weken geleden al moeten kopen, dat had hij em de 1e week van jan gehad![]()
* ijsmeis heeft de aflevering in de 1e week van januari ge-eist bij de dealer
oh stoerquote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We kopen geen nieuwe auto hoor
Me vader denkt weer aan een oldtimer
Ach, ik zie het zo, er zijn genoeg leuk rijdende fwd auto's en als ik eens wil spelen met RWD pak ik de Triumph wel, 150pk rwd, 1050kg, roadster, wat wil je nog meer???/quote:Op woensdag 1 december 2004 15:52 schreef Youp het volgende:
[..]
euhm?
zo veel zwaarder is het niet.. minder groot van binnen? waarom dat... omdat je middenconsole wat verder doorloopt? nou nou nouen tsjah duurder...
veeeeel meer fun staat daar toch wel tegenover dacht ik zoen veel snellere acceleratie als je wat vermogen onder ja kap hebt want 200+ pk op de voorwielen schiet ook niet op...
Ik weet niet waarom maar ik moet opeens een dikke grijns opzetten omdat je goldf schreefquote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef BazzoS het volgende:
Mijn golf is ruimer van binnen dan een 106 uit 1998
ouwe lullebakquote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, ik vind een 147 eigenlijk ook te kleinIk wil eigenlijk gewoon een sedan rijden, t liefste een wat snellere. Misschien wel ouwe-lullen achtig, maar wel relax rijden.
ik schreef geen goldfquote:Op woensdag 1 december 2004 15:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet opeens een dikke grijns opzetten omdat je goldf schreef.
Al is een edt nog zo snel, PeuRac die ziet em welquote:Op woensdag 1 december 2004 16:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik schreef geen goldf
Hij had er eentjequote:Op woensdag 1 december 2004 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
oh stoerheeft ie er nu ook een? en wat voor iets als ie er een heeft
dat is niet positief hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al is een edt nog zo snel, PeuRac die ziet em wel![]()
een Dodge W200quote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik zie het zo, er zijn genoeg leuk rijdende fwd auto's en als ik eens wil spelen met RWD pak ik de Triumph wel, 150pk rwd, 1050kg, roadster, wat wil je nog meer???/
scheelt dat ik em gejat heb danquote:Op woensdag 1 december 2004 16:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is niet positief hoor![]()
Ja, en ik ookquote:Op woensdag 1 december 2004 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al is een edt nog zo snel, PeuRac die ziet em wel![]()
oeh shame... ik heb iets met mercedes....quote:Op woensdag 1 december 2004 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij had er eentje
Niet zo veel bijzonders hoormaar me vader is een beetje een oldtimer-mercedes-fan..
Mercedes w116 type.. (280 SE?)
plus:quote:Op woensdag 1 december 2004 16:03 schreef Youp het volgende:
[..]
een Dodge W200
een BMW E30 M3
een BMW E46 M3 CSL
een BMW M6 (CSL)
een BMW 3.0 CSL
een BMW 635Csi (van een bekende tuner als alpina of hartge)
een BMW 850 CSi
een BMW 2002 Turbo Alpina
een BMW 2002 Tii sedan circuit/rally uitvoering
een Dodge Viper GTS ACR
een Stryker Viper GTS TT stage 3
een Husqvarna NOX supermotard
een mooie CR500 uit 1998
een Buell xb12s
een Kawa ZX10R
een Honda CBR1000RR fireblade Ten Kate
een Honda CB900F Hornet
en dit is nog niet de helft van mn verlanglijstjeen natuurlijk ook alles tegelijk
niet 1 voor 1
TEGEN mercedes bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:05 schreef Youp het volgende:
[..]
oeh shame... ik heb iets met mercedes....
[afbeelding]
maar een oldtimer is neutraal![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
TEGEN mercedes bedoel je?
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik schreef geen goldf
tankdop.....quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
TEGEN mercedes bedoel je?
enjoyquote:Op woensdag 1 december 2004 16:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ff naar Arnhem op en neer![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:10 schreef PeuRac het volgende:
Kan je me vriendje niet even ophalenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:10 schreef PeuRac het volgende:
wil die crx niet zo hard?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je me vriendje niet even ophalen![]()
Is ie sneller hier![]()
Hij is met de trein in Arnhem gekomenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wil die crx niet zo hard?
dat schiet niet op neequote:Op woensdag 1 december 2004 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is met de trein in Arnhem gekomen![]()
Mag ik op de motorkap liggen?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:27 schreef Youp het volgende:
fotoreportage tijd, mams is thuistot over een paar minuten
ghehe had best gemogen.. denk alleen dat je t niet prettig zou vinden... t is nogal nat buiten en koud enzoquote:Op woensdag 1 december 2004 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik op de motorkap liggen?![]()
grappie
Wat moet je vriendje in Doetinchem dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je me vriendje niet even ophalen![]()
Is ie sneller hier![]()
welcome backquote:Op woensdag 1 december 2004 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet je vriendje in Doetinchem dan?
hehe ik moest mn ouders naar dusseldorf brengen donderdag met t VTSje.. dat is vanuit hier 70km en +- 5km totaan de autobahn... k was met 45min daar en met <30 minuten terug thuisquote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef PeuRac het volgende:
Ondanks de spits in 1;05u terug, toch netjes. Het was maar naar Duiven trouwens
hengelo enschede....quote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef PeuRac het volgende:
Ondanks de spits in 1;05u terug, toch netjes. Het was maar naar Duiven trouwens
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hengelo enschede....
fucking 40 minuten![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
had je maar een vak moeten leren
![]()
Daaromquote:Op woensdag 1 december 2004 17:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was naar me zus
ga eens weg jijquote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom
Pas maar op jijquote:Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga eens weg jij![]()
oe kijk daar komt een trein.....quote:Op woensdag 1 december 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pas maar op jij
Doe eens voorquote:Op woensdag 1 december 2004 17:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oe kijk daar komt een trein.....
kop hem eens ofzo
![]()
ja hallo, hoe denk je anders dat ik aan die kop komquote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens voor![]()
Zelfspot is okayquote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja hallo, hoe denk je anders dat ik aan de kop kom![]()
Je moet zo'n pic hebben van je Subaruquote:Op woensdag 1 december 2004 19:30 schreef jozef444 het volgende:
<--------------------- zo ik ben ook weer in de kersstemming
ik weet t maar heb nog nooit fatsoenlijke foto'tjes van de sub gemaakt en dat moet ik nou oko maar niet doen want hij zit onder de troepquote:Op woensdag 1 december 2004 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet zo'n pic hebben van je Subaru![]()
Hoi Fugiequote:
Vandaag niet.. Rondje Nistelrode - Den Bosch - Waalwijk - Oosterhout - Breda - Made gedaan..quote:Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef PeuRac het volgende:
Nog in de schöne achterhoek geweest
bang voor wat ?quote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hijs bang.. zou er trouwens geen update zijn op dit moment?
Je vergeet ergens :quote:Fugie schreef
btw, aanrader:
1: neem een hardcore cd
2: doe hem in de cdspeler van de auto
3: ga om half 8 ergens bij een druk stoplicht staan
4: zet het volume vol open
5: check alle rare gezichten.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je vergeet ergens :
Zet je ramen allemaal open.
Uit je auto stappen 10 seconden keihard hakkûh op het kruispunt, dan weer in je auto stappen en gewoon rustig verder rijden.
.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* BazzoS gaat zoeken naar een filmpje waar een vriend van mij dat doet...
alleen niet op het kruispunt maar wel hakken in zijn blote bast op vakantie op muziek uit auto
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:31 schreef Youp het volgende:
[..]
hehe ik moest mn ouders naar dusseldorf brengen donderdag met t VTSje.. dat is vanuit hier 70km en +- 5km totaan de autobahn... k was met 45min daar en met <30 minuten terug thuismaar bij 175km/h is t wel op in dat kreng
quote:
Zit je voetbal te kijken komt opeens die ouwe gek te overleiden. Iedereen in paniek. Gelukkig spelen ze op duitsland TV door
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
ik ging maar csi mie-jamie kijken, eindstand was toch al bereikt
en ik kan nu niet meer quoten
btw, moge [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:02 schreef Fugie het volgende:
* D-Devil kan nog steeds niet quoten
ben al half uur op me werk
waarom is mijn hele bericht in dat rare kleurtje ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Klik eens op logout en dan kies je de optie "alle cliënts uitloggen" verander je e-mail adress in een niet bestaand mail adres, en klik op de passmailer en vervolgens log je even uit Log nu weer gewoon in, dat werkte bij mij. Misschien moet je je cache, cookies of history nog allemaal eventjes legen..
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:02 schreef Fugie het volgende:
* ThaFreak kan nog steeds niet quoten
ben al half uur op me werk
waarom is mijn hele bericht in dat rare kleurtje ?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:55 schreef Knut het volgende:
Dan is het hoogst waarschijnlijk dus een .js die geinclude moet worden.
Veranderingen in een js zijn altijd "cache even leeghalen". Mocht een ctrl-f5 dus niet werken kan hij op een proxy-server gecached zijn. Slechts een kwestie van tijd dus.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders ga je ff in je picanto rondrijden![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:05 schreef D-Devil het volgende:
Het stukje in de [sub] was natuurlijk een geintje, maar na de overige handelingen, uitloggen en je cache en cookies legen zou het moeten werken. Tenzij je inderdaad via een proxy aan het surfen bent, en ik neem aan dat je dat nu doet op het werk, net zoals ik hier hoewel ik er geen last van heb.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:05 schreef D-Devil het volgende:
Het stukje in de [sub] was natuurlijk een geintje, maar na de overige handelingen, uitloggen en je cache en cookies legen zou het moeten werken. Tenzij je inderdaad via een proxy aan het surfen bent, en ik neem aan dat je dat nu doet op het werk, net zoals ik hier hoewel ik er geen last van heb.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je dacht dat ik serieus was over je passmailer enzo dan zou ik daar zelfs nog sorry voor zeggen ik neem toch aan dat je met zo'n post-icon [afbeelding] wel begrijpt dat het een geintje was, misschien wel te vroeg op de morgen maar goed.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:15 schreef Youp het volgende:
zullen we eens een intressant onderwerp aansnijden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
zucht, duh begrijp ik dat, wat ik niet begrjip is dat je het nu al 3 posts probeert uit te leggen![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:59 schreef Hugster het volgende:
m'n ma heeft me 2 dagen in een golden tulip gestopt voor na de kerst in maastricht, wat moet ik doen en wat is leuk daar ?Activiteiten in belgie en duitsland kunnen ook. Geef me even wat suggesties bitte
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ferrari huren en knalle op de autobahn en de nordschleife
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:04 schreef Fugie het volgende:
met een v70 knalleh dan![]()
en kom je bier maar halen ulti, ben geen bezorgturk.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:04 schreef Fugie het volgende:
en kom je bier maar halen ulti, ben geen bezorgturk.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:11 schreef Thermo het volgende:
Kennis van ons was hier net, 166 3.2 V6 tuned by savali.... dat motorgeluid.....
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:12 schreef Ultimora het volgende:
[..]
hierheen fietsen, is goed voor je conditie![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:13 schreef alki het volgende:
Ja die zit er nog steeds Snowworld in Landgraaf. 2 hele goeie banen hier
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:13 schreef alki het volgende:
Ja die zit er nog steeds Snowworld in Landgraaf. 2 hele goeie banen hier
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga ik daar iig naar toe, nu nog meer dingen om 2.5 dag te vullen![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga ik daar iig naar toe, nu nog meer dingen om 2.5 dag te vullen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:59 schreef Hugster het volgende:
m'n ma heeft me 2 dagen in een golden tulip gestopt voor na de kerst in maastricht, wat moet ik doen en wat is leuk daar ?Activiteiten in belgie en duitsland kunnen ook. Geef me even wat suggesties bitte
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Kan wel een keer, maar zit nu op mijn werk
Vent had ook een GT besteld, maar dat is niet door gegaan, GT was voor zijn vrouw een 1.8.. nog steeds niet leverbaar dus heeft ie een 156 voor der gehaald.. gelukkig maar.. weer een GT rijder minder
Maar hij is helemaal gek van die auto, prachtig rood leer, hele mooie kleur, geweldige 19" velgen, verlaagd.. en oh dat motorgeluid.. hij rijdt er ook niet rustig mee.. gewoon gas geven
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:16 schreef Ultimora het volgende:
als die goed genoeg was had je er geen problemen mee gehad hemischien kan je hem emailen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Er is hier zat te doen, in Maastricht zelf zal inmiddels wel weer een "kerst" nogwat op het vrijthof zijn.
Overigens is maastricht niet eens zo ver bij mij thuis vandaan. Ik werk er zelf
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:26 schreef alki het volgende:
Dat is niet in t weekend
dan maak er nog maar een dagje maastricht van
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Fugie het volgende:
of je hele bankrekening leegkopen in duitsland, genoeg goedkope troep te vinden
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan gaat hij die dagen bij jou zitten![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ie afkickverschijnselen krijgt kan hij komen internetten.
quote:Het betreft hier een ring uit onze "Baiser du Dragon" collectie. De ring,
genaamd Chevalière Yi Jing, is gemaakt in 18 karaats witgoud en voorzien
van een valkenoog-steen. De prijs van deze ring is ¤ 3220,00.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ie afkickverschijnselen krijgt kan hij komen internetten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
MAg ik ook langs komen. Dan ram ik ook een gat in je muur
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:35 schreef Hugster het volgende:
Aken is toch niet 1 grote kerstmarkt eh
als ik toch ergens een hekel aan heb
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef alki het volgende:
Weet niet wat er erg is aan om de heledag Gluhwein met rum te drinken....
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:33 schreef Fugie het volgende:
ik vond dit wel een leuke ring
[afbeelding]
Toen ging ik ff de prijs vragen:
[..]
nu istie wat minder leuk
desmilie staat niet meer in het lijstje smilies ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef alki het volgende:
Weet niet wat er erg is aan om de heledag Gluhwein met rum te drinken....
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Scherp! Dat er is nog plaats zat tussen al die andere gaten, dus geen probleem
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal niks, Gluhwien is lekker![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaan we onze naam in de muur slaan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
"Mark was here". Met de spettertjes bloed eromheen
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:32 schreef PeuRac het volgende:
Moguhben ook weer op school, niet dat iemand wat doet
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:57 schreef BoJo het volgende:
en ik ben nog steeds die dodo aan het coachen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geile ring![]()
@Youp, ik drink ECHTE drank![]()
![]()
[..]
Geile ring![]()
@Youp, ik drink ECHTE drank![]()
![]()
quote: