Ik heb de mannelijke versie hier rondlopen:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Retardus het volgende:
Gister nog.
Laatste vroeg een vriendin van me of 'haar kont er dik uitzag in deze broek'.quote:Op maandag 20 december 2004 17:02 schreef sannydude het volgende:
altijd zeiken over borsten en te dik zijn.Over alle 2 nooit een goed antwoord. En idd wat je zegt tweek, dat blijft je achtervolgen, ze willen zich graag vergelijken met een knappe vrouw in jouw ogen, doe je dat, trekken ze zichzelf alsnog naar beneden. Rare wezens.
![]()
* Shagster maakt notities.quote:Op maandag 20 december 2004 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laatste vroeg een vriendin van me of 'haar kont er dik uitzag in deze broek'.
Ik: 'Haha, daar kun je toch die broek niet de schuld van geven?'
Die is goedquote:Op maandag 20 december 2004 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laatste vroeg een vriendin van me of 'haar kont er dik uitzag in deze broek'.
Ik: 'Haha, daar kun je toch die broek niet de schuld van geven?'
kan makkelijkquote:Op maandag 20 december 2004 18:49 schreef pimpin het volgende:
Ik heb er nu ook één die de mond niet kan houden maar ik vind het wel lief
Ohja hoe kijken jullie aan tegen leeftijdsverschil 17j tegen 15m? Ik twijfel nogal namelijk.
Dat zegt echt iedereen die een veel jongere vriendin heeftquote:Op maandag 20 december 2004 23:47 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
kan makkelijk
hier 18 WAS going on 14![]()
en nee ze was niet letterlijk 14, ze zag er ouder uit en gedroeg zich ouder![]()
Ach het waren maar een paar voorbeelden, de lijst is veel langer, ze had juist geen grote borsten. Maar dan krijg je weer van die reactie op als, dat zeg je alleen maar om mij te plezieren enz.quote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef egilio het volgende:
[..]
Zij vond zichzelf te mager en ze vond dat ze te grote tieten had?
Das wel een heel zeldzame vrouw...
Waarom.quote:Op maandag 20 december 2004 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
haha, wowsa zie je daar maar eens uit te redden![]()
Altijd maar dat doorzeiken iddquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:21 schreef computerkiller het volgende:
van de week ook weer:
Zij: ga je maandag mee naar die verjaardag?
Ik: sorry kan niet moet mijn rapporten afmaken voor dinsdag
Zij:kan je echt niet mee?
Ik: Nee sorry, misschien kunnen we een andere keer bij hen langsgaan.
Zij: ik zal wel even kijken.
Maandag gaat de telefoon.
Zij: Kan je echt niet mee?
Ik:![]()
Ben je eindelijk eens druk ergens mee bezigquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd maar dat doorzeiken idd![]()
Of dat bellen en dan eigenlijk niks te vertellen hebben...alleen zo van: wat ben je aan't doen?
ook zo irritant!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |