zo duidelijk herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Retardus het volgende:
Gister nog.
Zaten op de bank, het was half 1.
Zij: Ik ga je er zo uitgooien, of blijf je slapen?
Ik: Je moet er vroeg uit he?
ZIj: Ja, om 7 uur.
Ik: Ik denk dat ik maar thuis slaap.
Zij: *zielige blik*
Ik: Okay, ik blijf wel slapen.
Zij: Maar ik moet er wel heeel vroeg uit. (maw, jij dus ook)
Ik: Ja nondeju, wat wil je nou dan?
Zij: Ja laat maar
Ik:![]()
![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 16 december 2004 18:36 schreef xitin het volgende:
zeur zeur gaap
of je leest de vorige twee delen ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ken ook het verhaal van de vrouw die in het zeikwijven topic maar bleef slowchatten en daarna zelf een "bijdrage" doet in de vorm van een quote van een man.
quote:Op maandag 20 december 2004 01:38 schreef Shagster het volgende:
Speciaal voor jou dan, een klassieker.
"Die Sarah hè, op het feestje?"
"Ja... Ik weet wie je bedoelt."
"Oh, dus je vind het wel een lekker wijf."
"Sarah is fotomodel. Natuurlijk vind ik het een lekker wijf."
"Je hebt lang met d'r zitten praten."
"Mwah. Niet langer dan met iemand anders.."
"Maar je vond haar wel leuk."
"Ja, ik vond haar best aardig ja."
"Als ze heel lelijk was. Zou je dan ook met haar praten?"
"Emm... Ik denk het niet. Ik houd niet van lelijke mensen."
"Dus je vond Sarah interessant omdat ze knap was."
"Goh. Als je het zo zegt.. Daar zit best wel wat in. Ik ben oppervlakkiger dan ik dacht."
"Als ik er niet was, zou je d'r dan een beurt willen geven?"
"Als jij er niet was, zou ik dat best overwegen ja. Als Sarah ook wilde dan hè?"
"En als Sarah en ik allebei op dat feestje waren, en wij kenden elkaar niet, wie zou je dan kiezen om mee te praten?"
![]()
Geloof mij nou maar, een goed antwoord bestaat niet.
LOL, da's zo'n rotgevoel als ze je heel stiekem naar dat punt toe gepraat heeft, waar je je met geen mogelijkheid meer uit kunt lullenquote:Op maandag 20 december 2004 01:38 schreef Shagster het volgende:
"Goh. Als je het zo zegt.. Daar zit best wel wat in. Ik ben oppervlakkiger dan ik dacht."
"Als jij er niet was, zou ik dat best overwegen ja. Als Sarah ook wilde dan hè?"
"En als Sarah en ik allebei op dat feestje waren, en wij kenden elkaar niet, wie zou je dan kiezen om mee te praten?"
![]()
haha, wowsa zie je daar maar eens uit te reddenquote:Op maandag 20 december 2004 01:38 schreef Shagster het volgende:
![]()
Ik ben nogal naïef geloof ik, dus ik zie deze dingen nooit aan komen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef komrad het volgende:
In dat gesprek zie je het al de verkeerde kant opgaan, dit had je al veel eerder aan kunnen zien komen om het dan te voorkomen. Bv je vond haar wel leuk, antwoord in slijm modus, ze kan niet aan je tippen
ach ja...goedmaakseks is de beste seksquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef Shagster het volgende:
[..]
Ik ben nogal naïef geloof ik, dus ik zie deze dingen nooit aan komen.En dat slijmen daar prikte ze zo doorheen...
Gesprekken als dit eindigde vaak in ruzie en dat ze 3 dagen later opbelde dat ze er zo'n spijt van had.
Of dat ik toegaf dat ik fout zat terwijl ik dat zelf helemaal niet vond.Onthoud, ik was nog jong.
Dat vind ik nou zo dom... je ziet het ook vaak in Amerikaanse films/series dat vrouwen klagen dat mannen de WC bril omhoog laten..... NOU EN ??!!! Zij doen toch ook niet de WC bril omhoog ?!quote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie:
Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.
(Uit de kalender: Het jaar van de man: 2005)
Zij vond zichzelf te mager en ze vond dat ze te grote tieten had?quote:Op maandag 20 december 2004 14:33 schreef Tweek het volgende:
zij: Vind je haar mooi?
ik: Nee veel te grote borsten.
zij: En zij dan?
ik: Nee te mager.
zij: waarom ben je altijd zo negatief
ik: Ik ben gewoon eerlijk
zij: Ja maar de dingen wat je niet mooi vind dat heb ik ook
ik: Nee dat heb je niet
zij: wel waar
ik:![]()
Ooit ook eens gezegd dat ik claire forlani erg mooi vond, wat er in resulteerde dat ik een jaar lang het heb moeten aan horen dat forlani mooier was dan zij.
Dit soort vragen ga ik dan ook niet meer beantwoorden, het goede antwoordt bestaat toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |