uhhu maar reboundrondslettebakken is ook leukquote:Op donderdag 16 december 2004 09:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Vrij essentiele constatering idd
Maakt allemaal niet uit, als je jezelf maar niet laat ombouwen naar je gedachtengang.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
uhhu maar reboundrondslettebakken is ook leukzeker als je dan erachter komt dat in tien jaar tijd 1 ding niet echt is veranderd: de leeftijd van "aanbidders"
grijns
werkt goed hoor een lekkere gozer van 20
(zie je wel dat ik denk als een vent haha, seks helpt altijd :p )
whaa hell noquote:Op donderdag 16 december 2004 09:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, als je jezelf maar niet laat ombouwen naar je gedachtengang.
Kan je niet even je filosofie rondvertellen zodat wij mannen er massaler ons voordeel mee kunnen doen
Nee maar ik heb schijnbaar ook nogal een uitgesproken mening. Doe gewoon normaal en stel je niet zo op van ik gedraag me als een typische vrouw. Ben jezelf en dan beval je me of niet, makkelijk genoeg. Probleem is dat vrouwen proberen zich te gedragen als 'men' van een vrouw verwacht, zeikerig dus.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
whaa hell nolaat mij maar fijn vrouw zijn, daar vermaak ik me prima mee.
sjah weet je, als ik zeg dat ze niet zo moeten zeiken, worden ze pissig, want ik als vrouw moet dat toch begrijpen!?!? snap jij dat nou?![]()
uhhu, als hulpbehoevende trutjes die niet tegen een grof woordje kunnen en nooit scheten laten of nooit boeren en al zeker niet iets doen zonder er over te moeten lullen.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Nee maar ik heb schijnbaar ook nogal een uitgesproken mening. Doe gewoon normaal en stel je niet zo op van ik gedraag me als een typische vrouw. Ben jezelf en dan beval je me of niet, makkelijk genoeg. Probleem is dat vrouwen proberen zich te gedragen als 'men' van een vrouw verwacht, zeikerig dus.
Die scheten laten en boeren hoeven ze van mij ook niet te doen, maar kom gewoon op voor jezelf. Zeg wat je echt vind, leer elkaar begrijpen. Als je altijd als een meningsloze doos door het leven gaat, kom je er ook nooit achter of je bij elkaar past. En het irriteert me gewoon. WAT VIND JE NU ECHT????quote:Op donderdag 16 december 2004 09:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
uhhu, als hulpbehoevende trutjes die niet tegen een grof woordje kunnen en nooit scheten laten of nooit boeren en al zeker niet iets doen zonder er over te moeten lullen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Die scheten laten en boeren hoeven ze van mij ook niet te doen, maar kom gewoon op voor jezelf. Zeg wat je echt vind, leer elkaar begrijpen. Als je altijd als een meningsloze doos door het leven gaat, kom je er ook nooit achter of je bij elkaar past. En het irriteert me gewoon. WAT VIND JE NU ECHT????
schalk marmar??quote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wellicht een idee om mail-adressen uit te wisselen voordat dit in een "schalk Marmar" show verandert?
Ik constateer dat veel vrouwen dingen vragen die ze weten, slechts om de conversatie op gang te houden. Je praat ergens over als je denkt dat het iets toevoegd en niet om zomaar in de rondte te lullen, dat doe ik wel met mijn vriendenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef MarMar het volgende:
[..]idd en vragen wat iemand bedoelt als je een opmerking niet prettig vindt, in plaats van meteen in de aanval gaan wil ook nog wel eens helpen
en geen vragen stellen waarvan je het antwoord niet horen wil is een van mijn motto's want als je mijn mening vraagt, moet je niet zeiken als die mening je niet bevalt
sommige vrouwen kunnen niet echt praten, die produceren slechts geluidquote:Op donderdag 16 december 2004 10:07 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik constateer dat veel vrouwen dingen vragen die ze weten, slechts om de conversatie op gang te houden. Je praat ergens over als je denkt dat het iets toevoegd en niet om zomaar in de rondte te lullen, dat doe ik wel met mijn vrienden
Ja en als iemand je iets vraagt en het antwoord bevalt niet, too bad, had je het idd niet moeten vragen
Idd nogal slowchatterig hehequote:Op donderdag 16 december 2004 10:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen niet echt praten, die produceren slechts geluid
maarreh, dit wordt slowchat inmiddelsik ga wat doen.. er ligt nog wat lekkers op me te wachten
buhbai
Ik denk dat Forau meer doelde op het gezeur van sommige mensen in het vorige deel, waarin MarMar soms (iig volgens die mensen) misschien wat te lastig over het hoofd te zien was.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
BTW Marmar schalken hehe, not in that business zoek wel irl. Gewoon een leuk gesprek verder niets hoor, no offense MarMar maar ik ben ook niet echt in that zone.
mee eens behalve als ze alles onderschrijven wat wij zeggenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:34 schreef jap85 het volgende:
Stelling: Vrouwen mogen niet in dit topic![]()
stelling: kom maar op met de verhalenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Stelling; Reageer niet als je geen verhaal hebt. Anders komt er dalijk een slotje op en is niemand blij meer.
Stelling; Je hebt het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:41 schreef komrad het volgende:
[..]
stelling: kom maar op met de verhalen
stelling: ik begrijp het wel dus laten we allebei stoppen met deze onzin vanaf nu!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Stelling; Je hebt het niet helemaal begrepen.
Check... ook last van gehad... let op gehad whahahahaquote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Retardus het volgende:
Gister nog.
Zaten op de bank, het was half 1.
Zij: Ik ga je er zo uitgooien, of blijf je slapen?
Ik: Je moet er vroeg uit he?
ZIj: Ja, om 7 uur.
Ik: Ik denk dat ik maar thuis slaap.
Zij: *zielige blik*
Ik: Okay, ik blijf wel slapen.
Zij: Maar ik moet er wel heeel vroeg uit. (maw, jij dus ook)
Ik: Ja nondeju, wat wil je nou dan?
Zij: Ja laat maar
Ik:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |