maar ze hebben niet eens een remote poging gedaan om handelingen te verrichten die eventureel tot een orgasme zouden kunnen leidenquote:Op maandag 6 december 2004 22:52 schreef yvonne het volgende:
Tessje en stinkie,
kijk stink,
nu kom je 2x in de lijst voor
daar ben je dan weer te laat meequote:Op maandag 6 december 2004 22:52 schreef yvonne het volgende:
Tessje en stinkie,
kijk stink,
Pardon.. Volgens mij was het niet de bedoeling dat daar een orgasme uit zou voortkomenquote:Op maandag 6 december 2004 22:52 schreef yvonne het volgende:
Tessje en stinkie,
kijk stink,
quote:Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef boebiedoe het volgende:
Bolk en Misss_Shy mogen ook in de lijst..
*kuch*, zullen we dat vergeten?quote:Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef boebiedoe het volgende:
Bolk en Misss_Shy mogen ook in de lijst..
wat dus niet gebeurt is ookquote:Op maandag 6 december 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Pardon.. Volgens mij was het niet de bedoeling dat daar een orgasme uit zou voortkomen
Ik dacht het nietquote:
de dwazenquote:Op maandag 6 december 2004 23:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht het niet
Leuk voor een avondje hoor lieverdmaar iedereen tilt er te zwaar aan
Ach jij kunt er niets aan doen dat er een of andere gore slettebak met haar kont ging draaienquote:
Alle vrouwen zijn hoeren, en als ze een rokje dragen dan vragen ze eromquote:Op maandag 6 december 2004 23:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach jij kunt er niets aan doen dat er een of andere gore slettebak met haar kont ging draaien
Vooral als je een labiel teringwijf bent waar ik mijn hond nog van zou aftrappen. Dan ben je echt een hoerquote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, en als ze een rokje dragen dan vragen ze erom![]()
mmm, dat heb ik vrijdag in Vlaardingen dan ff gemistquote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
En als het niet hun bedoeling was hadden ze maar een spijkerbroek met een riem moeten dragenquote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik heb je niet verraden hoor...quote:Op maandag 6 december 2004 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
jaomdat een of andere dwaas mij zo nodig moest verraden
Jij weet dus duidelijk niet waar je het over hebquote:Op maandag 6 december 2004 23:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vooral als je een labiel teringwijf bent waar ik mijn hond nog van zou aftrappen. Dan ben je echt een hoer
Ontkennen is bekennen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
Uhm. Ik heb niet genueckt met Audrey en Dirk hoor. Dat was alleen maar vozen
.
Het feit dat IK geen SOA heb is bewijs genoeg dacht ik zoquote:
edit: laat maarquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
Uhm. Ik heb niet genueckt met Audrey en Dirk hoor. Dat was alleen maar vozen
.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het feit dat IK geen SOA heb is bewijs genoeg dacht ik zo.
Dafjedaf en Tagnar dus.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef dafjedaf het volgende:
Tis uitgegaan met Tagnar
Lijkt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:25 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt hier wel 1 grote inteeltbende...
En wanneer die iemand het dan goed bijhoudt wil ik wel een grafiek makenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:50 schreef boebiedoe het volgende:
Iemand anders mag het lijstje bij gaan houden..
Xenia heeft iets oudere mannen gehad hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef petre86 het volgende:
staan xebro en xenia nog niet samen op de lijst?
Done.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef Wrinex het volgende:
Dr. Daggla en Billy-Jean
Brighteyes en Stinkie
Wie gooit ze er even tussen..
En BE en stinkie er weer uitgehaald!quote:
BadAssBitchSmut, Chayenn, Miss_Amara of vamperotica ?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ook met een Fokster. Probeer maar te raden welke.![]()
En wie heeft jouw kluis al beroofd?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:47 schreef Jane het volgende:
OMG! Ik lees nu die ganzebord-items pas. Hilarisch!
Overigens scheelt er ook nog wel 't een en ander aan, volgens mij... maar ja, 'Zwitserse Bank' is my middle name...
Neen.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
BadAssBitchSmut, Chayenn, Miss_Amara of vamperotica ?
Ik bedoelde dat ik niks loslaat, maar jij bedoelt met wie ik geneukt heb?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wie heeft jouw kluis al beroofd?
Nog meer bedoel ik natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niks loslaat, maar jij bedoelt met wie ik geneukt heb?
Ehhh, met SunChaser. Staat ook in de lijst toch?
Owwwww! Maar als ik zeg dat er nog wel wat aan scheelt, kan dat ook over anderen gaan natuurlijk.quote:
Knap hoor. Bij mij was het binnen twee-en-een-halve maand over.quote:
En toch herken je de bips van Kasta. Rrrrrrrrrrrright. Uhhuh.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:11 schreef MUUS het volgende:
Jezus, dit wordt nog echt bijgehouden ook..
Ik ben iig nog steeds Fok!-maagd.
Goedkope del.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Knap hoor. Bij mij was het binnen twee-en-een-halve maand over.![]()
Ha, opletten! Was zijn bips niet eens!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toch herken je de bips van Kasta. Rrrrrrrrrrrright. Uhhuh.
Ja, ik weet het.quote:
Nog erger, want je vond die wel op de bips van Kasta lijken.quote:
Hi Ding, can I flof your bips?quote:
Jij wil gewoon dat we gaan neuken.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog erger, want je vond die wel op de bips van Kasta lijken.
Leuk woord, "bips".
Twee personen met een verneukt bioritme en een zwartgeblakerd gevoel voor humor die elk rustig hun eigen gang gaan. Mwach.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat we gaan neuken.
De vraag is natuurlijk waarom.
WAT IS JE PUNT DAGO?!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Twee personen met een verneukt bioritme en een zwartgeblakerd gevoel voor humor die elk rustig hun eigen gang gaan. Mwach.
Fokkers kennende geloof ik je ook nog.quote:heeft niets te maken met geld, weddenschappen en andere aanverwante zaken
Zou desastreus zijn voor de lijst.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:40 schreef Aventura het volgende:
Alle Mannen Zijn Dood En Moeten Klootzakken
Dat je gewoon eens moet kappen met dat schaamteloze geflirt en hem moet grijpen nu hij weer even vrij is. Ofzo.quote:
Met wie?quote:Op maandag 31 januari 2005 00:36 schreef boebiedoe het volgende:
Je zou voor 01.00 haar telefoonnummer en een date hebben Dago, zet je er een beetje tempo achter.
Precies.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:40 schreef Aventura het volgende:
Alle Mannen Zijn Dood En Moeten Klootzakken
Indekken.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
Ik flirt met kasta?. Alsof dat ook maar enig effect zou hebben bij hem.
Dan wordt het tenminste nog enigszins bij je leven betrokken, jij verwaarloost het.quote:En wil je voortaan mijn bioritme er buiten laten..
.
Smakelijk. Nog even en deze gaat naar SHO.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Indekken.
's Nachts lurken is zooooo leerzaam.
[..]
Dan wordt het tenminste nog enigszins bij je leven betrokken, jij verwaarloost het.
Stonden Blinky & Cynix hier niet tussenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:19 schreef boebiedoe het volgende:
Together-Alone en Tain
Heatwave en Sanne
Wie oh wie update 'm even..
Ja maar, Aventura, als FA en toekomstig mod mag je toch allesquote:Op maandag 31 januari 2005 22:27 schreef Aventura het volgende:
Huh? Ja Blinky had hierin gepost.
Vreemd dat mensen zomaar posts lopen te verwijderen. Dat is dus niet de bedoeling.
Dat denk je in het begin, ja...quote:
Dat is wel geil!quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat denk je in het begin, ja...
Maar dan ineens ontdek je dat Fok gewoon echt één groot inteeltdorp is..
Dat zeg je nu pasquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:09 schreef Orthello het volgende:
Grootspraak? Ik heb mezelf niet in de lijst gezet, dat heeft ISA voor me gedaan
Een grote Orgie is het hier Al blijft het in veel gevallen wel one-on-one. Is het niet eens tijd voor een grote Fok! GangBang ofzo?Iedereen heeft het inmiddels wel een keer met elkaar gedaan.. nou ja, de oude garde dan
Dus waarom dan niet gewoon met z'n allen tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |