quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind het wel verschil maken. De lichamen lijken juist helemaal niet op elkaar, en zelfs al neem je dezelfde houding aan, je uitstraling is anders, je kijkt anders uit je ogen. En zeker als het om een meisje gaat wat je leuk vind, dan kijk je ook anders. Bij een plaatje van een beroemdheid of gewoon random internet meuk kijk je ook heel erg van bluuuh wat een rare tepels enzo. Als een (toekomstig) vriendinnetje een foto stuurt kijk je juist naar wat er allemaal mooi is aan haar, je kijkt dan ook meer naar de dingen die haar bijzonder maken.
Sweetydarling, hoe is het met je?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef FuifDuif het volgende:
Yaay dafjedaf, dat jij nu dan ook de eerste bent die in mijn eerste SEX-topic na lange tijd reageert![]()
Het gaat weer goed met mij en met jou? Ben je weer volledig hersteld na een vervelend ziekbed?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Sweetydarling, hoe is het met je?![]()
Mn longontsteking is wel weg ja, maar verder niet zo goed... Tis uitgegaan met Tagnar en mn hond is gisteren ook nog doodgegaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat weer goed met mij en met jou? Ben je weer volledig hersteld na een vervelend ziekbed?
Ja oke, maar waarom dan verschillende wijvenlichamen? Ik bedoel, eentje is dan toch wel genoeg? Kennelijk speelt er een bepaald mechanisme, waardoor je toch gevoelig bent voor weer een ander.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:15 schreef RijstNatie het volgende:
alle wijve lichame zijn gewoon lekker
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mn longontsteking is wel weg ja, maar verder niet zo goed... Tis uitgegaan met Tagnar en mn hond is gisteren ook nog doodgegaan![]()
Zij. Ze was al heel oud en al lang ziek. Ik was voor euthanasie, maar ik had er wel bij willen zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef FuifDuif het volgende:Hoe is hij aan zijn einde gekomen?
Zeg ik liever niet hier... Keertje msn doen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef FuifDuif het volgende:
En het is uit met Tagnar, hoe komt dat zo joh?
Ze heeft vast een gelukkig leven bij jou gehad, dat je daar maar steun aan mag hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:25 schreef dafjedaf het volgende:
Zij. Ze was al heel oud en al lang ziek. Ik was voor euthanasie, maar ik had er wel bij willen zijn.
Snap ik... ja is prima, maar hey, mag ik, FuifDuif, het MSN-adres hebben van dafjedaf?!?!?!quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:25 schreef dafjedaf het volgende:
Zeg ik liever niet hier... Keertje msn doen?
Wat naar!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mn longontsteking is wel weg ja, maar verder niet zo goed... Tis uitgegaan met Tagnar en mn hond is gisteren ook nog doodgegaan![]()
jawel, ik ga het alleen niet op fok neerzetten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:36 schreef FuifDuif het volgende:
Snap ik... ja is prima, maar hey, mag ik, FuifDuif, het MSN-adres hebben van dafjedaf?!?!?!
Hoe zit het gloednieuwe jasje eigenlijk? Wat is er allemaal veranderd?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben weer terug in een gloednieuw jasje. Nu inclusief respect voor mijn medemens.
Goed, als we toevallig beiden online zijn, moeten we maar even snel een adres uitwisselenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef dafjedaf het volgende:jawel, ik ga het alleen niet op fok neerzetten.
Hehehe, ik kijk wel uit, Daphnequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef dafjedaf het volgende:en als je me gaat bekeren block ik je![]()
Ik ga nu in passive-mode deelnemen en Fok! mij persoonlijk niet meer laten raken. Op die manier zal mijn gedrag hier ook beter zijn, voorspel ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:24 schreef bofneger het volgende:Hoe zit het gloednieuwe jasje eigenlijk? Wat is er allemaal veranderd?
Wat liefquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:21 schreef Tessje het volgende:
Ik kom alleen even voor Fuifduif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |