abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23586054
Wat ik mij wel eens afvraag. Al die plaatjes met modellen (amateur of professioneel) tonen meisjes in altijd dezelfde posities. Meestal volgt de reportage de lijn van het meisje, waarbij ze zich uitkleedt: dus het begint met alle kleren aan en dan eindigt het met volledige naaktheid. Anyway, ook in BH2 merk ik dat men het altijd weer spannend vindt, ook al zijn al die foto's praktisch hetzelfde. Al die vrouwelichamen lijken op elkaar. Hoe kan het dan, dat het toch altijd weer spannend is? Op een gegeven moment zou het toch wel leuk geweest zijn denk ik zo?
  vrijdag 26 november 2004 @ 12:04:38 #2
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23586203
FUIFDUIF!!!! JE BENT ER WEEER!!!!

Ik vind het wel verschil maken. De lichamen lijken juist helemaal niet op elkaar, en zelfs al neem je dezelfde houding aan, je uitstraling is anders, je kijkt anders uit je ogen. En zeker als het om een meisje gaat wat je leuk vind, dan kijk je ook anders. Bij een plaatje van een beroemdheid of gewoon random internet meuk kijk je ook heel erg van bluuuh wat een rare tepels enzo. Als een (toekomstig) vriendinnetje een foto stuurt kijk je juist naar wat er allemaal mooi is aan haar, je kijkt dan ook meer naar de dingen die haar bijzonder maken.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_23586381
Yaay dafjedaf, dat jij nu dan ook de eerste bent die in mijn eerste SEX-topic na lange tijd reageert !!!

Het gaat mij juist om die onbekende meisjes, maar ik denk inderdaad dat het om de uitstraling gaat. Dat maakt dat het iedere keer weer anders is.
  vrijdag 26 november 2004 @ 12:21:23 #4
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_23586552
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:04 schreef dafjedaf het volgende:

Ik vind het wel verschil maken. De lichamen lijken juist helemaal niet op elkaar, en zelfs al neem je dezelfde houding aan, je uitstraling is anders, je kijkt anders uit je ogen. En zeker als het om een meisje gaat wat je leuk vind, dan kijk je ook anders. Bij een plaatje van een beroemdheid of gewoon random internet meuk kijk je ook heel erg van bluuuh wat een rare tepels enzo. Als een (toekomstig) vriendinnetje een foto stuurt kijk je juist naar wat er allemaal mooi is aan haar, je kijkt dan ook meer naar de dingen die haar bijzonder maken.
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:07:06 #5
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23587524
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef FuifDuif het volgende:
Yaay dafjedaf, dat jij nu dan ook de eerste bent die in mijn eerste SEX-topic na lange tijd reageert
Sweetydarling, hoe is het met je?
pi_23588677
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Sweetydarling, hoe is het met je?
Het gaat weer goed met mij en met jou? Ben je weer volledig hersteld na een vervelend ziekbed?
pi_23588743
Elke nieuwe maaltijd is ook weer lekker.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2004 @ 15:57:21 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_23588798
Elke foto is verschillend, dus leuker om naar te kijken...
Ook hoe ze het gedaan hebben, dus belichting enzo...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:21:51 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_23589391
Net zo iets als de eerste keer seks met iemand. Het is toch anders, en je weet niet precies wat te verwachten. Kan slecht uitpakken, maar ook extreem goed/mooi.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:13:29 #10
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23590455
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat weer goed met mij en met jou? Ben je weer volledig hersteld na een vervelend ziekbed?
Mn longontsteking is wel weg ja, maar verder niet zo goed... Tis uitgegaan met Tagnar en mn hond is gisteren ook nog doodgegaan
pi_23590498
alle wijve lichame zijn gewoon lekker
Nothing to see here, carry on
pi_23591006
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:15 schreef RijstNatie het volgende:
alle wijve lichame zijn gewoon lekker
Ja oke, maar waarom dan verschillende wijvenlichamen? Ik bedoel, eentje is dan toch wel genoeg? Kennelijk speelt er een bepaald mechanisme, waardoor je toch gevoelig bent voor weer een ander.
pi_23591018
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Mn longontsteking is wel weg ja, maar verder niet zo goed... Tis uitgegaan met Tagnar en mn hond is gisteren ook nog doodgegaan
Hoe is hij aan zijn einde gekomen?

En het is uit met Tagnar, hoe komt dat zo joh?
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:25:25 #14
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23591930
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe is hij aan zijn einde gekomen?
Zij. Ze was al heel oud en al lang ziek. Ik was voor euthanasie, maar ik had er wel bij willen zijn.
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef FuifDuif het volgende:
En het is uit met Tagnar, hoe komt dat zo joh?
Zeg ik liever niet hier... Keertje msn doen?
pi_23593217
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:25 schreef dafjedaf het volgende:
Zij. Ze was al heel oud en al lang ziek. Ik was voor euthanasie, maar ik had er wel bij willen zijn.
Ze heeft vast een gelukkig leven bij jou gehad, dat je daar maar steun aan mag hebben . Maar het blijft vervelend.
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:25 schreef dafjedaf het volgende:
Zeg ik liever niet hier... Keertje msn doen?
Snap ik... ja is prima, maar hey, mag ik, FuifDuif, het MSN-adres hebben van dafjedaf?!?!?!
pi_23595183
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Wat naar!!!!!!!!!
Sterkte meis met je verlies van je hondje....

Fuifje, je bent er weer, doompje heeft je gemist hoor

Fuifje, elk mens is anders, als je niet tevaak naaktplaatjes kijkt blijft het leuk, maar als je het heel vaak kijkt is geen bal meer aan.
Ik heb een tijdje geholpen met gallery's vullen en van die stomme zinnetjes erbij zetten(geile slet laat haar kontje zien, van dat soort intelligente teksten), ik kan je vertellen dat je na 3 serie's van dames die "strippen" echt niet meer weet wat voor zinnetje je neer moet zetten, het is allemaal hetzelfde.
Leuk, geil, of zelfs een klein beetje opwindend is het niet meer dan, maar een paar weekjes niets kijken doet wonderen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23596345
Erodome, ik ben blij jou weer te spreken na zo lange tijd. Ik ben weer terug in een gloednieuw jasje. Nu inclusief respect voor mijn medemens .

Nou, ik krijg het gevoel dat je het nogal op mij betrekt, maar ik kijk nooit vieze plaatjes hoor . Het was vooral naar aanleiding van BH2 en BH. Regelmatig duiken daar topics op met de zoveelste meid, terwijl dergelijke meiden toch vrijwel standaard hetzelfde eruit zien wat betreft het lichaam en toch willen de meesten maar al te graag foto's van zo'n meisje zien, waarbij ze schaars gekleed is.

Maar zeker, op inidividueel niveau zal te vaak kijken gaan vervelen... denk ik .
  zaterdag 27 november 2004 @ 01:03:12 #18
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23600723
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:36 schreef FuifDuif het volgende:
Snap ik... ja is prima, maar hey, mag ik, FuifDuif, het MSN-adres hebben van dafjedaf?!?!?!
jawel, ik ga het alleen niet op fok neerzetten.

en als je me gaat bekeren block ik je
  zaterdag 27 november 2004 @ 01:24:35 #19
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_23601117
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben weer terug in een gloednieuw jasje. Nu inclusief respect voor mijn medemens .
Hoe zit het gloednieuwe jasje eigenlijk? Wat is er allemaal veranderd?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zaterdag 27 november 2004 @ 02:21:42 #20
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_23602162
Ik kom alleen even voor Fuifduif
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_23606496
meiden zijn gewoon goddelijk
mijn eigen meissie is ubergodelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23624139
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef dafjedaf het volgende:jawel, ik ga het alleen niet op fok neerzetten.
Goed, als we toevallig beiden online zijn, moeten we maar even snel een adres uitwisselen .
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef dafjedaf het volgende:en als je me gaat bekeren block ik je
Hehehe, ik kijk wel uit, Daphne .
pi_23624143
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:24 schreef bofneger het volgende:Hoe zit het gloednieuwe jasje eigenlijk? Wat is er allemaal veranderd?
Ik ga nu in passive-mode deelnemen en Fok! mij persoonlijk niet meer laten raken. Op die manier zal mijn gedrag hier ook beter zijn, voorspel ik.
pi_23624148
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:21 schreef Tessje het volgende:
Ik kom alleen even voor Fuifduif
Wat lief .
pi_23626931
Daphne, ik zie dat je online bent... lees je dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')