Wat gaan jullie doen met die wandelende trekvlek a.k.a. Dirkh?quote:
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen".quote:Op woensdag 15 december 2004 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen met die wandelende trekvlek a.k.a. Dirkh?
ja en dan halverwege het spel stoppen omdat jullie geen zin meer hebben ?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen"
Kijk, de onzinners begrijpen het wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja en dan halverwege het spel stoppen omdat jullie geen zin meer hebben ?
Welke mongolen heb jij in gedachten?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat er tijdens een crewmeet ook gedronken wordt en dat er als er alcohol in het spel is wel eens iets vergeten wordt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
*mompelmompelmompel* Ja, ik hou het graag spannend.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen".
Tof meld het dan ff van te voren, tis voor mij nei zo ver en wil dit niet missen, kmaak wel foto's en filmpjes enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen".
Als een zee vol mooie vissen waar een olietank is gestrand. De olie moet verholpen worden, en wij zijn bereid om die taak op ons te nemen, voordat het te laat is.quote:
Dat zag ik!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:11 schreef Wrinex het volgende:
Ik stem voor !
Dit is ONZ, geen aflevering van Seabert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als een zee vol mooie vissen waar een olietank is gestrand. De olie moet verholpen worden, en wij zijn bereid om die taak op ons te nemen, voordat het te laat is.
1. we zijn gewoon tof.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:13 schreef shredder het volgende:
Noem drie indringende redenen waarom WIJ, de gewone users, voor jullie zouden moeten stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |