Wat gaan jullie doen met die wandelende trekvlek a.k.a. Dirkh?quote:
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen".quote:Op woensdag 15 december 2004 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen met die wandelende trekvlek a.k.a. Dirkh?
ja en dan halverwege het spel stoppen omdat jullie geen zin meer hebben ?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen"
Kijk, de onzinners begrijpen het wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja en dan halverwege het spel stoppen omdat jullie geen zin meer hebben ?
Welke mongolen heb jij in gedachten?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat er tijdens een crewmeet ook gedronken wordt en dat er als er alcohol in het spel is wel eens iets vergeten wordt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
*mompelmompelmompel* Ja, ik hou het graag spannend.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen".
Tof meld het dan ff van te voren, tis voor mij nei zo ver en wil dit niet missen, kmaak wel foto's en filmpjes enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarmee organiseren we een crewmeet in de haven van Rotterdam en gaan we een spelletje spelen genaamd "kielhalen".
Als een zee vol mooie vissen waar een olietank is gestrand. De olie moet verholpen worden, en wij zijn bereid om die taak op ons te nemen, voordat het te laat is.quote:
Dat zag ik!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:11 schreef Wrinex het volgende:
Ik stem voor !
Dit is ONZ, geen aflevering van Seabert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als een zee vol mooie vissen waar een olietank is gestrand. De olie moet verholpen worden, en wij zijn bereid om die taak op ons te nemen, voordat het te laat is.
1. we zijn gewoon tof.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:13 schreef shredder het volgende:
Noem drie indringende redenen waarom WIJ, de gewone users, voor jullie zouden moeten stemmen.
Nee, je hebt het verkeerd begrepen. Dirkh is de persoon die over een tijdje de onzincrew gaat verlaten, vandaar dat er nog een ronde is.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:21 schreef schvvmert het volgende:
Dus met jullie is er ook snel een 2e ronde?
Die pisvlek had 't daar ook al over.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:21 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee, je hebt het verkeerd begrepen. Dirkh is de persoon die over een tijdje de onzincrew gaat verlaten, vandaar dat er nog een ronde is.
Ja maar wat is jullie uit te voeren beleid? Meer slotjes ter handhaving van het onzingehalte of het openen van meer potentiele ttt's? Wat is daarop jullie visie?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:18 schreef boebiedoe het volgende:
Ja, wat Tiemie zegt dus.
Het lijkt me enig om met hem samen te werken.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:24 schreef Tiemie het volgende:
het zal trouwens best een fijne collega zijn hoor, die dirkh.
Staat er niets in de policy over epileptie-opwekkende avatars? Dit is er niets bij.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en met knut ook, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:24 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het lijkt me enig om met hem samen te werken..
Precies. Wij zullen neutrale personen blijven en onze haat jegens bepaalde users niet mee laten spelen in de overweging bij een edit of slotje.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:24 schreef cerror het volgende:
2. Zullen onafhankelijk topics beoordelen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Precies. Wij zullen neutrale personen blijven en onze haat jegens bepaalde users niet mee laten spelen in de overweging bij een edit of slotje.
Dat is een utopie! En als je die zelfkennis niet bezit heb ik weinig vertrouwen in jequote:Op woensdag 15 december 2004 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Precies. Wij zullen neutrale personen blijven en onze haat jegens bepaalde users niet mee laten spelen in de overweging bij een edit of slotje.
Mwah je begint nu al bij te draaien.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu ik erover denk: waarom worden ze geen Admin?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat deze 2 users zich niet zullen laten corrumperen door hun nieuw verkregen macht. (Zoals de rest van de crew wel heeft laten doen)
[01:30:49] <r1cksson> Nee, ik acht jullie beiden niet geschikt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:29 schreef R2cksson het volgende:
Nee dankje.
En Tiemie al helemaal niet.
Dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:30 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik zou DePresident graag als mod zien
Ik ben namelijk veel te soft tegen de huidige crew tegenwoordig...
nog beter: beginnen ze gewoon hun eigen forumquote:Op woensdag 15 december 2004 01:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nu ik erover denk: waarom worden ze geen Admin?
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[01:31:32] <r1cksson> Boe zou ik net als Dirkh langzaam maar zeker accepteren
Ik ben regelmatig in Rotterdam. Mag ik ook komen kijken?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je laat Tiemie nu al vallen? Je gaat hem niet verdedigen terwijl jullie een 'team' zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |