Vorige delen:quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... HW, mochten jullie nou vrijdag onverhoopt in een andere kroeg terecht komen. Doe je mij dan even een sms-je? Dan weet ik waar ik heen moet.
Anders dwaal ik met Stinkie door Amsterdam
Ik wil het ook wel aan jou vragen, maar jij hebt mijn nummer niet!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Whehehee....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel aan jou vragen, maar jij hebt mijn nummer niet!
Voor Aventura schijnbaar wel. Nou ja, moderators hé ..quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef Tessje het volgende:
Zo moeilijk is het niet om te begrijpen hoor Boe
Waarom denk je anders dat je mag komen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel wel weer communicatie centrum,
Dat weet ik, daarom ben ik er ook bij, maar ik snap niet wat dat met dat wief op Boe's werk te maken heeftquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere wijven zijn een must op rock-feestjes, nog nooit een rock video gezien?(take if off van KISS bijvoorbeeld).
Op mijn eigen georganiseerde meeting in mijn stamkroeg? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat je mag komen..
Je bent een schatje!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Is goed Be. Ik speel wel weer communicatie centrum, ik ben er aan gewend op meetings imiddels
.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn eigen georganiseerde meeting in mijn stamkroeg?
Sterker nog: Amsterdamse modjes....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Voor Aventura schijnbaar wel. Nou ja, moderators hé ..
Ja, wat niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met Amsterdamse modjes?.
*schrapt Tessje van de slaapplek-lijst...quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sterker nog: Amsterdamse modjes....
*schrapt Boe van de slaapplek-lijst..quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, wat niet eigenlijk..
Die uitspraak sloeg niet op jouquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
*schrapt Tessje van de slaapplek-lijst...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
*schrapt Boe van de slaapplek-lijst..
He, ik zie opeens een interessante combi opkomen![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:25 schreef HeatWave het volgende:
De sfeer is grimmig aan het worden, altijd weer die provincialen die moeten rellen.
Wat is essel.nl?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
jij kunt mij niet bij jou bannen.. Jij bent geen admin
Zou ik al bij essel.nl gebant zijn nu?
Een kutforum van die baggeraars....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is essel.nl?
Tis een Amsterdam meeting, deal with itquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uitkijken he! Dat gegeneraliseer van die rare Amsterdammers altijd.
Ik weet nog een Spanjemeetingquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een Amsterdam meeting, deal with it.
Ik wil best met die Amsterdammers dealen hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een Amsterdam meeting, deal with it.
Ik weet niet, wie wil je meenemen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik weet nog een Spanjemeeting
Heatwave, moeten huisdieren niet ingeent zijn voor de mee mogen?
De grootste lichtekooi van het fokforumquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet, wie wil je meenemen?.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
De grootste lichtekooi van het fokforum
Jij dus..
You're welcome!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:42 schreef HeatWave het volgende:
@ Be, heerlijk, die gefrustreerde provinciale posts.
Ik vraag me af hoeveel previews je nodig hebt om alle 'kei-***'s' uit je posts te vissen!quote:Ik zit inmiddels al weer veilig in Amsterdam, dus er is niets op me af gegeven..
Voor mij zul jij altijd op 1 staanquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..], hallo, heb je de lijstjes niet doorgenomen? Ik kom niet eens in de buurt!
@ Be, heerlijk, die gefrustreerde provinciale posts. Ik zit inmiddels al weer veilig in Amsterdam, dus er is niets op me af gegeven.
.
Ik heb daar ook alle vertrouwen in lieverdquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Je zal me nog wel inhalen tessje.
@Be kei-.
*grinnik*quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:46 schreef HeatWave het volgende:
@Be kei-.
We hebben een deal, ik ze leert mij frans en ik haar Nederlandsquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*grinnik*Kan nog heeeeeel leuk gaan worden vrijdag!
![]()
Zech Hietweev, wilde gij noch zo'n kei-lekker pilske van mij?
Mijn zachte "G" gaat opvallen. :')quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*grinnik*Kan nog heeeeeel leuk gaan worden vrijdag!
![]()
Zech Hietweev, wilde gij noch zo'n kei-lekker pilske van mij? :')
"Lieve Tessa, rust nog maar goed uit, doe maar zeker een week of 8, of 9. Je hebt je rust hard nodig ! Groetjes, je klasquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:56 schreef Tessje het volgende:
Ik krijg allemaal beterschapsmailtjes van mijn klasgenoten
Ah, een verstandshuwelijk dus!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben een deal, ik ze leert mij frans en ik haar Nederlands.
Heb jij een zachte G dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn zachte "G" gaat opvallen.
Een beetje, maar ik probeer hem te verbergen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij een zachte G dan?
Mwoah...quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Valt hij eigenlijk op in het echt?
The name is BE!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:10 schreef boebiedoe het volgende:
Neuken Bright & Sanderje21 of wat mis ik precies ?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
"Lieve Tessa, rust nog maar goed uit, doe maar zeker een week of 8, of 9. Je hebt je rust hard nodig ! Groetjes, je klas!"
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah...
Ik denk niet dat het een slim idee is dat jij haar Nederlands leert als je niet eens een normale zin in elkaar kan zettenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben een deal, ik ze leert mij frans en ik haar Nederlands.
Zoals jij het zegt klinkt het zo onromantisch.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
The name is BE!!!!!!!!!!
Search eens op de naam Bright in B&H en je zult snappen waarom!
En nee, Sandertje en ik neuken niet. Mocht ie willen!
Maar hij heeft wel eens bij mij thuis geslapen, in the woonkamer that is!
WAT MOT JE NOU?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:25 schreef HeatWave het volgende:
De sfeer is grimmig aan het worden, altijd weer die provincialen die moeten rellen.
twas gewoon een idee van de zin even andersom doen en de 'ik" vergetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een slim idee is dat jij haar Nederlands leert als je niet eens een normale zin in elkaar kan zetten
Maar dat is gewoon wat miereneuken..
Dat was het ook!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt klinkt het zo onromantisch.
Daarom vind ik je nog wel lief hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
twas gewoon een idee van de zin even andersom doen en de 'ik" vergeten.
En idd, ant-fornication ten top.
Zet jij het in het lijstje?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:20 schreef boebiedoe het volgende:
Ontkennen is bekennen, Bright & Sandertje hebben dus geneukt.!
En verder was ik een schatje he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was het ook!
En die klote-kat heeft niet goed geluisterd! Het had jouw bed moeten zijn waar ze op zeek, niet dat van Es!
Volgens mij staat t er nu al wel in.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zet jij het in het lijstje?
Hey, die lijst berust puur op de waarheidquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Volgens mij staat t er nu al wel in.
Ah gelukkig, dan hoef ik ook niks uit te leggen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hey, die lijst berust puur op de waarheid
Sorry, maar het is mierenneukenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een slim idee is dat jij haar Nederlands leert als je niet eens een normale zin in elkaar kan zetten
Maar dat is gewoon wat miereneuken..
ChOas zei van nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sorry, maar het is mierenneuken
Oh, dan zal ik haar de volgende keer doorsturen (dacht alleen dat ze gezellig bij me kwam liggen).quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was het ook!
En die klote-kat heeft niet goed geluisterd! Het had jouw bed moeten zijn waar ze op zeek, niet dat van Es!
Van Dale:quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
ChOas zei van niet
Goed besluit!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef PPL het volgende:
Pfft...
wat een ellende en het is nog niet opgelost.
Nou ik kap er mee voor vandaag hoor.
Morgen weer een dag.
Laatste half uurtje ga ik lekker fokken.
* proest *quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed besluit!
Ga ik het laatste half uurtje nog even werken!
Die flikker liegt me voorquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van Dale:
mie·ren·neu·ken (ww.)
1 [inf.] muggenziften
Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:42 schreef Tessje het volgende:
Ha JMG
Eindelijk mensen..
Ik zal proberen om vrijdag niet te hard te lachenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:09 schreef Aventura het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zal proberen om vrijdag niet te hard te lachen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zal proberen om vrijdag niet te hard te lachen.
Of baileys, of Coebergh.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:57 schreef HeatWave het volgende:
of wijn, of vodka, of tequila....
Vrijdag ben ik er niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:04 schreef HeatWave het volgende:
samengevat: Drank.
komt goed vrijdag.
Als in: Ver weg van jou en je libidoquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:08 schreef HeatWave het volgende:
Waarom mensen ook buiten Amsterdam wonen......?
De rust.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:08 schreef HeatWave het volgende:
Waarom mensen ook buiten Amsterdam wonen......?
uiteraardquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als in: Ver weg van jou en je libido
Lijkt mij een aardig streven!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:15 schreef JaWi het volgende:
Als jullie net zo snel bier drinken als deze topics vol posten, dan gaat het een gezellig avond worden.
Das dan ook weer een goeie reden om stevig in te drinken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:34 schreef HeatWave het volgende:
das een minpuntje... bavaria.
Dat is boven de rivieren wat minder goed te verkrijgen......quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:38 schreef Tessje het volgende:
jupiler
Uiteraard, je moet doen waar je goed in bentquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:41 schreef innepin het volgende:
Zeg, Heatwave, ga je dan ook weer luchtgitaar spelen?
Op de bank hangen met je laptop naast je telt ook als iets doen waar je goed in bent?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet doen waar je goed in bent.
Kom je ook?.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Op de bank hangen met je laptop naast je telt ook als iets doen waar je goed in bent?
Dan heb ik maatschappelijk nutquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..], maar das standaard bij fokkers lijkt me
.
Tap blijft lekkerder, ook al is het Bavaria.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ze hebben ook veel bier op fles, Duvel, westmalle etc..
Ik kan er niet zo mee zitten, al is het ook zeker niet mijn favoriet, maar om de een of andere vage reden is het halve Leidseplein bavaria-minded.
En dat is een reden om het vrijdag niet te drinken?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik drink morgen al Moet et Chandon.
Dast betere werk!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik drink morgen al Moet et Chandon.
Ik dacht dat jij alle dames trakteerdequote:Op woensdag 1 december 2004 00:00 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat hebben ze hoor, neem jij voldoende geld mee??
Om te vieren dat hij slet-af is en dat onze maagdelijkheid weer veilig is?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alle dames trakteerde
Waarom zou je heren overslaan?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alle dames trakteerde
Wat zij zegtquote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om te vieren dat hij slet-af is en dat onze maagdelijkheid weer veilig is?
Goed plan!
Beter te drinken dan Heineken in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:34 schreef HeatWave het volgende:
das een minpuntje... bavaria.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:35 schreef JaWi het volgende:
Minpuntje.
Als er een biermerk smerig is, dan is het bavaria.
Behalve Oranjeboom.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:24 schreef Aventura het volgende:
[..]Stel je niet aan. Bier is Bier.
Oranjeboom krijg je wanneer je na het drinken van echt bier in een flesje pist.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Behalve Oranjeboom.
Doe die van 4.43 dan. Of versier een lekker wijf.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmmm...
23:29 laatste trein-mogelijkheid.
Of 4:43...
[mode=nerd]quote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe die van 4.43 dan. Of versier een lekker wijf..
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[mode=nerd]
En hoe gaat dat lekkere wijf dan zorgen voor een betere treinverbinding?
[/mode]
Mijn laatste trein zou om 11 uur al rijden.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmmm...
23:29 laatste trein-mogelijkheid.
Of 4:43...
En dan blijkt ze ineens een soort sexual agressor te zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Dr vader werkt bij de NS
.
Maar om te blijven slapen hoeft ze niet lekker te zijn natuurlijk. Je moet haar alleen het idee geven dat je dat vindt, en als je daar thuis bent ben je opeens zooooooooo moe...
Zeg, HeetWijf, lekker ding.......quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar om te blijven slapen hoeft ze niet lekker te zijn natuurlijk. Je moet haar alleen het idee geven dat je dat vindt, en als je daar thuis bent ben je opeens zooooooooo moe...
Hotel HeatWave wordt alleen verhuurd per uur?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Hotel HeatWave is gesloten dit weekend, sorry.
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hotel HeatWave wordt alleen verhuurd per uur?
Hey, je hoeft mij niks uit te leggen hoor!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
.
Nee hoor, er hebben hier al zat fokkers geslapen (jajajaj, hou je intikkertjes maar voor je) maar dit weekend komt het echt ff niet uit.
Het is al volgeboekt?quote:Op woensdag 1 december 2004 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
.
Nee hoor, er hebben hier al zat fokkers geslapen (jajajaj, hou je intikkertjes maar voor je) maar dit weekend komt het echt ff niet uit.
Helaasquote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Hotel HeatWave is gesloten dit weekend, sorry.
Ik woon gelukkig niet in Zoetermeer hoor! Daar kom ik alleen vrijdag vandaan omdat ik daar werk.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, Zoetermeer is niet heel erg om voor mij. Maar ik denk dat Stinkie me dan ook zo gek gaat proberen te krijgen om langs Vlaardingen terug te gaan, wat dan wel weer heel erg om is.
Ah ok. Verkeerd begrepen. Rotterdam is dan wel weer een stukje om voor mij. Dan idd toch maar dat lekkere wijf zoeken!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Helaas. Dan toch maar op zoek naar dat lekkere wijf
.
[..]
Ik woon gelukkig niet in Zoetermeer hoor! Daar kom ik alleen vrijdag vandaan omdat ik daar werk.
Wonen doe ik in Rotterdam Alexander.
En anders is een treintaxi 4 euro....quote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam zit toch op het nachtnet?? Alexander misschien niet, maar is dat ver van CS?
Ja, dat is waar ook! En dan idd met treintaxi. Beats vroeg naar huis gaan zou ik zeggen!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam zit toch op het nachtnet?? Alexander misschien niet, maar is dat ver van CS?
Dat we allemaal manieren aan het verzinnen zijn om hem zo snel mogelijk thuis te krijgen kun je ook verkeerd opvatten.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn we toch behulpzaam!
Dat is een ¤ 25,- kostende taxirit ver wegquote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Er is geen treintaxi in Rotterdam.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook! En dan idd met treintaxi. Beats vroeg naar huis gaan zou ik zeggen!
Alsof die er nog staat als hij terug komtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet? Wat een achterlijk dorp!
En fiets op het station is geen optie?
Ja, het is net Amsterdamquote:Op woensdag 1 december 2004 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet? Wat een achterlijk dorp!
<insert hollow laughter>quote:En fiets op het station is geen optie?
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 1 december 2004 13:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, het is net Amsterdam.
[..]
<insert hollow laughter>
Het lijkt me een betere optie om dan maar gewoon door te gaan.
Zo'n drama is het ook niet hoor, als het echt moet kom ik wel thuis. Ik vind zo'n taxirit alleen zonde van m'n geld, dat geef ik liever uit aan bierquote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef HeatWave het volgende:
moet toch kunnen? 3:00 zal het zeker wel worden, en ik ben er regelmatig tot 4:00 gebleven hoor, dus het is op zijn hoogst 1:45 wachten, en anders maar 45 min.
Dat 'lekkere wijf' waar Boe het over had bijvoorbeeldquote:En misschien zijn er andere meeters waar je bij mag slapen deze keer?
Ik ben voor!quote:Willen we nog iets eten van te voren met zijn allen?
Ik zal eens kijken hoe laat ik aanwezig kan zijn.. Hoe laat mijn laatste les is..quote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef HeatWave het volgende:
moet toch kunnen? 3:00 zal het zeker wel worden, en ik ben er regelmatig tot 4:00 gebleven hoor, dus het is op zijn hoogst 1:45 wachten, en anders maar 45 min.
En misschien zijn er andere meeters waar je bij mag slapen deze keer?
Willen we nog iets eten van te voren met zijn allen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:24 schreef HeatWave het volgende:
ik ben vrij
Kop dicht en ook meegaan vrijdagquote:Op woensdag 1 december 2004 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Troost je, ik moet ook gewoon werken.....quote:Op woensdag 1 december 2004 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Misschien welquote:Op woensdag 1 december 2004 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kop dicht en ook meegaan vrijdag.
Ik kan sowieso niet, ik ben op zn vroegst rond een uur of half 8 in Amsterdam (en dan zijn de meesten nog thuis denk ik), maar ik zou dan om 11 uur al weer wegmoeten, dus voor mij heeft t weinig zin om te komen.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef HeatWave het volgende:
moeten wel genoeg mensen meegaan met eten natuurlijk.
Hmm.. Korsakoff, daar ben ik al lang niet meer geweestquote:Op woensdag 1 december 2004 13:26 schreef Aventura het volgende:
Vorige week ook uitgeweest in o.a. the Waterhole en was pas om half 6 thuis.
Als de Waterhole dichtgaat kunnen we nl. daarna nog wel terecht in bijvoorbeeld Korsakoff dat zeker tot een uur of 4 open is
Jij kookt?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Voor alles is een oplossing.
Ok, nou roep maar een tijd voor vrijdag, ik ben vrij dus kan de hele dag.
Voor de grote meeting lijkt me dat idd wel leuk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:46 schreef HeatWave het volgende:
OK, eten zit er dan niet echt meer in denk ik. dan zitten we op zijn allervroegst 20:30 aan tafel, dan ben ik al van mijn graatje gegaan.
Reserveren we wel voor de grote meeting dan.
De grote meet is op zaterdag sufferd!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor de grote meeting lijkt me dat idd wel leuk.
Dan kan ik ook wel regelen dat ik wat vroeger kan stoppen met werken op vrijdagmiddag.
Als ik wat hulp en een fatsoenlijke keuken krijg wil ik best voor iedereen koken hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik kook. Daar hebben we Sandertje toch voor?
.
@ gurgeh, lijn 1,2,5.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De grote meet is op zaterdag sufferd!
Eten gaat dus niet door, te weinig animo en te laat.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef PPL het volgende:
Wie kan mij (in het kort) een uodate geven over de pre-meet ?
Eten Ja/Nee
Hoe laat begint het ?
*verder gaat met herfacturatie*
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De grote meet is op zaterdag sufferd!
m'kayquote:Op woensdag 1 december 2004 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten gaat dus niet door, te weinig animo en te laat.
Vanaf 20:30 zullen de meesten er wel zijn denk ik.
Huh? Groep 8 hoeft toch ook maar tot kwart over 12 naar school op woensdag?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
En ik maar vroeger vrij gevraagd die woensdag
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Groep 8 hoeft toch ook maar tot kwart over 12 naar school op woensdag?
Maakt niet uit, ik ren wel ergens een burgertent in.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Of er moeten mensen zijn die wel rond 18:00 kunnen... NOFI Gurgeh.
Vervelend trouwens dat pizza-koeriers niet in de trein bezorgenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ren wel ergens een burgertent in.
18:30 is ook ok hoor, alleen 20:30 is me gewoon ff te laat....quote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef PPL het volgende:
Kmoet tot 17:30 werken.
Ga ik niet ahlen.
GMTAquote:Op woensdag 1 december 2004 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vervelend trouwens dat pizza-koeriers niet in de trein bezorgen.
Als pizzabezorger heb ik wel eens in de trein bezorgd.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
GMTA
Ik zat daar ook aan te denken
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef HeatWave het volgende:
neem je toch gewoon brood mee Gurgeh.
Misschien wilt je moeder wel een lekkere boterham met pindakaas voor je makenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
.
Wat doen wij?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef Aventura het volgende:
Ik kan ook zeker niet eten, ben pas om half 7 thuis ofzo en ik ga dan eerst de teringbende thuis opruimen.,..
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt. Ik ben al bijna de hele dag, met af en toe een lurk/post momentje, aan het werk!
Ik voel me vreemd...
In welk opzicht? Dat ik wel werk? Of dat ik juist normaal gesproken vrijwel geen flikker uit voer?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Al mijn vertrouwen in jou is nu weg
Dat eerstequote:Op woensdag 1 december 2004 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat ik wel werk? Of dat ik juist normaal gesproken vrijwel geen flikker uit voer?
Sorry dat ik het beeld dat jij van mij hebt aan diggelen heb geslagen dan.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:15 schreef Tessje het volgende:
Dat eerste :')
Begrijpelijk... Ik neem het je verder ook niet kwalijk of zo hoor.. Maar het is zo'n raar ideequote:Op woensdag 1 december 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry dat ik het beeld dat jij van mij hebt aan diggelen heb geslagen dan.
Maar ja, soms, heel soms moet ik toch ook wel even net doen alsof ik echt heeeeel belangrijk ben en alsof ik mijn salaris niet helemaal voor niets krijg.
Nou, dat zal heeeel moeilijk gaan denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Misschien wilt je moeder wel een lekkere boterham met pindakaas voor je maken
Als je er om een een uurtje of 8 bent wil ik best iets met je afspreken en ergens wat eten! Gewoon iets low-budget ofzoquote:Op woensdag 1 december 2004 17:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, dat zal heeeel moeilijk gaan denk ik.
Anyway.. Als er niemand gaat eten, hoe laat spreken we dan af in de kroeg?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je er om een een uurtje of 8 bent wil ik best iets met je afspreken en ergens wat eten! Gewoon iets low-budget ofzoGaan we rond een uur of half 9, 9 uur naar de Waterhole!
Overigens, het is koopavond tot 9 uur dus shoppen kan ook nog altijd (of klink ik nu teveel als een wijf?)
Je durft het toch al de hele weekquote:Op woensdag 1 december 2004 17:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog maar 2 uur.. Zal ik gewoon 'ziek' in bed gaan liggen? Durf ik het? Durf ik het echt?
Nee dat durf ik niet
Hey, ik voel me echt niet zo lekkerquote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je durft het toch al de hele week
Ik zat zo te denken, msischien kan je beter naar mijn zus gaan, want daar kun je namelijk gratis parkeren en het is heel makkelijk om er te komen van de ring af! Bij mij kom je in de spits terecht, is moeilijker te vinden en is het ook nog eens betaald parkeren! Is dat een idee? Marisk vind het wel ok!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hey, ik voel me echt niet zo lekker
En is het met de auto makkelijk om bij jou te komen?
Mij maakt het niet uit zolang ik maar een bank hebquote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken, msischien kan je beter naar mijn zus gaan, want daar kun je namelijk gratis parkeren en het is heel makkelijk om er te komen van de ring af! Bij mij kom je in de spits terecht, is moeilijker te vinden en is het ook nog eens betaald parkeren! Is dat een idee? Marisk vind het wel ok!
Uiteraard die Coco'squote:Op woensdag 1 december 2004 17:25 schreef Aventura het volgende:
We doen gewoon, wie wil eten die komt naar Cocos om 8 uur en anders tot ziens in de Waterhole!
De eters zijn daar denk ik zo rond een uurtje of 9, half 10. Cocos Nieuwendijk i presume?
Ja als je met de car komt is het wel de makkelijkste en zeker de goedkoopste optiequote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit zolang ik maar een bank heb![]()
Ik bespreek het wel met Maris..
En anders neem ik vrijdag gewoon wel 'vrij'.....
Ik voel me toch nog niet helemaal 100%
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Uiteraard die Coco's.
Ik vind het best hoor, ik kom vrijdag die kant wel opslenteren.
'The car' .. De ubderwagenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja als je met de car komt is het wel de makkelijkste en zeker de goedkoopste optie
Meel d'r ff ze weet ervanquote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
'The car' .. De ubderwagen
Ik zal het zo met haar bespreken.. Of heb jij dat al gedaan?
Ze komt toch vast wel online?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Meel d'r ff ze weet ervan
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef HeatWave het volgende:
OK, rond 20:00 in coco's, staat.
Ik ben die kale.
Neuh, maar zo voelt het wel nu. Net kapper geweest en het is wel een heel stuk korter. Ik ga altijd te laat, dus van vrij lang naar gewoon kort voelt aan als kaalquote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kaal?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar zo voelt het wel nu. Net kapper geweest en het is wel een heel stuk korter. Ik ga altijd te laat, dus van vrij lang naar gewoon kort voelt aan als kaal.
Zoals ik al eerder zei: Als alles goed gaat kom ik om 19:50 aan op CS. Dus een uur of 8 in Coco's moet wel lukken ja.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef HeatWave het volgende:
20:00 in de cocos lijkt me wel haalbaar toch? Of hebben mensen er geen zin in?
Op welke?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Aventura het volgende:
Tessje: u got mail.
Ja, begin jij ook nog ffquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je krullebol, wat doe je?
Ik voel me meteen niet meer sexueel tot je aangetrokkenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook nog ff.
Ze hebben bier, ik red me welquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Als alles goed gaat kom ik om 19:50 aan op CS. Dus een uur of 8 in Coco's moet wel lukken ja.
Onder voorbehoud van defecte treinen, vertragingen en storingen.
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik voel me meteen niet meer sexueel tot je aangetrokken
![]()
Kan wel heur!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit zolang ik maar een bank heb![]()
Ik bespreek het wel met Maris..
En anders neem ik vrijdag gewoon wel 'vrij'.....
Ik voel me toch nog niet helemaal 100%
De winkels zijn open, ik red me welquote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben bier, ik red me wel.
Dan ga ik gewoon gezellig schunnig doen bij jouquote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan wel heur!
Wijf!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
De winkels zijn open, ik red me wel
![]()
Ok! Neem jij de wodka meequote:Op woensdag 1 december 2004 17:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon gezellig schunnig doen bij jou![]()
Ach ik denk dat ik vrijdag vrij neem dus dan kom ik wel met de treinquote:Op woensdag 1 december 2004 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok! Neem jij de wodka mee.
Nee het is handig want vlak naast de ring A10 enzo, gratis parkeren en toch heel dichtbij de stad.
Ik weet waar jij woont!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok! Neem jij de wodka mee.
Nee het is handig want vlak naast de ring A10 enzo, gratis parkeren en toch heel dichtbij de stad.
gohquote:Op woensdag 1 december 2004 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet waar jij woont!Nou ja, ongeveer
Is idd wel heel makkelijk te vinden!
Hehe welnee mijn buurtje is best okee. Alhoewel, jouw geweldige Smart zou best wel eens jaloezie kunnen oproepen bij mijn Tokkie-buurtjes. En je weet hoe Tokkies reageren als ze boos zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ik vrijdag vrij neem dus dan kom ik wel met de treinauto's in Amsterdam staat toch garant voor een avondje politiebureau
En wil je wodka of wil je champagne?
Uhuh!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh. je hebt de tour deluxe gehad:
En aan deze hand ziet U het huis van de beroemde fokster CInnamongirl.
Ik zat te denken aan water met bubbeltjes en ietswat alcohol.. Maar Dom Perignon klinkt ook okay..quote:Op woensdag 1 december 2004 18:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hehe welnee mijn buurtje is best okee. Alhoewel, jouw geweldige Smart zou best wel eens jaloezie kunnen oproepen bij mijn Tokkie-buurtjes. En je weet hoe Tokkies reageren als ze boos zijn.
Doe maar een lekkere Dom Perignon.
Er zijn nog meer fokkers in Noord!, Ik ga denk ik bustours organiseren!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh. je hebt de tour deluxe gehad:
En aan deze hand ziet U het huis van de beroemde fokster CInnamongirl.
Amsterdam centraal station.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan water met bubbeltjes en ietswat alcohol.. Maar Dom Perignon klinkt ook okay..
En stel ik kom met de trein.. Welk station is dan okay?
Kom je me dan ophalen?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Amsterdam centraal station.
Ik ga meteen na mijn werk de stad in want anders moet ik eerst naar huis en alweer om 8 uur bij Cocos zijn! Ik heb slaapspullen hoor dus je hoeft niet te zeulen, dan meeten we in de stad!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kom je me dan ophalen?
Indien trein natuurlijk
Damnquote:Op woensdag 1 december 2004 18:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga meteen na mijn werk de stad in want anders moet ik eerst naar huis en alweer om 8 uur bij Cocos zijn! Ik heb slaapspullen hoor dus je hoeft niet te zeulen, dan meeten we in de stad!
Die zijn zo klein, die stop je in een holle kiesquote:Op woensdag 1 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Damn![]()
En mijn geile string en korte truitje om in te slapen dan?
En de fles champagne dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die zijn zo klein, die stop je in een holle kies![]()
Oops ja. Ok we kijken wel even ik zou ff eerder kunnen gaan werken vrijdag zoda'k nog even naar huis kan gaan!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
En de fles champagne dan?
Die moet wel leeg voor we gaan hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 18:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oops ja. Ok we kijken wel even ik zou ff eerder kunnen gaan werken vrijdag zoda'k nog even naar huis kan gaan!
In Westhavengebied, 5 minsjes met de trein van Amsterdam CS.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die moet wel leeg voor we gaan hoor![]()
En waar zit dat @sloom gedoe? Ga je daarheen met het openbaar vervoer?
En stel ik ga met de auto... Is dat dan makkelijk bereikbaar?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
In Westhavengebied, 5 minsjes met de trein van Amsterdam CS.
Mijn huisje? Jawel hoor! Wel wat avondspits maar het zal meevallen omdat het vrijdag is.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
En stel ik ga met de auto... Is dat dan makkelijk bereikbaar?
Ik bedoelde dat @home gedoequote:Op woensdag 1 december 2004 18:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn huisje? Jawel hoor! Wel wat avondspits maar het zal meevallen omdat het vrijdag is.
Jij komt van de A9 af de ring A10 op, neem richting West Centrum Zaanstad.
Rij je door de Coentunnel, daarna hou je rechts richting Volendam, ga eraf op de S116 Volendam.
En ga dan rechtsaf..ben je dr bijna details mailen we wel even!
Whoa kom je je modem soms eh...'inleveren'?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat @home gedoe
Ik steek die modem ergens waar de zon niet schijnt.. Tot zoquote:Op woensdag 1 december 2004 18:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whoa kom je je modem soms eh...'inleveren'?
Nee maar dat kan ook! Rijden we samen terug.
We mailen er nog over, ik mag nu lekker naar huis toe! tot laters.
Homoquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef HeatWave het volgende:
heerlijk, overwerkende mensen als je vrij bent.
Ik ben naar de kapper geweest, heb nieuwe schoenen gekocht en een senseo. Damn nu ben IK net een wijf.
maar ik hoefde niet te werken.
Komt dat van het lijstje?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Homo![]()
Ik heb een vermoeden dat ik met een leuke ziekte genaamd bloedarmoede kamp
Morgen eens bloed laten prikken denk ik.. Dat worden weer paniekaanvallen
Ik denk dat het ergens bij ChOas fout gegaan isquote:Op woensdag 1 december 2004 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt dat van het lijstje?.
En ik zit thuis alweer achter een scherm een storing op te lossenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef HeatWave het volgende:
heerlijk, overwerkende mensen als je vrij bent.
Ik ben naar de kapper geweest, heb nieuwe schoenen gekocht en een senseo. Damn nu ben IK net een wijf.
maar ik hoefde niet te werken.
Als dat zo is gaat mijn laptop meequote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, ze hebben in die kroeg toch geen WiFi dekking he?
Dan vergeet ik spontaan m'n memory-stick met de VPN softwarequote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als dat zo is gaat mijn laptop mee
Dat zou best kunnen hoor, steeds meer gelegenheden hebben een accesspoint. De Waterhole misschien niet, maar andere tenten eromheen wellicht wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik zit thuis alweer achter een scherm een storing op te lossen.
Zeg, ze hebben in die kroeg toch geen WiFi dekking he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen hoor, steeds meer gelegenheden hebben een accesspoint. De Waterhole misschien niet, maar andere tenten eromheen wellicht wel.![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel, maar ik wil ook wel eens gewoon niet beschikbaar zijn om de zoveelste storing te verhelpen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:35 schreef Aventura het volgende:
Het forum is weer online!
Grouphug mensen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |