Homoquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef HeatWave het volgende:
heerlijk, overwerkende mensen als je vrij bent.
Ik ben naar de kapper geweest, heb nieuwe schoenen gekocht en een senseo. Damn nu ben IK net een wijf.
maar ik hoefde niet te werken.
Komt dat van het lijstje?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Homo![]()
Ik heb een vermoeden dat ik met een leuke ziekte genaamd bloedarmoede kamp
Morgen eens bloed laten prikken denk ik.. Dat worden weer paniekaanvallen
Ik denk dat het ergens bij ChOas fout gegaan isquote:Op woensdag 1 december 2004 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt dat van het lijstje?.
En ik zit thuis alweer achter een scherm een storing op te lossenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef HeatWave het volgende:
heerlijk, overwerkende mensen als je vrij bent.
Ik ben naar de kapper geweest, heb nieuwe schoenen gekocht en een senseo. Damn nu ben IK net een wijf.
maar ik hoefde niet te werken.
Als dat zo is gaat mijn laptop meequote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, ze hebben in die kroeg toch geen WiFi dekking he?
Dan vergeet ik spontaan m'n memory-stick met de VPN softwarequote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als dat zo is gaat mijn laptop mee
Dat zou best kunnen hoor, steeds meer gelegenheden hebben een accesspoint. De Waterhole misschien niet, maar andere tenten eromheen wellicht wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik zit thuis alweer achter een scherm een storing op te lossen.
Zeg, ze hebben in die kroeg toch geen WiFi dekking he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen hoor, steeds meer gelegenheden hebben een accesspoint. De Waterhole misschien niet, maar andere tenten eromheen wellicht wel.![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel, maar ik wil ook wel eens gewoon niet beschikbaar zijn om de zoveelste storing te verhelpen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:35 schreef Aventura het volgende:
Het forum is weer online!
Grouphug mensen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |