18:30 is ook ok hoor, alleen 20:30 is me gewoon ff te laat....quote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef PPL het volgende:
Kmoet tot 17:30 werken.
Ga ik niet ahlen.
GMTAquote:Op woensdag 1 december 2004 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vervelend trouwens dat pizza-koeriers niet in de trein bezorgen.
Als pizzabezorger heb ik wel eens in de trein bezorgd.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
GMTA
Ik zat daar ook aan te denken
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef HeatWave het volgende:
neem je toch gewoon brood mee Gurgeh.
Misschien wilt je moeder wel een lekkere boterham met pindakaas voor je makenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
.
Wat doen wij?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef Aventura het volgende:
Ik kan ook zeker niet eten, ben pas om half 7 thuis ofzo en ik ga dan eerst de teringbende thuis opruimen.,..
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt. Ik ben al bijna de hele dag, met af en toe een lurk/post momentje, aan het werk!
Ik voel me vreemd...
In welk opzicht? Dat ik wel werk? Of dat ik juist normaal gesproken vrijwel geen flikker uit voer?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Al mijn vertrouwen in jou is nu weg
Dat eerstequote:Op woensdag 1 december 2004 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat ik wel werk? Of dat ik juist normaal gesproken vrijwel geen flikker uit voer?
Sorry dat ik het beeld dat jij van mij hebt aan diggelen heb geslagen dan.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:15 schreef Tessje het volgende:
Dat eerste :')
Begrijpelijk... Ik neem het je verder ook niet kwalijk of zo hoor.. Maar het is zo'n raar ideequote:Op woensdag 1 december 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry dat ik het beeld dat jij van mij hebt aan diggelen heb geslagen dan.
Maar ja, soms, heel soms moet ik toch ook wel even net doen alsof ik echt heeeeel belangrijk ben en alsof ik mijn salaris niet helemaal voor niets krijg.
Nou, dat zal heeeel moeilijk gaan denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Misschien wilt je moeder wel een lekkere boterham met pindakaas voor je maken
Als je er om een een uurtje of 8 bent wil ik best iets met je afspreken en ergens wat eten! Gewoon iets low-budget ofzoquote:Op woensdag 1 december 2004 17:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, dat zal heeeel moeilijk gaan denk ik.
Anyway.. Als er niemand gaat eten, hoe laat spreken we dan af in de kroeg?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je er om een een uurtje of 8 bent wil ik best iets met je afspreken en ergens wat eten! Gewoon iets low-budget ofzoGaan we rond een uur of half 9, 9 uur naar de Waterhole!
Overigens, het is koopavond tot 9 uur dus shoppen kan ook nog altijd (of klink ik nu teveel als een wijf?)
Je durft het toch al de hele weekquote:Op woensdag 1 december 2004 17:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog maar 2 uur.. Zal ik gewoon 'ziek' in bed gaan liggen? Durf ik het? Durf ik het echt?
Nee dat durf ik niet
Hey, ik voel me echt niet zo lekkerquote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je durft het toch al de hele week
Ik zat zo te denken, msischien kan je beter naar mijn zus gaan, want daar kun je namelijk gratis parkeren en het is heel makkelijk om er te komen van de ring af! Bij mij kom je in de spits terecht, is moeilijker te vinden en is het ook nog eens betaald parkeren! Is dat een idee? Marisk vind het wel ok!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hey, ik voel me echt niet zo lekker
En is het met de auto makkelijk om bij jou te komen?
Mij maakt het niet uit zolang ik maar een bank hebquote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken, msischien kan je beter naar mijn zus gaan, want daar kun je namelijk gratis parkeren en het is heel makkelijk om er te komen van de ring af! Bij mij kom je in de spits terecht, is moeilijker te vinden en is het ook nog eens betaald parkeren! Is dat een idee? Marisk vind het wel ok!
Uiteraard die Coco'squote:Op woensdag 1 december 2004 17:25 schreef Aventura het volgende:
We doen gewoon, wie wil eten die komt naar Cocos om 8 uur en anders tot ziens in de Waterhole!
De eters zijn daar denk ik zo rond een uurtje of 9, half 10. Cocos Nieuwendijk i presume?
Ja als je met de car komt is het wel de makkelijkste en zeker de goedkoopste optiequote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit zolang ik maar een bank heb![]()
Ik bespreek het wel met Maris..
En anders neem ik vrijdag gewoon wel 'vrij'.....
Ik voel me toch nog niet helemaal 100%
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Uiteraard die Coco's.
Ik vind het best hoor, ik kom vrijdag die kant wel opslenteren.
'The car' .. De ubderwagenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja als je met de car komt is het wel de makkelijkste en zeker de goedkoopste optie
Meel d'r ff ze weet ervanquote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
'The car' .. De ubderwagen
Ik zal het zo met haar bespreken.. Of heb jij dat al gedaan?
Ze komt toch vast wel online?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Meel d'r ff ze weet ervan
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef HeatWave het volgende:
OK, rond 20:00 in coco's, staat.
Ik ben die kale.
Neuh, maar zo voelt het wel nu. Net kapper geweest en het is wel een heel stuk korter. Ik ga altijd te laat, dus van vrij lang naar gewoon kort voelt aan als kaalquote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kaal?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar zo voelt het wel nu. Net kapper geweest en het is wel een heel stuk korter. Ik ga altijd te laat, dus van vrij lang naar gewoon kort voelt aan als kaal.
Zoals ik al eerder zei: Als alles goed gaat kom ik om 19:50 aan op CS. Dus een uur of 8 in Coco's moet wel lukken ja.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef HeatWave het volgende:
20:00 in de cocos lijkt me wel haalbaar toch? Of hebben mensen er geen zin in?
Op welke?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Aventura het volgende:
Tessje: u got mail.
Ja, begin jij ook nog ffquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je krullebol, wat doe je?
Ik voel me meteen niet meer sexueel tot je aangetrokkenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook nog ff.
Ze hebben bier, ik red me welquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Als alles goed gaat kom ik om 19:50 aan op CS. Dus een uur of 8 in Coco's moet wel lukken ja.
Onder voorbehoud van defecte treinen, vertragingen en storingen.
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik voel me meteen niet meer sexueel tot je aangetrokken
![]()
Kan wel heur!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit zolang ik maar een bank heb![]()
Ik bespreek het wel met Maris..
En anders neem ik vrijdag gewoon wel 'vrij'.....
Ik voel me toch nog niet helemaal 100%
De winkels zijn open, ik red me welquote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben bier, ik red me wel.
Dan ga ik gewoon gezellig schunnig doen bij jouquote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan wel heur!
Wijf!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
De winkels zijn open, ik red me wel
![]()
Ok! Neem jij de wodka meequote:Op woensdag 1 december 2004 17:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon gezellig schunnig doen bij jou![]()
Ach ik denk dat ik vrijdag vrij neem dus dan kom ik wel met de treinquote:Op woensdag 1 december 2004 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok! Neem jij de wodka mee.
Nee het is handig want vlak naast de ring A10 enzo, gratis parkeren en toch heel dichtbij de stad.
Ik weet waar jij woont!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok! Neem jij de wodka mee.
Nee het is handig want vlak naast de ring A10 enzo, gratis parkeren en toch heel dichtbij de stad.
gohquote:Op woensdag 1 december 2004 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet waar jij woont!Nou ja, ongeveer
Is idd wel heel makkelijk te vinden!
Hehe welnee mijn buurtje is best okee. Alhoewel, jouw geweldige Smart zou best wel eens jaloezie kunnen oproepen bij mijn Tokkie-buurtjes. En je weet hoe Tokkies reageren als ze boos zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ik vrijdag vrij neem dus dan kom ik wel met de treinauto's in Amsterdam staat toch garant voor een avondje politiebureau
En wil je wodka of wil je champagne?
Uhuh!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh. je hebt de tour deluxe gehad:
En aan deze hand ziet U het huis van de beroemde fokster CInnamongirl.
Ik zat te denken aan water met bubbeltjes en ietswat alcohol.. Maar Dom Perignon klinkt ook okay..quote:Op woensdag 1 december 2004 18:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hehe welnee mijn buurtje is best okee. Alhoewel, jouw geweldige Smart zou best wel eens jaloezie kunnen oproepen bij mijn Tokkie-buurtjes. En je weet hoe Tokkies reageren als ze boos zijn.
Doe maar een lekkere Dom Perignon.
Er zijn nog meer fokkers in Noord!, Ik ga denk ik bustours organiseren!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh. je hebt de tour deluxe gehad:
En aan deze hand ziet U het huis van de beroemde fokster CInnamongirl.
Amsterdam centraal station.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan water met bubbeltjes en ietswat alcohol.. Maar Dom Perignon klinkt ook okay..
En stel ik kom met de trein.. Welk station is dan okay?
Kom je me dan ophalen?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Amsterdam centraal station.
Ik ga meteen na mijn werk de stad in want anders moet ik eerst naar huis en alweer om 8 uur bij Cocos zijn! Ik heb slaapspullen hoor dus je hoeft niet te zeulen, dan meeten we in de stad!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kom je me dan ophalen?
Indien trein natuurlijk
Damnquote:Op woensdag 1 december 2004 18:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga meteen na mijn werk de stad in want anders moet ik eerst naar huis en alweer om 8 uur bij Cocos zijn! Ik heb slaapspullen hoor dus je hoeft niet te zeulen, dan meeten we in de stad!
Die zijn zo klein, die stop je in een holle kiesquote:Op woensdag 1 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Damn![]()
En mijn geile string en korte truitje om in te slapen dan?
En de fles champagne dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die zijn zo klein, die stop je in een holle kies![]()
Oops ja. Ok we kijken wel even ik zou ff eerder kunnen gaan werken vrijdag zoda'k nog even naar huis kan gaan!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
En de fles champagne dan?
Die moet wel leeg voor we gaan hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 18:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oops ja. Ok we kijken wel even ik zou ff eerder kunnen gaan werken vrijdag zoda'k nog even naar huis kan gaan!
In Westhavengebied, 5 minsjes met de trein van Amsterdam CS.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die moet wel leeg voor we gaan hoor![]()
En waar zit dat @sloom gedoe? Ga je daarheen met het openbaar vervoer?
En stel ik ga met de auto... Is dat dan makkelijk bereikbaar?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
In Westhavengebied, 5 minsjes met de trein van Amsterdam CS.
Mijn huisje? Jawel hoor! Wel wat avondspits maar het zal meevallen omdat het vrijdag is.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
En stel ik ga met de auto... Is dat dan makkelijk bereikbaar?
Ik bedoelde dat @home gedoequote:Op woensdag 1 december 2004 18:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn huisje? Jawel hoor! Wel wat avondspits maar het zal meevallen omdat het vrijdag is.
Jij komt van de A9 af de ring A10 op, neem richting West Centrum Zaanstad.
Rij je door de Coentunnel, daarna hou je rechts richting Volendam, ga eraf op de S116 Volendam.
En ga dan rechtsaf..ben je dr bijna details mailen we wel even!
Whoa kom je je modem soms eh...'inleveren'?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat @home gedoe
Ik steek die modem ergens waar de zon niet schijnt.. Tot zoquote:Op woensdag 1 december 2004 18:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whoa kom je je modem soms eh...'inleveren'?
Nee maar dat kan ook! Rijden we samen terug.
We mailen er nog over, ik mag nu lekker naar huis toe! tot laters.
Homoquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef HeatWave het volgende:
heerlijk, overwerkende mensen als je vrij bent.
Ik ben naar de kapper geweest, heb nieuwe schoenen gekocht en een senseo. Damn nu ben IK net een wijf.
maar ik hoefde niet te werken.
Komt dat van het lijstje?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Homo![]()
Ik heb een vermoeden dat ik met een leuke ziekte genaamd bloedarmoede kamp
Morgen eens bloed laten prikken denk ik.. Dat worden weer paniekaanvallen
Ik denk dat het ergens bij ChOas fout gegaan isquote:Op woensdag 1 december 2004 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt dat van het lijstje?.
En ik zit thuis alweer achter een scherm een storing op te lossenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef HeatWave het volgende:
heerlijk, overwerkende mensen als je vrij bent.
Ik ben naar de kapper geweest, heb nieuwe schoenen gekocht en een senseo. Damn nu ben IK net een wijf.
maar ik hoefde niet te werken.
Als dat zo is gaat mijn laptop meequote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, ze hebben in die kroeg toch geen WiFi dekking he?
Dan vergeet ik spontaan m'n memory-stick met de VPN softwarequote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als dat zo is gaat mijn laptop mee
Dat zou best kunnen hoor, steeds meer gelegenheden hebben een accesspoint. De Waterhole misschien niet, maar andere tenten eromheen wellicht wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik zit thuis alweer achter een scherm een storing op te lossen.
Zeg, ze hebben in die kroeg toch geen WiFi dekking he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen hoor, steeds meer gelegenheden hebben een accesspoint. De Waterhole misschien niet, maar andere tenten eromheen wellicht wel.![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel, maar ik wil ook wel eens gewoon niet beschikbaar zijn om de zoveelste storing te verhelpen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:35 schreef Aventura het volgende:
Het forum is weer online!
Grouphug mensen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |