Ok.quote:Op maandag 29 november 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
Het was het wachten op de eerste die me zou zeggen dat ik namen heb vergeten. Er zijn er vast nog meer. Ik doe m'n best ik zit ook maar te brainstormen.
Speelt bij Heerenveen.quote:Op maandag 29 november 2004 23:18 schreef dramslag het volgende:
wie is/was Petter Hanson?
Die speelden op het verkeerde moment bij de verkeerde club.quote:Op maandag 29 november 2004 23:22 schreef popolon het volgende:
Litmanen omdat hij ook internationale prijzen won, topscorer in CL, hebben Ronaldo en Romario niet gedaan.
Da's niet mijn probleem tongquote:Op maandag 29 november 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die speelden op het verkeerde moment bij de verkeerde club.
Peterson wist zijn voornaam niet mer. Zette hem er niet bij om verwarring met Petterson te oorkomen.quote:
Simon speelde voor Oranje. Nielsen is dom van me is de beste voorstopper geweest die we hier hebben gezien.quote:Op maandag 29 november 2004 23:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hier heb je er nog een paar:
Inge Danielsson, Simon Tahamata, Franz Hasil, Willy Kreuz, Jorgen Kristensen, Sammi Hyppia, Ivan Nielsen, Bjorn Nordqvist, Lazar Radovic, Halvar Thoresen, Jorgen Henriksen.
Petur Petursson.quote:Op maandag 29 november 2004 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peterson wist zijn voornaam niet mer. Zette hem er niet bij om verwarring met Petterson te oorkomen.
Oh ja petur. Soms heb ik ook een black out.quote:Op maandag 29 november 2004 23:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Petur Petursson.
Mooier kan niet
quote:Op maandag 29 november 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
.....
Abe Lenstra.
Maak uw keus.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Jari Litmanen![]()
Bij de wedstrijd van de eeuw waarin Oranje van de eeuw tegen de beste buitenlanders in de NL competitie speelden in de Arena, stond Tahamata als België afkomstig geregistreerd.quote:Op maandag 29 november 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Simon speelde voor Oranje. Nielsen is dom van me is de beste voorstopper geweest die we hier hebben gezien.
Waar?quote:Op maandag 29 november 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Er komen veel dubbelen langs.
idd,die heb ik nog ook zien voetballen en alles erom heen,wat een .......quote:Op maandag 29 november 2004 23:49 schreef manny het volgende:
ik stem op John Linford.
Wat een held was dat !
Thoresen en zo.quote:Op maandag 29 november 2004 23:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Waar?
Dat siert hem. Ik kies dan ook met stip voor Romario, ik heb geweldige herinneringen aan zijn spel. Voor mij de onbetwiste winnaar dankzij een regen aan doelpunten. Als een vlijmscherp mes door zachte boter sneed hij wekelijks tussen de verdedigers in de Nederlandse competitie door.quote:Op maandag 29 november 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
Heb nooit kunnen begrijpen dat Romario 5 jaar bij PSV bleef. Z'n naam had veel groter kunnen zijn.
Die kop alleen al, Sparta, prachtig.quote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
David loggi
Ohja, die noem ik 2 keer.quote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Thoresen en zo.
Ja, dat was een blauwe, blauwe maandagquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dan vergeet jij Pablo Sanchez zeker.
Driemaal blauwe maandag; Igor Demetratze.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:37 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ja, dat was een blauwe, blauwe maandag
Is dhr. Marcio Santos al genoemd?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Driemaal blauwe maandag; Igor Demetratze.
Eens.quote:Op maandag 29 november 2004 23:17 schreef dramslag het volgende:
Ronaldo
Litmanen als goede 2e.
ronaldo is toch net ff iets beter in mijn herinnering
*proest*quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:11 schreef Doekes het volgende:
Ik stem voor de tovenaar van Tatabanya![]()
Wat een fantastische kerel is dat![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:24 schreef twi het volgende:
[..]
*proest*
Serieus?
Dat is helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Ik wil op Peter Vermes stemmen, kan dat ook ??
Welke...Henrik van feyenoordquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef hellmondunited het volgende:
er worden hier veel namen opgenoemd, maar ik mis er toch ook nog eentje die wel in dat lijstje mag: Larsson
henrik natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Welke...Henrik van feyenoord
Peter van Ajax
Leeft die nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Andrjez Rudy.
Die is al genoemd hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef hellmondunited het volgende:
er worden hier veel namen opgenoemd, maar ik mis er toch ook nog eentje die wel in dat lijstje mag: Larsson
eupsquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is al genoemd hoor.
En inderdaad opvallend dat niemand Kezman noemt.
Of Graham Arnold... Dave Mitchell, Stan Griga, Andrezj Rudyquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Ik wil op Peter Vermes stemmen, kan dat ook ??
Ik ga vandaag het trainers tournament opzetten, dus dan kunnen we daarna wel deze opzettenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] GEZOCHT [afbeelding]
Ik wil best een tournamentje in elkaar zetten. Zo te zien wordt het nog best spannend, want de meningen verschillen van Ronaldo en Romario, via Litmanen en Nilis, tot Kindvall en Kiprich.
Ik wil best een OP in elkaar zetten, 64/32 spelers voor de eerste ronde kiezen, en een lotinkje maken, maar het tellen van de punten zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Nu zoek ik dus een teller (of eventueel zelfs iemand waarmee ik het tournament samen kan opzetten).
Wie oh wie meldt zich?
lijkt me een goed plan en die van die trainers wint michelsquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] GEZOCHT [afbeelding]
Ik wil best een tournamentje in elkaar zetten. Zo te zien wordt het nog best spannend, want de meningen verschillen van Ronaldo en Romario, via Litmanen en Nilis, tot Kindvall en Kiprich.
Ik wil best een OP in elkaar zetten, 64/32 spelers voor de eerste ronde kiezen, en een lotinkje maken, maar het tellen van de punten zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Nu zoek ik dus een teller (of eventueel zelfs iemand waarmee ik het tournament samen kan opzetten).
Wie oh wie meldt zich?
Geen idee... zal als je het goed wilt doen wel wat uurtjes in gaan zitten, maar vooral het tellen vind ik nogal 'dom werk', waar ik eigenlijk niet zoveel trek in hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:43 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel tijd gaat daar in zitten, Yeahinho?
Nog hulp nodig?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga vandaag het trainers tournament opzetten, dus dan kunnen we daarna wel deze opzetten.
Als je zou willen graag, ik moet namelijk alle trainers mooi op een rijtje zetten in Excel dat is eigenlijk alles. Als je wilt kan je een mooie banner maken ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nog hulp nodig?Waar vind ik dat betreffende topic trouwens?
Maar niet Kezman :'(quote:Op maandag 29 november 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Er komen veel dubbelen langs.
Geen eens een eervolle vermelding voor je favo Mido?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat jij dit topic ooit al eens had geopend tong?
Puur naar Ajax-maatstaven ga ik voor Litmanen, Pettersson en Vasovic. Eervolle vermelding ook voor Zlatan Ibrahimovic, Cristian Chivu, Finidi George.
Ik vroeg me ook al af waarom die er niet bij stond.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Geen eens een eervolle vermelding voor je favo Mido?
Jij kent duidelijk de innige relatie tussen method en Mido nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Dos37 het volgende:
Mido
Die was er helaas te kort.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Geen eens een eervolle vermelding voor je favo Mido?
Mooi!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik bied me bij deze wel aan je te helpen Yeahinho, lijkt me wel aardig...
Na het trainerstournament neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef komrad het volgende:
Wordt hier ook over gestemd?
Edit: Ja dus, wanneer begint het?
Je vergeet Nevlandquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:38 schreef Noca het volgende:
Milko Djurovski natuurlijk!
Maar ik heb hem al voorbij zien komen dacht ik..![]()
Halvarr Thoressen staat het hoogste genoteerd als buitenlander op de topscorers allertijden van de eredvisie.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:10 schreef Zjakkie het volgende:
De besten waren toch Kindvall, Romario en Litmanen
Dom dom domquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vergeet Nevland
Dudek wel Dani weet ik niet Dudek was wel een van de betere buitenlandse keepersquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:48 schreef Suijk het volgende:
Dani en Dudek al genoemd?
Da_Sandman crew??quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Hij is crew toch? Dan username@fok.nl
Liep Romario ook 1 op 1?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vergeet Nevland
en weg weerquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Da_Sandman crew??
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 29 november 2004 23:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zongo en Amoah? Waar is Machlas, Curovic en De Marchi?
Felixquote:Op woensdag 1 december 2004 10:33 schreef StarGazer het volgende:
Gasselich
Nu dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Yeahinho, probeer msn nog eens, lijst was vol...
Medewerker Sportmanager.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Da_Sandman crew??
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal dan ook wat namen noemen (kunnen al genoemden tussen zitten) en met name PSV gericht
Ali Ibrahim
Yuri Nikiforov
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen was ik daar niet zo blij mee...
Maar achteraf was dat natuurlijk een briljante goal
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit fout, hij scoorde er niet mee...
Blijkt op de lat te zijn belandt
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:24 schreef ASSpirine het volgende:
Tong, heb je nog niet door dat Lenstra er niet past?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hier komt er één waar nog niemand aan gedacht heeft (rrrrrrrroffel....)
Helmut Rahn, de beste speler van het WK 1954, later spelend voor SC Enschede (toen nog), waar ook us Abe voor speelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |