abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46046250
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef DrDentz het volgende:
Hiddink is untouchable, gaat echt niet brommen ofzo
In het rechtsysteem is iedereen gelijk
pi_46046558
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef Kadoc het volgende:
Als Hiddink de bak in draait, krijgen we oorlog met Zuid-Korea.
En Australie
pi_46046637
Ben vrijdag op de rechtbank geweest bij Hiddink.

Maar denk niet dat hij vast komt te zitten, zal wel betalen en werkstraf worden.

Moest hij trouwens er vandaag bij zijn of mocht hij gewoon gaan trainen?
pi_46047616
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef Kadoc het volgende:
Als Hiddink de bak in draait, krijgen we oorlog met Zuid-Korea.
Dat zit er wel in ja
pi_46047805
Hiddink achter de vuilniswagen
pi_46048457
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben vrijdag op de rechtbank geweest bij Hiddink.

Maar denk niet dat hij vast komt te zitten, zal wel betalen en werkstraf worden.

Moest hij trouwens er vandaag bij zijn of mocht hij gewoon gaan trainen?
Volgens mij was hij erbij
pi_52011184
quote:
Hiddink wil langer in Rusland blijven

MOSKOU - Hij werd binnengehaald als redder van het Russische voetbal. En Guus Hiddink is niet van plan te vertrekken voordat hij behoorlijke vorderingen heeft gemaakt met de beoogde wederopstanding. ,,Ik zou hier graag blijven, zodat ik mijn werk kan afmaken'', sprak Hiddink, die nog een contract heeft tot en met 2008. Rusland heeft nog steeds goede kansen zich te kwalificeren voor de Europese titelstrijd, volgend jaar in Oostenrijk en Zwitserland.

Het land staat in groep E derde, twee punten achter Kroatië en Israël. De ploeg van Hiddink heeft één punt meer dan grootmacht Engeland. ,,Maar zelfs wanneer we ons niet plaatsen, zou ik een nieuw contract accepteren'', zei Hiddink tegen persbureau Reuters.
pi_52011446
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Neeee .
pi_52763676
Achteraf gezien kan die José Sand best voetballen en was het best een goede geweest voor de bank

Mattigol heeft wij helemaal verkeerd ingeschat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53842989
quote:
Hiddink neemt alle twijfel weg en tekent bij in Rusland
Datum: 10-okt-2007 17:08

Zijn naam werd de afgelopen weken in verband gebracht met grote clubs als Chelsea en Ajax. Die laatste club zou hem afgelopen zomer zelfs al hebben gebeld met de vraag of hij na het lopende seizoen trainer in Amsterdam wilde worden. Maar Guus Hiddink heeft woensdag eigenhandig een einde gemaakt aan alle geruchten. De huidige bondscoach van Rusland verlengde zijn contract tot en met het WK 2010. Eerder deze week had de 60-jarige Hiddink een laatste onderhoud met Vitaly Mutko, directeur van de Russische bond. ‘Na dat gesprek was ik eruit en heb ik besloten nog twee jaar te blijven waar ik ben,’ aldus Hiddink. ‘Ik denk dat het verstandig is om niet alleen aan de eerstvolgende wedstrijden te denken, maar aan de hele toekomst van het Russische voetbal.’

Volgende week woensdag speelt Hiddink met Rusland tegen Engeland de EK-kwalificatiewedstrijd in groep E. (HM)
pi_53843257
zal wel flink wat centjes beuren..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53844109
Verbaast me niks dat ie bijtekent.

[ Bericht 2% gewijzigd door mcyodogg op 10-10-2007 19:41:37 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:09 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53844559
groot gelijk

dat Ajax hem hem een bod deed afgelopen zomer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53844888
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef rubbereend het volgende:
groot gelijk

dat Ajax hem hem een bod deed afgelopen zomer
Niet geschoten is altijd mis .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53845045
Na al die bedreigingen aan zijn adres, maar ook aan die van zijn ouders was het wel erg kansloze onderneming. Ik denk niet dat Hiddink nog terug naar Nederland komt, mede dankzij de belasting en eerder genoemde.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53845606
We moeten Guus als taakstraf bondcoach van Nederland maken. Godver onze beste coach traint Rusland en wij zitten opgescheept met Van Basten. Robin van Persie gaat toch ook niet voor Rusland spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 oktober 2007 @ 23:32:25 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53852776
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Na al die bedreigingen aan zijn adres, maar ook aan die van zijn ouders was het wel erg kansloze onderneming. Ik denk niet dat Hiddink nog terug naar Nederland komt, mede dankzij de belasting en eerder genoemde.
Ik verwacht nog wel dat hij over een jaar of wat in een rol bij PSV terug komt. Maar dan vooral met enige afstand. Lekker tropisch land erbij om te bondscoachen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53852860
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel dat hij over een jaar of wat in een rol bij PSV terug komt. Maar dan vooral met enige afstand. Lekker tropisch land erbij om te bondscoachen.
Ik denk dat ie na Rusland niet meer gaat trainen. En hoogstens in een wat adviserende rol bij PSV komt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53852872
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Laten we het hopen, er zullen toch enkele mensen moeten verdwijnen voor hij terug wil komen.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 oktober 2007 @ 00:07:54 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53853562
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:00 schreef venomsnake het volgende:
zal wel flink wat centjes beuren.. [ afbeelding ]
en Wodka
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 oktober 2007 @ 00:19:56 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53853758
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Laten we het hopen, er zullen toch enkele mensen moeten verdwijnen voor hij terug wil komen.
vooral Timmer was een probleem.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53853845
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooral Timmer was een probleem.
Schuitema de opvolger van Timmer, is de marionet van Timmer toch?
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 oktober 2007 @ 00:29:04 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53853877
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Schuitema de opvolger van Timmer, is de marionet van Timmer toch?
valt wel mee, is een heel andere persoonlijkheid. Gelukkig.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54872733
quote:
'Contractproblemen Hiddink en Russische voetbalbond'
Datum: 27-nov-2007 16:29

Er lijken haarscheurtjes te ontstaan in het huwelijk tussen Guus Hiddink (foto, rechts) en de Russische voetbalbond. Een maand geleden werd duidelijk dat Hiddink wegens de succesvolle samenwerking langer bij de Russische bond aan zou blijven. Een handtekening was het enige dat ontbrak. Na de sensationele plaatsing voor het EK 2008 met Rusland heeft Hiddink echter nog steeds geen nieuw contract aangeboden gekregen.

Hiddink’s zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen liet ook weten nauwelijks iets meer van de Russische bond te hebben gehoord. ‘Ik vind dit een zeer abnormale situatie,’ zei Van Nieuwenhuizen tegen de Russische krant Sovietsky Sport. ‘De directeur van de Russiche bond liet in eerder stadium weten dat hij er alles aan zou doen om Hiddink te behouden. Nu laten hij en zijn werknemers echter niets meer van zich horen wat betreft een contractverlenging.’

Van Nieuwenhuizen vervolgt: ‘Ik heb al een aantal keren brieven en e-mails gestuurd, maar telkens weer wordt er simpelweg geen respons gegeven. Het is heel simpel. Als zij Hiddink niet als coach willen, dan blijft hij niet.’ (HM)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 18:22:29 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54873725
landen zat waar hij terecht kan!
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')