Het moet bij jou toch altijd over Ajax gaan he....quote:Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef jerryx het volgende:
Als Hiddink de trainer van Ajax was geweest, bestond dit topic al 2 jaar en waren we bij deel 25 nu, en was er hier al 25 keer gepost![]()
Wou even wat mensen lokkenquote:Op maandag 29 november 2004 19:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het moet bij jou toch altijd over Ajax gaan he....
Zou toch eens beetje de foto's van de trainingen bij houden, Hiddink staat er nog verrassend vaak opquote:Op maandag 29 november 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Guus bezoekt liever een literair seminar en allerlei populaire feestjes en laat dan Fred en René de training doen. Dus geef hen maar de credits dan.
Dat heb ik liever dan Gullit, die er wel altijd is op de training enzo, maar niks presteert met het team.quote:Op maandag 29 november 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Tussen de feestjes door traint hij af en toe.
Guus is een ideale people-manager, die prima de juiste helpers weet te verzamelen en in te zetten.
ik hoor hier Johan Derksen, hij heeft dit PSV echt zo getraind, je doet net of hij maar 2 keer in de week zelf een training geeftquote:Op maandag 29 november 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Guus is een ideale people-manager, die prima de juiste helpers weet te verzamelen en in te zetten.
Het grote verschil is natuurlijk dat Ajax toendertijd wel goed speelde en niet dreef op voortdurende mazzel in de eigen 16...quote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef jerryx het volgende:
Al 11 wedstrijden in de competitie geen enkel tegendoelpunt : dat kon alleen het gouden Ajax van de jaren 70.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het grote verschil is natuurlijk dat Ajax toendertijd wel goed speelde en niet dreef op voortdurende mazzel in de eigen 16...
Geef mij maar PSV, als het er dan op aan komt zeiken ze tenminste niet in hun broek, of gaan ze spontaan domme fouten makenquote:Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef jerryx het volgende:
Als Hiddink de trainer van Ajax was geweest, bestond dit topic al 2 jaar en waren we bij deel 25 nu, en was er hier al 25 keer gepost![]()
Neuj hoor, ik constateer alleen dat het niet alleen kunde is geweest dat de afgelopen 11 wedstrijden de nul is gehouden. Bij Ajax had het nu allang Lucky Ajax geweest, maar nou klink ik bijna als een psv'erquote:Op maandag 29 november 2004 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]voortdurende mazzel.... ach ben je jaloers
quote:Op maandag 29 november 2004 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuj hoor, ik constateer alleen dat het niet alleen kunde is geweest dat de afgelopen 11 wedstrijden de nul is gehouden. Bij Ajax had het nu allang Lucky Ajax geweest, maar nou klink ik bijna als een psv'er
in 11 wedstrijden was 1 balletje op de paal van vd Vaart de meest gevaarlijke kans...quote:Op maandag 29 november 2004 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuj hoor, ik constateer alleen dat het niet alleen kunde is geweest dat de afgelopen 11 wedstrijden de nul is gehouden. Bij Ajax had het nu allang Lucky Ajax geweest, maar nou klink ik bijna als een psv'er
Balen, je doet t nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zou t nog bijna serieus nemen ook
nee hoor, Jack zei het zelf nog vorige week Ajax speelde toen ook heel degelijk, dat kan ook niet anders want dan hou je de nul nietquote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het grote verschil is natuurlijk dat Ajax toendertijd wel goed speelde en niet dreef op voortdurende mazzel in de eigen 16...
Die zullen inderdaad wel spoedig komen,quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft er al FIOD-grappen?
Kan nooit lang duren.
Blablabla. Met Zuid-Korea kan je inderdaad niet anders dan de halve finales van een WK halen en de ploeg van PSV was vorig jaar inderdaad echt zo goed dat ze met gemak de dubbel haaldenquote:Op maandag 29 november 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |