quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]Attram kan k me iets van herrinneren dat ide geen werkvergunning kreeg........
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]Attram kan k me iets van herrinneren dat ide geen werkvergunning kreeg........
jazeker heb ik zinquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Al een beetje zin in vanavond ???
Jammer dat ik geen Canal + heb..... fijne avond alvast![]()
![]()
Hij en Bakkal komen er wel hoor. Net als Robin Faber (wordt momenteel van de Graafschap gehuurd, naar mannetje trouwens) en Tim Janssenquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, net als Leandro, Marquinho, Attram en Bakkal bijvoorbeeld.
PSV is geen club van de jeugdopleiding, dus ga er maar niet van uit. Afellay gaat naar Eindhoven, denk ik.
Dat roept Guus al sinds vorig jaar december, toen hij jonkies meenam naar het trainingskamp. Maar het is helemaal geen schande als je zelf geen talenten kunt opleiden, mits je maar goed koopt. En dat kan PSV over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Klimaat is weer zo'n abstract woord, het is dat het verleden je gelijk geeft. Maar volgens mij zijn er echt veranderingen op komst.
Misschien in PSV-beleving dan. Anders zou die jongen nu echt niet diep in de anonimiteit zijn verzonken hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:11 schreef Djekko het volgende:
[..]
Was destijds volgens mij één van de grootste talenten ter wereldMaar hij kreeg idd geen werkvergunning
dr komt nog steeds niemand boven Edward Linskens uitquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat roept Guus al sinds vorig jaar december, toen hij jonkies meenam naar het trainingskamp. Maar het is helemaal geen schande als je zelf geen talenten kunt opleiden, mits je maar goed koopt. En dat kan PSV over het algemeen wel.
Voormalige jeugdinternationals van PSV als Jürgen Colin en Léon Hese redden het ook niet op PSV-niveau en die waren beter dan zo'n Afellay en Bakkal nu.
zenden, hoekstraquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien in PSV-beleving dan. Anders zou die jongen nu echt niet diep in de anonimiteit zijn verzonken hoor.
Thomas Thorninger werd jaren achtereen topscorer in de jeugdcompetities, kwam er ook niet door. Patrick Paauwe, Robert Fuchs, Twan Scheepers, Mitchell van der Gaag...
Sibonquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:07 schreef Zapper het volgende:
Opstelling PSV: Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, Vogel, Park, Sibon en Farfan.
Bank: Zoetebier, Beasley, Vonlanthen, Addo, Lamey, Fehér en Afellay.
Sibon
wat afleren?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
Sibon moet helaas in de spits spelen. Ik snap dat Vonlanthen niet in de basis staat, wij hoeven geen type Cassano in Eindhoven, dus Vonlanthen moet dat eerst maar eens afleren en dán moet ie onmiddellijk in de basis
Cassano gedragquote:
Kregen ze bij Ajax ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe de spelers dan een PS2 kado, stelletje aasgieren daar bij PSV, een ijskrabber...die gaan direct de prullenbak in natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |