abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 19:43:19 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23744735
Tegen de Graafschap kan van Bommel lekker naar voren spelen en hoeft hij niemand op te vangen. Afellay mag er lekker inkomen in de 65 ste minuut bij de 0-4 stand.

[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 03-12-2004 19:59:55 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:54:29 #152
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23744992
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:43 schreef rubbereend het volgende:
Tegen de Graafschap kan van Bommel lekker naar voren spelen en hoeft hij niemand op te vangen. Affelay mag er lekker inkomen in de 65 ste minuut bij de 0-4 stand.

Affelay, die naam heb ik nog niet echt vaak voorbij zien komen... is die goed ?:P
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23745190
Groot talent, heeft nog wat groeiproblemen, maar zodra die voorbij zijn wordt hij een hele grote bij PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 20:03:50 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23745214
volgens mij was t meer een grapje van Appelsientje mbt het fout schrijven van de naam door mij
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23750216
Eerste Sinterklaas voor Alex en Gomes

De Nederlandse les kreeg voor een aantal buitenlandse spelers van PSV vrijdag een leuke wending. Docent Leon Smeets had net als elk jaar weer een speciale Sinterklaasles voorbereid met diverse oefeningen rond dit thema.
Sommige hadden inmiddels via de televisie wel iets vernomen van het feest, maar het blijft toch altijd iets speciaal. De Brazilianen Alex en Gomes, de Australiër Nathan Coe en de Denen Michael Jakobsen en Lasse Qvist namen vrijdagmiddag vol verwachting plaats achter de schoolbankjes.
Op de tafel voor hun lagen vele cadeautjes met gedichten en deze moesten de spelers zelf voorlezen. Zwarte Piet had ze allemaal netjes op rijm gemaakt. Uiteraard werden de cadeautjes uitgepakt. Sinterklaas had voor voor Alex, Gomes, Coe en Jakobsen een ijskrabber in gedachten. Zeker gezien het weer een welkom geschenk. Qvist - nog te jong om achter het stuur plaats te nemen - kreeg een mooie pen. Daarnaast was er een chocoladeletter voor iedere aandachtige student.
Na afloop van les ging men voldaan naar huis en weten nu ook de Brazilianen, een Australiër en twee Denen wie Sinterklaas is.

toch wel weer een nieuwe ervaring voor hun
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 23:58:43 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23750514
geweldig, zie je Alex zo'n lief gedichtje voorlezen
leuk om dit soort dingen te lezen/zien die je normaal eigelijk nooit ziet
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:04:37 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23751837
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
geweldig, zie je Alex zo'n lief gedichtje voorlezen

Hoe weet jij of dat gedichtje lief was of niet?

NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 01:05:38 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23751851
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hoe weet jij of dat gedichtje lief was of niet?

neem van mij aan t was een lief gedichtje!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23751979
Zo te zien hebben ze bij Ajax dezelfde leraar Nederlands en dezelfde cadeautjes

http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=38001
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 01:14:09 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23752031
de leraar op de foto bij ajax lijkt ook wel heel erg op die van PSV , tis dus gewoon dezelfde
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:11:17 #161
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23753906
Hey ik las een leuk stukje op planet

http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=528629/sc=ac3f65
quote:

Succes PSV met dank aan Cocu!

Gepubliceerd op maandag 29 november 2004

In Eindhoven kwamen woensdag veel frustraties vrij toen PSV voor het eerst overwinterde in de Champions League. Eindelijk, dan toch, na vele jammerlijk mislukte missies kwam de club door de eerste schifting heen. Begrijpelijke euforie, al helemaal omdat er door de vele mutaties aan de vooravond van dit seizoen allerminst op was gerekend.
Je kunt wel schamperen en zeggen dat de prijzen pas aan de meet worden verdeeld en dat alles veel weg had van een voortijdige ejaculatie, maar topsport komt neer op ‘eruit halen wat erin zit, met alles wat je in huis hebt’. En dat deed en doet de ploeg van Guus Hiddink tot nu toe deze voetbaljaargang. Juichen mag dan. Het doet niet terzake of die prestatie in het spectrum van de internationale topsport al dan niet meetelt.

In het verlengde van de vorige alinea een terzijde: ooit vertelde ik als coach een pupil dat hij weliswaar geen talent had, maar dat het fantastisch zou zijn als hij na jaren hard trainen in de een na hoogste klasse in alle anonimiteit meer dan vijftig procent van zijn partijen zou winnen. Dat we daar samen vol voor zouden gaan en bij succes een pizza gingen nuttigen. Zelden een trotser sporter gezien toen die ‘wereldprestatie’ werd geleverd en wat heerlijk smaakte die maaltijd. Zo moet je ook die ontlading in Eindhoven zien.

Hoe komt het dat PSV momenteel zo goed gedijt en ook onbedreigd de ranglijst aanvoert in de vaderlandse competitie? Wat factoren in volgorde van belang op een rij:

1 de inbreng van Phillip Cocu is groter dan wordt aangenomen. In de media wordt er soms een enkel tussenzinnetje aan gewijd, meer niet. Toch valt de opleving van PSV samen met zijn komst. Cocu heeft genoeg functionele techniek, werkt zich een slag in de rondte en begrijpt hoe het spel in elkaar zit. Sinds hij, gepokt en gemazeld en de sterkste competitie ter wereld, de Primera Division, de organisatie ‘van achteruit’ bewaakt, speelt de elf van Guus Hiddink volwassenen voetbal. Een bijkomend voordeel van Cocu’s aanwezigheid kan gelegen zijn in een gezonder pikorde in de selectie, waarin ongewild Van Bommel de laatste jaren te dominant was. Zeker voor een speler waarvan de rest weet dat hij liever gisteren dan vandaag naar een buitenlandse topclub verhuist.

2 verwisselbaar met punt 1 is de tactiek waarvan PSV zich bedient. Eindelijk een topploeg die er niet voor terugdeinst om te voetballen volgens de internationale normen. Hoe vaak heb ik op deze plaats al niet de hang naar onderscheidend, aanvallend voetbal van vraagtekens voorzien. PSV zou matig spelen en toch winnen, zich bedienen van het verachtelijke catenaccio, dit soort onzin wordt gebezigd. Belachelijk. PSV VERDIENT LOF VOOR DE REVOLUTIE DIE HET PREDIKT IN NEDERLAND! Wat Koeman bij Ajax niet durfde en Gullit bij Feyenoord met de mond beleed, maar niet invulde, doen Hiddink en bovenal Cocu als speler wél, zonder schaamte verdedigen waar dat moet en lak hebben aan de ‘Hollandse School’. Er bestaat namelijk voor de fans geen groter amusement dan winnen.

3 als beschreven in de vorige alinea, doet PSV nationaal gezien zijn voordeel met de chaos bij Ajax en de onevenwichtigheid van Feyenoord.

4 als laatste punt moet ik, eerlijk is eerlijk, de factor toeval opvoeren. Soms zit het mee, soms zit het tegen. PSV verkeert in zo’n fase dat veel goed uitpakt. Een keeper laat een bal glippen, je scoort gelukkig in de slotfase, de concurrentie morst, jij krijgt kleur op de wangen, het zelfvertrouwen neemt toe, spelers gaan beheerster handelen, enzovoort. De sneeuwbal rolt de goede kant op, zeg maar, met alle dank aan Cocu die de bal aan het rollen heeft gekregen.

Maar het is nog te vroeg om de vraag te beantwoorden of Guus Hiddink bezig is PSV structureel naar een hoger plan te tillen. Mijn eerste indruk is niet positief. Sterker nog ik vind zijn positie van trainer, technisch directeur te dominant. De club is er te kwetsbaar door. Wat als Real Madrid in haar wanhoop morgen Guus benadert?

Wie controleert Guus Hiddink? Wie vervangt hem als de nood aan de man komt? Nu blijven die vragen uit, omdat het goed draait, maar daarom zijn ze niet minder relevant.

Wie door de jaren heen mijn stukjes leest, weet dat ik me keer op keer verbaas over het amateurisme en opportunisme dat de topclubs aankleeft. Ook bij PSV regeert nog steeds de (momenteel fijne) waan van de dag, zo lijkt het. Tijd om navraag te doen bij Guus Hiddink zelf. Bekijk komende zaterdag mijn interview met ‘the boss’.
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:44:27 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23754110
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:11 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik las een leuk stukje op planet

http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=528629/sc=ac3f65
[..]

Dat het fantastisch is dat PSV wint door middel van professioneel voetbal heeft natuurlijk wel wat weg van winnaarsretoriek. Wanneer PSV met risicovol aanvallend voetbal bovenaan had gestaan zou de media precies het tegenovergestelde hebben beweerd. Maar goed, er zit zeker een kern van waarheid in het stuk en Cocu is misschien wel dé drijvende kracht achter dit PSV.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:03:22 #163
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23754258
quote:

De Supportersvereniging van Vitesse organiseert komende zondag een handtekeningenactie onder de fans. Het doel van de handtekeningactie is om Nicky Hofs te laten weten dat de supporters hem waarderen en hem in Arnhem willen houden. Vooraslnog heeft de transfervrije Hofs en aanbieding van Vitesse afgewezen. PSV heeft nadrukkelijk belangstelling voor hem. Hiddink sprak met hem al over een overgang en Hofs kwam al meerderemalen kijken in Eindhoven.

Nou ik kan ook niet echt warm of koud worden van Hofs.... zie liever iemand anders in de plaats voor hem komen, maar ach wie ben ik ?
pi_23754752
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:02 schreef cultheld het volgende:
Groot talent, heeft nog wat groeiproblemen, maar zodra die voorbij zijn wordt hij een hele grote bij PSV

Ja, net als Leandro, Marquinho, Attram en Bakkal bijvoorbeeld.

PSV is geen club van de jeugdopleiding, dus ga er maar niet van uit. Afellay gaat naar Eindhoven, denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23754966
Daar is Moniz wel wat verandering in het brengen. Maar hij heeft wel meer hulp nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Vaduz- op 04-12-2004 12:10:51 ]
That's all folks!
pi_23755004
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is Munoz wel wat verandering in het brengen. Maar hij heeft wel meer hulp nodig.

Moniz, bedoel je.

Hij is hard bezig daar, de toekomst zal uitwijzen of het daadwerkelijk effect heeft.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_23755047
Die ja, ik wist dat er iets niet klopte. Als ik die jongens bij hem bezig zag heb ik er wel vertrouwen in dat er tenminste 1 het red.
That's all folks!
pi_23755312
Het klimaat bij PSV is er niet naar om eigen jeugd door te laten breken. Zegt niks over de kwaliteit van jeugdspelers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23755367
Klimaat is weer zo'n abstract woord, het is dat het verleden je gelijk geeft. Maar volgens mij zijn er echt veranderingen op komst.
That's all folks!
pi_23755749
krijg net de PSV Inside binnen
leuke interviews met Beasley en Farfan

die reclame achterop van Philips is geweldig
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:20:50 #171
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23756124
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:55 schreef pascalheister het volgende:

Al een beetje zin in vanavond ???
Jammer dat ik geen Canal + heb..... fijne avond alvast
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:04:08 #172
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23756853
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:55 schreef pascalheister het volgende:

Die reclame idd !
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:05:22 #173
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23756884
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat Van Beukering in de 50e minuut had gescoord
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:05:57 #174
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23756891
3-0 voor psv
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 14:08:18 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23756937
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

PSV is geen club van de jeugdopleiding, dus ga er maar niet van uit. Afellay gaat naar Eindhoven, denk ik.

Attram kan k me iets van herrinneren dat ide geen werkvergunning kreeg........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23756981
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Klopt, waren problemen met de echtheid van zijn papieren, de geboortedatum klopte niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:11:07 #177
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23756989
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Was destijds volgens mij één van de grootste talenten ter wereld Maar hij kreeg idd geen werkvergunning
pi_23757265
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Al een beetje zin in vanavond ???
Jammer dat ik geen Canal + heb..... fijne avond alvast
jazeker heb ik zin
jij ook?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 14:37:29 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23757440
nou dan kan Attram van t rijtje van MM af, Bakkal ook.
Maquino en Leandro zijn gewoon gekocht op jonge leeftijd, daar kan wel een missertje tussenzitten, dat moet hij als ajax fan toch weten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23757890
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij en Bakkal komen er wel hoor. Net als Robin Faber (wordt momenteel van de Graafschap gehuurd, naar mannetje trouwens) en Tim Janssen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')