10 minuutjes fietsen voor mijquote:Op zondag 5 december 2004 00:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijkik zou wel willen dat het PSV stadion zo dicht bij was....
Beter ook Amstel Cup pakken anders loop je het risico dat ie in ajax handen komt en dat zie ik toch nie zitten.quote:Op zondag 5 december 2004 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
De titel en de Champions LeagueDe Amstel Cup is een troostprijs en die mag Utrecht of zo wel hebben
![]()
Ja klopt, dat is op zondag 13 maart. Lijkt me ook wel een goede optie.quote:Op zondag 5 december 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV - Ado viel geloof k op een zondag dus dat was wel een goede optie
hehe ik denk dat ik dan wel in Eindhoven te vinden ben..... dat is dan net zo gezelligquote:Op zondag 5 december 2004 05:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
stel jullie halen dat![]()
![]()
wat een grap
wil jij de finale dan thuis bij cultheld kijken met een colaatje in je hand op zijn bank
Vreemd
Als PSV de CL finale haalt zit ik in dat stadionquote:Op zondag 5 december 2004 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ik denk dat ik dan wel in Eindhoven te vinden ben..... dat is dan net zo gezellig![]()
trouwens ik drink geen cola
Goed plan!quote:Op zondag 5 december 2004 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is op zondag 13 maart. Lijkt me ook wel een goede optie.
Hoe kom je daar nou ineens weer bij? Guus vindt hem alleen wat zweven en tactisch dom, maar geen vervelend mannetje. Jij slaat ook snel om.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
Sibon moet helaas in de spits spelen. Ik snap dat Vonlanthen niet in de basis staat, wij hoeven geen type Cassano in Eindhoven, dus Vonlanthen moet dat eerst maar eens afleren en dán moet ie onmiddellijk in de basis
blessurequote:Op zondag 5 december 2004 16:18 schreef Hilary het volgende:
misschien domme vraag maar waar is John de Jong eigenlijk
Nee hoor, ik roem zijn voetbalkwaliteiten nog steeds, maar ik meende op te maken uit die uitzending dat Vonlanthen nogal wat Vedette neigingen heeft. En daar houd ik niet van, maar inmiddels heb ik al begrepen dat 't niet meer zo is, dus dan moet Vonlanthen gewoon in de basisquote:Op zondag 5 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou ineens weer bij? Guus vindt hem alleen wat zweven en tactisch dom, maar geen vervelend mannetje. Jij slaat ook snel om.
Farfán en Park spelen die backs helemaal zoekquote:Op zondag 5 december 2004 16:40 schreef appelsientje het volgende:
Jammer van Feyenoord, hele tijd 1-1 en dan toch nog winnen.... nou ja dan moeten wij daar maar winnen.....
Een complicatie is nooit grappigquote:Op zondag 5 december 2004 17:56 schreef pascalheister het volgende:
leuke complicatie had hem nog niet gezien
mooi filmpje....maareh..hoe heet dat achtergrond nummer eigenlijk?quote:Op zondag 5 december 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
Voor de mensen die 'm nog niet gezien hebben
http://www.members.lycos.nl/vandenelzen1/PSV-ARSENAL.wmv
Greenday - Time Of Your Lifequote:Op zondag 5 december 2004 18:00 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
mooi filmpje....maareh..hoe heet dat achtergrond nummer eigenlijk?
Hij's goed te doen, leuk.quote:Op zondag 5 december 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
Voor de mensen die 'm nog niet gezien hebben
http://www.members.lycos.nl/vandenelzen1/PSV-ARSENAL.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |