quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die man is een held.
Meer hoe oneindig sympathiek die man op mij overkomt.quote:
k kon wel wat flarden opvangen van "is de hoer van PSV"quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat NOS niets liet zien van het wangedrag van de aanhang van De Graafschap
Nu op naar De Kuip, dat tuig stil krijgen
de Vijverberg is 15 min. rijden met de auto voor mijquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:57 schreef appelsientje het volgende:
Hey Pascal al weet terug![]()
Zo net de samenvatting gezien.... had volgens mij nog wel meer mogen worden....
MaaruhBoeruh
Netjes gedaan dat record.... alleen nu nog ff proberen ook met 1 keeper![]()
En ik vond Alex er overtuigend spelen, hij staat altijd wel op de goede plek![]()
Op naar de kuip
De titel en de Champions Leaguequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef R4V3 het volgende:
ik dacht dat we voor de triple gingen ?
Kijkquote:Op zondag 5 december 2004 00:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de Vijverberg is 15 min. rijden met de auto voor mij
rond 10 uur was ik weer thuis
Alex vond ik de beste PSV'er hij had gewoon alle ballen
PSV - Ado viel geloof k op een zondag dus dat was wel een goede optiequote:Op zondag 5 december 2004 00:36 schreef appelsientje het volgende:
We moeten trouwens nog steeds eens wat afspreken met z'n alle........ is wel gezellig denk ik zo
Maar goed dat zal wel na de winter zijn denk ik......
Ik beloof je dit, als het zo ver komt, zit ik naast jequote:Op zondag 5 december 2004 00:37 schreef cultheld het volgende:
CL finale lijkt me een mooi moment
nope sorry, het is te laat, te veel bier en Acces is gewoon te lang geleden voor mij...... maar eeuh succesquote:Op zondag 5 december 2004 00:40 schreef ASSpirine het volgende:
ik doe hier even een oproep, kan iemand me helpen met een acces bestandje?
ik weet niet hoe ik het momenteel doe, is het goed genoeg of niet?
en ik kan geen schakelbord aanmaken...
nee helaas ben er nie echt in thuis. misschien heb je meer geluk in DIG ofzoquote:Op zondag 5 december 2004 00:40 schreef ASSpirine het volgende:
ik doe hier even een oproep, kan iemand me helpen met een acces bestandje?
ik weet niet hoe ik het momenteel doe, is het goed genoeg of niet?
en ik kan geen schakelbord aanmaken...
stel jullie halen datquote:Op zondag 5 december 2004 00:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik beloof je dit, als het zo ver komt, zit ik naast je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |