California +1quote:Op maandag 29 november 2004 02:30 schreef California het volgende:
Jon Lovitz David Niven I Jennifer Esposito
Heath Ledger Boris Karloff Billy Crudup Samantha Morton
Lena Olin Edward James Olmos Miranda Richardson Clea Duvall
Killer Condom.
moryana +1quote:Op maandag 29 november 2004 09:57 schreef moryana het volgende:
Vreselijke namen maar goed
Hazel Patricia en Phinnaeus Walter.
Ik kan even niet op de naam komen, maar weet wel dat het eenquote:Op maandag 29 november 2004 10:06 schreef moryana het volgende:
Welke film?
Z: I didn't know you knew Karate.
F: I don't. That was ballet.
Z: I don't have any money.
[to D]
Z: Do you have any money?
D: You can't ask your hostage for money!
hornage+1quote:Op maandag 29 november 2004 10:13 schreef hornage het volgende:
was dat niet die nickelodeon film die ik zelfs leuk vond
clockstoppers?
ok, victorinox + 1quote:Op maandag 29 november 2004 10:55 schreef victorinox het volgende:
In Heavenly Creatures is hij een zwerver.
In The Frighteners is hij een "Metal Head" die tegen M.J. Fox aanloopt.
Hij wordt gekust door Winslet als ze de bioscoop verlaten.quote:Op maandag 29 november 2004 11:10 schreef hornage het volgende:
[..]
ok, victorinox + 1
en wat gebeurt er trouwens precies met hem in Heavenly Creatures?
Doe mij zo'n cameoquote:Op maandag 29 november 2004 11:23 schreef victorinox het volgende:
Hij wordt gekust door Winslet als ze de bioscoop verlaten.
Waarom denk je dat Winslet de rol heeft gekregen...quote:Op maandag 29 november 2004 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Doe mij zo'n cameoIk vraag er niet eens geld voor
Je hebt één persoon goed. > Ribisiquote:Op maandag 29 november 2004 12:14 schreef dolle_hond het volgende:
cold mountain
Dat is goed.quote:Op maandag 29 november 2004 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Gift.
Maar meent ie dat dan ookquote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is zo'n type dat zich af en toe eens goed laat gaan en gewoon Kut! roept.
Hij staat er steeds volledig achter.quote:Op maandag 29 november 2004 12:43 schreef GFP het volgende:
[..]
Maar meent ie dat dan ook
Hij doet mee in het regisseurstournament. Hij zit in de tweede ronde, maar hij zal de volgende ronde waarschijnlijk niet halen. Ondanks mijn stem.quote:Op maandag 29 november 2004 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
dat dacht ik al, maar zijn naamdeze keer minder
idemquote:Op maandag 29 november 2004 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
ow, ziet die er zo uit.
ik heb wel een idee, maar heb op je sig geklikten ga nou lunchen
Dat valt dan even mee, want het is ook geen Brit.quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is dus geen Brit, de eerste Brit die zich Europeaan noemt moet ik nog tegenkomen.
gfp heeft die pas gevraagd en die herkende ik welquote:Op maandag 29 november 2004 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Oliver Hirschbiegel?
Snowfever heeft een andere regisseur hoorquote:Op maandag 29 november 2004 13:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zat even te denken aan de regisseur van verschillende mijlpalen in de Nederlandse filmgeschiedenis, zoals Volle maan en Snowfever. Maar dat deze meneer ooit de 2e ronde haalt van een regisseurstournament lijkt me volledig onmogelijk. Maar misschien is het wel een andere landgenoot.
Ach dat overkomt de beste :pquote:Op maandag 29 november 2004 14:17 schreef Atreidez het volgende:
edit: stom
Sgoet.quote:Op maandag 29 november 2004 14:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ah een Scandinaviër, dus. Of is dat weer te noordelijk.
Dan gok ik op Lukas Moodysson
Twentemeisje +1quote:Op maandag 29 november 2004 15:42 schreef twentemeisje het volgende:
21 Grams
The Pledge
Traffic
Snatch
The Hunted
Moet dat nu weer zo snel d_hquote:Op maandag 29 november 2004 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
sweet november
Zijn t eigenlijk wel nazi's? Die gast die binnenkomt met ze mitrailleurtje lijkt wel op de guardia civil uit Spanje..quote:Op maandag 29 november 2004 16:59 schreef EricusMaximus het volgende:
Er was ongeveer een half jaar geleden wel een wat oudere film op tv over nazi's en wat al niet meer, maar welke film dat nou was
dat is pas nadenkenquote:Op maandag 29 november 2004 17:28 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog wel dat er iemand van de marine bij zit (balk met rondje), en een generaal ofzo. Maar nationaliteit is onbekend.. Ik zit te denken richting Argentinie of Chili ofzo, door die mannetjes in die bergen.
Is daar een staatgreep gaande ofzo,? het is net of gaat die gast naast sutherland met zn geweer uithalen richting t achterhoofd van de gene voor em?!quote:Op maandag 29 november 2004 16:26 schreef dolle_hond het volgende:
het gaat in dat shot niet zozeer om de acteurs als wel de gebeurtenis
je tweede vermoeden in die zin is foutquote:Op maandag 29 november 2004 20:03 schreef EricusMaximus het volgende:
Lijkt op Antonio Banderas, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ook deze gok tevergeefs zal zijn
Ik had deze film bijna een keer gehuurd, althans, ik had een veto uitgesproken en toen is ie niet gehuurd...quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
en iemand andersvan de ochtendploeg
hehequote:Op dinsdag 30 november 2004 08:47 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen! Dit moet Of Love and Shadows zijn! Antonio en Jennifer...
Ik zou bijna zeggen dat dit Klaar is uit ER2004...quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:18 schreef twentemeisje het volgende:
Okee... Nieuwe vraag: wie is dit en in welke film....
[afbeelding]
is dat Frank dan op de achtergrondquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:32 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat dit Klaar is uit ER2004...
Ik heb geen idee...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:32 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat dit Klaar is uit ER2004...
Ik heb geen idee...
Dan maar liever Frank dan RJ...quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is dat Frank dan op de achtergrond![]()
ik dacht al dat het Ron Jeremy was....
Je tweelingbroer! Inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:15 schreef Patch het volgende:
Op de haargrens afgaande: Johnny Depp?
Pfff.....offcourse! Ben nog niet helemaal wakker denk ik......quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:40 schreef Atreidez het volgende:
Ed Wood is in zwart wit, ik zit eerder aan Arizona Dream te denken (vanwege kusturica link).
Dame? Op de eerste foto? Volgens mij is dat ook Deppquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:46 schreef dolle_hond het volgende:
die dame zou dan kate winslet zijn, denk ik als vermoeden
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:46 schreef dolle_hond het volgende:
die dame zou dan kate winslet zijn, denk ik als vermoeden
zou best eens kunnen, ik heb finding neverland niet gezien, maar weet dat johnny en kate er in spelen....quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Die dame is dan toch ook Johnny? Of heeft TM iets fout gedaan?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:54 schreef Ket_Ais het volgende:
When Night Falls ???
Beforequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:58 schreef Ket_Ais het volgende:
Johnny Depp
When Night falls down?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:01 schreef Atreidez het volgende:
oh lol.. Vandaar bijna goed
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:00 schreef Ket_Ais het volgende:
Nee! Ik weet de goede titel geloof ik:
Johnny Depp in Before Night Falls
Ericus' wish is my commandquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:10 schreef Ket_Ais het volgende:
Is mijn punttoekenning wel eerlijk? Eigenlijk zei EricusMaximus het eerder (ook al bedoelde hij het antwoord niet voor een punt)
EricusMaximus: wel bedankt hoor![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je tweelingbroer! Inderdaad.... maar noem je de film ook nog even Petsje?
De laatste 3 moeten nog geraden wordenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
1 julia roberts
2 sylvester Stallone
3 Jerry O'Connel
4 diane keaton
5 marisa tomei
6 matt damon
Inderdaad, het schattige "meisje" is Keanu Reevesquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:08 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet weg, dus ik gooi me gok van Keanu Reeves er maar in voor nr. 5
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
1 julia roberts
2 sylvester Stallone
3 Jerry O'Connel
4 nicole kidman
5 keanu reeves
6 jean claude van damme
Onvoorstelbaar dat zo'n koppie uitgroeit tot... nou jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
1 julia roberts
Sorry Selmaquote:5 keanu reeves
Hm. Dan misschien Holy smoke?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Dit lijkt dan wel weer Kate Winslet![]()
iddquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:55 schreef moryana het volgende:
gokje
In the bedroom???
yep nr. 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij kwam dat uit Wayne's world.
Hij gaat idd fruit kopen bij een fruitstalletje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef EricusMaximus het volgende:
Wat was dat ook alweer
Fruit?
Het was toch bij die markt of niet?
Ik meende bloemen te zien staan en EM zei fruit vandaar dat ik hem het punt toe kende.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Was mijn laatste wijziging niet nog voor EM's post? Ik zag hem iig pas daarna, maar misschien ververs ik te weinig.
Ik zag bij jou Groente of Bloemen staan, toen poste ik fruitquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Was mijn laatste wijziging niet nog voor EM's post? Ik zag hem iig pas daarna, maar misschien ververs ik te weinig.
FMD gaf iig 2 antwoorden in een post.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik zag bij jou Groente of Bloemen staan, toen poste ik fruit
Maar achteraf gezien had jij het punt wel mogen hebben, aangezien ik geen tijd heb en een slechte vraag heb gesteld
op die manier editten is niet handig, want je weet dan nooit hoe het zit. dus alleen editten bij typos aub of om antwoorden in te trekken evt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Taxi (die remake?)
Supermodellen die banken beroven, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:46 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Uiteraard
InTrePidIvity +1
Goede film
[afbeelding]
Jezus Christusquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:55 schreef zjeckyll16 het volgende:
shouf shouf habibi
Een van de weinige dingen die ik mooi vond in die filmquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jezus Christus
Hoe weet je dat echt?!?
zjeckyll16 +1
Was Touriya Haoud daar ook eentje vanquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:57 schreef zjeckyll16 het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik mooi vond in die film
Dat mag ik toch wel hopenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was Touriya Haoud daar ook eentje van?
Yip Touriya Haoud was ook een lichtpuntjequote:Op dinsdag 30 november 2004 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was Touriya Haoud daar ook eentje van?
Goeie gokquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
When Harry Met Sarah
+1 Dolle Hondquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
love actually
nog 2 dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:18 schreef GFP het volgende:
Double Indemnity
Key Largo
The Ten Commandments
Little Ceasar
The Sea Wolf
Geen idee of deze op DVD uit zijn, maar dit zijn titels die ik ken...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
ik ken die gast niet, wat doe ik hier eigenlijk. Zijn de nog grotere leken dan ik?!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Cincinnati kid?
GFP +1quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:26 schreef GFP het volgende:
Die Sci-Fi met Heston, Solent Green
Dit heeft weinig met leek te maken, of je moet een beetje op leeftijd zijn (nofi dolle) of een voorliefde hebben voor oudere films, of er wel eens wat gezien hebben...quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
ik ken die gast niet, wat doe ik hier eigenlijk. Zijn de nog grotere leken dan ik?!
Ik moet ook niet 3 dingen tegelijk doen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Soylent, maar daar zal vast niet moeilijk over gedaan worden
of weten dat ik af en toe een vraag over hem stelquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef GFP het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met leek te maken, of je moet een beetje op leeftijd zijn (nofi dolle) of een voorliefde hebben voor oudere films, of er wel eens wat gezien hebben...
Soms moet je niet alles prijs gevenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of weten dat ik af en toe een vraag over hem stel
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het een spoof?
Was inderdaad beetje te veel aan het wijzigen. Kon niet op het woord komen, had eerst groente, maar wist zeker dat het dat niet was. Toen bloemen, maar die waren niet eetbaar en zodoende duurde het even voor ik op fruit kwam... Maakt verder ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op die manier editten is niet handig, want je weet dan nooit hoe het zit. dus alleen editten bij typos aub of om antwoorden in te trekken evt.
Nope...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef zjeckyll16 het volgende:
Rollerball
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:02 schreef GFP het volgende:
Ik ga fietsen....karakter uitDodgeball vs karakter uitGladiator
American Psycho??quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef GFP het volgende:
[..]
Nope...Vrouwen die de hoofdpersoon kennen, worden bijna allemaal vermoord
Pentathlon met Dolph Lundgren?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:57 schreef GFP het volgende:
Nog geen juist antwoord...
De film is ook een olympische sport.
De acteur die de hoofdrol speelt heeft een aangeboren afwijking.
Gelukkig ging jij vaker fokkenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:48 schreef Patch het volgende:
owh owh owh
Clay Pigeons?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |