verklaard ook waarom het al een tijdje niet goed gaat met z'n gezondheid...quote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef aldostuta het volgende:
Het kan niet anders dan dat Palmer het virus draagt, dat moet wel gebeurd zijn dmv die handshake aan het eind van S2. Het viel me op dat dit totnutoe nog niet terug is gekomen.
Precies. Zou goed kunnen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:33 schreef Chepke het volgende:
verklaard ook waarom het al een tijdje niet goed gaat met z'n gezondheid...
Het is al wel terug gekomen is niet veel over gezegt maar wat er over gezegt is was genoegquote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef aldostuta het volgende:
Het kan niet anders dan dat Palmer het virus draagt, dat moet wel gebeurd zijn dmv die handshake aan het eind van S2. Het viel me op dat dit totnutoe nog niet terug is gekomen.
maar dan heeft het virus dus nix meer te maken met ramon en hector salazar. Ja behalve dat ze het dan hebben geleverd, maar ze gebruiken het virus niet voor eigen doel.quote:Op maandag 20 december 2004 11:26 schreef greatgonzo het volgende:
en het wordt ook niet echt duidelijker hoe ze het virus nu willen verspreiden, mijn theorie:
Anne werd gebeld om de papieren van haar ex-man op te halen, ok zegt ze, ik stuur wel iemand. Nee! ze moet ze persoonlijk ophalen. Dus lijkt het me mogelijk dat ze via die Anne het virus willen verspreiden, zonder dat ze het zelf weet natuurlijk. Reden lijkt me duidelijk: ex-man van Anne hoort bij het kamp van die Keeler, en die willen natuurlijk de President treffen.
Andere optie, Anne wordt ontvoerd, en Palmer komt voor de keuze te staan toe te geven aan de terroristen of Anne wordt vermoord...
weet trouwens niet zeker of die ex bij keeler hoort, maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij onder een hoedje speelt met die terroristen
Dat was eerst ook mijn theorie, maar als je er over nadenkt is het niet zo logisch. Die aanslag was nog voordat Ramon vast zat, en 2 jaar voor de verkiezingen. Dus het lijkt me sterk dat Keeler dan al het virus wou planten bij Palmer.quote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef aldostuta het volgende:
De partij die kyle singer moest hebben.quote:Op maandag 20 december 2004 22:36 schreef Mr_Romano het volgende:
Maar van welke "partij" is dan de schutter afkomstig die Tony heeft neergeschoten ?
Waar dan?quote:Op maandag 20 december 2004 17:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het is al wel terug gekomen is niet veel over gezegt maar wat er over gezegt is was genoeg
Ik zat exact hetzelfde in mijn stoel, meteen daarna de gedachte: "KICKASS! Eindelijk weer een paranoide sfeertje waar S1 zo sterk in was!"quote:Op maandag 20 december 2004 16:07 schreef sannuh het volgende:
OMG!!!!!!!!!!! Wat een aflevering zeg!! pff ben helemaal in de war nu.. snap er niks meer van :S
ok ik zal het proberenquote:
quote:aan het begin als de president een persconferentie geeft word er een vraag gestelt:
"sommige claimen dat u niet volledige bent hersteld na de poging tot moord op u"
hij antwoord
"Deze claims zijn totaal nergens opgegrond in het zelfde jaar heb ik er nog voor gezocht dat deze mensen die verantwoordelijk waarden voor de aanslag op mijn leven heb opgepakt en zijn veroordeeld"
Hmmm...... Dat zou dan betekenen dat die pot die hem een hand gaf, is opgepakt. Dan zou dus dat hele netwerk ook wel opgerold zijn (dus ook die pauper op die boot die opdracht gaf om tot plan B over te gaan, aan het eind van S2). Dit lijkt mij eerlijk gezegd nogal sterk, en als het toch zo mocht zijn, zeer slecht gedaan door de serie makers.quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 december 2004 10:36 schreef punchdrunk het volgende:
geen idee wat er nu gaat gebeuren. wat ik echt enorm goed vindt zijn die kleine spanningsmomenten in de serie: adam belt naar tech 1 om te kijken of kim daar is, en net op het moment dat kim de hoorn van de haak weet te krijgen, legt hij neer. dan zit ik echt op de bank : ""kom oppppppp!!!".
heerlijk!
Heb je de laatste aflevering wel gezien?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar goed dat ik geen Terrorist/slechterik/Gael ben, want anders had ik het deze aflevering wat anders aangepakt
JAAAA!! Maar dat wist ik op dat moment, toen Gael Kim aan het gevanghouden, nog niet. Dat soort verwikkelingen met Gael enzo dat zie je altijd maar de laatste 20 seconden.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering wel gezien?
Wat mijbetreft zeer zeker niet. Het verpest juist de sfeer als je telkens een week moet wachten. Ik heb nu de serie in een week gekeken en dan waan je je echt 7 dagen in een achtbaan. Prachtig!quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:40 schreef The.PhantoM het volgende:
voor die gene die de dvd box of wat dan ook hebben, verpest het de sfeer niet als je al die afleveringen achter elkaar kan kijken.
dan moet je de serie gewoon in een dag kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mijbetreft zeer zeker niet. Het verpest juist de sfeer als je telkens een week moet wachten. Ik heb nu de serie in een week gekeken en dan waan je je echt 7 dagen in een achtbaan. Prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |