abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23943734
Mis de volgende aflevering niet, because that's the OMG WTF IS HAPPENING, OMG I GET IT! episode.

[ Bericht 3% gewijzigd door CloudStrife op 13-12-2004 16:49:10 ]
  ESF Reporter maandag 13 december 2004 @ 16:45:21 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_23944699
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:00 schreef toscane het volgende:

[..]

Aanslag op Palmer? 2 jaar? Jullie hebben het nu over een ander seizoen van 24? Toch wel voorkenis nodig voor seizoen 3? Ik kijk het dit seizoen pas voor het eerst...
Spoiler over eind seizoen 2, de aanslag op Palmer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dit even tussen tags gezet voor 't geval iemand nog dat seizoen wil zien.

Ik heb 3 al gezien dus ik ga lekker niet zeggen of dit alles gevolgen heeft voor wat gebeurt in seizoen 3.
  maandag 13 december 2004 @ 16:53:39 #103
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_23944875
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:00 schreef toscane het volgende:

[..]

Aanslag op Palmer? 2 jaar? Jullie hebben het nu over een ander seizoen van 24? Toch wel voorkenis nodig voor seizoen 3? Ik kijk het dit seizoen pas voor het eerst...
nee opzich heb je geen voorkennis nodig van seizoen 2. Maar ik weet ook niet of er verder in seizoen 3 iets gaat gebeuren dat verband houdt met seizoen 2. Het was maar een theorie van mij dat de aanslag uit seizoen 2 iets te maken zou hebben met het virus. Maar na de discussies hier lijkt het mij zelf ook sterk dat dat het geval is.

Ik heb btw seizoen 1 niet gezien... Moet ik ook nog kijken
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_23944957
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Spoiler over eind seizoen 2, de aanslag op Palmer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dit even tussen tags gezet voor 't geval iemand nog dat seizoen wil zien.

Ik heb 3 al gezien dus ik ga lekker niet zeggen of dit alles gevolgen heeft voor wat gebeurt in seizoen 3.
Mijn dank is groot (toch maar even gekeken ook al wil ik ooit nog wel seizoen 2 zien... !)
pi_23953946
Voorkennis van seizoen 1 en 2 is niet persé nodig, maar helpt wel om dingen die gebeuren / gaan gebeuren in seizoen 3 beter te begrijpen!
pi_23992013
tvp
pi_24009779
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm, dat van Palmer lijkt me vaag en niet echt mogelijk, die andere theorie zou wel weer kunnen. Zelf denk ik dat Tony misschien wel eens dat virus zou kunnen hebben, dat ie met die kogel wat binnen heeft gekregen, maar ook dat is misschien wat vergezocht.
Of misschien heeft Jack het virus zelf wel, waarom zouden ze hem anders niet meteen neerschieten?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24010060
Ik dacht ook dat Jack het kon hebben, maar dan zouden ze hem toch niet mee naar mexico nemen?
  donderdag 16 december 2004 @ 13:31:47 #109
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_24011024
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

damn, dat zou nog waarschijnlijker zijn ja...

theorietje? Palmer is besmet, kansen voor presidentschap lijken verkeken, en hij wil zichzelf dus opofferen om verdere besmetting te voorkomen. (waarbij natuurlijk een climax onstaat als Jack Bauer moet beslissen of hij de president dood of niet). Net op tijd komen ze dan met een vaccin aan, dat bij de terroristen ligt opgeslagen, en raad eens wie dat mag gaan ophalen...

Einde van het stuk, bauer is de held, heeft vaccin gehaald voor de president, Palmer wordt herkozen, aangezien het volk het natuurlijk heel dapper van hem vind dat hij zichzelf wilde opofferen... iedereen blij!!

kleine vraag blijft natuurlijk, virus had een incubatietijd van 14 uur, en de president loopt er al een paar jaar mee rond
kweet het niet hoor

punt 1: de besmetting van palmer was VOOR jack de aan de salazar case begon. wat was dan de bedoeling van die besmetting?

punt 2: de incubatietijd van het virus is uren, niet maanden of jaren.

punt 3: de besmetting van palmer was bekend; de het virus op het lijk was bekend. als er enig verband bestond, waren die twee al lang gelinkt.

kan simpelweg niet. ik denk dat het einde van seizoen 2 een cliffhanger was, die ze later bij nader inzien niet konden gebruiken. mischien had dennis haysbert wel besloten dat dat zijn laatste seizoen 24 zou zijn, en is hij later op dat besluit teruggekomen. maar de besmettingen hebben logisch gezien niets met elkaar te maken.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  donderdag 16 december 2004 @ 13:58:56 #110
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24011616
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:48 schreef robertvt het volgende:
Ik dacht ook dat Jack het kon hebben, maar dan zouden ze hem toch niet mee naar mexico nemen?
Hem gewoon achterlaten is ook niet slim. Ze kunnen hem in Mexico altijd nog vermoorden voordat het virus actief wordt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24013331
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:48 schreef robertvt het volgende:
Misschien willen ze het virus nog niet loslaten omdat ze nog heel andere dingen gaan eisen?
Of, als we de structuur van de 1e 2 seizoenen meenemen, hebben de grote bazen (die we nu nog niet hebben gezien, misschien die duitsers uit serie 1?) wel een heel ander plan met het virus.
pi_24016012
Klooooooooooote zooi!!!!! Had ik gister 24 opgenomen (dat dacht ik dus) heeft mn videorecorder de oude zender van rtl 5 op mijn tv (dus ruis) opgenomen. Gloeiende gloeiende!!! Nu heb ik het dus helemaal gemist. Kan iemand mij vertellen wat er allemaal precies gebeurt is?
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  donderdag 16 december 2004 @ 17:29:26 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24016447
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:07 schreef sannuh het volgende:
Klooooooooooote zooi!!!!! Had ik gister 24 opgenomen (dat dacht ik dus) heeft mn videorecorder de oude zender van rtl 5 op mijn tv (dus ruis) opgenomen. Gloeiende gloeiende!!! Nu heb ik het dus helemaal gemist. Kan iemand mij vertellen wat er allemaal precies gebeurt is?
Misschien dat ik nu ook dingen vertel die 2 afleveringen terug al afspeelde, maar anyway: Chapelle is als vervanger van Tony opgetrommeld. Tony gaat er naar alle waarschijnlijkheid weer bovenopkomen. Kyle Singer blijkt het virus niet te hebben. Palmer moest zijn debat annuleren om een beslissing te maken of Jack uit de lucht mocht worden geschoten. Hij gaf het groene licht, maar het was te laat. Jack en Salazar wisten via een metrotunnel uit het zicht te verdwijnen en zodoende een auto te stelen om naar het vliegtuig naar Mexico te rijden. Jack is overmeesterd door handlangers van Salazar, en ze stapten het vliegtuig in op weg naar Mexico. Kim ontdekte dat Gael de 'inside-man' is via zijn computer, maar is gesnapt door Gael die haar nu onder schot houdt. Kim zag via een videoverbinding dat haar vader bewusteloos het vliegtuig is ingesleept.

Mis ik iets?
pi_24016696
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:58 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hem gewoon achterlaten is ook niet slim. Ze kunnen hem in Mexico altijd nog vermoorden voordat het virus actief wordt.
Ja, maar waarom hielden ze Salazar dan tegen, toen hij dit wilde doen. Die andere mexicaan had nog plannen met hem zei hij. Bovendien is er volgens mij geen anti-virus voor het virus, en je weet al dat Jack blijft leven want er komt nog een 24 seizoen hierna.
Ik weet bijna zeker dat er nog iets gebeurt met het virus, maar weet bijna zeker niet via Jack. Ik denk eerder dat die drugsverslaving van hem ergens voor gebruikt gaat worden.
pi_24017102
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Misschien dat ik nu ook dingen vertel die 2 afleveringen terug al afspeelde, maar anyway: Chapelle is als vervanger van Tony opgetrommeld. Tony gaat er naar alle waarschijnlijkheid weer bovenopkomen. Kyle Singer blijkt het virus niet te hebben. Palmer moest zijn debat annuleren om een beslissing te maken of Jack uit de lucht mocht worden geschoten. Hij gaf het groene licht, maar het was te laat. Jack en Salazar wisten via een metrotunnel uit het zicht te verdwijnen en zodoende een auto te stelen om naar het vliegtuig naar Mexico te rijden. Jack is overmeesterd door handlangers van Salazar, en ze stapten het vliegtuig in op weg naar Mexico. Kim ontdekte dat Gael de 'inside-man' is via zijn computer, maar is gesnapt door Gael die haar nu onder schot houdt. Kim zag via een videoverbinding dat haar vader bewusteloos het vliegtuig is ingesleept.

Mis ik iets?
Ooooh oke! bedankt Maarrem is er ook duidelijk gemaakt hoe het dan komt dat iedereen (goed en slecht) achter kyle singer aanzaten en hij dus dat virus niet heeft. En heeft iemand anders m dan ofzo?
  donderdag 16 december 2004 @ 20:29:10 #116
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24020374
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef sannuh het volgende:

[..]

Ooooh oke! bedankt Maarrem is er ook duidelijk gemaakt hoe het dan komt dat iedereen (goed en slecht) achter kyle singer aanzaten en hij dus dat virus niet heeft. En heeft iemand anders m dan ofzo?
Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.
pi_24039257
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.
Oh oke dan! nah het is bijna zondag dus dan zit ik zeker weer voor de buis vanaf nu mis ik noooit meer iets
pi_24076922
Nog 10 uur voor de volgende aflevering .
sig verwijderd door FA
pi_24078941
Nog 8 uur!
pi_24081844
Gekkenhuis! nog 6 uur!
// Last.fm
  zondag 19 december 2004 @ 15:40:04 #121
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24082547
* The.PhantoM heeft er weer zin in
pi_24083319
* pascalheister heeft er ook zin in
pi_24083797
Nog 4.5 uur!
pi_24088624
Nog 25 minuten!
pi_24088719
oeh spannend...de klok tikt hier ook af
what you see, is what you get!
  zondag 19 december 2004 @ 21:00:01 #126
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24089131
nog 1 minuut , Jeej
pi_24089205
Daar gaan we weer .
sig verwijderd door FA
  zondag 19 december 2004 @ 21:12:55 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24089418
reclame dat is 1 reden dat ik alles al heb gezien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24090134
OMG!
pi_24090458
pi_24090464
dat wordt volgende week weer spannend
  zondag 19 december 2004 @ 22:00:24 #132
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24090477
wtf, ik wordt gek, ik wordt geeeék!

Jack undercover again, wie had dat kunnen denken!!!
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_24090511
GEAL, HE WASN'T THE MOLE!?!?
OMG!
  zondag 19 december 2004 @ 22:05:04 #134
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24090568
OMFG, wat een vette aflevering. Gael en Bauer werken samen om Hector op te pakken? Begrijp ik dat nou goed?
  zondag 19 december 2004 @ 22:05:07 #135
13148 Shogo
Psycho...
pi_24090569
Ok dit is even een onverwachte twist. Zeer nice gedaan, echt totaal onverwacht dit.
pi_24090605
eh..... QUE? QUE?

zondag 19 december 2004 @ 22:07:14 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24090623
jaja vanaf nou word het helemaal spannend
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24090626
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef The.PhantoM het volgende:
OMFG, wat een vette aflevering. Gael en Bauer werken samen om Hector op te pakken? Begrijp ik dat nou goed?
en Tony
pi_24090685
Erg verrassende wending, had ik van tevoren niet kunnen bedenken .
sig verwijderd door FA
  zondag 19 december 2004 @ 22:09:43 #140
72820 3st
immer besser
pi_24090693
dit heb ik niet voorzien ik snap er geen jota van! Wanneer is dit gepland en wat hoort er dan in het complot en wat niet
A dirty mind is a joy forever
pi_24090712
Nah, toen Tony Gael wou bellen vanuit t ziekenhuis had ik het wel in de gaten, maar toch...nogmaals
pi_24090879
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Afleidingsmaneuvre voor een hoop mensen dan, want toen Kyle werd meegenomen naar die plek waar hij opgesloten werd, gingen de "bad guys" zichzelf ook nog helemaal ontsmetten enzo...

Maar ik snap idd nou pas waarom Tony terug moest, erg gaaf
  zondag 19 december 2004 @ 22:25:05 #143
72820 3st
immer besser
pi_24091082
kijk dit is dus waarom het nou gewoon een goeie serie is! op een aantal miskleunen na dan zoals die broer van palmer! Wat een irritante gozer is dat zeg flikker op met die gast
A dirty mind is a joy forever
pi_24091861
Schitterende aflevering! Elke week wordt de kans dat ik de serie 3 DVD box koop groter . 1 week wachten lijkt echt te lang.
pi_24097627
Damn, Gael geen mol dus. Maar er zal vast nog wel een mol zitten op CTU. Ik zet mijn geld op Chloe.......
  maandag 20 december 2004 @ 11:12:04 #146
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24098097
tja, maar dat ligt er natuurlijk wel erg dik op dat zij het is, iedereen heeft een hekel aan haar.

Nee, als er een mol is ga ik toch voor Adam of nog waarschijnlijker Chase, ff lekker op de dochter van Jack inpalmen, zodat hij nog meer inside information heeft over Jack
pi_24098123
Denk het niet dat er een mol daar zou zitten. Ik zit me net trouwens te bedenken of het wel allemaal klopt. Ik wil de sfeer niet verpesten want het is gewoon geweldig maar toch klopt er iets niet in mijn gevoel van hoe het zich allemaal heeft afgespeeld. Nah ja, boeiend dan maar, ik ga woensdag gewoon wederom genieten en net doen alsof ik het nog niet gezien heb. Dat einde van deze aflevering was gewoon waarom je 24 kijkt!
  maandag 20 december 2004 @ 11:26:32 #148
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24098339
en het wordt ook niet echt duidelijker hoe ze het virus nu willen verspreiden, mijn theorie:

Anne werd gebeld om de papieren van haar ex-man op te halen, ok zegt ze, ik stuur wel iemand. Nee! ze moet ze persoonlijk ophalen. Dus lijkt het me mogelijk dat ze via die Anne het virus willen verspreiden, zonder dat ze het zelf weet natuurlijk. Reden lijkt me duidelijk: ex-man van Anne hoort bij het kamp van die Keeler, en die willen natuurlijk de President treffen.

Andere optie, Anne wordt ontvoerd, en Palmer komt voor de keuze te staan toe te geven aan de terroristen of Anne wordt vermoord...

weet trouwens niet zeker of die ex bij keeler hoort, maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij onder een hoedje speelt met die terroristen
pi_24098429
Toen Dessler Chloe opnoemde als vervanger, zegt Chappelle:
"Chloe is a pain in the ass" Lekker lullig

Ik weet zeker dat Hector en Ramon dikke ruzie gaan krijgen over Jack en over wie nu de leider is.
Die actie van Hector was echt spontaan en onverwachts.

Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen Dessler zei "I just want to be with my husband"
pi_24098430
Dat lijkt me wel heel erg sterk... zo'n verband had ik nog niet gelegd iig.

maar ja, blijft 24 he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')