Spoiler over eind seizoen 2, de aanslag op Palmer:quote:Op maandag 13 december 2004 16:00 schreef toscane het volgende:
[..]
Aanslag op Palmer? 2 jaar? Jullie hebben het nu over een ander seizoen van 24? Toch wel voorkenis nodig voor seizoen 3? Ik kijk het dit seizoen pas voor het eerst...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dit even tussen tags gezet voor 't geval iemand nog dat seizoen wil zien.
Ik heb 3 al gezien dus ik ga lekker niet zeggen of dit alles gevolgen heeft voor wat gebeurt in seizoen 3.![]()
nee opzich heb je geen voorkennis nodig van seizoen 2. Maar ik weet ook niet of er verder in seizoen 3 iets gaat gebeuren dat verband houdt met seizoen 2. Het was maar een theorie van mij dat de aanslag uit seizoen 2 iets te maken zou hebben met het virus. Maar na de discussies hier lijkt het mij zelf ook sterk dat dat het geval is.quote:Op maandag 13 december 2004 16:00 schreef toscane het volgende:
[..]
Aanslag op Palmer? 2 jaar? Jullie hebben het nu over een ander seizoen van 24? Toch wel voorkenis nodig voor seizoen 3? Ik kijk het dit seizoen pas voor het eerst...![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 16:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Spoiler over eind seizoen 2, de aanslag op Palmer:Mijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dit even tussen tags gezet voor 't geval iemand nog dat seizoen wil zien.
Ik heb 3 al gezien dus ik ga lekker niet zeggen of dit alles gevolgen heeft voor wat gebeurt in seizoen 3.![]()
![]()
(toch maar even gekeken ook al wil ik ooit nog wel seizoen 2 zien... !)
Of misschien heeft Jack het virus zelf wel, waarom zouden ze hem anders niet meteen neerschieten?quote:Op maandag 13 december 2004 14:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm, dat van Palmer lijkt me vaag en niet echt mogelijk, die andere theorie zou wel weer kunnen. Zelf denk ik dat Tony misschien wel eens dat virus zou kunnen hebben, dat ie met die kogel wat binnen heeft gekregen, maar ook dat is misschien wat vergezocht.
kweet het niet hoorquote:Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
damn, dat zou nog waarschijnlijker zijn ja...
theorietje? Palmer is besmet, kansen voor presidentschap lijken verkeken, en hij wil zichzelf dus opofferen om verdere besmetting te voorkomen. (waarbij natuurlijk een climax onstaat als Jack Bauer moet beslissen of hij de president dood of niet). Net op tijd komen ze dan met een vaccin aan, dat bij de terroristen ligt opgeslagen, en raad eens wie dat mag gaan ophalen...
Einde van het stuk, bauer is de held, heeft vaccin gehaald voor de president, Palmer wordt herkozen, aangezien het volk het natuurlijk heel dapper van hem vind dat hij zichzelf wilde opofferen... iedereen blij!!
kleine vraag blijft natuurlijk, virus had een incubatietijd van 14 uur, en de president loopt er al een paar jaar mee rond![]()
Hem gewoon achterlaten is ook niet slim. Ze kunnen hem in Mexico altijd nog vermoorden voordat het virus actief wordt.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:48 schreef robertvt het volgende:
Ik dacht ook dat Jack het kon hebben, maar dan zouden ze hem toch niet mee naar mexico nemen?
Misschien willen ze het virus nog niet loslaten omdat ze nog heel andere dingen gaan eisen?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:48 schreef robertvt het volgende:
Ik dacht ook dat Jack het kon hebben, maar dan zouden ze hem toch niet mee naar mexico nemen?
Misschien dat ik nu ook dingen vertel die 2 afleveringen terug al afspeelde, maar anyway: Chapelle is als vervanger van Tony opgetrommeld. Tony gaat er naar alle waarschijnlijkheid weer bovenopkomen. Kyle Singer blijkt het virus niet te hebben. Palmer moest zijn debat annuleren om een beslissing te maken of Jack uit de lucht mocht worden geschoten. Hij gaf het groene licht, maar het was te laat. Jack en Salazar wisten via een metrotunnel uit het zicht te verdwijnen en zodoende een auto te stelen om naar het vliegtuig naar Mexico te rijden. Jack is overmeesterd door handlangers van Salazar, en ze stapten het vliegtuig in op weg naar Mexico. Kim ontdekte dat Gael de 'inside-man' is via zijn computer, maar is gesnapt door Gael die haar nu onder schot houdt. Kim zag via een videoverbinding dat haar vader bewusteloos het vliegtuig is ingesleept.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:07 schreef sannuh het volgende:
Klooooooooooote zooi!!!!! Had ik gister 24 opgenomen (dat dacht ik dus) heeft mn videorecorder de oude zender van rtl 5 op mijn tv (dus ruis) opgenomen. Gloeiende gloeiende!!! Nu heb ik het dus helemaal gemist. Kan iemand mij vertellen wat er allemaal precies gebeurt is?![]()
Ja, maar waarom hielden ze Salazar dan tegen, toen hij dit wilde doen. Die andere mexicaan had nog plannen met hem zei hij. Bovendien is er volgens mij geen anti-virus voor het virus, en je weet al dat Jack blijft leven want er komt nog een 24 seizoen hierna.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hem gewoon achterlaten is ook niet slim. Ze kunnen hem in Mexico altijd nog vermoorden voordat het virus actief wordt.
Ooooh oke! bedanktquote:Op donderdag 16 december 2004 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu ook dingen vertel die 2 afleveringen terug al afspeelde, maar anyway: Chapelle is als vervanger van Tony opgetrommeld. Tony gaat er naar alle waarschijnlijkheid weer bovenopkomen. Kyle Singer blijkt het virus niet te hebben. Palmer moest zijn debat annuleren om een beslissing te maken of Jack uit de lucht mocht worden geschoten. Hij gaf het groene licht, maar het was te laat. Jack en Salazar wisten via een metrotunnel uit het zicht te verdwijnen en zodoende een auto te stelen om naar het vliegtuig naar Mexico te rijden. Jack is overmeesterd door handlangers van Salazar, en ze stapten het vliegtuig in op weg naar Mexico. Kim ontdekte dat Gael de 'inside-man' is via zijn computer, maar is gesnapt door Gael die haar nu onder schot houdt. Kim zag via een videoverbinding dat haar vader bewusteloos het vliegtuig is ingesleept.
Mis ik iets?
Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ooooh oke! bedanktMaarrem is er ook duidelijk gemaakt hoe het dan komt dat iedereen (goed en slecht) achter kyle singer aanzaten en hij dus dat virus niet heeft. En heeft iemand anders m dan ofzo?
Oh oke dan! nah het is bijna zondag dus dan zit ik zeker weer voor de buis vanaf nu mis ik noooit meer ietsquote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.
en Tonyquote:Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef The.PhantoM het volgende:
OMFG, wat een vette aflevering. Gael en Bauer werken samen om Hector op te pakken? Begrijp ik dat nou goed?
Afleidingsmaneuvre voor een hoop mensen dan, want toen Kyle werd meegenomen naar die plek waar hij opgesloten werd, gingen de "bad guys" zichzelf ook nog helemaal ontsmetten enzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |