hij heeft dat radio/zender ding eruit gehaald zodat ze de chopper niet konden traceren. Maar ik vraag me af of het nou zo moeiljk is om een chopper te traceren boven LA zonder zender... En jack heeft toch altijd zijn cell phone op zak, kan je ook gewoon ff jack bellen en zeggen dat ze kyle hebbenquote:Op zondag 5 december 2004 22:14 schreef 3st het volgende:
mwhoehahaha ja dat sloeg helemaal nergens op! Geef eens een goede reden om jack en salazar te laten gaan zeg! Jack schiet hem toch niet neer inderdaad! Dat sloeg echt als een lul op een drumstel! En waarom zou hij in hemelsnaam de radio mollen? Ja om niet gestoord te kunnen worden maar dan kan ie hem toch ook gewoon uitzetten? Verder wel spannende serie haha
Lijkt me sterk dat ie z'n phone nog op zak heeft na al die verkleed- en knokpartijen. Daarnaast wist Chase op het moment dat Jack Salazar onder schot hield nog niet dat Kyle Singer gevonden was. Als Salazar dood zou zijn en Kyle zou niet worden gevonden, zou het voor de terroristen geen probleem zijn om het virus te verspreiden.quote:Op zondag 5 december 2004 22:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hij heeft dat radio/zender ding eruit gehaald zodat ze de chopper niet konden traceren. Maar ik vraag me af of het nou zo moeiljk is om een chopper te traceren boven LA zonder zender... En jack heeft toch altijd zijn cell phone op zak, kan je ook gewoon ff jack bellen en zeggen dat ze kyle hebben
Alsof je de transponder van een burger-vliegtuig gewoon uit zou kunnen zetten. Het zou echter wel heel flauw zijn om Jack gewoon een SMS-je te sturen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hij heeft dat radio/zender ding eruit gehaald zodat ze de chopper niet konden traceren. Maar ik vraag me af of het nou zo moeiljk is om een chopper te traceren boven LA zonder zender... En jack heeft toch altijd zijn cell phone op zak, kan je ook gewoon ff jack bellen en zeggen dat ze kyle hebben
Hallo, je hebt het over Kim Bauer hoorquote:Op maandag 6 december 2004 14:57 schreef punchdrunk het volgende:
als het goed is moet Kim nu dus achterdochtig gaan worden...
good point. ze kan soms enorm mutsig overkomen. verder ben ik overigens wel benieuwd hoe het met tony afloopt: hebben we al een weddenschapje lopen over wie het einde van het seizoen niet gaat halen?quote:Op maandag 6 december 2004 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het over Kim Bauer hoor![]()
![]()
Alles is zo sterk in 24. Het is ook ongelofelijk hoe jack en salazar zonder een schrammetje uit dat vuur gevecht zijn gekomen na dat russisch roeletten. En dat jack precies op het goede moment zijn gun richt naar die gevangenen als de bom afgaat. Maar het kan niet veel anders denk ik, anders wordt het natuurlijk saai.quote:Op maandag 6 december 2004 10:59 schreef Babske het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ie z'n phone nog op zak heeft na al die verkleed- en knokpartijen. Daarnaast wist Chase op het moment dat Jack Salazar onder schot hield nog niet dat Kyle Singer gevonden was. Als Salazar dood zou zijn en Kyle zou niet worden gevonden, zou het voor de terroristen geen probleem zijn om het virus te verspreiden.
Maar aangezien ze hem nu wel gevonden hebben kunnen ze voor mijn part Jack uit de lucht knallen (is met criminele praktijken bezig en aangezien ze jaren hebben besteed om die Salazar te pakken te krijgen laten ze hem liever dood gaan dan te ontsnappen) en die Kyle-persoon maakt verder niet zoveel uit, ze hebben hem en dat is dat. Enigste nadeel is dan wel wat je met de de resterende +-18 uur moet doen in de serie. Kijken hoe president Palmer het eraf brengt en die Gael moet nog ontmaskerd worden.
Of mis ik iets?
Wat kost het huren van seizoen 1 en 2 eigenlijk? Ik heb ze nog niet gezien en de DVD box kopen is misschien iets te veel van het goede (en kostbaar...).quote:Op maandag 6 december 2004 16:05 schreef BDisOKE het volgende:
Ben benieuwd.
Als het te lang gaat duren voordat ze Jack kunnen vertellen dat ze kyle hebben word het ook irritant denk ik.
De videotheek had siezoen 3 ookal btw.
Hier kost een dvd 4,50 per dag.quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef toscane het volgende:
[..]
Wat kost het huren van seizoen 1 en 2 eigenlijk? Ik heb ze nog niet gezien en de DVD box kopen is misschien iets te veel van het goede (en kostbaar...).
Mag ik ook mee doenquote:Op maandag 6 december 2004 15:13 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
good point. ze kan soms enorm mutsig overkomen. verder ben ik overigens wel benieuwd hoe het met tony afloopt: hebben we al een weddenschapje lopen over wie het einde van het seizoen niet gaat halen?
ik zeg:
Tony (for obvious reasons)
of
Kim (wegens haar grotere bekendheid en verschijning in films, kans is aanwezig dat ze voor seizoen 4 eruitgeschreven gaat worden)
Volgens mij mogen die niet verhuurd worden. Staat ook op de dvd box..quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef toscane het volgende:
[..]
Wat kost het huren van seizoen 1 en 2 eigenlijk? Ik heb ze nog niet gezien en de DVD box kopen is misschien iets te veel van het goede (en kostbaar...).
nee, de set uit de winkel niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die niet verhuurd worden. Staat ook op de dvd box..
ga volgende in de videotheek meteen kijken! zou wel cool zijn als ik ze allemaal even kon huren!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:38 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
nee, de set uit de winkel niet.
Maar de videotheek heeft gewoon zijn eigen " verhuur versie " .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy mensen!![]()
Maar toch nam mijn badguysympathie meteen toe. "Schiet d'r neer, sukkel!!! Doe het nu!"quote:Op maandag 13 december 2004 07:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
En Kim is weer in trouble! Maar dit keer heeft 't weer iets met de verhaallijn te doen, dus nu mag ze
het zou me nix verbazen als die arts van dat CDC centrum ook ingehuurd is door de terroristen, en ze laten dus nu mooi Kyle + ouders weer de straat op..quote:Op maandag 13 december 2004 07:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dus Kyle toch niet besmet?!Wel een verrassende wending, maar aan de andere kant zou 't nu wel raar zijn als ze 'm hadden en dat 't verhaal virus nu over zou zijn. Ik ben benieuwd of er nu überhaupt wel een virus is. Zo ja heb ik wel een idee wie 't nu zou kunnen hebben.
En Kim is weer in trouble! Maar dit keer heeft 't weer iets met de verhaallijn te doen, dus nu mag ze
Ja ja, dat is een vette theoriequote:Op maandag 13 december 2004 09:34 schreef greatgonzo het volgende:
het zou me nix verbazen als die arts van dat CDC centrum ook ingehuurd is door de terroristen, en ze laten dus nu mooi Kyle + ouders weer de straat op..
En zij zelf? Ze is natuurlijk allang ertegen gevaccineerd, anders schudde ze hem niet de hand..
of david palmer door die aanslag. Waar was die aanslag anders goed voor?quote:Op maandag 13 december 2004 07:03 schreef Sidekick het volgende:
Kyle Singer blijkt toch gezond te zijn, wat een wending. Mijn vermoeden is dat Salazar de geinfecteerde is, maar ik weet het uiteraard niet zeker en kan dus ook niets verklappen.
damn, dat zou nog waarschijnlijker zijn ja...quote:Op maandag 13 december 2004 12:46 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
of david palmer door die aanslag. Waar was die aanslag anders goed voor?
2 jaar sinds de aanslag.quote:Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
damn, dat zou nog waarschijnlijker zijn ja...
theorietje? Palmer is besmet, kansen voor presidentschap lijken verkeken, en hij wil zichzelf dus opofferen om verdere besmetting te voorkomen. (waarbij natuurlijk een climax onstaat als Jack Bauer moet beslissen of hij de president dood of niet). Net op tijd komen ze dan met een vaccin aan, dat bij de terroristen ligt opgeslagen, en raad eens wie dat mag gaan ophalen...
Einde van het stuk, bauer is de held, heeft vaccin gehaald voor de president, Palmer wordt herkozen, aangezien het volk het natuurlijk heel dapper van hem vind dat hij zichzelf wilde opofferen... iedereen blij!!
kleine vraag blijft natuurlijk, virus had een incubatietijd van 14 uur, en de president loopt er al een paar jaar mee rond![]()
ik zit ff te denken. Wanneer is salazar opgepakt? Was dat nog voor de aanslag op Palmer ofniet? Als het na de aanslag was, dan klopt het toch niet.quote:Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
damn, dat zou nog waarschijnlijker zijn ja...
theorietje? Palmer is besmet, kansen voor presidentschap lijken verkeken, en hij wil zichzelf dus opofferen om verdere besmetting te voorkomen. (waarbij natuurlijk een climax onstaat als Jack Bauer moet beslissen of hij de president dood of niet). Net op tijd komen ze dan met een vaccin aan, dat bij de terroristen ligt opgeslagen, en raad eens wie dat mag gaan ophalen...
Einde van het stuk, bauer is de held, heeft vaccin gehaald voor de president, Palmer wordt herkozen, aangezien het volk het natuurlijk heel dapper van hem vind dat hij zichzelf wilde opofferen... iedereen blij!!
kleine vraag blijft natuurlijk, virus had een incubatietijd van 14 uur, en de president loopt er al een paar jaar mee rond![]()
Misschien om Kyle zo lang mogelijk te laten geloven dat ie besmet is en dat 't serious business is?quote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef TFM het volgende:trouwens, kan iemand me dit uitleggen: Kyle is niet besmet, maar die lui die hem oppakte werden eerst wel helemaal ontsmet? Why is that![]()
nee man, die kogel was uit pure wanhoop. En Palmer zal idd dat virus wel niet hebben opgelopen, het is idd wat lang om een virus in werkin te stellen na 2 jaar.quote:Op maandag 13 december 2004 14:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm, dat van Palmer lijkt me vaag en niet echt mogelijk, die andere theorie zou wel weer kunnen. Zelf denk ik dat Tony misschien wel eens dat virus zou kunnen hebben, dat ie met die kogel wat binnen heeft gekregen, maar ook dat is misschien wat vergezocht.
ja, of zoals ik al zei, hoort de cdc arts bij de terroristen en laat ze hem dus gaan (ze is zelf gevaccineerd uiteraard, maar waarom zijn al die terroristen niet gevaccineerd vraag je je dan af.)quote:Op maandag 13 december 2004 14:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien om Kyle zo lang mogelijk te laten geloven dat ie besmet is en dat 't serious business is?
my thoughts exactlyquote:Op maandag 13 december 2004 14:14 schreef The.PhantoM het volgende:
Ik denk trouwens dat Kyle wel het/of een ander virus draagt. Het lijkt me een btje raar waarom die terroristen kyle zouden oppakken, en dan in zo'n geisolleerde bal stoppen en daarna zichzelf ontsmetten als ie toch geen virus draagt. En ze hoeven kyle er niet in te laten geloven dat hij een virus heeft opgelopen, als CTU maar gelooft dat kyle het virus draagt.
Aanslag op Palmer? 2 jaar? Jullie hebben het nu over een ander seizoen van 24? Toch wel voorkenis nodig voor seizoen 3? Ik kijk het dit seizoen pas voor het eerst...quote:Op maandag 13 december 2004 14:09 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nee man, die kogel was uit pure wanhoop. En Palmer zal idd dat virus wel niet hebben opgelopen, het is idd wat lang om een virus in werkin te stellen na 2 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |