Afleidingsmaneuvre voor een hoop mensen dan, want toen Kyle werd meegenomen naar die plek waar hij opgesloten werd, gingen de "bad guys" zichzelf ook nog helemaal ontsmetten enzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.
Dat dacht ik ook gisteravond na afloop.quote:Op maandag 20 december 2004 11:26 schreef greatgonzo het volgende:
..
Andere optie, Anne wordt ontvoerd, en Palmer komt voor de keuze te staan toe te geven aan de terroristen of Anne wordt vermoord...
..
het lag er anders wel erg dik op, Anne moest en zou persoonlijk naar hem toe komen, nou, dat lijkt me niet zonder reden...quote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef Smeich het volgende:
Dat lijkt me wel heel erg sterk... zo'n verband had ik nog niet gelegd iig.
maar ja, blijft 24 he
verklaard ook waarom het al een tijdje niet goed gaat met z'n gezondheid...quote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef aldostuta het volgende:
Het kan niet anders dan dat Palmer het virus draagt, dat moet wel gebeurd zijn dmv die handshake aan het eind van S2. Het viel me op dat dit totnutoe nog niet terug is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |