abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24090712
Nah, toen Tony Gael wou bellen vanuit t ziekenhuis had ik het wel in de gaten, maar toch...nogmaals
pi_24090879
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat is niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel logisch dat Kyle Singer als afleidingsmaneuvre is gebruikt. Maar verder is er totaal niets duidelijk waar het virus zich nu bevindt. In dit topic staan alleen maar speculaties.
Afleidingsmaneuvre voor een hoop mensen dan, want toen Kyle werd meegenomen naar die plek waar hij opgesloten werd, gingen de "bad guys" zichzelf ook nog helemaal ontsmetten enzo...

Maar ik snap idd nou pas waarom Tony terug moest, erg gaaf
  zondag 19 december 2004 @ 22:25:05 #143
72820 3st
immer besser
pi_24091082
kijk dit is dus waarom het nou gewoon een goeie serie is! op een aantal miskleunen na dan zoals die broer van palmer! Wat een irritante gozer is dat zeg flikker op met die gast
A dirty mind is a joy forever
pi_24091861
Schitterende aflevering! Elke week wordt de kans dat ik de serie 3 DVD box koop groter . 1 week wachten lijkt echt te lang.
pi_24097627
Damn, Gael geen mol dus. Maar er zal vast nog wel een mol zitten op CTU. Ik zet mijn geld op Chloe.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 20 december 2004 @ 11:12:04 #146
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24098097
tja, maar dat ligt er natuurlijk wel erg dik op dat zij het is, iedereen heeft een hekel aan haar.

Nee, als er een mol is ga ik toch voor Adam of nog waarschijnlijker Chase, ff lekker op de dochter van Jack inpalmen, zodat hij nog meer inside information heeft over Jack
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_24098123
Denk het niet dat er een mol daar zou zitten. Ik zit me net trouwens te bedenken of het wel allemaal klopt. Ik wil de sfeer niet verpesten want het is gewoon geweldig maar toch klopt er iets niet in mijn gevoel van hoe het zich allemaal heeft afgespeeld. Nah ja, boeiend dan maar, ik ga woensdag gewoon wederom genieten en net doen alsof ik het nog niet gezien heb. Dat einde van deze aflevering was gewoon waarom je 24 kijkt!
  maandag 20 december 2004 @ 11:26:32 #148
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24098339
en het wordt ook niet echt duidelijker hoe ze het virus nu willen verspreiden, mijn theorie:

Anne werd gebeld om de papieren van haar ex-man op te halen, ok zegt ze, ik stuur wel iemand. Nee! ze moet ze persoonlijk ophalen. Dus lijkt het me mogelijk dat ze via die Anne het virus willen verspreiden, zonder dat ze het zelf weet natuurlijk. Reden lijkt me duidelijk: ex-man van Anne hoort bij het kamp van die Keeler, en die willen natuurlijk de President treffen.

Andere optie, Anne wordt ontvoerd, en Palmer komt voor de keuze te staan toe te geven aan de terroristen of Anne wordt vermoord...

weet trouwens niet zeker of die ex bij keeler hoort, maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij onder een hoedje speelt met die terroristen
pi_24098429
Toen Dessler Chloe opnoemde als vervanger, zegt Chappelle:
"Chloe is a pain in the ass" Lekker lullig

Ik weet zeker dat Hector en Ramon dikke ruzie gaan krijgen over Jack en over wie nu de leider is.
Die actie van Hector was echt spontaan en onverwachts.

Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen Dessler zei "I just want to be with my husband"
pi_24098430
Dat lijkt me wel heel erg sterk... zo'n verband had ik nog niet gelegd iig.

maar ja, blijft 24 he
pi_24098472
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:26 schreef greatgonzo het volgende:
..

Andere optie, Anne wordt ontvoerd, en Palmer komt voor de keuze te staan toe te geven aan de terroristen of Anne wordt vermoord...
..
Dat dacht ik ook gisteravond na afloop.
  maandag 20 december 2004 @ 11:34:40 #152
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24098475
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef Smeich het volgende:
Dat lijkt me wel heel erg sterk... zo'n verband had ik nog niet gelegd iig.

maar ja, blijft 24 he
het lag er anders wel erg dik op, Anne moest en zou persoonlijk naar hem toe komen, nou, dat lijkt me niet zonder reden...
pi_24099953
Wel triest dat Gael zowat gemarteld werd om maar informatie van hem los te krijgen, terwijl hij gewoon deed wat hem opgedragen was. Dat het strikt geheim moet blijven ok, maar dit gaat wel aardig ver..

Wel bizar goede plotwending inderdaad, onverwacht and all...kan nou al bijna niet meer wachten tot volgende week!
pi_24100218
Ja, dat vond ik ook zo raar, als Gael geen mol was had hij dat toch gewoon tegen Chapelle kunnen zeggen, nu weet die het ook.

Maar ja, dan was het natuurlijk niet zo spannend en verrassend geweest.
pi_24102117
Het kan niet anders dan dat Palmer het virus draagt, dat moet wel gebeurd zijn dmv die handshake aan het eind van S2. Het viel me op dat dit totnutoe nog niet terug is gekomen.
pi_24102261
Hoelang was dat niet geleden dan?
  maandag 20 december 2004 @ 14:51:51 #157
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24102265
hoe dan, incubatietijd virus is 18 uur, en Palmer krijgt dan pas na 2 jaar klachten? Ik dacht het niet...
pi_24102417
I know, maar ze moeten er toch in de loop van de serie iets mee doen lijkt mij. anders zou het erg slecht zijn.
Misschien moet het virus op een of andere manier geactiveerd worden. Misschien wel door Anne......
pi_24103395
OMG!!!!!!!!!!! Wat een aflevering zeg!! pff ben helemaal in de war nu.. snap er niks meer van :S
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_24103747
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef aldostuta het volgende:
Het kan niet anders dan dat Palmer het virus draagt, dat moet wel gebeurd zijn dmv die handshake aan het eind van S2. Het viel me op dat dit totnutoe nog niet terug is gekomen.
verklaard ook waarom het al een tijdje niet goed gaat met z'n gezondheid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')