abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24466179
Ik vind Schulp absoluut geen matige voetballer, zeker voor FC Den Bosch niet. Schulp is een van de betere spelers van FCDB en is absoluut Eredivisiewaardig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:55:57 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24466284
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, een vrij matige dan.
MM,beoordeel hem pas eens als je hem wat wedstrijden bij ons hebt zien spelen.
Tis er niet 1 voor de (sub)top maar wel bij kleinere clubs.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24466541
Okee, maar als je bij de kleine clubs uitblinkt, dan mag je in principe toch wel als matige voetballer gekwalificeerd worden, ervan uitgaande dat iemand die zich staande houdt bij een topclub een redelijk tot goede voetballer is?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24466935
Ja, als je het zo bekijkt dan is elke voetballer in de Nederlandse competitie matig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:09:32 #205
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24516654
Is er iemand die een uitkaart bezit of iemand kent die die bezit en NIET naar Dordt gaat?

Zoek nl. nog een kaartje voor een vriend die er geen heeft.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24531421
o kut, ik moet nog een kaartje halen .....

helemaal vergeten...
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  zondag 16 januari 2005 @ 17:59:49 #207
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24599703
Nederlandse hooligans vieren feest in Standard

Na Standard - Lierse lieten de Nederlandse vrienden van Standard zich even gaan. Een 150-tal supporters uit s'Hertogenbosch maakten amok tegen de politie.

Na de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen Lierse liep het uit de hand achter tribune III van Standardzijde waar de Hell side, de Ultra's en anderen zich bevonden.

Drie bussen vanuit Nederland kwamen de supporters van Standard nog eens vergezellen. Het begon tijdens de wedstrijd al met in de tweede helft een fel vuurwerk, de aanstoker werd opgepakt en het spel zat op de wagen.

Na de wedstrijd werd de politie bestookt door de supporters van FC Den Bosch die met zo een 150 waren. De stenen van de parking vloog rond de oren en ook tegen de politie en hun wagens konden er niet aan ontsnappen De 38 thuisbussen werden hiermee zo een 20 minuten opgehouden. (PJM) (RM)

16-01-2005 16:05:51
Belgiumsoccer.be

Geweldig man,lekker met zijn allen,nou ja,een mannetje of 30 ,gek gaan doen voor een zuiplap die een beetje hardleers is,cool man...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24680672
Morgen naar Heerenveen. Dat worden 3 punten
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:29:04 #209
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24681753
Uiteraard,dat we het niet schriftelijk afdoen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24702989
Jullie verdienden (weer) een puntje, sorry guys.
  zondag 23 januari 2005 @ 11:30:36 #211
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24703121
Beetje bedrukte sfeer hier hoor... komop gasten Over drie weken ofzo (?) komen wij naar Den Bosch toe...wordt spannend
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 23 januari 2005 @ 19:23:24 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24710706
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:30 schreef xJapser het volgende:
Beetje bedrukte sfeer hier hoor... komop gasten Over drie weken ofzo (?) komen wij naar Den Bosch toe...wordt spannend
Logisch denk ik,wederom een wedstrijd verliezen die je niet hoort te verliezen,toch een bekend verhaal aan het worden in zeker de helft van onze wedstrijden.

Komen belangrijke weken idd aan voor ons;Over 2 weken ADO uit en daarna De Graafschap en Vitesse (die hebben het traditioneel moeilijk bij ons) thuis met een onderbreking naar ajax ertussen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24713611
De Graafschap en Vitesse thuis moeten zes punten gaan opleveren anders zie ik het heel somber in. Gisteren werd er redelijk gevoetbald, we waren absoluut niet minder en hadden zeker een punt verdiend, maar als 100% kansen op kinderlijke wijze worden gemist...
  Trouwste user 2022 zondag 23 januari 2005 @ 23:20:37 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_24714035
Als we maar van De Graafschap winnen om mee te beginnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24714222
FCDB heeft gewoon een probleem met het afmaken van de kansen, gisteren tegen heerenveen had het ook weer iets kunnen zijn, maar ja kansen he. Ik hoop wel dat mijn cluppie erin blijft
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 januari 2005 @ 23:29:41 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24714267
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:27 schreef komrad het volgende:
FCDB heeft gewoon een probleem met het afmaken van de kansen,
Bulls-eye

Gisteren ook weer 5 100% kansen.
Echt ongelooflijk dat we pas 11 maal gescoord hebben.

Dit gaat echt zuur worden als jet het niet redt aan het einde.
Als je nu helemaal geen kansen creeert zeg ik OK,we kunnen nu beter maar op deze manier....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 23 januari 2005 @ 23:31:11 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24714308
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Als we maar van De Graafschap winnen om mee te beginnen.

Daar zitten AZ en ADO voor.

Laten we dan met ADO beginnen alhoewel je tegen AZ ook niet direct kansloos bent zoals je gisteren speelde
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24714314
Ja maar verbeeek van heerenveen zei ook nog dat ze veel meer kansen gehad hebben. Nou dat kom ik aan de samenvatting niet af zien hoor. De Jochem Janssen van RKC had wel eens mogen beginnen met die niet te missen kans erin te schieten
pi_24714336
ADO was vandaag ook helemaal nergens tegen groningen dus dat moet zeker kunnen
  zondag 23 januari 2005 @ 23:32:38 #220
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24714347
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef komrad het volgende:
Ja maar verbeeek van heerenveen zei ook nog dat ze veel meer kansen gehad hebben. Nou dat kom ik aan de samenvatting niet af zien hoor.
SV zijn over het algemeen kut maar als ik er over ga nadenken heeft Heerenveen 1 kans echt zelf helemaal gecreeerd en waren de doelpunten fouten van ons.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24714386
FCDB heeft de meeste 100%-kansen gehad. Een punt hadden we zeker verdiend, op een overwinning zou ook niets af te dingen zijn geweest. Net zoals thuis tegen Heerenveen overigens.

Jochem Janssen had die bal er in moeten schieten of af moeten geven aan Powel. Al had Powel die bal dan ongetwijfeld naast geschoten. Powel kreeg nog een 100% kans, Moerad kopte op de lat, Uneken kreeg nog een goede kopkans en Cas mocht nog een keer op de keeper af.
pi_24714397
ja en dat is dus ook een probleem, fouten in de verdediging, maar ik zie dat nog als dingen die gebeuren. De aanval is een veek structureler probleem. Er worden kansen gemist die ik zelf bij wijze van nog maak
  zondag 23 januari 2005 @ 23:35:36 #223
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24714419
Als Volmer weer fit is mogen ze Uneken gewoon effe een weekje op de bank neerzetten.
Hem effe weer op scherp zetten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24714467
Ik weet sowieso niet wat er met uneken aan de hand is. VOrig seizoen was het nog helemaal top met hem en nu is het gewoon helemaal niets
pi_24714485
100% kansen worden gemist en doelpunten worden weggegeven door domme persoonlijke fouten. De 0-1 was een fout van (ik geloof) Biyadat die stond te slapen en de 0-2 was een knullige fout van Uneken. Niet zijn eerste dit seizoen.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:39:04 #226
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24714506
Ben benieuwd a.s. dinsdag overigens.

Dan MOETEN ze,je hebt alles te verliezen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 24 januari 2005 @ 13:19:08 #227
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_24722651
ik heb zin in morgen, heb er ook vertrouwen in!!

HEYA DEN BOSCH !!!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_24722794
Morgen moet er gewoon gewonnen worden en dan hopen op een gunstige loting. Tegen RKC ofzo...
  maandag 24 januari 2005 @ 13:58:09 #229
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24723415
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:19 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik heb zin in morgen, heb er ook vertrouwen in!!

Blijkbaar niet veel meer mensen dan wij,afgelopen vrijdagochtend waren er pas 193 kaartjes verkocht
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24726228
quote:
Geoffrey Meye speelt de rest van het seizoen voor Stormvogels Telstar. De verdediger van FC Den Bosch moet bij de Gouden Gids-divisieclub de naar FC Groningen vertrokken Gibril Sankoh vervangen. Meye kwam bij FC Den Bosch nauwelijks aan spelen toe en was bij de komst van Steve Olfers al helemaal overbodig geworden.

Geoffrey Meye gaat dus de rest van het seizoen op huurbasis spelen voor Stormvogels Telstar. Alleen een medische keuring kan nog roet in het eten gooien. De huidige coach van Stormvogels Telstar had Meye in het seizoen 2000/2001 onder zijn hoede bij FC Den Bosch en liet hem toen ook debuteren. De 22 jarige verdediger speelde al 56 duels voor FC Den Bosch maar lijkt niet te hoeven rekenen op een nieuw contract bij de Brabantse club. Het contract van Meye loopt aan het einde van het seizoen af.
Bron: Voetbalplus
pi_24729391
Ook al weer niet slim om nog een verdediger te laten gaan als Meye want voor zijn blesure draaide hij goed mee in het team. En is zeker gelijk waardig aan het niveau van Snoyl. Nu is die alleen maar verhuurt maar den bosch is anders te veel bezig met jeugd weg te krijgen. Nu ben ik wel iemand die gezegt heeft dat den bosch meer routine nodig heeft, maar er moet ook wel jeugd overblijven. Want als je dit jaar Uniken ziet wordt je niet echt vrolijk, terwijl hij zou moeten dragen. En goeie jeugd op de bank die kunnen invallen is nooit weg.
Hopende op weinig schorsingen en blessures in de tweede reeks want anders is het in verdediging weer een groot probleem, en dus dan niet eens alleen de aanval!

Morgen tegen Dordrecht moet door zijn in de beker!Ik heb er zin in om te gaan kijken!
pi_24730983
Meye is een goede centrale verdediger die ook nog prima als linksback kan spelen. Als linksback is hij toch een stuk beter dan Biyadat die afgelopen zaterdag erg stond te tobben als linksback. Als verdediger zou ik hem ook graag centraal zien spelen in plaats van Uneken, want die stapelt echt fout op fout dit seizoen.

Ik denk niet dat we Meye nog terugzien bij FCDB. Zijn contract wordt niet verlengd en hij speelt zich bij Telstar wel in de kijker van een andere BVO.

Nu zie je al dat er bij blessures en schorsingen problemen zijn achterin. Snoyl heeft wat gele kaarten al en zal dus er regelmatig niet bij zijn wegens een schorsing. Een alternatief is er niet echt als Haemhouts geblesseerd is. Biyadat als linksback was niet bepaald een succes.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:36:13 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24734465
ONBEGRIJPELIJK

Meye verdiend IMO gewoon een basisplaats maar het schijnt dat Wisman en Meye met elkaar overhoop liggen en dan houd het natuurlijk op voor Meye.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24742208
Meye is een Eredivisiewaardige verdediger. Olfers is gehuurd en kan volgend seizoen zo maar weg zijn, Uneken toont aan dat hij zijn beste tijd heeft gehad, Volmer is enorm blessuregevoelig en volgend seizoen ook weg en Beekmans is meer een middenvelder. Dan zou ik Meye toch echt eens snel een contractverlenging aanbieden en speeltijd geven. Helaas te laat. Gemiste kans dit weer.
pi_24743529
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meye is een Eredivisiewaardige verdediger. Olfers is gehuurd en kan volgend seizoen zo maar weg zijn, Uneken toont aan dat hij zijn beste tijd heeft gehad, Volmer is enorm blessuregevoelig en volgend seizoen ook weg en Beekmans is meer een middenvelder. Dan zou ik Meye toch echt eens snel een contractverlenging aanbieden en speeltijd geven. Helaas te laat. Gemiste kans dit weer.
Misschien dat het tijd wordt dat we eens aan een nieuwe trainer gaan beginnen ...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:16:59 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24752204
EIN-DE-LIJK

4 kansen,3 doelpunten,nu nog in de HCE jongens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24752552
Hoeveel krediet krijgt Powel nog?
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:35:22 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24752563
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeveel krediet krijgt Powel nog?
Elke seconde die hij speelt is er 1 teveel,dit gaat uiteraard ook op voor Biekman
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24752591
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Elke seconde die hij speelt is er 1 teveel,dit gaat uiteraard ook op voor Biekman
Ja, toen hij erin kwam had ik zoiets van "laat het nu maar eens zien dan", maar het was weer tien keer niets. Powel en Biekman mogen echt opzouten. Gelukkig roept het publiek ook niet meer om Biekman.
pi_24752742
Het is dat ze geen andere spelers achter de hand hebben. Alleen Schut, maar die krijgt geen kans.
That's all folks!
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:59:30 #241
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24752930
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is dat ze geen andere spelers achter de hand hebben. Alleen Schut, maar die krijgt geen kans.
Die staat niet meer onder contract.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24753024
Dat klopt ja, dan moet er staan ze hadden: Schut, maar die heeft geen kans gehad.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 woensdag 26 januari 2005 @ 01:13:16 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_24753047
Kwartfinale

FF niet zeuren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 januari 2005 @ 01:14:03 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24753061
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
maar die heeft geen kans gehad.
Mee eens,helaas
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24753066
Tuurlijk, mazzel moet je hebben in de beker.
That's all folks!
pi_24754379
niet zeuren, kan ik inkomen, maar wat een kutwedstrijd!

meye hadden ze niet moeten laten gaan, zolang wisman er was hadden ze die onder contract moeten houden en desnoods moeten verhuren aan Haarlem.
pi_24763187
Meye is zonde, die heb je nog hard genoeg nodig. Dit seizoen, maar zeker volgend seizoen.
pi_24795972
Morgen tegen AZ dat zonder Van Galen en Perez speelt. Kan schelen.

Helaas spelen wij met Biekman en/of Powel. Dat scheelt zeker.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 januari 2005 @ 18:02:21 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_24801884
Wat een kut-loting. Willem 2 uit.Vlees nog vis.

pi_24801953
Willem II is niet de moeilijkste tegenstander. Dit moet te doen zijn, ik ben er niet ontevreden mee in elk geval. Het had slechter gekund.

Morgen AZ, zonder Van Galen en Perez. Da's alleen maar gunstig. Hopelijk wordt Powel er eindelijk uitgegooid ten faveure van Schulp, die is echt 100x beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')