MM,beoordeel hem pas eens als je hem wat wedstrijden bij ons hebt zien spelen.quote:
Logisch denk ik,wederom een wedstrijd verliezen die je niet hoort te verliezen,toch een bekend verhaal aan het worden in zeker de helft van onze wedstrijden.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:30 schreef xJapser het volgende:
Beetje bedrukte sfeer hier hoor... komop gastenOver drie weken ofzo (?) komen wij naar Den Bosch toe...wordt spannend
Bulls-eyequote:Op zondag 23 januari 2005 23:27 schreef komrad het volgende:
FCDB heeft gewoon een probleem met het afmaken van de kansen,
Daar zitten AZ en ADO voor.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Als we maar van De Graafschap winnen om mee te beginnen.
SV zijn over het algemeen kut maar als ik er over ga nadenken heeft Heerenveen 1 kans echt zelf helemaal gecreeerd en waren de doelpunten fouten van ons.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef komrad het volgende:
Ja maar verbeeek van heerenveen zei ook nog dat ze veel meer kansen gehad hebben. Nou dat kom ik aan de samenvatting niet af zien hoor.
Blijkbaar niet veel meer mensen dan wij,afgelopen vrijdagochtend waren er pas 193 kaartjes verkochtquote:Op maandag 24 januari 2005 13:19 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik heb zin in morgen, heb er ook vertrouwen in!!
Bron: Voetbalplusquote:Geoffrey Meye speelt de rest van het seizoen voor Stormvogels Telstar. De verdediger van FC Den Bosch moet bij de Gouden Gids-divisieclub de naar FC Groningen vertrokken Gibril Sankoh vervangen. Meye kwam bij FC Den Bosch nauwelijks aan spelen toe en was bij de komst van Steve Olfers al helemaal overbodig geworden.
Geoffrey Meye gaat dus de rest van het seizoen op huurbasis spelen voor Stormvogels Telstar. Alleen een medische keuring kan nog roet in het eten gooien. De huidige coach van Stormvogels Telstar had Meye in het seizoen 2000/2001 onder zijn hoede bij FC Den Bosch en liet hem toen ook debuteren. De 22 jarige verdediger speelde al 56 duels voor FC Den Bosch maar lijkt niet te hoeven rekenen op een nieuw contract bij de Brabantse club. Het contract van Meye loopt aan het einde van het seizoen af.
Misschien dat het tijd wordt dat we eens aan een nieuwe trainer gaan beginnen ...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meye is een Eredivisiewaardige verdediger. Olfers is gehuurd en kan volgend seizoen zo maar weg zijn, Uneken toont aan dat hij zijn beste tijd heeft gehad, Volmer is enorm blessuregevoelig en volgend seizoen ook weg en Beekmans is meer een middenvelder. Dan zou ik Meye toch echt eens snel een contractverlenging aanbieden en speeltijd geven. Helaas te laat. Gemiste kans dit weer.
Elke seconde die hij speelt is er 1 teveel,dit gaat uiteraard ook op voor Biekmanquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeveel krediet krijgt Powel nog?
Ja, toen hij erin kwam had ik zoiets van "laat het nu maar eens zien dan", maar het was weer tien keer niets. Powel en Biekman mogen echt opzouten. Gelukkig roept het publiek ook niet meer om Biekman.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Elke seconde die hij speelt is er 1 teveel,dit gaat uiteraard ook op voor Biekman
Die staat niet meer onder contract.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is dat ze geen andere spelers achter de hand hebben. Alleen Schut, maar die krijgt geen kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |