abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2004 @ 12:51:44 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24233783
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Biekman
je haalt de woorden uit mijn mond

Wilde ook Powell zeggen maar dat is niet eerlijk gezien zijn doelpunten vorig jaar die zeker toch wel belangrijk waren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24237137
Biekman heeft vermoedelijk toch niks gekost of ging het niet meer over aankopen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24237321
Biekman kwam van de amateurs inderdaad. Maar hij doet regelmatig mee en dat stoort me behoorlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:38:56 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24247201
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Biekman heeft vermoedelijk toch niks gekost
Hij kwam kosteloos van SHO
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24336603
Evenals vorig jaar heeft een afvaardiging van FC Den Bosch in de jaarlijkse zaalvoetbalwedstrijd de spreekwoordelijke punten gedeeld met stadsgenoot RKJVV.

De kersverse tweedeklasser behaalde in de afgelopen twee weken een finaleplaats op het toernooi Den Bosch 820. Gisteravond werd deze finale voor de derde maal op rij gewonnen, met 5-3 van Sint-Michielsgestel.

Vanavond stond de galawedstrijd tussen FC Den Bosch en de winnaars van het toernooi op het programma. In tegenstelling tot de vorige jaargangen kwam de plaatselijke FC met een krappe selectie op de proppen. Martijn van Strien, Ferne Snoyl, Otman Bakkal, Mounir Biyadat, Paul Beekmans en Charlie van den Ouweland verdedigden de blauw-witte kleuren.

Een snelle treffer van smaakmaker Johan Marcé zorgde voor de voorsprong van RKJVV, maar Mounir Biyadat wist halverwege de eerste helft voor de gelijkmaker te tekenen. Wie anders dan Marcé maakte met een fraaie treffer nog voor rust de 2-1.

In de tweede helft wist doelman Hoyer zijn doel lang schoon te houden, maar hij moest in een ondertalsituatie toch zwichten voor de Bossche druk. Paul Beekmans tekende met een doffe knal voor de eindstand van een ietwat tegenvallend duel: 2-2.

Bron: FCDB.nl
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 20:34:08 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24398363
Zo,vandaag mijn kaartjes gehaald voor Dordt en Heerenveen uit.

Verwacht dat er vooral tegen Dordt veel mee zullen gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:31:50 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24412424
FC Den Bosch en Schut per direct uit elkaar

5/1/2005 15:03

Derk Schut heeft zijn handen vrij op zoek naar een nieuwe club. Zijn contract bij FC Den Bosch is met onmiddellijke ingang ontbonden.
'Derk Schut kwam dit seizoen niet aan spelen toe in de A-selectie en daarom is het beter uit elkaar te gaan. Wij hopen voor hem dat hij bij een andere club een kans krijgt', aldus Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn.

Schut, wiens contract nog een half jaar doorliep, was bezig aan zijn derde seizoen in Bossche dienst. De aanvaller speelde in totaal 31 competitieduels voor FC Den Bosch, waarvan het leeuwendeel in zijn eerste jaar.

Helaas zeg ik dan.
Dirk is toch de man geweest die ons 2 maal in de race hield vorg jaar om het kampioenschap door 2 weken achter elkaar in blessuretijd de gelijkmaker te scoren.
Heb nooit begrepen waarom ie zo weinig speelde,een ideal supersub in mijn ogen.
Als ze Schut nou wat meer hadden gebracht ipv die andere 2 prutsers hadden er misschien wel wat meer puntjes ingezeten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24412965
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:31 schreef DutchGooner het volgende:

Helaas zeg ik dan.
Dirk is toch de man geweest die ons 2 maal in de race hield vorg jaar om het kampioenschap door 2 weken achter elkaar in blessuretijd de gelijkmaker te scoren.
Heb nooit begrepen waarom ie zo weinig speelde,een ideal supersub in mijn ogen.
Als ze Schut nou wat meer hadden gebracht ipv die andere 2 prutsers hadden er misschien wel wat meer puntjes ingezeten.
Idd. Waarom, Biekman en Powel wel en Schut niet? Heel jammer...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24413604
Mampaey volgend jaar naar Mechelen en Loran komt niet meer naar Den Bosch.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:49:43 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24413716
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Loran komt niet meer naar Den Bosch.
Ow? Was er sprake van dan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24414110
Stond in de VI vorige keer, dat ze hem volgden, maar hij gaat nu naar een Engels team.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:13:50 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24414138
op die manier,ik boycot de VI dus vandaar dat ik het niet wist
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24416365
v/d Hoorn is echt op zijn hoofd gevallen.

Powel en Biekman krijgen eindeloos de kans om te falen en Schut kan opkrassen.

donderdag 6 januari 2005 @ 16:34:45 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24434423
En we hebben een 30 jarige Oostenrijker op proef Zeljko Razovic oid
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24435010
Radovic, oud-Bielefeld aanvaller. Zit er nu nog, speelt nooit.

Servische roots.

Loran naar RBC trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:10:34 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24435056
klopt,heeft ook wat clubs in Oostenrijk versleten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24436353
1 interland heeft hij gespeeld en bij SV Ried scoorde hij elke wedstrijd.
pi_24437011
Volgens de seizoensgids van Der Kicker heeft hij 0 caps vergaard hoor.

En minder hoopgevend, maar gelukkig niet maatgevend, is zijn cijferwaardering over het laatste seizoen door der Kicker... 4,50 over 22 duels in de Tweede Bundesliga. 5 is het laagste wat je kan halen...
www.thuisuiteten.nl
pi_24437034
www.thuisuiteten.nl
pi_24439214
quote:
Vorig seizoen promoveerde hij met Bielefeld naar het hoogste niveau in Duitsland toen scoorde hij drie keer in 22 competitieduels. Daarvoor speelde hij achtereen volgens voor First Vienna, Rapid Wien, Grazer AK en SV Ried. Hij is eenmalig international (in 2000) voor Oostenrijk.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:10:40 #171
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24439331
Is niet veel dus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24439693
pi_24452964
Jochen Janssen is het op huurbasis geworden. Dus toch met RKC, maar niet voor Putter, zoals ik eerder berichtte hier. Janssen is wel fysiek sterk, maar na zijn goede jaren bij Westerlo ook geen echte goalgetter meer.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:12:45 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24453045
Wilde het net posten.

Eindelijk iemand waar ik tevreden mee ben
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24453863
Mwa. Radovic komt dus niet. Janssen is technisch goed, maar scoren?

Ben benieuwd!
Wat een vrouw!
spits!
pi_24454053
Janssen is niet echt een goalgetter volgens mij. Olfers komt trouwens ook.
pi_24454258
Goeie zaak, Steve erbij!
www.thuisuiteten.nl
pi_24454298
Ik betwijfel overigens of Janssen de redder in nood is. De laatste jaren scoort hij nauwelijks en doelpunten hebben we nodig.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 20:44:09 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24454597
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Olfers komt trouwens ook.
waar heb je dat gelezen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24455299
Olfers is vanmiddag gesignaleerd bij het stadion, 99% zeker dus dat hij de nieuwe centrale verdediger is die wordt gehaald.
pi_24456322
Olfers vind ik wel een goeie hoor...
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:04:21 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24457373
Elke een beetje degelijke voetballer is op het moment een aanwinst lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24457864
Olfers is een goeie voor FC Den Bosch, gelijk doen!
That's all folks!
pi_24457886
Hopen dat Volmer snel weer fit is. Dan kunnen Volmer en Olfers centraal achterin en kan Beekmans doorschuiven naar het middenveld.

Verhaegh en Snoyl als backs, dan heb je al een betere verdediging. Euvrard en Biyadat op het middenveld en dan gaan er een stuk minder tegendoelpunten komen alvast. Dan alleen nog scoren.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:30:11 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24457901
Weet je wat het is met Volmer? Een prima speler als ie fit is,maar ja,fit.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:31:09 #186
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24457919
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopen dat Volmer snel weer fit is. Dan kunnen Volmer en Olfers centraal achterin en kan Beekmans doorschuiven naar het middenveld.

Verhaegh en Snoyl als backs, dan heb je al een betere verdediging. Euvrard en Biyadat op het middenveld en dan gaan er een stuk minder tegendoelpunten komen alvast. Dan alleen nog scoren.
Gewoon Uneken ipv Volmer dus...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_24457986
Volmer is erg blessuregevoelig. De enige blessure is nog niet weg of er is alweer een nieuwe blessure. Zonde. Als hij de rest van het seizoen fit is en Euvrard ook, dan staat er op de aanval na gewoon een Eredivisiewaardig team.

Keeper: Van Strien
Rechtsback: Verhaegh
Centraal achterin: Volmer Olfers
Linksback: Snoyl
Verd mid: Beekmans
Rechtsmidden: Euvrard
Linksmidden: Biyadat
Mid-mid: v/d Ouweland
Aan mid: Schulp
Spits: Janssen

Bank: Mampaey, Meye, Uneken, Bakkal, v/d Laak, Haemhouts, Moerad, Cas.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:36:22 #188
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24458020
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volmer is erg blessuregevoelig. De enige blessure is nog niet weg of er is alweer een nieuwe blessure. Zonde. Als hij de rest van het seizoen fit is en Euvrard ook, dan staat er op de aanval na gewoon een Eredivisiewaardig team.

Keeper: Van Strien
Rechtsback: Verhaegh
Centraal achterin: Volmer Olfers
Linksback: Snoyl
Verd mid: Beekmans
Rechtsmidden: Euvrard
Linksmidden: Biyadat
Mid-mid: v/d Ouweland
Aan mid: Schulp
Spits: Janssen

Bank: Mampaey, Meye, Uneken, Bakkal, v/d Laak, Haemhouts, Moerad, Cas.
Uneken en van de Laak op de bank???
Heeft 'Reinier van Arkel' je weekend-verlof gegeven?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:36:24 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24458022
Haemhouts moet er altijd in.

Uneken en Koen uiteraard ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24458072
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:36 schreef fanneke het volgende:

[..]

Uneken en van de Laak op de bank???
Heeft 'Reinier van Arkel' je weekend-verlof gegeven?
Uneken stapelt blunder op blunder dit seizoen. Hij is geen schim meer van de betrouwbare verdediger die hij ooit was. Jammer voor hem, maar we moeten nu even aan de punten denken.

v/d Laak vind ik ook niet al te best spelen. Janssen mag het eens laten zien in de spits, want 3 goals uit 15 wedstrijden is niet al te best voor een spits. Al lijkt het me niet dat Janssen dat aantal gaat overtreffen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:40:14 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24458090
Vind het trouwens zeer jammer dat Meye nooit meer een echte kans heeft gehad na zijn blessure,die jongen had het ver kunnen schoppen denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24458100
Meye is een goede verdediger inderdaad. In de Eredivisie speelde hij destijds maar een paar wedstrijden, maar wel tegen de top 3 en telkens speelde hij goed.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:45:46 #193
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24458170
Uneken stond wel steeds met Beekmans naast zich, wat toch geen centrale verdediger is. Als je veel moet corrigeren en coachen gaat dat weleens ten koste van je eigen spel. Ik ben het eens dat Uneken een 'ongelukkige' eerste seizoenshelft heeft gespeeld maar dat gaat met een fitte Volmer (of Olfers) absoluut beter.
pi_24458200
Een fitte Volmer naast Olfers lijkt me een prima verdedigingsduo, mocht één van die 2 niet spelen dan kan nog altijd Meye invallen en eventueel Uneken. Uneken heeft in mijn ogen zijn beste tijd gehad, ook geen schande op zijn leeftijd.

Beekmans kan dan doorschuiven naar het middenveld. Overigens vond ik Beekmans als centrale verdediger de 1e seizoenshelft zeker een stuk beter dan Uneken.
pi_24460018
Meye is lang geblesseerd geweest, en Van de laak werkt zich helemaal gek iedere wedstrijd.
Wat een vrouw!
spits!
pi_24463804
Op de werklust van v-d Laak valt ook weinig af te dingen, ik vind hem dit seizoen echter niet erg effectief spelen. Het is of v/d Laak of Janssen naar mijn idee, hoewel Wisman beide wel zal gaan opstellen en Schulp op de bank zal zetten.
pi_24465706
Schulp, dat is gewoon een vrij waardeloze voetballer, naar mijn idee. In Van de Laak zie ik wel talent.

Overigens komt Olfers eerst op proef.
www.thuisuiteten.nl
pi_24465806
Ik vind Schulp geen waardeloze voetballer, hij is dit seizoen bij FCDB een van de betere spelers naar mijn idee. Hij heeft een goede techniek en een fantastische inzet, alleen scoort hij wat weinig.

v/d Laak heeft zeker wel talent, maar het lijkt dat hij nu in een wat mindere periode zit.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:27:02 #199
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24465809
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Schulp, dat is gewoon een vrij waardeloze voetballer, naar mijn idee.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24466164
Nou ja, een vrij matige dan.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')