je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 27 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Biekman
Hij kwam kosteloos van SHOquote:Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Biekman heeft vermoedelijk toch niks gekost
Idd. Waarom, Biekman en Powel wel en Schut niet? Heel jammer...quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:31 schreef DutchGooner het volgende:
Helaas zeg ik dan.
Dirk is toch de man geweest die ons 2 maal in de race hield vorg jaar om het kampioenschap door 2 weken achter elkaar in blessuretijd de gelijkmaker te scoren.
Heb nooit begrepen waarom ie zo weinig speelde,een ideal supersub in mijn ogen.
Als ze Schut nou wat meer hadden gebracht ipv die andere 2 prutsers hadden er misschien wel wat meer puntjes ingezeten.
Ow? Was er sprake van dan?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Loran komt niet meer naar Den Bosch.
quote:Vorig seizoen promoveerde hij met Bielefeld naar het hoogste niveau in Duitsland toen scoorde hij drie keer in 22 competitieduels. Daarvoor speelde hij achtereen volgens voor First Vienna, Rapid Wien, Grazer AK en SV Ried. Hij is eenmalig international (in 2000) voor Oostenrijk.
waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Olfers komt trouwens ook.
Gewoon Uneken ipv Volmer dus...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopen dat Volmer snel weer fit is. Dan kunnen Volmer en Olfers centraal achterin en kan Beekmans doorschuiven naar het middenveld.
Verhaegh en Snoyl als backs, dan heb je al een betere verdediging. Euvrard en Biyadat op het middenveld en dan gaan er een stuk minder tegendoelpunten komen alvast. Dan alleen nog scoren.
Uneken en van de Laak op de bank???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volmer is erg blessuregevoelig. De enige blessure is nog niet weg of er is alweer een nieuwe blessure. Zonde. Als hij de rest van het seizoen fit is en Euvrard ook, dan staat er op de aanval na gewoon een Eredivisiewaardig team.
Keeper: Van Strien
Rechtsback: Verhaegh
Centraal achterin: Volmer Olfers
Linksback: Snoyl
Verd mid: Beekmans
Rechtsmidden: Euvrard
Linksmidden: Biyadat
Mid-mid: v/d Ouweland
Aan mid: Schulp
Spits: Janssen
Bank: Mampaey, Meye, Uneken, Bakkal, v/d Laak, Haemhouts, Moerad, Cas.
Uneken stapelt blunder op blunder dit seizoen. Hij is geen schim meer van de betrouwbare verdediger die hij ooit was. Jammer voor hem, maar we moeten nu even aan de punten denken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Uneken en van de Laak op de bank???
Heeft 'Reinier van Arkel' je weekend-verlof gegeven?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Schulp, dat is gewoon een vrij waardeloze voetballer, naar mijn idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |