Ik ben al 4 jaar op zoek naar een album op DC++ ,quote:Op donderdag 9 december 2004 00:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die kennik! maar 1 nummer, maar toch...
Dan heb je weinig rockers in je vriendenkringquote:Op donderdag 9 december 2004 00:24 schreef Lyssophietje het volgende:
heeeeeeeeeeeeel weinig mensen die ik ken (1tje) kennen finntroll
Neej best veel...das ut rare...quote:Op donderdag 9 december 2004 08:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan heb je weinig rockers in je vriendenkring
Noel Gallagher vond dat the Stone Roses direct verantwoordelijk waren voor het ontstaan van Oasis. Ik heb het ze nog niet helemaal vergevenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:41 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Stone Roses heb ik t heel erg mee! Debuut een van de beste platen ooit gemaakt, maar weinig bekendheid hier. Nederland is fucked up.
Ja!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:16 schreef Skaai het volgende:
Zero Seven - Destiny
Mooiquote:Op donderdag 9 december 2004 12:57 schreef kwintenstraler het volgende:
Oh ja, Lydia Lunch !
Dat is fijnquote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat is dus echt héél bekend. Dat ken ik nu al 3 jaar...
Haar optredens duren meestal maar een paar minuten (qua zang dan)quote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef Massive het volgende:
[..]
Mooi. Ze toert weer. Ik vind haar duet samen met Nick Cave heel erg goed
.
Die ken ik.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:52 schreef Mryc het volgende:
Bijna niemand kent theSTART (echt jammer vind ik dat)
Ik vind het geweldig.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Dat is fijn
de gemiddelde persoon die ik dat vraag kijkt alleen maar heel erg vaag
Leuk hoor. Je volgende reactie was van dezelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 8 december 2004 02:04 schreef search64 het volgende:
[..]
Wat is dit? Een poging om stoer te doen omdat je obscure poepbandjes kent? Jij bent gaaf.
Ik ken de laatste drie, maar ik kan niet echt zeggen dat ik ze geweldig vind. Waarschijnlijk ook de reden dat ik de eerste twee ook niet ken, niet mijn ding.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef JanaX het volgende:
Kent ook vrijwel niemand:
-Hocico
-:wumpscut:
-Blutengel
-Assemblage 23
-Das ich
op zich redelelijk bekend onder de liefhebbers van gothic - industrial maar verder niet
ik ken ze allemaal maar die bands kunnen mij absoluut niet boeien...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:34 schreef gr8w8 het volgende:
Ik ken de laatste drie, maar ik kan niet echt zeggen dat ik ze geweldig vind. Waarschijnlijk ook de reden dat ik de eerste twee ook niet ken, niet mijn ding.
mij wel (behalve blutengel)quote:Op donderdag 9 december 2004 20:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal maar die bands kunnen mij absoluut niet boeien...
wij hebben die discussie vaker gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |