13? Is die meuk zo duur? Of zijn er nog duurdere?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef Nouk het volgende:
Hmmm. Ik heb toch altijd m'n eigen mascara, alleen die kost wel 13 euro. Toch wel verleidelijk dan dit.
D'r zijn nog veeeeeeel duurdere hoor. Ook wel goedkopere, maar ja, deze is gewoon goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef Bioslock het volgende:
[..]
13? Is die meuk zo duur? Of zijn er nog duurdere?
Zo stond het op de televisie.quote:Op zondag 28 november 2004 00:26 schreef Andoire het volgende:
Welke mascara was het dan? Of heeft Etos maar één "Volume mascara" in het assortiment?
Van de Kassa-site:quote:Op zondag 28 november 2004 01:35 schreef Avani het volgende:
Ik heb het programma nog gezien. Was zij nou een professionele visagist? Als dat zo is, is ze wel slechtDie van Etos vond ik eigenlijk ook wel één van de mooist aangebrachte mascara
![]()
Inkoop mag ik hopen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:55 schreef clauwheee het volgende:
Woei! *Trots is!*
maar wat voor de één goed werkt, hoeft voor de ander nog niet goed te werken, dat is het um nou juist. de ene heeft dunne wimpers, de andere dikke, de andere gekrulde enzquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:44 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb nu de beste die ik ooit heb gehad!!Hij kost wat maar dan heb je Fantaaaastische flashy wimpers!
Dior Ultimeyes
[afbeelding]
Wat bedoel je? Of ik korting krijg? Jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:17 schreef Thorical het volgende:
[..]
Inkoop mag ik hopen.
*Kuch* 20 euro *kuch*quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:55 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hoe duur is duur?
Net zoals het ultradunne maandverband van de Aldi net zo goed is als Always en minder dan de helft kost. Ik vind het nu zelfs beter want Always is 'vernieuwd' en dat was niet echt een verbetering...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Het verbaast me niks dat de Etos mascara goed is getest...goedkoop is niet altijd duurkoop.
En inderdaad, Etos tampons kunnen zich prima meten met OB's.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:42 schreef Cola_Light het volgende:
Ik gebruik nu al zeer lange tijd de mascara van Yves Saint Laurent (Volume Effect). Dat is die goude ronde.
Ik ben daar echt heeel tevreden over. Hij is misschien wel duur maar dat vind ik niet zo erg. Als ie bijna op het doe ik er een paar drupjes warm water in en dan gebruik ik hem weer een maandje
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:40 schreef Leep het volgende:
hij was idd uitverkocht
weet iemand wanneer de nieuwe bestelling van etos in de winkel luggen of is dat overal anders
Oh das gek; ik heb em gisteren nog gehaald bij Etos op Hoog Catharijne in Utrecht.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef miki het volgende:
In Maastricht wisten ze me te vertellen dat ie ook pas weer in januari overal zou komen..
Die is maar 10 euro ofzo.. die heb ik ook gehad.. maar ik vond hem niet zo...quote:Op woensdag 1 december 2004 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb er nu 1 van van maybelline. Volume express. Die werkt goed, maar is wel duur.
[afbeelding]
OE, daar heb ik de blauwe versie van..ik houd er precies 4 wimpers aan over, zo plakt dat aanelkaar bij mij! Daarom gebruik ik daarna een droog borsteltje van een oude mascara daar weer overheen, en dan blijft t goed zitten. In elk geval laat die waterproof exagerate niet af onder mn ogen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
10 euro is veel als je het vergelijkt met de guldenprijs, 'vroeger' kostte het dan iets meer dan 10 gulden, nu 10 euro.maar tegenwoordig is 10 euro niet veel, de meeste mascara's zijn duurder.
Zelf gebruik ik deze:
[afbeelding]
Vlekt het dan niet onder je ogen?? waarom bij mij dan wel!quote:Op zondag 12 december 2004 17:19 schreef Ierepier het volgende:
Zelf heb ik 'curly extra waterproof mascara' van de Etos..bevalt me echt prima! Ben ook niet van plan om meer dan 10 euro uit te geven voor een mascara!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |