Kán een spannende combinatie zijn hoorquote:Op maandag 29 november 2004 02:54 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Sigaretten en benzine. Niets spannends
ja nu moet ik welquote:Op donderdag 23 december 2004 14:54 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
hehe, of je zn ding 10 jaar gaat houden ;-/
Dat wasquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:55 schreef Jackal_Omega het volgende:
deze Mont Blanc Scenium, Heb een fineliner gekocht en heb voor 5 euro een rollerball vulling gekocht en die past er gewoon in. Rechtvaardigd de prijs ook weer een beetje
[afbeelding]
hij is wel mooi!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:06 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Fun Lovin' Criminals - Welcome To Poppy's
Echt geweldige CD, vooral goede sound! (en ja, hij is beter dan 'loco').
En om m af te spelen (na omzetting @ computer, want een cd past er niet in):
[afbeelding]
Nw-E99 van Sony![]()
Handig dingetje, past een gigabyte op en speelt 70 uurtjes achter elkaar mn cdtje hierboven af. (en wat niet al...)
grote foto van de voorkant
edit: en nee, er komt geen vuur uit.
Ik zou een exorcist huren voor je autoquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:24 schreef zwartedoos het volgende:
anti marter spray voor op kabels van je auto![]()
quote:Model M9623LL/A
Processor 1.2GHz PowerPC G4
Level 2 Cache 512K at 1.2GHz
System bus 133MHz
Memory (DDR SDRAM) 1256MB PC2100 (266MHz);
Hard drive 80GB ATA/100 5200 rpm (16mb cache)
Optical drive Slot-Load Combo Drive
Display 12.1-inch (diagonal) TFT XGA
Graphics support ATI Mobility Radeon 9200 with 32MB of DDR SDRAM
FireWire One FireWire 400 port at up to 400 Mbps
USB Two USB 2.0 ports at up to 480 Mbps each
VGA, S-video and composite video output Video mirroring supports VGA video out to an external display or projector (requires included Apple VGA Video Adapter) and S-video and composite video out to a TV or VCR (requires optional Apple Video Adapter, sold separately).
Modem (3) Built-in 56K V.92 modem
Ethernet Built-in 10/100BASE-T Ethernet
Wireless support (4) AirPort Extreme built-in;
Mooi dingquote:Op maandag 31 januari 2005 12:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Dit is Niet mn Nieuwste aanschaf.
maar ik kan hem morgen komen ophalen in de winkel..
dacht post het alvast even, morgen geen tijd.
[afbeelding]
[..]
1024 is aanbevolen.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:49 schreef buzzer het volgende:
3 dvd's van Bert Visscher...
1256 MB.... niet verkeerd
Dat ziet er goed uit hoor....quote:Op maandag 31 januari 2005 15:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
1024 is aanbevolen.
Nu is het probleem dat er standaard 256 inzit (onboard)
dus + 512 == 768 == teweinig
+ 1024 = 1256 == genoeg
Hoe kom je dan op 1256quote:Op maandag 31 januari 2005 15:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
1024 is aanbevolen.
Nu is het probleem dat er standaard 256 inzit (onboard)
dus + 512 == 768 == teweinig
+ 1024 = 1256 == genoeg
idd..quote:Op maandag 31 januari 2005 15:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op 1256. Ik kom dan toch echt op 1280 MB. En je zal met zo'n 1,25GB inderdaad wel genoeg geheugen hebben
.
* Sport_Life heeft hem ook!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef shoque het volgende:
Replay broek
Hijs wel tof al zeg ik het zelf![]()
ook lekker duur zegquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef shoque het volgende:
Replay broek
Hijs wel tof al zeg ik het zelf![]()
Sja... als het een saai model broek was had ik het er ook niet voor betaald hoor, maar ik vind hem wel apart en kon hem gewoon niet laten liggen na wat twijfelenquote:
Die DVD is echt geweldig....!!! Let vooral op die Nederlandse ventquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:31 schreef Cerbie het volgende:
Schoenen, rugtas, schoenbeschermers voor als het regent ofzo en de DVD Austin Powers: Goldmember
Die gebruikt scheisse als scheldwoord, misschien is het een NSB'erquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Die DVD is echt geweldig....!!! Let vooral op die Nederlandse vent
Lekker op tijd gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:41 schreef HOOKIIPA het volgende:
een oranje boerenkiel voor bij me carnavalsoutfit
dit was me nieuwste aanschaf, zaterdag gekocht...quote:
Ah ok, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef HOOKIIPA het volgende:
[..]
dit was me nieuwste aanschaf, zaterdag gekocht...
daarna alleen bier gekocht, telt dat als aanschaf dan![]()
Mooi bedje, IKEA?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:54 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Pink Floyd - A Momentary Lapse Of Reason
Dat plaatje van mij?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:47 schreef speedfreakssj het volgende:
Niks.Wat i dat ene ding trouwns? een soort knijper lijkt het wel.
Jij ook met je HT!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die heb ik ook Pascalheister
Ben zojuist de trotse eigennaar van de geweldige Harman&Kardon DVD+Receiver.
[afbeelding]
Klik hier voor vergroting (1811 x 1181)
quote:
De beste afleveringen van The Muppet Showquote:Oscar, een laaggeplaagde tongschrobber bij de plaatselijke Walvisstraat, wordt de onwaarschijnlijke held van het rif als hij een leugen(tje) om bestwil vertelt. Oscar moet zijn goedbewaarde geheim veiligstellen en gaat samenspannen met de verbannen, vegatarische haai Lenny. Oscar en Lenny worden de dikste maatjes. Wanneer Oscars leugen steeds verder aan het licht komt, moeten zijn trouwe vriendin Angie en Lenny hem helpen het op te nemen tegen de afschrikwekkende haai in het water en zijn ware plek in het rif te vinden.
quote:Met "The Muppet Show" maakte Jim Henson één van de meest onvergetelijke tv-series van de twintigste eeuw. Kijk mee hoe Kermit, Miss Piggy, Fozzie, Gonzo en de andere Muppets iedere keer weer een geweldige theatershow weten neer te zetten, met steeds een andere bijzondere gast. Op deze DVD's zijn onder meer de legendarische afleveringen te vinden met John Cleese, Star Wars, Steve Martin, Roger Moore, Julie Andrews, Brooke Shields en vele anderen!
wat heb je er voor betaald?quote:Op zondag 27 februari 2005 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoogwaarde kwaliteit's Scartkabel.
QED AV41
[afbeelding]
Veelquote:
En de prijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mijn nieuwste aanschaf:
Dell Inspiron 9300 Laptop met 1,86 ghz centrino mobile cpu en 1024mb ram.
Videokaart: Geforce 6800 Go 256mb.
17 inch widescreen scherm resolutie 1920*1200.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Om precies te gaan, ¤2203,88 inclusief btw en korting![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Om precies te gaan, ¤2203,88 inclusief btw en korting![]()
2350. En dat was dan nog zonder tas, 2e accu of covertjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En wat koste het anders zonder korting?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
2350. En dat was dan nog zonder tas, 2e accu of covertjes.
Standaard heeft het ding wel al 7.1 Intel HD audio, 8x dvd RW brander, subwoofer, 9 cells 80whr accu en natuurlijk de gewone dingen als usb, dvi, firewire, tvout e.d.
Er was een gratis upgrade van 512 naar 1024 bij, en die extra 150 euro eraf kreeg ik omdat mijn directeur vrienden heeft op de verkoopafdeling bij dell![]()
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd of ik er een beetje op kan gamen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zeker via internet besteld
Schitterende opties
Die van mij heeft een DVD RW +/- Dual Layer!
Installeer HL2 zal ik zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd of ik er een beetje op kan gamen.
Hij heeft een hardwarematige dvd/mp3 speler, dus alsie uit staat isset gewoon een divx/dvd speler voor op de tv. En de accu schijnt ondanks zijn specificaties behoorlijk goed mee te kunnen, al zal het wel iets minder zijn omdat ik voor een 7200rpm schijfje koos en die geforce.
Wat denk jij. Als dat ding binnen is post ik een compleet topic vol met film, geluid en foto'squote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Installeer HL2 zal ik zeggen
En, ik wil best een foto ervan zien...
Mag ik je over ruim 2 uur je toevoegen op MSN?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat denk jij. Als dat ding binnen is post ik een compleet topic vol met film, geluid en foto's
Prima, maar kom waarschijnlijk alleen vanavond heel even online. Ik ben niet zo'n emmesennert.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mag ik je over ruim 2 uur je toevoegen op MSN?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Prima, maar kom waarschijnlijk alleen vanavond heel even online. Ik ben niet zo'n emmesennert.
Ik had precies hetzelfde. NU heb ik ongeveer iedere dag vers warm brood. En de reuk, net of je een bakker binnenlooptquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:03 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb zaterdag van mn verjaardagsgeld een "broodbakmachine" gekocht..
Aangezien er vandaag niets zinvols uit mn handen komt..ga ik dit vanmiddag ns proberen.
* ik verheug me al op de geur van vers brood
Het zal me benieuwen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |