Jij ook met je HT!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die heb ik ook Pascalheister
Ben zojuist de trotse eigennaar van de geweldige Harman&Kardon DVD+Receiver.
[afbeelding]
Klik hier voor vergroting (1811 x 1181)
quote:
De beste afleveringen van The Muppet Showquote:Oscar, een laaggeplaagde tongschrobber bij de plaatselijke Walvisstraat, wordt de onwaarschijnlijke held van het rif als hij een leugen(tje) om bestwil vertelt. Oscar moet zijn goedbewaarde geheim veiligstellen en gaat samenspannen met de verbannen, vegatarische haai Lenny. Oscar en Lenny worden de dikste maatjes. Wanneer Oscars leugen steeds verder aan het licht komt, moeten zijn trouwe vriendin Angie en Lenny hem helpen het op te nemen tegen de afschrikwekkende haai in het water en zijn ware plek in het rif te vinden.
quote:Met "The Muppet Show" maakte Jim Henson één van de meest onvergetelijke tv-series van de twintigste eeuw. Kijk mee hoe Kermit, Miss Piggy, Fozzie, Gonzo en de andere Muppets iedere keer weer een geweldige theatershow weten neer te zetten, met steeds een andere bijzondere gast. Op deze DVD's zijn onder meer de legendarische afleveringen te vinden met John Cleese, Star Wars, Steve Martin, Roger Moore, Julie Andrews, Brooke Shields en vele anderen!
wat heb je er voor betaald?quote:Op zondag 27 februari 2005 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoogwaarde kwaliteit's Scartkabel.
QED AV41
[afbeelding]
Veelquote:
En de prijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mijn nieuwste aanschaf:
Dell Inspiron 9300 Laptop met 1,86 ghz centrino mobile cpu en 1024mb ram.
Videokaart: Geforce 6800 Go 256mb.
17 inch widescreen scherm resolutie 1920*1200.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Om precies te gaan, ¤2203,88 inclusief btw en korting![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Om precies te gaan, ¤2203,88 inclusief btw en korting![]()
2350. En dat was dan nog zonder tas, 2e accu of covertjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En wat koste het anders zonder korting?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
2350. En dat was dan nog zonder tas, 2e accu of covertjes.
Standaard heeft het ding wel al 7.1 Intel HD audio, 8x dvd RW brander, subwoofer, 9 cells 80whr accu en natuurlijk de gewone dingen als usb, dvi, firewire, tvout e.d.
Er was een gratis upgrade van 512 naar 1024 bij, en die extra 150 euro eraf kreeg ik omdat mijn directeur vrienden heeft op de verkoopafdeling bij dell![]()
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd of ik er een beetje op kan gamen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zeker via internet besteld
Schitterende opties
Die van mij heeft een DVD RW +/- Dual Layer!
Installeer HL2 zal ik zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd of ik er een beetje op kan gamen.
Hij heeft een hardwarematige dvd/mp3 speler, dus alsie uit staat isset gewoon een divx/dvd speler voor op de tv. En de accu schijnt ondanks zijn specificaties behoorlijk goed mee te kunnen, al zal het wel iets minder zijn omdat ik voor een 7200rpm schijfje koos en die geforce.
Wat denk jij. Als dat ding binnen is post ik een compleet topic vol met film, geluid en foto'squote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Installeer HL2 zal ik zeggen
En, ik wil best een foto ervan zien...
Mag ik je over ruim 2 uur je toevoegen op MSN?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat denk jij. Als dat ding binnen is post ik een compleet topic vol met film, geluid en foto's
Prima, maar kom waarschijnlijk alleen vanavond heel even online. Ik ben niet zo'n emmesennert.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mag ik je over ruim 2 uur je toevoegen op MSN?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Prima, maar kom waarschijnlijk alleen vanavond heel even online. Ik ben niet zo'n emmesennert.
Ik had precies hetzelfde. NU heb ik ongeveer iedere dag vers warm brood. En de reuk, net of je een bakker binnenlooptquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:03 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb zaterdag van mn verjaardagsgeld een "broodbakmachine" gekocht..
Aangezien er vandaag niets zinvols uit mn handen komt..ga ik dit vanmiddag ns proberen.
* ik verheug me al op de geur van vers brood
Het zal me benieuwen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |