Sja... als het een saai model broek was had ik het er ook niet voor betaald hoor, maar ik vind hem wel apart en kon hem gewoon niet laten liggen na wat twijfelenquote:
Die DVD is echt geweldig....!!! Let vooral op die Nederlandse ventquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:31 schreef Cerbie het volgende:
Schoenen, rugtas, schoenbeschermers voor als het regent ofzo en de DVD Austin Powers: Goldmember
Die gebruikt scheisse als scheldwoord, misschien is het een NSB'erquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Die DVD is echt geweldig....!!! Let vooral op die Nederlandse vent
Lekker op tijd gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:41 schreef HOOKIIPA het volgende:
een oranje boerenkiel voor bij me carnavalsoutfit
dit was me nieuwste aanschaf, zaterdag gekocht...quote:
Ah ok, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef HOOKIIPA het volgende:
[..]
dit was me nieuwste aanschaf, zaterdag gekocht...
daarna alleen bier gekocht, telt dat als aanschaf dan![]()
Mooi bedje, IKEA?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:54 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Pink Floyd - A Momentary Lapse Of Reason
Dat plaatje van mij?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:47 schreef speedfreakssj het volgende:
Niks.Wat i dat ene ding trouwns? een soort knijper lijkt het wel.
Jij ook met je HT!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die heb ik ook Pascalheister
Ben zojuist de trotse eigennaar van de geweldige Harman&Kardon DVD+Receiver.
[afbeelding]
Klik hier voor vergroting (1811 x 1181)
quote:
De beste afleveringen van The Muppet Showquote:Oscar, een laaggeplaagde tongschrobber bij de plaatselijke Walvisstraat, wordt de onwaarschijnlijke held van het rif als hij een leugen(tje) om bestwil vertelt. Oscar moet zijn goedbewaarde geheim veiligstellen en gaat samenspannen met de verbannen, vegatarische haai Lenny. Oscar en Lenny worden de dikste maatjes. Wanneer Oscars leugen steeds verder aan het licht komt, moeten zijn trouwe vriendin Angie en Lenny hem helpen het op te nemen tegen de afschrikwekkende haai in het water en zijn ware plek in het rif te vinden.
quote:Met "The Muppet Show" maakte Jim Henson één van de meest onvergetelijke tv-series van de twintigste eeuw. Kijk mee hoe Kermit, Miss Piggy, Fozzie, Gonzo en de andere Muppets iedere keer weer een geweldige theatershow weten neer te zetten, met steeds een andere bijzondere gast. Op deze DVD's zijn onder meer de legendarische afleveringen te vinden met John Cleese, Star Wars, Steve Martin, Roger Moore, Julie Andrews, Brooke Shields en vele anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |