quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:01 schreef BazzoS het volgende:heb je hem weer met zijn SM
Controle is alles bij dingen .. ik zie mijzelf al zo brommen in de winter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:08 schreef BazzoS het volgende:
Je klapt toch ontiegelijk op je muil als je zo wilt driften?
Heel goed! Euro's gaan graag met bergen de deur uit. Blijf je dan toch op deze motor rijden?quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:10 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, net m'n motor weer gehaald... nieuwe remblokken voor en nieuwe voorband (eindelijk ook BT-45 voor).
En weer een hoop euro's armer
had geen tijd om zelf band eronderuit te sleutelen en blokken door m'n vader te laten vervangen, dus gewoon lekker lui laten doen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Blijf je dan toch op deze motor rijden?
aah bah, wat een strafquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:49 schreef ondeugend het volgende:
Bah.... wat een rotleven heb ik toch ook
Moet ik vanavond alweer stappen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ehhhhhh.. Pepijn
Hogere spanning = sneller warm?![]()
Ga je schamen man
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[[url=http://members.ams.chello.nl/d.dijkstra12/smilies/sm1.gif]afbeelding[/url
Die is op het tijdstip van jouw post zelfstandig de drempel naar binnen overgelopen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:30 schreef ondeugend het volgende:
Hoe zou het met de hond van Lars zijn ?
Ziet er zeker heel blits uit hoor,quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Bij deze verkapte tvp grijp ik gelijk de gelegenheid aan om m'n nieuwe aanwinst nogmaals te showen. In het vorige topic leefde hij maar zo kort
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm volgens mij moet ik je feliciteren.
Je gaat Nick toch geen Infrarode massage staaf geven hequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb mijn best gedaan.
[afbeelding]BazzoS ja ik maak overal foto's van.
![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe de ex'naaimachine klinkt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
Hij is stoer he ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:56 schreef ondeugend het volgende:
Pepsel !
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je gaat Nick toch geen Infrarode massage staaf geven he![]()
en dan is 2e vraag wat ga JIJ daarmee doen ?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:56 schreef ondeugend het volgende:
Pepsel !
Vetquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de ex'naaimachine klinkt.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je zus zal daar erg blij mee zijn lijkt me![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar dat stukje buis heb je vandaag gekocht bij de Valkenier?
En ze hebben hem er gelijk opgezet?
Ik ben ff eten.
vetquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de ex'naaimachine klinkt.![]()
no wayquote:En de enige... maar dat mag de pret niet drukken. Hij brult als een gek, dus al is hij de mooiste niet dan overstemt hij de ander wel
en dat is een aardig eind in een koekblikquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet alleen wel volgende week zaterdag mijn originele uitlaat nog op gaan halen,![]()
Ja he ben er erg blij mee, klinkt nog beter als ie goed warm is,quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vet![]()
kort tunneltje was
jammer dat ik het niet goed kon horenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja he ben er erg blij mee, klinkt nog beter als ie goed warm is
quote:Hey vertel eens even over die " verroestte Suzuki GSX750R![]()
is een leuk verhaal
jij was niet de enigequote:Zal ik mijn stunt verhaal vertellen,![]()
Hij klinkt echt rauwer en luider als ie warm is,quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer dat ik het niet goed kon horen
[..]moet dat
?
[..]
jij was niet de enige![]()
dat zei die kerel ook al hequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hij klinkt echt rauwer en luider als ie warm is
mwah, ik had er wel es van gehoord maar nog nooit gezien...waarvoor is het eigenlijk??quote:ghehehe waarom niet ? ik vond het coole opmerking,![]()
enne jij kon het toch ook niet weten ?
ik schrok wel maar bij mij was het niet zo spectaculair als bij jou denk ik want hij zwiepte van links naar rechts en na iets gas los had direct weer gripquote:jij ook he ?...mijn hart zat in mijn keel![]()
Tja, de kachel van de motorzaak moet ook blijven brandenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne PatM... dief van je eigen portomonnee noemen ze dat
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zei die kerel ook al he
Om tegen te gaan dat pekel gaat invreten op het aluminium, ( dat kan er niet zo goed tegen )quote:mwah, ik had er wel es van gehoord maar nog nooit gezien...waarvoor is het eigenlijk??
ik had na 4 zwiepers pas weer een beetje gripquote:ik schrok wel maar bij mij was het niet zo spectaculair als bij jou denk ik want hij zwiepte van links naar rechts en na iets gas los had direct weer grip
dat zou ik niet zeggen, maarja echt goed heb ik hem ook niet gehoord...dat klinkt niet verkeerd dan hequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:en hij had helemaal gelijk Volgens Raus is het harder dan haar Laser
t ziet er niet uit iigquote:Om tegen te gaan dat pekel gaat invreten op het aluminium, ( dat kan er niet zo goed tegen )
ach, je wist het toen al dus heb je het nog lang volgehouden met deze fijne achterbandquote:ik had na 4 zwiepers pas weer een beetje grip![]()
volgens die motorzaak dude rijd ik op maar 2cm band,
en dat is best weinig met dit weer, dus volgende week of zo komt er een nieuwe band op,
ongeacht of Raus slaagt of niet,
vers rubber roeleertquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat is best weinig met dit weer, dus volgende week of zo komt er een nieuwe band op,
ongeacht of Raus slaagt of niet,
zekerquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:10 schreef PatrickM het volgende:
vers rubber roeleert![]()
We reden al heel erg rustig, toen we net na een bocht gas gaven begon de kermisquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij had ik en riet jullie nog gewaarschuwd dat het wat gladder is.
Hebben jullie nog een aantal zweepers.![]()
ja hallo, we reden al erg voorzichtig en die binnenwegen waren bezaaid met modder enzoquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij had ik en riet jullie nog gewaarschuwd dat het wat gladder is.
Hebben jullie nog een aantal zweepers.![]()
dat had je dan goed onthouden .. dingen kunnen raar lopen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Niet gekocht bij Valkenier,
Konden ze hem niet op je rug binden of met wat tape vastmaken..quote:moet alleen wel volgende week zaterdag mijn originele uitlaat nog op gaan halen,![]()
Hoe kan je dat nu al zeggen in deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekerde Pilot Roads bevallen goed
Doe ik ik heb mijn telefoon software niet geinstalleerd, Pjuter pas opnieuw onderhanden gehad, en dit vergeten, doe het zo snel mogelijk,quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, post dat lekkere kontje es![]()
Toch genomen ipv de BT020?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zekerde Pilot Roads bevallen goed
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:45 schreef Patrick281 het volgende:waarom verlagen ze dan de bandenspanning op het circuit omdat ze anders oververhit raken.
Op 1 na dan die net nieuwe's BT's heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
Rijden we straks allemaal Michelin.
![]()
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10... ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne Pepijn:
dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
dat had je dan goed onthouden .. dingen kunnen raar lopen.
weet ikquote:Hoe kan je dat nu al zeggen in deze omstandigheden.
Zelfs de gladde conserveringslaag zal er nog amper af zijn.
nee, ze dachten dat ze BT020 hadden liggen maar dat bleek de BT014 te zijn...en die slijten me toch iets te hard. zo sportief rijd ik nou ook weer niet...quote:En het zijn toch geen BT20's geworden?
Rijden we straks allemaal Michelin.
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Doe ik ik heb mijn telefoon software niet geinstalleerd, Pjuter pas opnieuw onderhanden gehad, en dit vergeten, doe het zo snel mogelijk,![]()
30km?? goed om te wetenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben net wezen rijden, testritje voor mn olietempmeter...... warm rijden duurt toch wel langer met deze tempes
na 30km gaf ie pas 70 graden aan... bij 80 graden is de motor vol belastbaar
niks vaag, hij moet gewoon dat lekkere kontje postenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
v-a-a-g!
Ik snap er geen k-l-o-t-e van.![]()
![]()
Je hebt ook geen waterkoeling met een thermostaat. Dat scheelt ook alleen maar olie/lucht koeling.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben net wezen rijden, testritje voor mn olietempmeter...... warm rijden duurt toch wel langer met deze tempes
Michelin heeft speciaal een Pilot voor de Pan European. Dus moet ook wel op een Beemer passen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:27 schreef PatrickM het volgende:
Enne Pep, niet iedereen hier rijd Michelin. Als ik Michelin zou gaan rijden zou ik er zelfs in vergelijking met die Metzelers er nog op achteruit gaan (Macadam 50 schijnt 1ste klas K U T band te zijn).
Doe mij maar lekker een portie Bridgestone BT-45's
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
30km?? goed om te wetenin deze tijden dus nog maar wat langer warmrijden. nu reed ik al 20 km voordat ik wat hoger in de toeren klom, maar dat mag dus nog wat langer.
dus 30 km is wat overdrevenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef Patrick281 het volgende:Jij hebt wel waterkoeling, die past zich automatisch aan via de thermostaat.
Nou is olietemperatuur en watertemperatuur niet hetzelfde, maar het helpt wel in vergelijking met alleen maar een luchtgekoelde motor..![]()
Jij hebt overal een passend antwoord voor hèquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Jij hebt wel waterkoeling, die past zich automatisch aan via de thermostaat.
Nou is olietemperatuur en watertemperatuur niet hetzelfde, maar het helpt wel in vergelijking met alleen maar een luchtgekoelde motor..![]()
Nee niks, koelwater is het eerste warm dus, na 5km ofzo..... olie smeert dus pas optimaal bij 80 graden, en dat duurt nu dus zo ongeveer 30-35km... bij de mijne tenminste.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus 30 km is wat overdreven
Zolang ik onder de 5000 toeren blijf kan ik 'm motor gewoon normaal belastenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, volgens mij komt er in de toekomst geen kawa voor mercydat liet ie vanmiddag blijken met zijn koffie
Zoals eerder gepost heb ik gehoord dat ze bij circuitgebruik een iets lagere bandenspanning adviseren omdat je anders snel je banden oprookt bij hevig circuitgebruik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare Pepijn, wat zit je nou te kutten met lagere bandenspanning = minder warm?
Precies, zeg ik ook tegen OPM. Watertemperatuur staat niet in direct verband met olietemperatuur.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij hebt overal een passend antwoord voor hè
Het eerste dat warm is is het koelwater.... daar heb je dus niks aan, dat is na 5km al warm ofzo.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
nog 1tje lijkt sprekend op die van Raus he ?
Dat is alleen maar voor sneller warmrijden en warmere banden..... als ze te warm worden verhoog je de spanning...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
Zoals eerder gepost heb ik gehoord dat ze bij circuitgebruik een iets lagere bandenspanning adviseren omdat je anders snel je banden oprookt bij hevig circuitgebruik.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorkant sprekend, velgen zijn minder mooi, uitlaten en kontje zijn idioot mooi.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is alleen maar voor sneller warmrijden en warmere banden..... als ze te warm worden verhoog je de spanning...
Hoe minder spanning hoe warmer.... (wrijving)
zie je, niks vaagsquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
Voorkant sprekend, velgen zijn minder mooi, uitlaten en kontje zijn idioot mooi.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt heel plausibel.
![]()
oftewel, ik kan beter ook een temp. meter halenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost heb ik gehoord dat ze bij circuitgebruik een iets lagere bandenspanning adviseren omdat je anders snel je banden oprookt bij hevig circuitgebruik.
[..]
Precies, zeg ik ook tegen OPM. Watertemperatuur staat niet in direct verband met olietemperatuur.
Picture this: stel je voor dat er warm koelwater door je blok stroomt.
Dat helpt wel degelijk met het opwarmen van het totale blok, een voordeel wat een luchtgekoelde motor niet heeft, want die heeft geen koelvloeistof.![]()
En een watergekoelde motor heeft een thermostaat, (net zoals een auto) deze regelt traploos de hoeveelheid water die rondgepompt wordt in het koelsysteem.
Is het buiten heel koud, of heb je een ijzige rijwind, de koelwatertemperatuur blijft altijd als die in hartje zomer.
Warm water = warm blok.
Als jij je hand op je motorblok legt is die toch ook warm via de geleiding van je verbranding.
Metaal = een goede warmtegeleider.![]()
Vandaar dat een watergekoeld blok beter op temperatuur komt in de winter.
Olie/luchtgekoelde motorfietsen raden ze toch aan wat voorzichtiger warm te rijden.
In mijn geval denk ik erover om 1 van de 2 openingen voor de oliekoeler af te plakken.![]()
owwwwww .. het is een cameraGSM en een foto van een lekker motorkontje ..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie je, niks vaagsgewoon een lekker kontje
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze stond er ook![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
owwwwww .. het is een cameraGSM en een foto van een lekker motorkontje ..
Ik snapte al niet waarom iemand zijn telefoonsoftware moet installeren i.v.m een mooie kontje.![]()
Het kon toch wat duidelijker hoor, jij was erbij dus snapte het gelijk.![]()
Ik help nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:57 schreef Makster het volgende:
Zal ik anders mijn vlegranden polijsten ofzo?
Geen antwoord op mijn vraag Reetsmeerderquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik help niet
Zal is proberen, laatst wel een kokosnoot in mijn arie gepropt, weer eens wat anders als een courgette dacht ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Smeer eens een Marsjuhh tussen je billetjes Makster
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:24 schreef PatrickM het volgende:
Heb gister van m'n motorrijdende collega's gehoord dat er inmiddels deze week al een stuk of 5 motorrijders op op en afritten op de Utrechtse Baan van de motor zijn afgestuiterd
Ben blij dat ik zo verstandig ben om lekker op de bromscooter te gaan. Nergens last van (behalve gebrek aan vermogen)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef Makster het volgende:
Toch wel
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:58 schreef Makster het volgende:
Reetsmeerder
Komt vanzelf wel meer dan alleen bij een rijles.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:48 schreef jozef444 het volgende:
'navond mensentwas vandaag best een lekker dagje op de motor te zitten
![]()
ook al was t dan nog steeds een rijles
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, pepijn: der stond ook een firestorm, maar die maakt toch weinig indruk live hoormercy merkte terecht op dat ie nogal ielig was
Ik ben helaas geen olie gaan scoren. Kwam niet verder dan boenen van de auto, die ik by the way bijna had kunnen uitdeuken. Afrit de A16 op bij Dordrecht is echt een blaasbocht dus flink hard erin knallen en opeens mijn achterkant die bijna mijn voorkant voorbij komt. Schrok me de TERING kon hem nog net houden. Eind van de bocht zag ik de borden slipgevaar pas staanquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet nu ook wel wat anders rijden dan in de zomer. Snelheid aanpassen dus.
Dan is er nog steeds niets aan de hand.![]()
[..]
Hoe was't bij Safe? Stond er nog een SM?
![]()
Jammer dat ik aan de Fiero wat werk had en nog andere inkoopjes moest doen.. hadden we wel even samen naar Rotjeknor gekund.![]()
Leuk proefritje maken o.id.
proefritmeetquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Bij Brouwer zat Luc ook nog op een zwarte, en die vond iedereen wel mooi dacht ik..
Maar ik moet die ook maar even live gaan bekijken.
ok, maar wat wil je nu eigenlijk? wel of niet verkopen die fiero?quote:Ik denk er wel steeds harder over om alle advertentie's in te trekken.![]()
Die jongen die de Fiero wilde kopen heb ik af kunnen houden. wilde er zo ¤ 3.850,00 voor neerleggen ongezien.
![]()
Geen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef Makster het volgende:
Morgen maar ff naar een motorzaak, welke is open?
Net als s morgens met de trein naar school gaan en op Rotterdam CS weer naar huis....quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef Makster het volgende:
Ik ben helaas geen olie gaan scoren. Kwam niet verder dan boenen van de auto,
Zo zou je het kunnen zien inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Net als s morgens met de trein naar school gaan en op Rotterdam CS weer naar huis....
Alweer?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
Is er nou niemand die het leuk (voor me) vindt dat ik een nieuw hondje heb?
BRW welquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien inderdaad
Maar morgen dus geen motorzaak open, damnit waar is de service heen![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
Ikke wel, heb je ik je al gezegd toen je hem nog niet eens hadquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef Makster het volgende:
Morgen maar ff naar een motorzaak, welke is open?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
proefritmeet![]()
ok, maar wat wil je nu eigenlijk? wel of niet verkopen die fiero?
Ja ... ikke toch !quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alweer?
Tja, als het glad is heb je toch echt gebrek aan 1 of meerdere wielen op tweewielerquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet nu ook wel wat anders rijden dan in de zomer. Snelheid aanpassen dus.
Dan is er nog steeds niets aan de hand.![]()
Ik vind het leuk voor jequote:Op zaterdag 27 november 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben misschien ook wat te enthousiast, 12 jaar geleden besloten dat als ik groot was ook zo'n hond te nemen, naam bedacht en nu ligt hij (pas) op de bank en heeft de naam die ik toen bedacht had.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je
Omdat je in de achterhoek woontquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom moet ik elke keer opnieuw inloggen![]()
![]()
Porno is niet toegestaan op Fok!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:14 schreef Makster het volgende:
Can we say yes....? YES we can !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad echt harde ballen werk zo een Z, de tampeloerus!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Porno is niet toegestaan op Fok!![]()
Over grote honden gesproken...quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben misschien ook wat te enthousiast, 12 jaar geleden besloten dat als ik groot was ook zo'n hond te nemen, naam bedacht en nu ligt hij (pas) op de bank en heeft de naam die ik toen bedacht had.
Jups, de Z1000 heeft een hoge geilheids factor (en de (nieuwe) Z750 ook)quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad echt harde ballen werk zo een Z, de tampeloerus!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:26 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen al weer naar bed
Ja dat zeggen ze van die KTM's ook .. maar dat is toch meer als je veel circuit rijdt of het zand induikt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig gek trouwens.... het onderhoud voor een Husaberg FS650....
Olie elke 500 wisselen, elk gebruik peilen, kleppen elke 1500 km stellen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:06 schreef PatrickM het volgende:
... alleen qua vermogen en snelheid gaan we toch maar liever voor een net geen 100 kg wegende motorscootertje (100cc 2-takt)...
En velen met hemquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat je in de achterhoek woont
quote:Op zondag 28 november 2004 03:44 schreef BazzoS het volgende:
En velen met hem
Dank je !quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stapze
Een Cane Corso misschien?quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Over grote honden gesproken...
Bij m'n motorzaak is een hond (met de toepasselijke naam Harley) die is nu denk ik een maand of 5 oud... die hond is nu al van het formaat pony en hij wordt nog groter... is echt een kicke hond (een Cerano Rosso o.i.d.). Echt onwijs lief beest. Super enthausiast, en wil altijd tegen mensen aan leunen (als ie z'n voorpoten in de lucht gooit komen z'n poten boven m'n hoofd uit (ik ben 1 mtr 89)). Ik hoop niet dat de eigenaar 'm als waakhond heeft genomen, want die hond wijst eerder aan waar de sleutels zijn en hoe je het makkelijkst en snelst het pand verlaat
![]()
Dat is 'm iddquote:Op zondag 28 november 2004 11:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een Cane Corso misschien?
[afbeelding]
Kleuren kunnen afwijken van heel licht bruin tot heel diep en gevlekt bruin/zwartachtig. Ze hebben wel allemaal een wit stuk op de borstkas.
Vergis je niet in dergelijke honden, zolang de baas er bij is of hij nog niet heeft gezegd weg te gaan likt ie je alleen dood maar als je alleen binnenkomt als zijn baas nog niet heeft kunnen zeggen dat het "goed" is zou ik goed uitkijken. Ze springen naar je nek en bijten zich vast om pas los te laten als de baas het zegt. Komt de baas niet langs dan heb je een enorm probleem, ze werken je tegen de grond en houden je daar.
WTF, zou ik op zo'n ding dood gevonden willen worden?quote:
Klinkt allemaal bekend.quote:Op zondag 28 november 2004 11:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is 'm idd
Maare, Harley past vooralsnog niet in bovenstaande omschrijving
Misschien ook omdat ik 'm als aangehaald heb toen ie een paar weken was, daar al meerdere keren ben geweest sinds die tijd (en 'm ook heb aangehaald en gespeeld) en hij mij dus ook min of meer zal herkennen(z'n baasje is er niet altijd, al meerdere keren zonder z'n baas met 'm gespeeld
)
Bovendien is het ook wel een hond waarbij ik inschat dat als je zelf de dominante partij blijft hij altijd wel zal gehoorzamen. Maar op het moment dat je jezelf klein gaat maken en laat merken dat je je ondergeschikt voelt aan 'm dat de problemen dat wel beginnen
Ennuh, oja, Harley is superlomp
Loopt echt tegen alles op en gooit alles om...
Volgens mij zei je afgelopen week nog tegen iedereen die aan het kotsen (sorry voor de uitdrukking) was over motorscooters dat je het alleen ging rijden omdat het zo handig was.quote:Op zondag 28 november 2004 11:40 schreef PatrickM het volgende:
WTF, zou ik op zo'n ding dood gevonden willen worden?
Lelijkheid heeft zeker zijn voordelen, zoals de prijs nu.quote:Alhoewel, eigenlijk helemaal niet gek. Je hoeft m nergens op slot te zetten, want hij wordt toch niet gepikt... en voor dat geld, een lachertje... (letterlijk en figuurlijk)
quote:Op zondag 28 november 2004 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn best kicke dingetjes.....
[afbeelding]
Nog nooit op gereden trouwens......
Ik heb een mailtje gestuurd naar de verkoperquote:Op zondag 28 november 2004 12:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lelijkheid heeft zeker zijn voordelen, zoals de prijs nu.
quote:Op zondag 28 november 2004 12:55 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de verkoper
En het uiterlijk? Ach, een spuitbus met verf doet wonderen![]()
Da's zeker geen verkeerd dingetje. Zie ik het nou goed? Uit 2003?quote:Op zondag 28 november 2004 12:57 schreef Patrick281 het volgende:
Deze is helemaal niet gek! SVC 100!
Nieuw zijn die dingen iets van 1700 euro ofzo... maar die zijn wel erg klein overigens...quote:Op zondag 28 november 2004 13:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da's zeker geen verkeerd dingetje. Zie ik het nou goed? Uit 2003?
Mwah is toch geen nadeel?quote:Op zondag 28 november 2004 13:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nieuw zijn die dingen iets van 1700 euro ofzo... maar die zijn wel erg klein overigens...
Zelfs nog kleiner dan een Peugeot Vivacity
Toch niet veel groter dan dit:quote:Op zondag 28 november 2004 13:53 schreef PatrickM het volgende:
Zo moet de Lead 125 er ongeveer uitzien
[afbeelding]
Je zou best gelijk kunnen hebben. Maar dan nog de kracht:quote:Op zondag 28 november 2004 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch niet veel groter dan dit:
[afbeelding]
![]()
En is de 125 een 2-takt ? Dat zou wel wat verklaren. Heb je wel meer koppelbereik met de SCV 100.quote:Op zondag 28 november 2004 14:03 schreef PatrickM het volgende:
Je zou best gelijk kunnen hebben. Maar dan nog de kracht:
De Honda SCV Lead 100 heeft 5 kw vermogen
De Honda NH 125 Lead heeft 7 kw vermogen
7.5 Nm koppel.quote:SCV100 LEAD
De Honda Lead is één van de meest econonische scooters. Met zijn moderne retro-look doorkruist hij in korte tijd het drukke stadsverkeer. Het zoeken naar een parkeerplaats is met de Lead verleden tijd. Hij is zuinig én ecologisch dankzij zijn schone, stille en betrouwbare 4-takt motor die bovendien zeer onderhoudsvriendelijk is. Honda’s jongste telg voldoet aan de strenge EURO-2 normen.
Motor
Motortype
Luchtgekoelde 1-cylinder, 4-takt, SOHC
Boring x slag
50 x 52 mm
Cilinderinhoud cm³ 102,1 cm³
Compressieverhouding 9 : 1
Carburatie 1 carburateur 18 mm type VK
Max. vermogen 5,15 kW/7.500 tpm (95/1/EC)
Max. koppel 7,50 Nm/5.500 tpm (95/1/EC)
Ontsteking CDI met elektronische vervroeging
Start Elektrisch + kick
Vermogens-overbrenging
Versnellingen V-matic
Eindoverbrenging V-riem
Remmen Remmen achter Trommelrem 130 mm
Velgen, voor
Gegoten stalen velg 10-2.15
Velgen, achter
Gegoten stalen velg 10-2.15
Banden, vóór 90/100-10 53J
Banden, achter 90/100-10 53J
Wielophanging voor Swingarmvork met hydraulische dempers
Wielophanging achter Achterbrug met enkele hydraulische demper
Vering, voor 80 mm
Vering, achter 71 mm
Gewicht Drooggewicht (kg) 100,5 kg
Afmetingen Lengte 1.845 mm
Breedte 710 mm Hoogte 1.110 mm
Wielbasis 1.235 mm
Zithoogte 765 mm
Grondspeling 145 mm
Tankinhoud 6 liter
Aantal plaatsen 2
quote:Op zondag 28 november 2004 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb net een 998 Bayliss replica gekocht....... schaal 1:12
quote:Op zondag 28 november 2004 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
1:3?
Minibike ofzo?
Ik kan het mis hebben, maar het zijn volgens mij altijd 2'takten omdat de techniek gemakkelijker is en er toch een pets vermogen uit te halen is op eenvoudige wijze.quote:Op zondag 28 november 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Die dingen zijn toch ook kant en klaar te koop? Niet zo gek duur dacht ik ?
quote:Op zondag 28 november 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Jij had het over een 4 takt .. maar ok in zelfbouw verband dus.quote:Op zondag 28 november 2004 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat begrijp ik Pepijn, dat het 2-takt is![]()
En Chinese shit is niks?
quote:Op zondag 28 november 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, 4 takt, we hadden het toch over een echte 998 replica op schaal 1:3Moet er natuurlijk ook een schaal 1:3 998 blok in
Nooit weggeweest.quote:Op zondag 28 november 2004 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
De edit-koning is weer terug...
Met je scooter ?quote:Op zondag 28 november 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Die van Ghostrider heeft 14pk..... watergekoeld
Wel bizar lijkt me.... 20kg en 14pk
Ik vond 95kg en 10pk al geinig
Owkeequote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Markie, vraag es waar Base die handvatten vandaag heeft als je wilt
Louis.de beste Reetvaarderquote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Markie, vraag es waar Base die handvatten vandaag heeft als je wilt
Kijk eens aan lieverdquote:Op zondag 28 november 2004 18:48 schreef hollander172 het volgende:
Motormaatjes, de meesten zullen er niks aan hebben (want voorzien van kuip) maar ik wilde het jullie niet onthouden.
Kreeg net een foldertje in de bus van een zaak met wat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg en die hebben een heuse motorkrik voor weinig.
Plaat je kon ik zo snel niet vinden van zo'n ding maar het is dus een hydraulische krik speciaal voor nakeds e.d. (alles zonder onderkuip) waarmee je snel en makkelijk je motor hoger kan zetten voor bijv. demontage van velgen etc.
Hefvermogen is 680kg en hij kost 55,- niet te duur dacht ik zo.Ziet er zo op het plaatje erg goed en profi uit maar dat moet je zelf maar verder beoordelen.
Enige die ie niet heeft zijn wieltjes om de motor te kunnen verrijden als ie er op staat maar dat lijkt me uberhaubt een hachelijk avontuur vanwege een hoger liggend zwaartepunt.
Mocht iemand geinteresseerd zijn dan post ik de adresgegevens van de dichtsbijzijnde vestiging wel even.
Jups, er is een Aprillia SR125 en een Peugeot Speedfight 2 100cc....quote:Op zondag 28 november 2004 19:37 schreef BazzoS het volgende:
Bestaat er geen Peugeot Speedfight motorscooter?
Of een Aprilia SR?
is dat niet wat dan? Ik vind ze veel mooier dan zo'n ander motorscooter tankachtig gevalquote:Op zondag 28 november 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups, er is een Aprillia SR125 en een Peugeot Speedfight 2 100cc....
Klote, had je dat niet eerder kunnen zeggen..... had ik ze gelijk meebesteld met die olietemp meterquote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Louis.de beste Reetvaarder![]()
Zo een Speedfight had ik een keer in Turkije gehuurd. Rekenmaar dat je snel gaat, 130 / 140 geen probleem was wel een grappig apparaat.quote:Op zondag 28 november 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups, er is een Aprillia SR125 en een Peugeot Speedfight 2 100cc....
Das Gayquote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb een speedfight 1 50cc gehad
Tis ook wel leuk om op de snelweg gewoon veilig mee te kunnen komen eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
is dat niet wat dan? Ik vind ze veel mooier dan zo'n ander motorscooter tankachtig geval
Dan is die Speedfight wel aardig gekieteldquote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo een Speedfight had ik een keer in Turkije gehuurd. Rekenmaar dat je snel gaat, 130 / 140 geen probleem was wel een grappig apparaat.
Vooral als je alleen ervaring had met een Opoefiets, verder geen rijbewijzen of wat dan ook. Ging wel ff heel snel allemaal![]()
Klopt, Je hebt wel meer comfort op een tank dan op een speedfight jaquote:Op zondag 28 november 2004 19:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tis ook wel leuk om op de snelweg gewoon veilig mee te kunnen komen eigenlijk
Gewoon meer trekkracht etc. en je zit een beetje tegen de elementen beschermd (iig meer dan op de Speedfight enzo).
quote:Op zondag 28 november 2004 19:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Das Gay![]()
Dat haalde ik bijna uit 50 cc?quote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is die Speedfight wel aardig gekieteld
Standaard gaan ze niet harder dan maximaal 100 km p/h (in praktijk niet harder dan 90 km p/h)
Tja je hebt peekaa's en je heb koppelquote:Op zondag 28 november 2004 20:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat haalde ik bijna uit 50 cc?
En een Speedfight 100cc ben je in de stad net zo snel kwijt als een 50ccquote:Op zondag 28 november 2004 20:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Klopt, Je hebt wel meer comfort op een tank dan op een speedfight ja
mijn scooter heeft nu (ff spieken) 32549 km gelopen, alleen de achterveer is vervangen, en de rollertjes af en toe. De rest is nog origineel aan het dingquote:Op zondag 28 november 2004 20:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja je hebt peekaa's en je heb koppel
Daar zit het verschil
en oja, niet te vergeten de betrouwbaarheid die in niet opgefokte staat iets beter is
ik vind wit een beetje misselijkquote:Op zondag 28 november 2004 20:09 schreef PatrickM het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van een witte Yamaha YP 250?
[afbeelding]
Tja ik ga er wel naar kijken, maar ik ben erg benieuwd hoe de kleur in het echt overkomtquote:Op zondag 28 november 2004 20:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vind wit een beetje misselijk
Precies, altijd eerst even kijken, de kleur kan hartstikke meevallen door onderdelen die zwart zijn ofzo, die de kleur een beetje brekenquote:Op zondag 28 november 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja ik ga er wel naar kijken, maar ik ben erg benieuwd hoe de kleur in het echt overkomt
Zo op eerste gezicht vind ik het net niet
Motorscooter kopenquote:Op zondag 28 november 2004 20:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar ben je mee bezig.....
quote:Op zondag 28 november 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
OMG @ Geslaagd voor A-rijbewijs. Nu motor kopen.
Over TE erg gesproken. Dan ben je echt genaaid tot in de grootste mate van naaien zeg heequote:Op zondag 28 november 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
OMG @ Geslaagd voor A-rijbewijs. Nu motor kopen.
mmm, ik ken iemand hier op het forum die met een 25 kw Bandit 600 onderuit is gegaan in een bochtquote:Op zondag 28 november 2004 21:11 schreef BazzoS het volgende:
kan ie opnieuw examen doen
Of gewoon 2 jaar ervaring opdoen zonder de grote kans van teveel gas geven in de bocht en dan op je bek gaan ofzo
Apart van iedere 3.000 nieuwe motorolie (1.2 liter lig je niet echt wakker van) is het een motorscooter met weinig werk en bied deze vooral comfort, betrouwbaarheid en een ultralaag verbruik.quote:Op zondag 28 november 2004 17:35 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens pep, wat is je ervaring met je YP 250 qua onderhoud e.d. en qua vermogen en top?
quote:Op zondag 28 november 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
Dit lijkt me wel een supergave scooter
Piaggio X9 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga zaterdag kijken naar deze
Voor een budget oplossing.quote:Diverse XR600's (Honda![]()
) vanaf 1.250,00 euro.
Honda XR 400R `97,zwarte velgen en plastic,mooie motor,2650
XR 600 `95,2750
XR 600 `91,nwe big-end,zuiger en nokkenas,2100
XR 600 `90,up-side down voorvork,vervagingsdemper,1750
XR 600 `87,nwe wegbanden,1250
XR 250 `90,1300
NX 250 dominator,nwe banden,1500
KTM LC4 400 `99,3750
quote:Op maandag 29 november 2004 08:08 schreef hollander172 het volgende:
Mensen ik ben heel weinig online geweest dit weekend maar de investering is niet voor niks geweest.De hond is nu zo goed als zindelijk.
Dat wil ik niet zeggen maar dit is echt bizar.............. Zaterdagmorgen had het beestje nog nooit een lijn omgehad, was nog nooit echt uitgelaten etc. en nu eet hij zelfstandig, geeft aan wanneer hij naar buiten moet, luistert naar zijn naam, kent de commando's zit, lig, af & los (okee dat gaat nog niet elke keer goedquote:Op maandag 29 november 2004 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent nog beter dan Martin Gaus..
Geduld heb je inderdaad wel nodig, het is af en toe heel lastig om hem niet te straffen als ie iets verkeerds doet. Een pup snapt nog niks van de omgangsregels die je met de huidige hond hebt en je moet hem dus constant corrigeren in zijn gedrag.quote:Op maandag 29 november 2004 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dat vergt dus aardig wat geduld, ik zei maar wat over Martin Gaus want hoe je e.a. daadwerkelijk aan moet pakken met die uitwerpselen -I haven't got a clou.
Maar het leek mij ook vrij snel ja allemaal. Wel leuk om zo mee te maken.
Nee want ik negeer hem verder overdag. Hij moet inderdaad niet het idee krijgen dat ie aandacht krijgt wanneer het hem uitkomt, dat gaat mis als ie ouder wordt. Alleen nu in het begin moet hij heel vaak uit dus is het wel fijn dat ik thuis ben. Zoals het nu gaat zou hij in principe met een maand ongeveer genoeg controle hebben maar dat wordt nog even afwachten.quote:Jij bent nu natuurlijk wel veel thuis met hem, gaat dat later niet opspelen als jij buiten de deur gaat werken ?
Bovenstaande is eigenlijk best wel grappig:quote:Op maandag 29 november 2004 08:08 schreef hollander172 het volgende:
Mensen ik ben heel weinig online geweest dit weekend maar de investering is niet voor niks geweest.De hond is nu zo goed als zindelijk.
quote:Op maandag 29 november 2004 08:45 schreef hollander172 het volgende:
Hier nog een plaatje van hem, het is af en toe eng om te merken hoe sterk hij is:
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 09:17 schreef ZX9R het volgende:
Gele VTR 1000?
Wat lees ik nu op het MF?
Klopt, maar ik vind de meeste Suzuki niet zo mooi qua kleurstelling, en ze hebben een slechte naam qua frame / tankslappers en betrouwbaarheid motorblok.quote:Op maandag 29 november 2004 09:30 schreef ZX9R het volgende:
Zo schijnt een TL 1000 (s of r) nog beter te sturen dan een VTR.
Maar ja, dan heb je een suzuki.
pssst..... VTR is Honda
Da's de SPquote:Op maandag 29 november 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
VTR![]()
![]()
liefst met volledige kuip
Jij vond hem toch wat ielig?quote:Op maandag 29 november 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
VTR![]()
![]()
liefst met volledige kuip
Tja die VTR komt zo ineens langs en dan ga je erover nadenken.quote:Op maandag 29 november 2004 09:39 schreef ZX9R het volgende:
Tja,
hij is geel... zwart was mooier geweest.
Wel leuk dat er LV dempertjes onder hangen
vwb die tankslappertjes: Stuurdempertje zit al standaard op elke TL.
Ok: SPquote:Op maandag 29 november 2004 09:40 schreef ZX9R het volgende:
Da's de SP![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ok: SP![]()
![]()
geldt voor beide VTR en SP, maar SP heeft mijn voorkeur
Is ie ook, maar het geluid belijft om tequote:Op maandag 29 november 2004 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
Jij vond hem toch wat ielig?
Met een SP zal jij voorbij schietenquote:Op maandag 29 november 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
Dan blijven er geen centjes over voor een SM .. schiet dus zijn doel voorbij.
Keuzes, keuzesquote:Er waren 2 SP-1's de afgelopen maanden die mailden of ik intresse had.
Maar gezien de waarde van die dingen ben ik er niet op doorgegaan.
Lijkt mij niet dat ze nog 3-4.000 willen bijbetalen.
quote:Op maandag 29 november 2004 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Tering, die is groot geworden in die 6-8 weken.
Ik had nog dat schoothondje in gedachten. [afbeelding]
Check mijn eerste post vandaag, die zaak wil ik snel eens kijken.quote:Op maandag 29 november 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wanneer gaan we es zo'n SM proberen dan?
quote:Op maandag 29 november 2004 10:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk zo'n SP... haalt met geluk 1:10
as zaterdagquote:Op maandag 29 november 2004 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Meteen on-topic van start ..
Hier wil ik wel een bezoekje brengen.
Gussinklo motoren in Varseveld.
[..]
Voor een budget oplossing.
Powercommander doet wonderen schijnt het....quote:Op maandag 29 november 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ook de VTR-1000 Firestorm staat niet echt bekend om zijn lage verbruik.
Dan heb ik andere verplichtingen ..quote:Op maandag 29 november 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
as zaterdag![]()
?
quote:Op maandag 29 november 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Over 10 min evaluatie vd proeftijd...
Word hoop ik niet jou fok verslaving besprokenquote:Op maandag 29 november 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Over 10 min evaluatie vd proeftijd...
quote:Op maandag 29 november 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Andere verslavingen worden ook geaccepteerd dus![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Powercommander doet wonderen schijnt het....
quote:Op maandag 29 november 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Over Sinterklaas gesproken:
quote:Toen we klaar waren met eten zijn we nog ff de stad in gelopen want het was koopzondag.
Ik zag van veraf al een ANWB (vriend) serviceauto staan. Ik zag alleen de voorkant en maakte een grapje dat hij een uit elkaar getrilde pedaalemmerbrommer weer in elkaar aan het zetten was.
Wat bleek: Hij was echt een pedaalemmerbrommer aan het monteren![]()
![]()
Die waren natuurlijk blij dat zij nog konden rijden.quote:Op maandag 29 november 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
En dan wacht de rest niet even, incl. knokploegen die de weg afzetten.![]()
Hahaha is toch leuk dat je voorspelling uitkwam. ( lijkt me ook niet echtquote:Op maandag 29 november 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
ingekort sint verhaal,
Oh ja, als leuke afsluiter gisteren:
Toen we klaar waren met eten zijn we nog ff de stad in gelopen want het was koopzondag.
Ik zag van veraf al een ANWB (vriend) serviceauto staan. Ik zag alleen de voorkant en maakte een grapje dat hij een uit elkaar getrilde pedaalemmerbrommer weer in elkaar aan het zetten was.
Wat bleek: Hij was echt een pedaalemmerbrommer aan het monteren![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
Als ze allemaal stil gaan staan kunnen ze de onderdelen niet meer uit elkaar houden natuurlijk
quote:Op maandag 29 november 2004 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:Hahaha is toch leuk dat je voorspelling uitkwam. ( lijkt me ook niet echt
moeilijk)
Wat zou zo'n achterbandje nou kosten?quote:Op maandag 29 november 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren zag ik deze op M-F staan.
[afbeelding]
Ziet er wel heel strak uit eigenlijk, mooie dikke achterband,quote:Op maandag 29 november 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Idd, toen ik nog klant bij Safe was en aan de werkplaats balie op mijn beurt stond te wachten kwam er een boze HD rijder binnen die net een paar maanden een nieuwe had gekocht daar .. de dynomo was er af getrild.
![]()
![]()
Gisteren zag ik deze op M-F staan.
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ziet er wel heel strak uit eigenlijk, mooie dikke achterband,![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
Wat denken jullie van dit achterwiel?
[afbeelding]
Achterwiel is koel, maar waar ga je in vredesnaam zittenquote:Op maandag 29 november 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
Wat denken jullie van dit achterwiel?
[afbeelding]
Ik had er een paar dagen geleden al eentje geopend....quote:Op maandag 29 november 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Luc! PTA sc is vol.
Heb geen invalidenbus met zo'n nummerquote:Op maandag 29 november 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Luc! PTA sc is vol.
Dobbelstenen aan de binnenspiegel?quote:Op maandag 29 november 2004 11:45 schreef Fugie het volgende:
dont touch my golf!
Net iets rechts bij de big mother fucking achterband van die motor zie je 2 dobbelstenen.quote:Op maandag 29 november 2004 11:49 schreef Fugie het volgende:
dobbelstenen ?
like duh, ik ga geen golf rijdenquote:Op maandag 29 november 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
Sorry
jij had het over de OP van de PTA SC.
Lelijke golf
quote:Op maandag 29 november 2004 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik had er een paar dagen geleden al eentje geopend....
Helemaal fout en ik had heel wat haantjes boos![]()
Neuhhhhquote:Op maandag 29 november 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
:') En jij was verdrietig..
okquote:Op maandag 29 november 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Dan heb ik andere verplichtingen ..
[afbeelding]
Om het weekend ben ik niet inplanbaardus het ene weekend wel en het andere weekend niet.
thxquote:Goodluck.
Meestal alleen om te peilen of het jouw naar de zin gaat.
Das een mooie opsteker !quote:Op maandag 29 november 2004 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxwas allemaal goed
manager was erg tevreden dus we gaan zo door. geen enkele verslaving is aan bod geweest
dus ook daar gaan we gewoon mee door
quote:Op maandag 29 november 2004 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxwas allemaal goed
manager was erg tevreden dus we gaan zo door. geen enkele verslaving is aan bod geweest
quote:Op maandag 29 november 2004 12:04 schreef ondeugend het volgende:
Owww ik was gisteren weer even in Harderwijk alwaar ze een giant indoor Kartcentrum hebben.
Is dat niet een idee voor een midwintermeet ?
Ligt wel lekker centraal voor iedereen.
dat krijg ik tussendoor wel vaak genoeg te horenquote:Op maandag 29 november 2004 12:04 schreef ZX9R het volgende:
Zelfs geen commentaar op je Primera?
Net alsof volvo's heilig zijnquote:Op maandag 29 november 2004 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat krijg ik tussendoor wel vaak genoeg te horen![]()
Zou zeker kunnen.quote:Op maandag 29 november 2004 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
okmissch een idee voor de raus-heeft-haar-rbw-gehaald-meet?
quote:thxwas allemaal goed
quote:Op maandag 29 november 2004 12:04 schreef ondeugend het volgende:
Owww ik was gisteren weer even in Harderwijk alwaar ze een giant indoor Kartcentrum hebben.
Is dat niet een idee voor een midwintermeet ?
Ligt wel lekker centraal voor iedereen.
is ook leukquote:Op maandag 29 november 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Zou zeker kunnen.
Ik zag ook dat motorXtra die dag een fotoshoot dag/meeting houdt met lunchmogelijkheden daar.
Optie's genoeg dus.
Wie nodigen we allemaal uit ? PTA SC ook ?quote:Op maandag 29 november 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Misschien wel leuk om te gaan karten ergens in januari ?
Das toch meestal een lange saaie vervelende maand.
Die zullen zich eerst wat vrouwvriendelijker moeten gaan gedragen.quote:Op maandag 29 november 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie nodigen we allemaal uit ? PTA SC ook ?![]()
Kan je Ook_Gek in de banden rijden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |