quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nerdalert.
![]()
![]()
[..]
Ons een beetje voorliegen dat het nu net gebeurt allemaal.
![]()
ik heb mezelf net zo ver gekregen om te gaan douchenquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Net de Fiero garage gebeld ..
Knipperlichtrelais zit onder de stuurkolom. Soms achter een kapje, soms direct toegankelijk.
Dat moet ik wel op kunnen lossen.![]()
Nu nog de pit om vanachter de computer aan de dag te beginnen.
Originele plan was om rond 10:00 van huis te gaan voor de uitlaat, en dan door te rijden naar de sportschool die om 14:00 alweer sluit.
Ja man.... Ze zien hun ego in het gevaar komenquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze onaardig voor je ..
[..]
Klik!
Hoiquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja man.... Ze zien hun ego in het gevaar komen![]()
Maar ik red me wel hoor..... nagels uit![]()
![]()
Ik begon goed, stond half 10 al in de douche .. leek echt ergens op allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:59 schreef BoJo het volgende:
ik heb mezelf net zo ver gekregen om te gaan douchen![]()
quote:wat ga ik nu eens doen![]()
niet veel, PeuRac staat ze daar te verkopen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef zappa29 het volgende:
Wat is er te beleven in Rosmalen met opels?
Join the clubquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:14 schreef zappa29 het volgende:
Oooh, nouja, ik heb er al 1![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef D-Devil het volgende:
Join the club.
Vijl?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik nou een slijptol had dan kon ik dat er nog afslijpen .. moet e.a. wel eerst onder de auto vandaan.![]()
quote:De Fiero garage wilde er natuurlijk wel even een compleet nieuwe uitlaat onder zetten toen ik ze belde.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:56 schreef BazzoS het volgende:
Vijl?
aardig vrouwtjequote:Op zaterdag 27 november 2004 13:04 schreef Tjabbo het volgende:
* BazzoS heeft een garagesetje gekregen van de vrouw om aan de suup te sleutelen!
Garagekrik, oliefiltersleuteltje, wat van die wiggen om de banden tegen te houden, olieopvangbakkie en een mooi rolplankie om makkelijk onder de auto te komen.
*blij is
*amateur is
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:04 schreef Tjabbo het volgende:
* BoJo heeft een garagesetje gekregen van de vrouw om aan de suup te sleutelen!
Garagekrik, oliefiltersleuteltje, wat van die wiggen om de banden tegen te houden, olieopvangbakkie en een mooi rolplankie om makkelijk onder de auto te komen.
*blij is
*amateur is
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]wanneer kan ik langs voor een beurt ?
![]()
en wat ben jij aan het doen vandaag ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]je hebt echt een sexgebrek jij
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
en wat ben jij aan het doen vandaag ?![]()
who cares... Als het goed is praat ze toch nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:17 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood, ben "newly weds" aan het kijken. Shit wat is ze dom
Nope niet jarig. gewoon aardigquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
aardig vrouwtje
Jarig ofzo?
Kom maar langs dan zal ik die krik in de reet schuivenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]wanneer kan ik langs voor een beurt ?
![]()
Helaas ja. Kan de server nog wel pingen, maar ik kan hem van afstand niet rebooten oid.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BazzoS het volgende:
karbeau dood?
Karbo dead idd. balenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
who cares... Als het goed is praat ze toch niet
Tjabbo:
Karbo is weer in coma?
en
wat de neuk heeft je vrouw geflikt dat ze je kadootjes gaat geven??? Ik gok dat ze 'n ander heeft![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien![]()
* Xtreem wacht tot alle alarmbellen gaan rinkelen bij Tjabjequote:Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Karbo dead idd. balen
Ik weet niet wat ze gedaan heeft, maar ik ben de hele dag al verwendwhehehe
wat is dat nou weer voor een naam, hoe spreek je dat uitquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
holletje![]()
xenon is gelig en blauwig, als je vanuit andere hoeken kijkt, H7 is gewoon heel licht, maakt niet uit onder welke hoek je kijkt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:41 schreef Xtreem het volgende:
hoe zie je trouwens aan de buiten kant het verschil tussen H7 en Xenon?
sex met mij hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Oke iemand tips hoe ik dit vreselijke drama goed kan maken ?
en overdag, zonder dat de verlichting aan is?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
xenon is gelig en blauwig, als je vanuit andere hoeken kijkt, H7 is gewoon heel licht, maakt niet uit onder welke hoek je kijkt?
Ik gok dat je gewoon een onbetrouwbaar uitziende harses hebtquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:40 schreef Xtreem het volgende:
Ik doe trouwens ergens iets verkeerd...
Vorige week: Audi dealer Waalwijk, lampje laten vervangen in een half jaar oude A6 (H7, kun je dat zelf ??). Vervolgens ff gevraagd of ik 'ns een stukje in de nieuwe a6 mag rijden... Wat blijkt, demo is nét 2 dagen ervoor verkocht.
Gisteren, audi dealer Amersfoort, andere voorlamp laten vervangen (wat een kutkwaliteit levert audi wat dat betreft....).. Zelfde vraag... GVD ook hetzelfde antwoord... Demo is nét verkocht.
Mijn karboforum 404 error wat doe je?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik gok dat je gewoon een onbetrouwbaar uitziende harses hebt
:'{quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik gok dat je gewoon een onbetrouwbaar uitziende harses hebt
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
:'{
Ik kom, in pak, met een half jaar oude A6 van 60k. Dan moeten ze toch ook wel zien dat m'n papa geld heeft.
Nog meer nieuws trouwens....
20 december mag/ moet ik voor komen voor m'n verdrijvingsvlakbekeuring uit Maart 2004
Zozo.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
:'{
Ik kom, in pak, met een half jaar oude A6 van 60k. Dan moeten ze toch ook wel zien dat m'n papa geld heeft.
Nog meer nieuws trouwens....
20 december mag/ moet ik voor komen voor m'n verdrijvingsvlakbekeuring uit Maart 2004
newbiequote:Op zaterdag 27 november 2004 14:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]dit wist ik niet, vertel
![]()
De Norton man, heeft zelf NOD32quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:17 schreef BoJo het volgende:
Iemand een gebakken eitje vanaf m'n hardeschijf uit m'n server ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |