Gefeliciteerd! Maar als je 25kW afgereden hebt, mag je nog geen vol vermogen rijden hoor! Of eerst 2 jaar ervaring opdoen, of opnieuw afrijden, maar dan op vol vermogen.. Je mag niet binnen een week vol vermogen rijden..quote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik ben vorige week vrijdag geslaagd voor mijn A-tje![]()
![]()
![]()
![]()
wel 25kw moeten lessen en afrijden omdat ik 20 was
ik snap dat het niet het beste weer is om te gaan rijden nu, maar wachten tot maart zie ik ook niet zitten
dussss waar het om gaat: ik zoek wat hulp bij het zoeken van een motor, ik ben sinds donderdag 21 dus ik heb maar 1 week 25kw hoeven rijden, dus ik mag nu gewoon vol vermogen rijden.
ik ben wel op zoek naar iets sportiefs, van dat gecruise houd ik niet
-max 6000 euro
-niet al te duur in onderhoud
-moet sportief ogen
ik had zelf al een paar motoren in gedachte: namelijk, gsx-600-r uit 99 of een oudere honda 900
wat denken jullie? volgens mij lopen hier best wel wat motorrijders met ervaring rond
Hoooooi
quote:Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil geen roet in je eten gooien hoor..... maar jij moet gewoon nog 2 jaar 25kw rijden
Is dat je niet uitgelegd? Als je 20 bent moet je 25kw lessen en afrijden om vervolgens 2 jaar 25kw te rijden..... ook al ben je 21. Check de datum op je rijbewijs maar....
Enne een Honda 900, oftewel een Fireblade, is niet aan te raden om te beginnenMaar dat ideetje gaat sowieso over ivm 25kw
Succes....
Dan ben je ff goed genaaid door je instructeur zeg hee !!!quote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik ben vorige week vrijdag geslaagd voor mijn A-tje![]()
![]()
![]()
![]()
wel 25kw moeten lessen en afrijden omdat ik 20 was
ik snap dat het niet het beste weer is om te gaan rijden nu, maar wachten tot maart zie ik ook niet zitten
dussss waar het om gaat: ik zoek wat hulp bij het zoeken van een motor, ik ben sinds donderdag 21 dus ik heb maar 1 week 25kw hoeven rijden, dus ik mag nu gewoon vol vermogen rijden.
ik ben wel op zoek naar iets sportiefs, van dat gecruise houd ik niet
-max 6000 euro
-niet al te duur in onderhoud
-moet sportief ogen
ik had zelf al een paar motoren in gedachte: namelijk, gsx-600-r uit 99 of een oudere honda 900
wat denken jullie? volgens mij lopen hier best wel wat motorrijders met ervaring rond
Hoooooi
Sorry maar als ze niks hebben gezegd is dat een naaistreek.quote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef Schwarzwalder het volgende:
klote!!!!!!! zie het dus net op mijn rijbewijs! 25kw tot 19-11-2006![]()
![]()
ik baal nu echt STEVIG!!!!!!! had ik maar effe een week gewacht met afrijden dan![]()
![]()
![]()
nu zit ik aan die kutregel vast! bij de rijschool zeiden ze ook niks!!!!!! had misschien beter mijn huiswerk moeten doen![]()
![]()
![]()
![]()
maar goed, vlindur, wat moet ie kosten
ik had vorig jaar ook mn 25 kw rijbewijs gehaald en van de zomer na dat ik 21 werd een examen gedaan voor groot rijbewijs 250 euro lichter maar 25 kw rijkerquote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef Schwarzwalder het volgende:
![]()
ik baal nu echt STEVIG!!!!!!! had ik maar effe een week gewacht met afrijden dan![]()
![]()
![]()
nu zit ik aan die kutregel vast! bij de rijschool zeiden ze ook niks!!!!!! had misschien beter mijn huiswerk moeten doen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef Schwarzwalder het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe vaak haal je dat in de praktijk?quote:Op zondag 28 november 2004 20:57 schreef Maxxride62 het volgende:
wel in 3.2 sec op de 100 tegen over de 3.4 sec van bv een yamaha r6
Slecht van de rijschool, maar ook niet echt slim van jezelfquote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef Schwarzwalder het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* yup mompelt iets over schuurpapier enzoquote:Op zondag 28 november 2004 21:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Slecht van de rijschool, maar ook niet echt slim van jezelf![]()
Ik zou persoonlijk tot komende lente lekker 25kW rijden. Eerst ervaring opdoen voordat je meer vermogen gaat rijden. Er is niets erger dan een supersportrijder met schaamranden van 5cm aan beide kanten![]()
![]()
![]()
Dan in de lente voor vol vermogen afrijden en dan in de lente/zomer een sportievere fiets nemenNeem een motor die ongeveer overeenkomt met de gemiddelde lesmotor, blijf ook lekker je bijz. verrichtingen oefenen (zodat je daar niet op zakt omdat je het al weer een hele periode niet geoefend hebt..)
Dat is ongeveer hoe ik het zou doen denk ik.
Stoer toch, als er een 25kw naked naast je staat die geen randen meer heeftquote:Op zondag 28 november 2004 21:16 schreef ploderus het volgende:
vermogen gaat rijden. Er is niets erger dan een supersportrijder met schaamranden van 5cm aan beide kanten![]()
![]()
Tja..... wie houd je dan voor de gek, alleen jezelf. Dat is net zoiets als over de straat gaan liggen rollen om je sliders te beschadigenquote:Op zondag 28 november 2004 23:41 schreef yup het volgende:
[..]
* Rietvaerder mompelt iets over schuurpapier enzo
Daarom de "quote:Op zondag 28 november 2004 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja..... wie houd je dan voor de gek, alleen jezelf. Dat is net zoiets als over de straat gaan liggen rollen om je sliders te beschadigen
Ik betaalde 37.50 voor 60min en 180 euro voor een examen.....quote:Op zondag 28 november 2004 21:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
wat kost een gemiddeld rijbewijs A hedentendage nou?
25kw SV in 3.2 sec op de 100? R6 op 25kwquote:Op zondag 28 november 2004 20:57 schreef Maxxride62 het volgende:
Suzuki sv650s![]()
heb het nieuwe model
maar het oude model is ook om te smullen en voor zon 3 a 4 duizend euro een erg mooi model te bemachtigen heerlijke fiets om te leren en om mee door de bochten te smijten
en kwa vermogen niet te veel en ook niet te weinig
wel in 3.2 sec op de 100 tegen over de 3.4 sec van bv een yamaha r6
en een geluid om van te smullen
quote:Op zondag 28 november 2004 23:41 schreef yup het volgende:
[..]
* ploderus mompelt iets over schuurpapier enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |