Sorry, maar ik kon hem niet vinden met de search. Van mij mag ie dicht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:50 schreef gekke_sandra het volgende:
Allereerst we zaten al in 279 en als hij vol zou zijn, dan zou het 280 worden.. slotje?
Haha maakt mij niet uit, vond het wel leuk dat ik ook eens een keertje om een slotje mocht vragenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:54 schreef Miesjel het volgende:
Sorry, maar ik kon hem niet vinden met de search. Van mij mag ie dicht.
Tis eigenlijk wel een mooie afsluiting, het bestaansrecht is er niet.
fuck man zo voel ik me ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:14 schreef Georges het volgende:
Erg moe en koppijn.
Ik heb net Old Boy gezien. Dat roept weer hele andere gevoelens opquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb net Eternal sunshine of the spotless mind gezien. Eigenlijk een hele mooie film. Maar het zorgt ervoor etc
toch best wel opmerkelijk.. ik, die nooit post op dit forum, na het kijken van precies dezelfde film het nodig vind jouw topic te openen. Bij mij is het vodka ipv iskey trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Miesjel het volgende:
Volgens mij was de vorige vol. En aangezien ik nu net wilde posten... Dan maar een nieuwe.
Volgens mij kennen de meeste vrijgezelle mensen dit wel. Ik heb net Eternal sunshine of the spotless mind gezien. Eigenlijk een hele mooie film. Maar het zorgt ervoor dat ik mezelf terug vind in een glas wiskey. Met het hard ergens op de tong. Vreugdevolle herinneringen met een bitter randje. Terwijl ik de wiskey voel glijden wil ik enerzijds alles weer herinneren, anderszijds alles vergeten...
Onnodig te zeggen, maar ik voel me dus niet echt helemaal top.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:39 schreef thaleia het volgende:
Ik ben ineens heel erg blij dat bepaalde mensen bestaan, en dat ik vanavond nog met ze in de kroeg zit ook
Ik voel me op zijn hoogst sterk aangeschotenquote:Op zondag 28 november 2004 04:36 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik voel me op zijn minst sterk aangeschoten
Als ze tussen 8.00 en 10.00 komen dan kun je gerust rekenen op 10.15quote:Op maandag 29 november 2004 08:21 schreef DarkElf het volgende:
vroeg eruit want er zou vroeg een monteur komen om de hr ketel schoon te maken en natuurlijk is hij te laat
verder tevreden: gisteren een hele hoop zooi weggegooid, en dat scheelt straks bij de verhuizing weer
Verdoofdquote:Op maandag 29 november 2004 12:49 schreef DuchessX het volgende:
Straks naar de tandarts voor een uur pret in de stoel
Joa ik ook wa de kop is der afquote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef 9christensen het volgende:
Goed te passe. voor op een maandag
me too!quote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
ik voel me heeeeerlijk! zit te genieten met muziek en heb zin in zondaaaaaaaaaag
quote:Op maandag 29 november 2004 19:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
me too!
Heb nu de laatste Green Day cd opstaan, echt goed. En voor de rest gaat alles ook wel goed eigenlijk![]()
Sterkte...quote:Op maandag 29 november 2004 21:05 schreef MewBie het volgende:
zwaar kut
morgen laten we onze hond inslapen
Bij het aanzien van de film had ik precies hetzelfde. Na de film was ik ook heel stil en afwezig..quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb net Eternal sunshine of the spotless mind gezien. Eigenlijk een hele mooie film. Maar het zorgt ervoor dat ik mezelf terug vind in een glas wiskey. Met het hard ergens op de tong. Vreugdevolle herinneringen met een bitter randje. Terwijl ik de wiskey voel glijden wil ik enerzijds alles weer herinneren, anderszijds alles vergeten...
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil slapen...
thnx copycat! jij ook nog met je nieuwe jobquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:00 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd met je moeder, Hellmondunited! Jullie verdienen allebei een hele fijne dag!
OT: Ik voel me gewenst.
Ja, tis toch belachelijk. Het had weinig gescheeld of hij had een vuist in mn gezicht gepland. Kom op hee, 14 jaarquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:07 schreef brighton het volgende:
Vandaar je avatar?
Tja, maargoed dat je je ingehouden hebt dan...anders was JIJ ineens de dader geweestquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:16 schreef meami het volgende:
[..]
Ja, tis toch belachelijk. Het had weinig gescheeld of hij had een vuist in mn gezicht gepland. Kom op hee, 14 jaar
hmm die van mij steeds meer een keer op fitness gaan moet ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:08 schreef DuchessX het volgende:
Geweldig!
En mijn weegschaal geeft steeds minder gewicht aan
maartje houdt toch zoveel van jongensquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:07 schreef brighton het volgende:
Vandaar je avatar?
begin me soms steeds meer af te vragen in wat voor wereld ik leef.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef brighton het volgende:
[..]
Tja, maargoed dat je je ingehouden hebt dan...anders was JIJ ineens de dader geweest
Jawel hoor, van sommige welquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
maartje houdt toch zoveel van jongens
Ai ai!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hmm die van mij steeds meer een keer op fitness gaan moet ik
waarom doe jij dan altijd en overal zo protesterend dat avatartje van je neer pleurenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef meami het volgende:
[..]
Jawel hoor, van sommige wel
Oh, verliefdheidquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:27 schreef Little_Angel het volgende:
Verliefd!
Ik heb geen anderequote:Op dinsdag 30 november 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
waarom doe jij dan altijd en overal zo protesterend dat avatartje van je neer pleuren
OT: voel me redelijk, zometeen maar weer eens een hapje eten
Idd, heerlijk wegdromen e.d.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:30 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Oh, verliefdheid
Was ik maar weer eens verliefd. Heerlijk gevoel is het soms toch he.
Ik heb dus vorige week pas voor het eerst Sex & the City gezienquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zo naar beste vriendinnetje om samen de laatste Sex & the City aflevering te kijken![]()
Er waren nog herhalingen volgens mij hoor.. en vanavond de herhaling van de laatste aflevering, sex & the city night ofzo.. beter want ik had de laatste gemist!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef meami het volgende:
Ik heb dus vorige week pas voor het eerst Sex & the City gezienBen ik mooi laat mee
Sigur Rós..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:23 schreef Evertje het volgende:
Under Byen, beetje kruising tussen Sigur Ros en Bjork, vind het echt geweldig
Bjork, daar wordt ik zó onrustig van!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Sigur Rós....Vanilla Sky
..maar Bjork..
Ik zal het moeten downloaden, denk ikWat is het.. Deens?
Deens jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Sigur Rós....Vanilla Sky
..maar Bjork..
Ik zal het moeten downloaden, denk ikWat is het.. Deens?
Ik dacht nu echt dat jij daar fan van wasquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef meami het volgende:
[..]
Bjork, daar wordt ik zó onrustig van!
OT: Ik ben trots op mezelf
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, ik moet al 3 uur ergens mee beginnen.
ik hoop voor je dat het snel over gaat. ik ben al meer dan twee weken ziek, en ik kan het woord verkoudheid niet meer uitstáán.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
Stront verkouden. Gelukkig maar een half dagje werken.
Verder kan je beter in je bed blijven liggen met dit weer.
Net een kwartier door de regen moeten lopen voordat ik op mijn o zo geliefde school aankwam...quote:Op woensdag 1 december 2004 09:21 schreef Jumparound het volgende:
De zon is gejat door de russen!
Op tijd naar bed gaan helpt echt hoor..............quote:Op woensdag 1 december 2004 09:15 schreef Morwen het volgende:
Heel erg moe en waar is die zon gebleven?
Moet toch eens kappen met dat bier drinken snachts kerel.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:03 schreef cerror het volgende:
3 keer gekotst, voel me misselijk en ik heb een belangrijke afspraak gemist zie ik net.
Het gaat weer lekker.
Verder wel veel zin in het weekend!
Da's een mooi uitgangspuntquote:Op woensdag 1 december 2004 14:09 schreef Mirjamke het volgende:
Opzich wel goed..
Je hebt nog gelijk ook hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 14:08 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Moet toch eens kappen met dat bier drinken snachts kerel.
Maargoed. Ik ben verkouden en moe. Dus voel me een beetje brak. Verder heb ik ook wel zin in het weekend
Euforie he..... Cerror jonge er zijn nog altijd mensen die van je houdenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook hoor
Ik drink anders nooit zoveel bier maar de laatste paar dagen voel ik me erg kut, en ja dan start het.
Maar vanavond geen bier voor mij in ieder geval [afbeelding]
Euf en ik zijn nog steeds goede vrienden, en we zijn het eens over het gebeuren.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Euforie he..... Cerror jonge er zijn nog altijd mensen die van je houdenAl is het niet op de manier tussen twee geliefden
Verdomme en op de rest van mn reactie zeg je nietsquote:Op woensdag 1 december 2004 14:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Euf en ik zijn nog steeds goede vrienden, en we zijn het eens over het gebeuren.
Maar toch knaagt het wel
Nee, vaag genoegquote:Op woensdag 1 december 2004 14:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verdomme en op de rest van mn reactie zeg je niets![]()
Hond![]()
ach ja, is toch een positief bericht!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:22 schreef T1andonly het volgende:
Ik zit nog op school en heb al mijn tentamens gehaaldal mijn stuidiepunten binnen
en daar voel ik me echt niet beter door...het is maar school
Ik ook..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef meami het volgende:
Bjork, daar wordt ik zó onrustig van!
Oeh daar heb ik ook wel zin in!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:14 schreef Wolkje het volgende:
* Wolkje gaat voor een heerlijk warm bad vanavond
Of uitslapen, kan ookquote:Op woensdag 1 december 2004 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan helpt echt hoor..............
Nee Cc, geen trut. En dat weet je wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef Copycat het volgende:
En dan zeg ik dat en voel ik zijn teleurstelling en voel ik me weer een trut.
Een eerlijk trut, dat dan weer wel.
Ik weet 't, maar ik voel 't anders, weetjewelquote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef Moonah het volgende:
Nee Cc, geen trut. En dat weet je wel.
Zal verder geen belerende woorden uitspreken hier, die kun je ook wel zelf verzinnen.
Maar kut dat je je nu toch mwoah voelt.
Ikke: Oké.
Yeah, I know.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar ik voel 't anders, weetjewel.
GVD.quote:En dan krijg ik net ook nog eens Het Parool van gisteren binnen, ipv die van vandaag...![]()
quote:Maar... heb een leuk shopuitje in het weekendverschiet.
Twee kranten van morgen...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:39 schreef Copycat het volgende:
Mailtje gestuurd... nu excuses en morgen twee kranten.
Consumentencat![]()
Vandaag van gisteren, morgen van vandaag en van morgen... Is toch niet zo verwarrend...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:42 schreef Moonah het volgende:
Twee kranten van morgen...![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |