je eigen foto aan het bekijken zekerquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Een weekendkroeg, grote jongen pascal
Hey, ik ruik vis!
Hier werkt het ookquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Doet jullie MSN het wel?
Eens.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef Vom het volgende:
Het is gvd helemaal geen weekend![]()
Degene die tentamens op zaterdag heeft verzonnen mogen ze van mij afschieten![]()
![]()
Gewonnen met kaatsen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:26 schreef popolon het volgende:
78-75, gewonnen maar m'n rug werkt niet echt mee
Waar is die wijn ......
huh op zaterdag wat een gekkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef Vom het volgende:
Het is gvd helemaal geen weekend![]()
Degene die tentamens op zaterdag heeft verzonnen mogen ze van mij afschieten![]()
![]()
doe's niet zo gek joh, trampolinespringertquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewonnen met kaatsen?
Ja en ook nog eens om 9.30quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
huh op zaterdag wat een gekken
Wat een getalletjes.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:57 schreef Suijk het volgende:
Er is iets met mijn lijst van topics?
Daar heb ik een flinke lijst staan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:11 schreef golfer het volgende:
Bij je opties zelf weer even alles opnieuw instellen, geldt ook voor de fora die je niet in je AT wilt zien, zoals bij mij Onzin.
Bedankt hequote:Op zaterdag 27 november 2004 00:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Weltrusten, en allemaal succes morgen.
Vom, jij ook succes met je tentamens. Wheheheh
op ???quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:37 schreef popolon het volgende:
Dikke vette sudderlap in de pan
moet nog 1.5 uur wachten
je kan ook gewoon ff pim pam petten of "iets" associeren !!quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:58 schreef rubbereend het volgende:
dat snooker kijken is best leuk
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kan ook gewoon ff pim pam petten of "iets" associeren !!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef golfer het volgende:
PC van Bluezz is weer eens geformatteerd.
Ontbreken nog wel wat dingetjes op, maar dat komt later wel weer.
We kunnen weer online, dat is het belangrijkste.
ja dat krijg je als je de boel formatteerd, dan ontbreken er even later een aantal dingenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef golfer het volgende:
PC van Bluezz is weer eens geformatteerd.
Ontbreken nog wel wat dingetjes op, maar dat komt later wel weer.
We kunnen weer online, dat is het belangrijkste.
jazekers. Ik zit hier aan de jameson. Beetje lafjes, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]whiskey-tje dan maar, vroeg hij retorisch
beetje zin in morgen avond?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
bladieblabla
Heel veel zinquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje zin in morgen avond?
t wordt niet uitgezonden op id&t radio, enig idee waarom niet?
ja beetje raar, maarja dat is dan wel weer een feestje van id&t zelfquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heel veel zin(morgen wel ff uitslapen anders wordt het een minder succes)
En waarom ID&T radio het niet uitzend weet ik dus niet, er staat wel sinds de aankondiging een ID&T radio logo bij maar die zenden nu ineens true house music uit...
Das waar, maar ach ben er zelf dus hoor de sets gelukkig iig wel 1xquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja beetje raar, maarja dat is dan wel weer een feestje van id&t zelf
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar, maar ach ben er zelf dus hoor de sets gelukkig iig wel 1x
Hopelijk hebben ze een manie gevonden om de sets alsnog beschikbaar te stellen op I-net
Vom, ben je 2e jaars bedrijfskunde aan de EUR?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja en ook nog eens om 9.30![]()
Dat betekend dus om 7 uur opstaan, en volgende week weer
Vanavond een biertje van jou, als jullie van Quick '20 winnen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Twee gratis rondjes dus van Sjerjill en Theo. Lekkere binnenkomer.
zeg maar gerust: catastrofale fout.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef Againzender het volgende:
Zo, terug uit de supermarkthel. Ik heb nu alleen geen bier: denkfout.
* MrDoegewoon z''n moeder heeft net heeerlijke tosties gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Putertje loopt als een zonnetje
Zal ik de tosties ff maken?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoals vanmorgen aan pfaf belooft een rondje van mij. Ik ben net terug van de voetbal en m'n cluppie heeft met 4-1 gewonnen!
Graag gedaan, ik versla je liever op een sportieve manier.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:38 schreef VoreG het volgende:
*hmmm*
Bedankt Vaduz.
Vitesse had ik toch fout gegokt, dus die ene wedstrijd maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik versla je liever op een sportieve manier.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubbereend:
12-03-05 - Outblast/Hardcore in concert!
Wat Tiesto kan, kan Outblast beter
Het gaat wel niet de beste lokatie maar oke.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Middag allemaal, klaar met werken, het weekend kan echt beginnen, rondje van mij, want van Theo Jansen hoef k nix.
[..]ben nog nooit in t beursgebouw in eindhoven geweest, eigenlijk geen idee of t een beetje goede partylokatie is
hoelaat vertrek je naar Arnhem en hoe ga je eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het gaat wel niet de beste lokatie maar oke.
Maar eerst maar is Thunderdome en Qlimax (nog heeeeeel even) pakken en dan weer sparen
By train om 20:45 weg uit G-chem en zo'n 90 min reistijd.... Dus straks ff douchen, wat eten en daarna zonder jas (:P) naar het station toe (geen zin in gezeik met kluisjes enzo)quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoelaat vertrek je naar Arnhem en hoe ga je eigenlijk?
jas ophangen was bij TIC super geregeld (binnen 5 minuten had k mn jas hangen)quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
By train om 20:45 weg uit G-chem en zo'n 90 min reistijd.... Dus straks ff douchen, wat eten en daarna zonder jas (:P) naar het station toe (geen zin in gezeik met kluisjes enzo)
Mwahquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jas ophangen was bij TIC super geregeld (binnen 5 minuten had k mn jas hangen)
veel pelzier bij deze, de volgorde van de djs is nog een verrassing las k.bloemetje prima hoor, beetje moe alleen
dat was ook mijn gedachten, de volgorde is meestal toch van "zacht" naar hard.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah
Igor S begint (is de zachtste van het stel)
The Prophet en Technoboy zijn eenalaatst (heeft The Prophet laten vallen in een e-mailtje)
en tjah het zal wel heel raar zijn als Outblast niet de laatste is
Ik weet niet zeker maar dacht hem gehoord te hebben op Defqon en vond hem zwak idd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ook mijn gedachten, de volgorde is meestal toch van "zacht" naar hard.
Igor S mis je weinig aan (vin k dan weer)
Gelukkig dat t oke is.. wrom ben je moe? wezen stappen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:24 schreef rubbereend het volgende:bloemetje prima hoor, beetje moe alleen
Dat is correctquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vom, ben je 2e jaars bedrijfskunde aan de EUR?
het typen begint al weer op een bezopen persoon te lijkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat is correct
Nu al 11,5 uur wakker
Net ff 3e helft gedaan (1e en 2e helft waren re niet)
Het bier vloeide wweer rijjkelijk
Ja ik probeer t nog goed te doen, maar oed ongeveer 5 min om berichtje te typenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het typen begint al weer op een bezopen persoon te lijken
En dat om half 7quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja ik probeer t nog goed te doen, maar oed ongeveer 5 min om berichtje te typen
![]()
Ik zal er morgen gelijk aan beginnen, heb eindelijk een dagje rust!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:33 schreef tong80 het volgende:
VoreG waar blijft het trainers tournament.
Heb al dat werk niet voor niets geleverd.
Goed hequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat om half 7
een kinderfeestje in het Gelredomequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Qlimax gaat mijn broertje ook heen, meen ik gelezen te hebben in zijn MSN-naam. Wat is dat?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een kinderfeestje in het Gelredome
Btw gister zag ik in Hools een foto van jouw voor de klas?? Ik hoop dat dat groene pak voor de Sint wasquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Ah dans en gabber. Okee.
Dat was ik niet, dat was de leider van "het gruitteam" dat mijn klas binnenviel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Btw gister zag ik in Hools een foto van jouw voor de klas?? Ik hoop dat dat groene pak voor de Sint was?
Okequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was de leider van "het gruitteam" dat mijn klas binnenviel.
Dus niet, was ook uitgelogd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Het is vanzelf weer terug veranderd naar hoe het was Golfer
Joh, kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:09 schreef rubbereend het volgende:
avondhalo 2 is erg gaaf
Ik hoor voor 99% goede reacties en ben zelf ook helemaal tevreden. Er ziiten nog wel wat foutjes in, maar die worden verholpen met een patch waaraan hard gewerkt wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Is FM wat? Zit te denken om hem voor Sinterklaas of verjaardag te vragen.
Heb geen PS2quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef pascalheister het volgende:
GTA San Andreas is dan toch leuker
True, maar het is gewoon een goed spel. Alleen het einde is nogal, hoe zal ik het zeggen, abrupt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wraaaaaaagh Halo 2 dat is wel het MEEST overHYPTE spel sinds jaren
ff w88 totdat ie weer in de internetshop verschijntquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef VoreG het volgende:
Pro Evolution Soccer 4 natuurlijk.
GAM bedoel jequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef Eilanden het volgende:
* MrDoegewoon heeft het gevoel in DIG terecht gekomen te zijn
Zit er ook een editor in? Daar ben ik wel weg van. Speel zelf CM 97/98 met mijn eigen database.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoor voor 99% goede reacties en ben zelf ook helemaal tevreden. Er ziiten nog wel wat foutjes in, maar die worden verholpen met een patch waaraan hard gewerkt wordt.
Je moet overigens wel ff wennen aan de nieuwe menu structuur, maar dat ben je snel
Je kan nu ook psychologisch oorlog voeren door voor de wedstrijden of gewoon op een willekeurig moment opmerkignen te maken over andere managers en teams (leuke optie, Co is ín het spel m'n beste vriend)
En let op! volgend jaar komt CM5 uit dat is niet de oude CM!! want dat is dus FM! (volgen we het nog?)
Haha ik sta 17e met Dordt, moest tegen AZ. Zegt Co "Ik heb vetrouwen in de Jong" ik dusquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zit er ook een editor in? Daar ben ik wel weg van. Speel zelf CM 97/98 met mijn eigen database.
En opmerkingen is leuk, ik zou zo ruzie met Co hebben, vermoed ik.
Daar is ie alquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ff w88 totdat ie weer in de internetshop verschijnt![]()
ja heb t zelf niet dusmoet t bij een vriend van me spelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dus niet, was ook uitgelogd.Mwah, maar even opruiming gehouden, LIF en FOT ook maar uit m'n AT geknikkerd.
[..]
Joh, kom je daar nu pas achter?
En een goedenmiddag, ik ben weer eens online, voor het eerst in anderhalve dag.
Ik moet het ook bij een vriend van me spelen. Vandaag uitgespeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heb t zelf niet dusmoet t bij een vriend van me spelen
Ik kies uiteindelijk zelf toch maar voor FIFA. Heb ze beide gespeeld en FIFA is de betere op de PC, PES is de betere op de ps2.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef VoreG het volgende:
Pro Evolution Soccer 4 natuurlijk.
Ik heb een controller voor de PC gekocht speciaal voor dit spel, en het speelt geweldigquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kies uiteindelijk zelf toch maar voor FIFA. Heb ze beide gespeeld en FIFA is de betere op de PC, PES is de betere op de ps2.
Dat zou inderdaad redelijk wat schelen ja. Maar dat vind ik dan weer een nutteloze investeringquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een controller voor de PC gekocht speciaal voor dit spel, en het speelt geweldig.
Nog een halfuurtje.. Dan begint DWHNquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:55 schreef pascalheister het volgende:
wat een schooieruitzending van kopspijkers zeg
Daarbij speelt PES veel realistischerquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad redelijk wat schelen ja. Maar dat vind ik dan weer een nutteloze investering![]()
Daarbij zit in FIFA weer een meer realistische carriere mogelijkheid.
gelukkig wel ja, dat wordt beter in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog een halfuurtje.. Dan begint DWHN
daar wordt je wel weer wakker vanquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef Blumchen het volgende:
pff.. k ben erg moe..
![]()
Misschien moet ik maar nie meer op stap gaan![]()
Ik hoop tquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar wordt je wel weer wakker van
Roesje uitgeslapen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef Vom het volgende:
![]()
Zo ff lekker liggen slapen![]()
Nee de roes is nog aanwezigquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Roesje uitgeslapen?
* Vom draait bardienst vanavondquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:56 schreef Bluezz het volgende:
zetten we het al op een SCHuipen eigenlijk nu vom weer wakker is en rechtop achter de bar staat?
In mijn rokjequote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef Vom het volgende:
* Vom draait bardienst vanavond![]()
Ach, jat dat rokje gewoon terug.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In mijn rokje
Vom ineens in een z'n ondergoedquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach, jat dat rokje gewoon terug.
Gek, ik zag hem daarstraks nog sneaky rondlopen met een stel panty's.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vom ineens in een z'n ondergoed
Met 2e handsjes is niks mis toch?quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:26 schreef VoreG het volgende:
Is die niet van Loek?
That's me.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Erin eruit, snel tong
Net weer nieuw vat aangesloten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:52 schreef SCH het volgende:
Tap dicht?
Leuke modinnetje gestrikt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
Uitbater was even beetje druk achter wat schermen.
Ingepakt en strik er om.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:56 schreef SCH het volgende:
Leuke modinnetje gestrikt?
Als je van zuigen en trollen houdt heeft het wel wat. Als je daar niet van houdt, ga je over de rooie.quote:Op zondag 28 november 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
*Burp*
Niks voor mij die POL topics.
Ik opende er zelf één.quote:Op zondag 28 november 2004 00:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je van zuigen en trollen houdt heeft het wel wat. Als je daar niet van houdt, ga je over de rooie.
Is wel een legendarisch topic.quote:Op zondag 28 november 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
Ga maar weer lekker in het Abe van der Ban topic posten Tong.
Feijenoord?quote:Op zondag 28 november 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Eilanden welke kroegen zijn al om 12.30 open waar ik canal+ kan kijken?
De thuisploeg roeleert. Vergeleken bij Stuttgart is Fey een amateurclubquote:Op zondag 28 november 2004 00:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Feijenoord?![]()
* SCH komt masseren met zijn soepele vingertjesquote:Op zondag 28 november 2004 00:47 schreef raptorix het volgende:
Ik heb hoofdpijn van die kutwedstrijd van vanmiddag
Dat Klaas-Jan er maar wat balletjes intrapt. Puntenverlies in Rotterdam zou mooi zijnquote:Op zondag 28 november 2004 00:47 schreef SCH het volgende:
De thuisploeg roeleert. Vergeleken bij Stuttgart is Fey een amateurclub
Ik weet in hoofddorp wel een gezellig huisje waar ze canal + hebben, met leuke bedieningquote:Op zondag 28 november 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
Is dat een afwijzing rappie?
Trustuh kerels
hahahaquote:Op zondag 28 november 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
Is dat een afwijzing rappie?
Trustuh kerels
Hoofddorp, woon jij daar? Kom ik best vaak. In de straat 'Corversbos'.quote:Op zondag 28 november 2004 01:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik weet in hoofddorp wel een gezellig huisje waar ze canal + hebben, met leuke bediening
quote:Op zondag 28 november 2004 01:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoofddorp, woon jij daar? Kom ik best vaak. In de straat 'Corversbos'.
het is naast het oude floriade terrein eigenlijk, bij dat meer.quote:Op zondag 28 november 2004 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]oke...volgens mij heb ik daar ook nog wel eens gekeken in mijn huizenjacht-periode !
Als je 1 stoplicht doorrijdt op de N201heb je links het nieuwe ziekenhuisquote:Op zondag 28 november 2004 01:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
het is naast het oude floriade terrein eigenlijk, bij dat meer.
Dan kom je ook vast in de Challenge?
nee, maar misschien kun jij er iets van maken ??quote:Op zondag 28 november 2004 01:33 schreef du_ke het volgende:
Is de kroeg hier nog een beetje gezellig?
Tja ik ben vandaag ook niet overdreven gezellig ik ga zelfs een keer niet stappenquote:Op zondag 28 november 2004 01:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, maar misschien kun jij er iets van maken ??
* Spideyman zet een liter pul bier voor de neus van du_kequote:Op zondag 28 november 2004 01:37 schreef du_ke het volgende:
Heb gister namelijk al te veel gezopen eigenlijk.
Ja ik merk het, bedanktquote:Op zondag 28 november 2004 01:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* du_ke zet een liter pul bier voor de neus van du_ke
helpt tegen de kater
Doenquote:Op zondag 28 november 2004 02:07 schreef du_ke het volgende:
Zit te denken om misschien toch nog even de stad in te gaan maar ik ga me inhouden.
een vriend van me had kei-veel te veel op. Das niet leukquote:Op zondag 28 november 2004 03:23 schreef du_ke het volgende:
Bier is lekker.
quote:Op zondag 28 november 2004 03:24 schreef pascalheister het volgende:
hey blumchen
toch maar wezen stappen
quote:Op zondag 28 november 2004 03:25 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
een vriend van me had kei-veel te veel op. Das niet leuk![]()
Ik doe een glaasje water aub.quote:Op zondag 28 november 2004 03:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]en het was erg leuk..
* jpzegthallo pakt een stinger.. jij ook iets PH?
* Water geeftquote:Op zondag 28 november 2004 03:26 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik doe een glaasje water aub.![]()
er kan nog wel wat bier bij geloof ikquote:Op zondag 28 november 2004 03:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]en het was erg leuk..
* pascalheister pakt een stinger.. jij ook iets PH?
* bier geeft enzoquote:Op zondag 28 november 2004 03:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er kan nog wel wat bier bij geloof ik
Lijkt me het verstandigst op dit moment, morgen een (kleine) datequote:Op zondag 28 november 2004 03:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Water geeft
quote:Op zondag 28 november 2004 03:29 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Lijkt me het verstandigst op dit moment, morgen een (kleine) date![]()
dank uquote:Op zondag 28 november 2004 03:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* bier geeft enzo
Ja echt wel!quote:Op zondag 28 november 2004 03:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]Spannend..
Als jij dat wilt welquote:Op zondag 28 november 2004 03:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank u
dat enzo zijn dat nou al die kusjes die je me geeft
Ik niet.. Ik ga heerlijk uitslapen... erg veel zin inquote:Op zondag 28 november 2004 03:32 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Kei-veel zin in![]()
Gaan jullie hooltjes nog wat actiefs doen morgen?
van jou altijdquote:Op zondag 28 november 2004 03:35 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Als jij dat wilt wel
quote:Op zondag 28 november 2004 03:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
van jou altijd![]()
Succes morgenquote:Op zondag 28 november 2004 03:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik ga nu echt slapen! Weltrusten!
dank je lekkerquote:Op zondag 28 november 2004 03:42 schreef Blumchen het volgende:
* pascalheister geeft nog maar een biertje aan PH
* Blumchen doet de dekens omhoog.. Spring maar..quote:Op zondag 28 november 2004 03:52 schreef pascalheister het volgende:
slaap lekker meid![]()
volgt duikt ook maar is het bed in
quote:Op zondag 28 november 2004 03:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* pascalheister doet de dekens omhoog.. Spring maar..
Yep..quote:Op zondag 28 november 2004 03:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een leuke pyjama heb je aan blumchen
ttrusten tong....quote:Op zondag 28 november 2004 06:08 schreef tong80 het volgende:
Heb net een dusdanige drol neergelegd, dat het me sterk lijkt dat de eerskomende 24 uur iemand ook maar in de buurt lomt bij het schaaltje met kwartjes.
quote:Op zondag 28 november 2004 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Gasmasker pakt*
*Naar WC loopt*
*Raampje in WC open zet + Enorme hoeveelheid luchtverfrisser in de WC spuit. das kankerverwekkend he*
*Pakje lucifers 1 voor 1 opsteekt*
En een goedenmorgen.
quote:Op zondag 28 november 2004 12:26 schreef Mindlight het volgende:
Mogguh, ben net thuis na een mooie nacht après skiën in Den Bosch.... Super leuke avond gehad, alleen beetje jammer dat je daarna 4 uur op een trein moet wachten
*Beetje brakjes is
Een mirakel kan je het niet echt noemen als Heerenveen wint, zeker gezien de laatste jaren. Dus jij gaat er vanuit dat Feyenoord wint.quote:Op zondag 28 november 2004 11:15 schreef SCH het volgende:
Heeey, vandaag weer een mirakel in het ALS
Aha oke.. Gaafquote:Op zondag 28 november 2004 12:31 schreef Mindlight het volgende:In de Brabanthallen natuurlijk
Met nog zo'n 15000 anderen
www.goapresski.nl
Ja.. Dat was het welquote:Op zondag 28 november 2004 12:42 schreef Mindlight het volgende:
Haha klinkt alsof je het zelf maar moeilijk kan herinneren
Ach als het maar leuk was toch?
Ik vergat dequote:Op zondag 28 november 2004 12:46 schreef hellmondunited het volgende:
hoe ik weet dat je ging apreskiën mindlight? je hebt het mezelf verteld flapdrol
ow hahaquote:Op zondag 28 november 2004 12:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik vergat deachter die zin
Hoe was je verjaardag gisteren? Van harte nogmaals he
helmondquote:Op zondag 28 november 2004 12:58 schreef Mindlight het volgende:
Het kan bij jullie ook nooit zonder incidenten he
Nee heb helemaal niet geslapen, daar was het veel te koud voor. Slapen doe ik vanavond na SS wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |