Spijkenisse ligt naast Hoogvliet.quote:Hier wat gegevens over mijn VTR:
* kleur: geel
* kilometerstand: 39k
* bouwjaar: 1998, in 1999 op kenteken gezet (overjarig model)
* MRA vervangingsruit, light-smoke en hoger dan origineel
* WP-voorveren
* TwoBrothers C2 open race-uitlaten (originelen ook in bezit)
* Dyno kit en K&N filter + uitdraai.
Ik heb mijn motor niet ergens te koop staan. Ik zag je BMW op het MF en
dacht wellicht wil je ruilen, zodoende nog niet over een prijs nagedacht.
Dit hangt natuurlijk ook een beetje af van de vraagprijs van jouw motor.
Ik moet natuurlijk het verschil tussen jouw en mijn vraagprijs
overbruggen. Zelf denk ik aan een vraagprijs rond 5800 euro.
Wat ga je er nu mee doen ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
Spijkenisse ligt naast Hoogvliet.![]()
Ik dacht vanmiddag nog dat hij in Haarlem zat 100 kilometer verderop (ding op Marktplaats was geel en de eigenaar had dezelfde voornaam) en dat ik wel wilde gaan kijken het weekend.![]()
Nu is het maar 2-3 kilometer. (Spijkenisse begint al 800 meter verderop)
Mailtje gestuurd dat ik de motor wel wil zien (eventueel) zondag langs fiets op de Beemer als het droog is en er niets tussen komt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat ga je er nu mee doen ?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Overzichtje van onze meetings:
ik ben niet overal bij geweest en ik mis ook wat pics zie ik nu...
[ Bericht 99% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 26-11-2004 20:05 ]
Ik heb ook nog boel foto's van meetings,quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk idee.
![]()
Ik miste tijdens het bladeren nog wel wat meetings inderdaad.
Maar het blijft een heel leuke OP.
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
noem maar datum ik zoek er wel mooie bij,
ywquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Thx
wat let je?? kijk eens naar dat overzicht in de OP, was altijd super toch?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Shit, nu staat ie weer in My Active TopicsBlijft moeilijk om niet te posten hoor hier
yesquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
@opm net even motoren omgezet in de schuur, morgen maar weer eens met VFR sturen,
Joah......quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat let je?? kijk eens naar dat overzicht in de OP, was altijd super toch?
6 Juni. foto's zitten in je mailbox.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1 datum weet ik nog wel; 1 vd leukste meets die er geweest is en ik was er niet bij...18 juni (toch?) assen
quote:Hi. This is the qmail-send program at mta1-7.us4.outblaze.com.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<opm:.<censuur>com@mail.com>:
Error 01373: User's Disk Quota Exceeded.
klassequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
6 Juni. foto's zitten in je mailbox.
Grûnn ook.
Ik werk nu 37/40 uur per weekquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou danlaat het verleden het verleden
ik heb alleen iets over mannen en keuzesquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grûnn ook.
Edit:
[..]
beterquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik werk nu 37/40 uur per weekOok op zaterdag...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb alleen iets over mannen en keuzesdat adres gebruik al jaaaaaaren niet meer
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Intertoys.... in de Game-hoek
nog steeds niks...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je staat in mijn adresboek omdat ik een mailtje replyed heb.
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog steeds niks...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus nu heb je ook een PS2
?? of speel je de hele dag op je werk?
Laatste tijd heb ik bijna alleen maar op CBR gereden omdat Raus niet wilde dat ik met VFR ging rijden,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yesik ook eindelijk weer es met me ZXR sturen morgen
waar gaan we eigenlijk rijden morgen
?
wou je zeggen dat je geen enkel mailtje meer van me opm adres hebt in je mailbox??quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:Weer alles teruggehad ..
.. je kan natuurlijk ook even met het juiste e-mail adres een bericht sturen i.p.v. zo vaag te doen.![]()
jaja, ik weet genoegquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik maak mezelf in de hele winkel nuttig
Klanten helpen, orders van bedrijven in orde maken... games demonstreren etc etc
voor die korting kom ik wel een keer langsquote:Kom eens langs, krijg je 15% korting op spellen
en dan mij laatst vertellen dat ik dat niet moest doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fuck mezelf gequote
60 - 15% = 51 euroquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor die korting kom ik wel een keer langs![]()
stoerquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb trouwens het poser-gehalte aan de Bandit weer eens verhoogd...
[afbeelding]
29,95 ex verzend... bij Louis natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stoer!!!! wat koste dat??
quote:Het motorblok is vanaf een olietemperatuur van 80ºC volledig belastbaar. Pas dan ontvouwt een moderne olie zijn volledige smeercapaciteit. Slechts weinig motoren beschikken standaard over een olietemperatuurmeter. Daarvoor is de moto detail® olietemperatuur directmeter een voordelige en uiterst gemakkelijke oplossing. Deze meter wordt eenvoudig in plaats van de originele olievuldop geplaatst en is meteen klaar voor gebruik. Nu kan met één blik op de meter de actuele bedrijfstemperatuur afgelezen worden.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wou je zeggen dat je geen enkel mailtje meer van me opm adres hebt in je mailbox??
tis toch al geluktquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
dit topic is gewoon een verkapte poging om mij terug te krijgen he?
Ja, dat is zo.... niet aan gedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt ideaalmaar die jat je er zo vanaf toch??
neequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Edit:stuur'tie een mail met de verkeerde.. heb ik nog het juiste adres niet ..
Hij schiet gewoon effe vol, snapt dat danquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee![]()
riet is terug en hij gaat meteen weer vaag doen
![]()
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij schiet gewoon effe vol, snapt dat dan![]()
ja, edit jij em zo ook ff weg?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk uit voor spambots die fora afstruinen....
Koning Vaegheidquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zal het zijnstuurt ie me een mail naar me oude hotmail, krijgt ie em terug. stuur ik hem daarna een mail met mijn opm adres, zegt ie dat het nog de verkeerde is
![]()
ik heb hem toch net gestuurd, vaaglingh??
Of we daar blij mee moeten zijn,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee![]()
riet is terug en hij gaat meteen weer vaag doen
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zal het zijnstuurt ie me een mail naar me oude hotmail, krijgt ie em terug. stuur ik hem daarna een mail met mijn opm adres, zegt ie dat het nog de verkeerde is
![]()
ik heb hem toch net gestuurd, vaaglingh??
Dat zijn mijn woorden niet hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Of we daar blij mee moeten zijn,![]()
hij blijkt dus nog steeds een contact gestoorde idioot te zijn, sommige mensen leren het dus ook nooit![]()
wtf??quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef Patrick281 het volgende:Daar zit ik nou juist al de hele tijd naar te mailen. Waar zie jij Hotmail staan.
De postmaster geeft (zie quote) @mail.com als extra extensie bij foutberichten.![]()
Enige vage kan zijn is dat ik in het adres eroovr wat censuur heb aangebracht t.b.v. je privacy.![]()
Je probeerde subtiel te zijn maar je moet toch van jezelf weten dat je dat niet kan,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zijn mijn woorden niet hoorReageer toch op OPM... mag dat ook al niet meer, bepaal jij dat
![]()
Sterf ofzo
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey pepijn, kan me mailadres weg??
quote:This is the Postfix program at host spf3.us4.outblaze.com.
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
The Postfix program
<"opm:post.com"@mail.com.int>: host mta1.us4.outblaze.com.int[192.168.9.145]
said: 552 recipient storage full, try again later (in reply to RCPT TO
command)
quote:Error 02372: User's Disk Quota Exceeded.
Sorry, your message cannot be delivered as the recipient
has exceeded his disk space limit for email.
/However a small (< 1Kb) message will be delivered should
you wish to inform your recipient you tried to email.
vanwaar deze reactie?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij blijkt dus nog steeds een contact gestoorde idioot te zijn, sommige mensen leren het dus ook nooit
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog maar 2 weekjes? Zoveel geduld heb ik niet...
Hehehe... ik zou alleen voor jou al terug kunnen komen, om je te stangen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou danlaat het verleden het verleden
hij is leuk hequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef ondeugend het volgende:
Wat een mooie OP OPM !
Ik zal er zo nog even een Drenthemeet ingooien
volgens mij kan riet het, als ik lars een beetje kan inschatten hij ook, jij erbij en nu mercy nog...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn idee.
Ik reageerde nog niet omdat ik druk was met mailen naar OPM en anderen.![]()
HEY RIET: EDIT PLS!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het prima hoor,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgens mij kan riet het, als ik lars een beetje kan inschatten hij ook, jij erbij en nu mercy nog...
Wat de neukquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
HEY RIET: EDIT PLS!!!!
6 Juniquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1 datum weet ik nog wel; 1 vd leukste meets die er geweest is en ik was er niet bij...18 juni (toch?) assen
coole picquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:37 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog meer meets. Waar Ralf foto's heeft gemaakt met mijn camera.
Missen er nu nog meets ?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je probeerde subtiel te zijn maar je moet toch van jezelf weten dat je dat niet kan![]()
eeehhhquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk uit voor spambots die fora afstruinen....
ik heb het meerdere keren bekeken en er zelfs even over nagedacht dat het misschien anders bedoeld was, maar ik kon mezelf niet overtuigenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk mee, was mij tijdens het lurken en dingen fixen wel opgevallen ja.
Ietwat onhandige methode. Mede daarom reageerde ik idd niet gelijk, en omdat ik even andere prioriteiten had.![]()
Maar opzich is dat natuurlijk geen misdaad.![]()
Er verscheen effe een smile op mn gezichtquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn mailadres in je quote, koekwaus
hoezo, zag je iets bekendsquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er verscheen effe een smile op mn gezicht
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb het meerdere keren bekeken en er zelfs even over nagedacht dat het misschien anders bedoeld was, maar ik kon mezelf niet overtuigen![]()
ik kan me niet voorstellen dat jij niet kunt inzien dat riet zijn eigen soort humor heeft, of je het wilt is natuurlijk een ander verhaal...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb het meerdere keren bekeken en er zelfs even over nagedacht dat het misschien anders bedoeld was, maar ik kon mezelf niet overtuigen![]()
Soms is iemand wat opvliegerig na heel de week in een bomvolle winkel met zeikerige klanten te hebben gelopenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vrije meningsuiting gevaarlijk .. dan moet je gelijk dood.
![]()
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:39 schreef ondeugend het volgende:
6 Juni
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Grûnn ook.
Ik moet misschien idd wat meer tot 10 tellen voor ik iets postquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat jij niet kunt inzien dat riet zijn eigen soort humor heeft, of je het wilt is natuurlijk een ander verhaal...
ja dat zag ik ook best wel in, dus ik moest wel reageren,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat jij niet kunt inzien dat riet zijn eigen soort humor heeft, of je het wilt is natuurlijk een ander verhaal...
het was sowieso leuk om door de pics van alle meets te bladerenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Neu k moest weer aan Mark-aap denken die met zn sliders op de grond lag te rollebollen voor een tankstation...
Ja ik deed direkt quoten zonder eerst verder te lezenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je loopt achter.
[..]
Effe to the point... jij bent mij hier dus liever kwijt dan rijk?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook best wel in, dus ik moest wel reageren,
en dat dan gelijk keihard is.......tja....soms....life is a bitch.
Zullen we dat gewoon afspreken ??quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moet misschien idd wat meer tot 10 tellen voor ik iets post
post maarquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb nog foto's van ;
Arnhem meet, OV-GEL meet, Zeeland, Hoogvliet, PatM route ( Utrecht geloof ik . ) En iets van 3 September
Nee Riet helemaal niet, okee soms beetje bazig, maar niemand is perfect,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Effe to the point... jij bent mij hier dus liever kwijt dan rijk?
Dan heb je pech
Mag wel na 12000kmquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kl*remoet je alweer nieuwe banden hebben
?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag wel na 12000km
op lange afstanden ( lees snelweg) heb je volgens de meeste tests het meeste aan Pilot power,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mag wel na 12000km
Twijfel alleen tussen de Sport en Road... aangezien ik in de zomer weer een week naar Duitsland/Luxemburg ga en in de zomer weer 2 of 3 weken naar Italie....
BT020 komt er morgen op bij mijquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pilot Road = vergelijkbaar met BT020, alleen beter in regen en 20% langere levensduur zeggen ze
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Jah pis de plaats er ff bij
Als ik jouw was zou ik test in MOTO73 eens even nalezen,quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pilot Powers zijn na 5000km al wegZijn race-banden die een nogal soft compound hebben.....
Dat heb ik A. helemaal niet nodig en B. dat slijt veel te hard
Pilot Road = vergelijkbaar met BT020, alleen beter in regen en 20% langere levensduur zeggen ze
Pilot Sport = vergelijkbaar met BT010
Pilot Power = vergelijkbaar met BT012SS
Wat is dat voor een donkere boel?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb nog meer meets. Waar Ralf foto's heeft gemaakt met mijn camera.
Missen er nu nog meets ?
Wel in de portomonnee... Road gaat langer meequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach, dat verschil zal ik toch niet merken
Waarom?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik test in MOTO73 eens even nalezen,![]()
je zegt net dat road vergelijkbaar is met de bt020, maar dat de bt's 20% langer mee gaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel in de portomonnee... Road gaat langer mee
U bent te goed voor deze wereld !quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een donkere boel?![]()
[afbeelding]
plaats?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:02 schreef ondeugend het volgende:
Nog een minimeetje
3 September 2004
[afbeelding]
ZX9R, RB en de tas van ondeugend
eentje moet er schieten he![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:48 schreef ondeugend het volgende:
Ja ik deed direkt quoten zonder eerst verder te lezen
Ik zei dat de Road vergelijkbaar is met de BT020, alleen de Road is beter in de regen en gaat ca. 20% langer meequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je zegt net dat road vergelijkbaar is met de bt020, maar dat de bt's 20% langer mee gaan(of lees ik het verkeerd?)
Geen idee meer... Volgens mij ergens bij de grens Drenthe/ Frieslandquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
plaats?
lekker slim getypt danquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zei dat de Road vergelijkbaar is met de BT020, alleen de Road is beter in de regen en gaat ca. 20% langer mee
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat voor een ervaren forum bitch.
![]()
![]()
Jouw bijdrage leek wel uit een hap-snap wegwerp camera.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:04 schreef ondeugend het volgende:
U bent te goed voor deze wereld !
Sterker nog ! Ik had hem al wat opgehelderdquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jouw bijdrage leek wel uit een hap-snap wegwerp camera.![]()
nu ik het nog een keer nalees, klopt het wel wat je zegt (zo minder vaaghquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Vaag
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:08 schreef ondeugend het volgende:
Misschien wel leuk om te combineren met weer een evenement op het TT-circuit
Betaal je zoveelquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:10 schreef ondeugend het volgende:
Sterker nog ! Ik had hem al wat opgehelderd
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet misschien idd wat meer tot 10 tellen voor ik iets post
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Aparte ontwikkelingen hier.
Nu ineens niet meer weg te trappen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe to the point... jij bent mij hier dus liever kwijt dan rijk?
Dan heb je pech
Werkt wel, even upgraden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
O enne, dat spelletje met je avatar werkt niet in Mozilla Firefox
Daar heeft michelin juist bij de nieuwe banden hard aan gewerkt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BT020 komt er morgen op bij mijdie schijnen bij koude banden een betere grip te hebben.
lichtgroenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel een nuttig spelletje als je twijfelt in wat voor kleur je je velgen moet spuiten
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Werkt wel, even upgraden.
highsiderquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb van de week nog een stepje of 2 aan de grond gehad met 3 graden boven nul....niet dat dat veel zegt, maar het ging makkelijk... banden gaven geen kickDe grens ligt met dit weer wel serieus een STUK lager, want op een rotonde was ik iets te enthousiast en zette de achterband een stapje opzij
wees dan niet zo vaagquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM ik vroeg alleen waarom je niet meer dan 10k met een band wilt rijden. Als dat kan is het toch alleen maar mooi mee genomen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
De grens ligt met dit weer wel serieus een STUK lager, want op een rotonde was ik iets te enthousiast en zette de achterband een stapje opzij
Dat is wat anders .. een slippend achterwiel die ineens grip krijgt waardoor je eraf gewipt wordt door de motor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:30 schreef BazzoS het volgende:
highsider
Inderdaad, wereld van verschilquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad nog even kwijt aan Mercy en OPM.
Vooral OPM heeft al even niet meer gereden. Het is echt heel anders op de weg.
Vanochtend heb ik heeeel rustig gedaan op de rotondes en opdraaien snelweg.![]()
Stapje opzij kan niet zoveel kwaad mits je het gas erop houdtquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is wat anders .. een slippend achterwiel die ineens grip krijgt waardoor je eraf gewipt wordt door de motor.
Zie het als een stijgerend paard, maar dan met de achterpoten.![]()
thx voor de warningquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad nog even kwijt aan Mercy en OPM.
Vooral OPM heeft al even niet meer gereden. Het is echt heel anders op de weg.
Vanochtend heb ik heeeel rustig gedaan op de rotondes en opdraaien snelweg.![]()
I knowquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is wat anders .. een slippend achterwiel die ineens grip krijgt waardoor je eraf gewipt wordt door de motor.
Zie het als een stijgerend paard, maar dan met de achterpoten.![]()
Liever een fractie minder, maar niet teveel of schrikken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Stapje opzij kan niet zoveel kwaad mits je het gas erop houdt
Klopt, durexroze dan welteverstaan net voor ie d'r achterlangs in glijd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
Roze staat Hollander heel goed trouwens !
Gewoon gas blijven geven, krijgt ie hopelijk weer grip, dus niet gas eraf, al is dat heel moeilijk omdat je dat bijna altijd uit reflex doe...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Liever een fractie minder, maar niet teveel of schrikken.![]()
Zijn we het nu oneens.![]()
hebben wij ook es bijna meegemaakt, he lucquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Liever ineens grip krijgen dan geen grip meer krijgen.
Owja, moet je bij die kale zijn met zijn grip-verlies bij het uitvallen van ABS
Rijd bijna zn voorganger aan gort....
ineens vol aan het gas draaienquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Liever een fractie minder, maar niet teveel of schrikken.![]()
Zijn we het nu oneens.![]()
Tja euh .. sommige mensen gaan ook proberen te racen op rode bakstenen met bomen in de bocht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx voor de warningmaar dat realiseer ik me wel hoor, gistermiddag toen ik naar huis ging lag het ijs gewoon op de parkeerplaatsen.
rookies hequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja euh .. sommige mensen gaan ook proberen te racen op rode bakstenen met bomen in de bocht.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:36 schreef BazzoS het volgende:
ineens vol aan het gas draaienen of je dan op je bek gaat
Ik hou het er nog maar even op dat je hier enkel ter eer een meerdere glorie van jezelf.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, om Mercy te stangen weet je nog
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja euh .. sommige mensen gaan ook proberen te racen op rode bakstenen met bomen in de bocht.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat hoorde ik laatst van een meid die brommer reed notabene ..
..wat slippen .. schrikken .. gas bij geven.![]()
Aui zei ze toen.
Niet alles is zo ingewikkeld Lars...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hou het er nog maar even op dat je hier enkel ter eer een meerdere glorie van jezelf.No offence.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, nu heb ik alle meets in de OP staan
weet ik niet...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou nog naar een OP als het topic al op pagina 3 is.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is die rechter poser?
Ik hou me de komende tijd maar even afwezig en kijk de boel nog maar even aan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet alles is zo ingewikkeld Lars...
jah...:quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog dezelfde foto's als om 7 uur OPM
quote:[ Bericht 49% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 26-11-2004 22:08 ]
Hij kan zo lekker sexen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus jij bent een vriend van jezelf
Ach ja, je wordt een dagje ouder
Wat heb jij ineens? Dacht dat we het weer goed konden vinden ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik hou me de komende tijd maar even afwezig en kijk de boel nog maar even aan.
Had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus jij bent een vriend van jezelf
Ach ja, je wordt een dagje ouder
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had je het tegen mij?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, ging mij om de linker en die op de achtergrond.
Dat noemen ze frisse argwaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens? Dacht dat we het weer goed konden vinden ?
Whatever...
jij denkt gewoon veel te moeilijk. Het begon gewoon met OPM... niks meer niks minder, ik ben er gewoon weer ff
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ja, alleen is er niet gereden bij die meets...alleen gegetenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn laatste meet was de Dynorun meet geloof ik..... is er daarna no gemeet ?
Jaaaah Groningenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
wie won wie won?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
ik in de 400cc categoriequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wie won wie won?
ZX9R oftewel Luc.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wie won wie won?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
wie won wie won?
En ikke in de 25kw categoriequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik in de 400cc categorie
Komt ie weer met zijn koppel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoogste koppel in alle toerentallen.
En Pat die het neusje van je BMW makkelijk omhoog kreegquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoogste koppel in alle toerentallen.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn koppel.
Een overgespoten expolitiemotor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:51 schreef BazzoS het volgende:
wat is dat trouwens voor een veredelde politiemotor?![]()
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Koppelkromme begint al bij toerentallen waarbij ze andere motoren nog niet eens meeten.
Nee je regeert niet te laat .. het lag nu gewoon aan lars.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef Rietvaerder het volgende:
O jee... ben ik het verleerdIk reageer telkens te laat... ik reageerde dus op Pepijn
Pepijn, heb je dat plaatje nog in groter formaat
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:52 schreef BazzoS het volgende:
Inderdaad ja!
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
het lag nu gewoon aan lars.![]()
Dit is ineens een heel grappig antwoord.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:52 schreef hollander172 het volgende:
Een overgespoten expolitiemotor.
Ik mag niet liegen van mijn mama, oh shit die is al dood. Nou ja de waarheid dan maar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is ineens een heel grappig antwoord.![]()
![]()
En het is gewoon de waarheid.
![]()
![]()
ah vandaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een overgespoten expolitiemotor.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:00 schreef hollander172 het volgende:
Valt me nu ineens op dat je vanaf een 6,5k toeren pas een gemeten air/fuel ratio hebt Peppie, wat zit daar achter?
Nee zit ergens in een Engels blad waar ik de exacte positie niet van kan bepalen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn...... heb je die ingescande foto van die Bandit nou in groter formaatZo ja, mail maar
Hier krabbelt ie net weer opquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:04 schreef ondeugend het volgende:
Owwww en deed OPM ook niet crashen ?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:15 schreef ondeugend het volgende:
En zo was hij toch nog een beetje bij ons
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Iemand van de fok-nerds zit te fokken trouwens !
Ja het was leuk !quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat lijkt het lang geleden.![]()
Het heeft wel iets weg van een reunie. Zeker met Rietje terug op de post.![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Ceck je online status Pepsel
Die had je verborgen en is nu weer zichtbaar.... check het blauw plusje boven je postquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertel ..
Vakantieman! Gezellig he!
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat moet je achter hem aan. Zag laatst nog ergens een post van hem.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik vond Gerako een erg leuke jongeman. Jammer dat we hem nooit meer zien
quote:Op zaterdag 27 november 2004 08:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tis pas 8.09 uur
zij werkt zaterdags...en ik heb weer een ritme te pakken; ik lag voor mijn gevoel al een uur wakker voordat ik hier kwam postenquote:Op zaterdag 27 november 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:Bijna 10:00 uur.
Maar zit je vriendin in het buitenland ofzo, anders bleef je toch lekker in bed.![]()
En ik bedoel niet eens ondeugende dingen doen.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:11 schreef Makster het volgende:
doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
En het zou ook een Firestorm kunnen worden.![]()
[afbeelding]
Bovenstaande eigenaar heeft ook grote intresse in de Beemer.![]()
Geef mij even een schop .. moet wat gaan doen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat wist ik al dat je dat ging doen,quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, de valkenier heeft tussen 1200 en 1300 pauze...dus zullen we maar om 1300 uur daar afspreken? ik ga der trouwens ff een nieuwe achterband op leggen he...
Hee een sjapquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
He een kloon.
off-road on on/all-road?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:32 schreef BazzoS het volgende:
is een thunderace niks?
Kickquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef mij even een schop .. moet wat gaan doen.![]()
![]()
Laat ik eerst nog maar even een bakkie zetten.
![]()
is een custom bike niks voor jou?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook leuk, maar die is weer een stuk zwaarder en minder handelbaar dan een Cat.
Ik denk ook dat de laatste nog net in de schuur te krijgen is.
Het leuke van die VTR is weer dat het een 2'cylinder PLOF!~PLOF!~PLOF! motor is.
En een grotere cylinderinhoud blijft toch ook wel aanspreken.
Handelbaarheid is beter dan een Ace.
Maar ja het gaat er meer om dat er geld komt voor die SM.
![]()
Bovenstaande motoren zijn dan voor de meetings, circuirijden enz.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:40 schreef BazzoS het volgende:
is een custom bike niks voor jou?
SM met het blok uit een vtr-1000?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kick [afbeelding]
Deed ik met mijn scooter ook, "driften" 't ging allemaal goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het idee van die SM was vooral het lage gewicht -controle in de wintermaanden.
Een 1 cylinder 620 cc dus maximaal.
Begin dit jaar lag er aardig wat sneeuw en toen reed ik met de motorscooter speedway'end over de opgevroren delen. Dat wil ik met de Beemer niet na gaan doen.![]()
De motor moet je met een simpel trapje rechtop kunnen zetten -dus niet zo zwaar zijn.
En als je wel valt is wat minder massa ook wel prettig.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:47 schreef Makster het volgende:
Nou het was weer van korte duur
Ben ff mijn auto grondig wassen want die is TE goor. Verder ook ff naar Motoport of Safe ofzo ff olie scoren en kwijlen.
Mensen weer gegroet
Ik wilde eerst overstappen op een SM, en dan pas tot de zomer afwachten of die supersport er weer moet komen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:48 schreef BazzoS het volgende:
Ik zit ook al heel lang te twijffelen, of ik nou een SM, of een sport/supersport motor wil later
Beetje bij in de benzinetank doen, ruikt lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verbruikt dat ding van jou zoveel olie dan..
zouden ze zo gek zijn?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verbruikt dat ding van jou zoveel olie dan..
[..]
Ik wilde eerst overstappen op een SM, en dan pas tot de zomer afwachten of die supersport er weer moet komen.
Maar als ik de Beemer niet goed kan verkopen, dan is inruil van bovenstaande motoren zeker een optie.
Die mensen moeten dan nog 5.000 en 4.000 euro bijbetalen ongeveer dus dan kan die KTM er ook gewoon komen.![]()
De Firestorm heeft letterlijk het woord bijbetalen van zijn kant al in de mond gehad.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:54 schreef BazzoS het volgende:
zouden ze zo gek zijn?
Die bmw ziet er verdomd nieuw uit, of is ie ook nieuw?
En was het genoeg om die firestorm en een SM te kopen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Firestorm heeft letterlijk het woord bijbetalen van zijn kant al in de mond gehad.
En dat is ook vrij normaal, want een Beemer is gewoon nog waardevaster dan wat dan ook.![]()
dat is wel apart jaquote:Mijn motor is van 2001, maar de uitvoering is een 2003.(kleurstelling werd toen pas uitgebracht)
Hij is van een monteur geweest van de BMW dealer in Brabant, dus ik denk dat hij er een beetje mee heeft lopen spelen.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:04 schreef BazzoS het volgende:
En was het genoeg om die firestorm en een SM te kopen?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:14 schreef BazzoS het volgende:
ff weg, nfsu2 doen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
motor startte na een paar pogingen, accu is helemaal niet leeg
wie zegt dat ik hem aan en uit heb gezetquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Dat moet je hem gelijk goed warm rijden en alle condens eruit laten verdampen.
quote:Valt me nog mee dat je het gisteravond niet even geprobeert hebt.
Alleen even starten en weer gelijk uit zetten.
quote:Controleer je nog wel even de olie en de bandenspanning ?![]()
Zou een hogere of lagere bandenspanning nog beter zijn in de winter ?
Hogere spanning komen ze eerder op temperatuur .. lagere spanning heb je meer rubbâh op de weg.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
motor startte na een paar pogingen, accu is helemaal niet leeg
dat kan ik toch bijvullen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het accupeil kan wel zodanig aangetast zijn dat je accu 4 keer harder aan het slijten is.
Toch maar druppelladen de volgende keer.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie zegt dat ik hem aan en uit heb gezet [afbeelding]
heb even een half uurtje gestuurd, afgetankt en weer terugquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed warmrijden duurt minimaal 15 kilometer.
Maar daar ben ik een zeikerd in inderdaad. Al is het de laatste jaren wel minder.![]()
quote:---------------------------------------------------------------------------------------
Net de Fiero garage gebelt en het knipperrelais zit onder de stuurkolom.
(misschien nog onder een kapje, maar ws kan ik er direct bij)
Moet een eitje zijn om die te vervangen.
-ze zeiden dat hij of klem zit of de draadjes los zitten.
In het uiterste geval moest ik er een nieuwe electronisch relais opzetten.
Gewoon standaard dingetje bij de automaterialen zaak.. gun mijzelf nog een kwartiertje lurken.
![]()
Misschien maar hardlopen einde van de dag ipv fitnessen. Volgende week weer nieuwe kanzen.
Meeste motoraccu's zijn onderhoudsvrij.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat kan ik toch bijvullen?
nu alquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga richting Toktok city
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb even een half uurtje gestuurd, afgetankt en weer terugmaar zeker niet starten, lopen, uitzetten
is ongeveer 45 minuten rijden,quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nu al
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ongeveer 45 minuten rijden,
maar ik moet brommer ook nog uit schuur halen en ff alles controleren,![]()
vanwege de toon in die hele postquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom kijk je sip bij mijn opmerkingen over de olie en de bandenspanning ?
laat ik allemaal ff bij de valkenier checkenquote:Beetje olie bijvullen indien nodig heb ik altijd wel een goed gevoel bij.
Hij veroudert toch met stilstaan, beetje nieuwe olie lift het weer 1% op.![]()
En banden lopen altijd iets leeg, zelfs de Hypalonrubber die officieel gasdicht is .. een maand is best lang.
Mijn motorscooter deed altijd 0.2 bar per maand.![]()
Ja check het allemaal pas als je al een heel stuk gereden hebt.. logisch.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat ik allemaal ff bij de valkenier checken
Djust playing a little.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanwege de toon in die hele postals je dit nu vorig jaar had gezegd
Bling Bling !quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hierbij dan ook twee pics van mijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
[afbeelding]
En de enige... maar dat mag de pret niet drukken. Hij brult als een gek, dus al is hij de mooiste niet dan overstemt hij de ander welquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
Bling Bling !Ziet er netjes uit .. mooiste FZR van de straat.
![]()
Mocht je dit nog lezen (of Mercy!) vraag dan ook eens over die bandenspanning ..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat ik allemaal ff bij de valkenier checken
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
Rietje!!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
En de enige... maar dat mag de pret niet drukken. Hij brult als een gek, dus al is hij de mooiste niet dan overstemt hij de ander wel
¤1700,= met 35k op de teller. WP vering was net vernieuwd, schijnt dure shit te zijn. Achterband prima, ketting nog goed voor 5k etc. Het spuiten van de velgen is netjes gedaan, de achterkant op zich ook, al is het witte lijntje niet messcherp gespoten. Verder is alleen het kuipruitje nog oranje gespoten, en door steenslag zitten daar een paar pikkeltjes op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een GSX-600F gehad met die demper dus ik weet hoe die klinkt. (
)
Wat mag dat kosten?![]()
Alleen jammer dat er nog een UPSD voorvork opzit. Wel een WP dus zal niet echt minder zijn.
Mooie uitlaatbocht ook, verder mooi gespoten vlg. de foto tenminste.![]()
Hele puike fiets, Thijs! Ziet er op deze foto's een stuk beter uit....quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hierbij dan ook twee pics van mijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
[afbeelding]
Top!quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
¤1700,= met 35k op de teller. WP vering was net vernieuwd, schijnt dure shit te zijn.
quote:
Als het niet door-en door is dan is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
De spijker is er ook uit, ging heel gemakkelijk. De band staat nu 24uur en is nog compleet op spanning. Aangezien hij er niet door is gegaan hoeft er dus ook geen prop in. De band is dus alleen doorboord in het profiel, maar dat zit nu weer netjes dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |