quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hey American Nightmare! toppie foto's!!!!! wat een vette achtergronden, hoe heb je dat gedaan... de belichting is iig top
wat is RAWformaat iegelik?
Hehe ja inderdaad had ik niet eens gezien. Ik denk echter dat het toeval is want dit is maar een selectie uit 1,5 gig aan foto's.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
ow A_N, zoals ik al eerder zei, vette foto's alleen die ene kleine met dat zwarte t-shirt heeft op 3 foto's z'n handen precies hetzelfde.. maar dat lijkt me ook moeijlijk aan te geven dat je het anders will
I see.. dat "storen" van die shirts zie ik inderdaad niet echt. Wat vind je hiervan dan (even snel bewerkt):quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef Vanderdonk het volgende:
Die eerste fot is denk ik het best gelukt. Die metd e rode achtergrond is ook wel aardig
Volgens mij wouden die gasten het je moeilijk maken door een oranje en groen shirt aan te doen, een van die twee en soms allebei verstoren het beeld van de groep als totaal behoorlijk
Maak ze eens in grijswaarden, shop dat groene of oranje eruit, laat de achtergrond van kleur veranderen zodat het groen en oranje er minder uitspringen of alebei. Er is in ieder geval een hoop mee te doen en eigenlijk is dat ook wel een uitdaging maar die moet je dan wel nemen.
ik vind ze nu, ondanks de professionele houding van de mensen qua positie en manier waarop ze neergezet zijn (das erg goed) toch een beetje minder. Kan ik je niet kwalijk nemen dat zie je vaak pas als je de fotos als outsider ziet.
kon het niet laten na al die opmerkingen, van mensne hiero. maareh ts, je doet het goed vooral als dit je eerste keer is : -)quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:34 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
Grappig ja.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:36 schreef ARKON het volgende:
[..]
kon het niet laten na al die opmerkingen, van mensne hiero. maareh ts, je doet het goed vooral als dit je eerste keer is : -)
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Grappig ja.Maar verwijder 'm maar want er zit copyright op.
*eensch isquote:Op vrijdag 26 november 2004 04:57 schreef Prinz_ het volgende:
Je kunt wel die foto's gaan afzeiken, erg flauw. Sommige opmerkingen vind ik echt niet kunnen, laf gewoon. Ga zelf iets presteren! Dan mag je je muil opentrekken. De muziek die ze maken vind ik wel wel ok/relaxt eigenlijk. Net effe een paar nummers zitten luisteren.
Klopt. De scherptediepte was grootste probleem. Ondanks het TL-licht en 2 500Watt bouwlampen was er nog te weinig licht om het diafragma lekker klein te houden (bij een acceptabele ISO-waarde). Ik denk dat we bij een volgende shoot buiten dus iets dynamischere foto's zullen kunnen maken, omdat we dan meer met dieptewerking kunnen spelen. Bij foto 1 vond ik het ontbreken van 'voldoende' scherptediepte juist wel mooi.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:44 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind de serie erg goed geslaagd voor een eerste keer. Waar je de volgende keer goed op moet letten is je scherpte diepte. Op sommige foto's, bijvoorbeeld nummer 1 staat, is de persoon achteraan net niet scherp.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Tenminste een van de foto's zal zeer binnenkort in enkele regionale kranten verschijnen (Eindhovens Dagblad en De Limburger). Mijn eerste publicaties![]()
![]()
ja vind ik ook... maar als kijk je naar die gasten zelf.. zien er ook niet echt stoer uit... ligt dus niet aan de foto'squote:Op vrijdag 26 november 2004 17:09 schreef k_man het volgende:
Mooi hoor, maar ik vind nr 5 niet zo passen bij een stoere band.
Meer bij jongens die lief voor oma op de foto gaan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha ja die sexy vrouwen komen er asap op (alleen dan niet foto's van mezelf helaas)
Ik heb trouwens al een band die misschien ook foto's wil laten maken, maar dat is nog allemaal heel vaag. Zou wel leuk zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:21 schreef Robertje het volgende:
[..]
Groot geworden daar klein te beginnen. Straks ben je wereldberoemd en dan kan je zorgen dat we een Amerika-meet hebben met bekende bands.
Haha ja die sexy vrouwen komen er asap op (alleen dan niet foto's van mezelf helaas)
Ik wist niet dat je een vrouw was
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Ik ben geen vrouw maar ik bedoel dat ik die foto's niet zelf gemaakt heb dan.
rectificatie vragenquote:Op vrijdag 3 december 2004 20:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Canon 50mm 1.8 en Sigma 18-50.
Vandaag staat de foto ook in De Limburger, zijn die ratten vergeten mijn naam erbij te zetten.:')
ligt eraan hoe laat, en ik heb geen kaartjes ofzo, ga ook nog naar de ocean diva. En idd die 1.4 lijkt me perfect voor concertenquote:Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef American_Nightmare het volgende:
De optredens zijn in de melkweg, en de prijsuitreiking is daarna in Paradiso. Hoezo, kom je ook? De 1.4 is zeker wel een lekker lensje voor optredens!
quote:Op maandag 6 december 2004 00:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Nog geweest? Ze hebben de Grote Prijs gewonnen!En ik was erbij, tussen de fotografen met 1D's en L-lenzen, maar ik wel de enige die vanaf het podium foto's mocht maken.
![]()
ik zou zeggen de mooiste 3 hierquote:Op maandag 6 december 2004 00:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja ik probeer ze morgen op m'n site te hebben. Zal er hier ook een paar posten.
die eerste met de aanstekers, die bezwete drummer en die frontal shot van de gitarist met gele shirt met de lampen fel op de achtergrondquote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Nou ik heb er 30 op m'n site staan (zie sig) maar ik kan niet kiezen...
Het viel niet mee overigens want ik gebruikte m'n 50mm en soms merkte ik gewoon dat ik eigenlijk meer afstand zou moeten nemen maar da's niet al te makkelijk in een bomvolle zaal. Gelukkig kon ik ook nog aan de zijkant van het podium komen. Welke vindt jij 't beste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |