abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2004 @ 14:24:19 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23643535
Op zich een mooie shoot, alleen vind het storend dat sommige gezichten behoorlijk glimmen, wellciht de volgende keer iets meer met make-up doen ? Het valt vooral op in de zwart-wit versie.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23644065
De gezichten glimmen niet; ik heb bij de zwartwitte de belichting opgeschroefd omdat ik dat mooier vond.

De volgende gaan gebruikt worden voor de krant. De eerste vind ik zelf erg mooi, de tweede kan ermee door; keuze van de band.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_23646713
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:09 schreef k_man het volgende:
Mooi hoor, maar ik vind nr 5 niet zo passen bij een stoere band.

Meer bij jongens die lief voor oma op de foto gaan.
ja vind ik ook... maar als kijk je naar die gasten zelf.. zien er ook niet echt stoer uit... ligt dus niet aan de foto's
pi_23646920
Het is ook geen metalband. Voor de rest zijn ze bijna allemaal fotogeniek, dus da's mooi meegenomen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_23671509
Ja in grijswaarden zijn ze een stuk mooier
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:34:11 #36
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_23671841
Met de foto's op zich is niet zoveel mis, maar ik vind dat het nogal geposeerd overkomt allemaal. Nu gaan we allemaal boos kijken en op de volgende foto zetten we allemaal een boybandsmile op. Als je je als band goed wilt presenteren op zo'n foto dan moet je naar mijn idee een foto hebben waarop iedereen naturel staat. Ik zie in de Veronica gids best vaak leuke bandfoto's.
Geposeerde foto's maken is nogal lastig, maar de truuk is om ze volledig op hun gemak te stellen (dat is wel gelukt geloof ik) en de foto te maken op het moment dat ze het niet verwachten. Niet aftellen, of "Say cheese ", maar een beetje schieten. Zal je vaak dichte ogen hebben e.d., maar uiteindelijk.. .

Just my 2 cents.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_23672765
Ja zo heb ik het ook gedaan hoor. Heb per locatie een serie van 20 a 30 foto's steeds. Het feit dat ze met z'n 6en zijn maakt het allemaal een stuk moeiljiker. Ik kan wel schieten op het moment dat ze het niet verwachten, maar dan moet ik wel ff zorgen dat iedereen er een beetje voordelig op staat en dat lukt dus niet als dat voor 6 man moet gelden. Het kost al moeite genoeg om dit voor mekaar te krijgen als er gewoon geposeerd wordt.
pi_23717142
De foto staat vandaag in het Eindhovens Dagblad!

Zie mijn site (zie sig) voor het artikel!
pi_23717506
Leuk artikel en helemaal geweldig met je foto (en naam) erbij. Die foto 6 vond'k al het best en blijkbaar de band ook. Wie weet (ik hoop het voor je) krijg je nog meer aanbiedingen nu het artikel verscheen.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:09:07 #40
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23717756
Leuk zeg...het is wel een eer dat een foto van je wordt geplaatst. Toppie....leuk verhaal by the way. Gefeliciteerd. Heb direct gereageerd dat er meer sexy vrouwen op je site moet staan
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23717901
Haha ja die sexy vrouwen komen er asap op (alleen dan niet foto's van mezelf helaas )

Ik heb trouwens al een band die misschien ook foto's wil laten maken, maar dat is nog allemaal heel vaag. Zou wel leuk zijn.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:21:30 #42
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23718055
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha ja die sexy vrouwen komen er asap op (alleen dan niet foto's van mezelf helaas )

Ik heb trouwens al een band die misschien ook foto's wil laten maken, maar dat is nog allemaal heel vaag. Zou wel leuk zijn.

Groot geworden daar klein te beginnen. Straks ben je wereldberoemd en dan kan je zorgen dat we een Amerika-meet hebben met bekende bands.

Ik wist niet dat je een vrouw was
pi_23718136
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:21 schreef Robertje het volgende:

[..]

Groot geworden daar klein te beginnen. Straks ben je wereldberoemd en dan kan je zorgen dat we een Amerika-meet hebben met bekende bands.

Ik wist niet dat je een vrouw was

Ik ben geen vrouw maar ik bedoel dat ik die foto's niet zelf gemaakt heb dan.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:27:54 #44
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23718198
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw maar ik bedoel dat ik die foto's niet zelf gemaakt heb dan.

Misschien komt dat nog wel....je bent al een beetje beroemd. Maar zulke vrouwen op een gevoelige plaat zetten is best wel moeilijk hoor...
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:55:18 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23734442
welke lens AM?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')