Waarom.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:46 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn paintball pistool.
ja héquote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef Antagonist het volgende:
Zie spindle 3
gezonde eetgewoontes heb jij![]()
Dan ben je toch wel zwaaar bezopenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Rio het volgende:
Aangezien ik samen met een paar maten er nogal vreemde dronken-hobby's op nahoudt (elkaar voor je bek slaan, op blote rug met riemen slaan etc), dachten mijn broertje en ik dat het wel eens leuk zou zijn om onze pijngrens aan de hand van een paintballgeweer uit te proberen.
Nu kan ik je vertellen dat het al aardig (lang) pijn doet als iemand je een paar zweepslagen met een riem geeft (zeker als dat met de gesp gebeurd).
Nietsvermoedend trokken wij ons T-shirt uit en gingen twee meter bij de loop van het apparaat en de schutter vandaan staan.
Allebei een voltreffer midden op ons rug! AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!
Ik was straalbezopen, maar ik heb nog nooit iets gevoeld wat zo'n ongelooflijke pijn deed, en dan ben ik heel wat gewend al zeg ik het zelf. Ik zakte er echt van doormijn knieen, zo erg. Dat zal ook wel aan het apparaat hebben gelegen, want hij had net een nieuwe van 400 euro gekocht. Dit alles is afgelopen zomer gebeurd.
Ik kreeg er een kratervormige wond van die een week of drie ook behoorlijk irritant was.
Doe ik nooit meer!
mwoa, soms niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:36 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel zwaaar bezopen
Zorg dan dat je niet geraakt wordt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb weken met bloeduitstortingen gelopen, na mijn paintball avontuur
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:37 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Counter-Terrorists win....
right!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:29 schreef P8 het volgende:
gewoon een verkapt
"kijk-mij-stoer-zijn" topic
Jij zou een prima amerikaan zijn. kan je vol trots je wapencollectie laten zien aan al je vrienden
Zoek een hobbyquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Rio het volgende:
Aangezien ik samen met een paar maten er nogal vreemde dronken-hobby's op nahoudt (elkaar voor je bek slaan, op blote rug met riemen slaan etc), dachten mijn broertje en ik dat het wel eens leuk zou zijn om onze pijngrens aan de hand van een paintballgeweer uit te proberen.
Nu kan ik je vertellen dat het al aardig (lang) pijn doet als iemand je een paar zweepslagen met een riem geeft (zeker als dat met de gesp gebeurd).
Nietsvermoedend trokken wij ons T-shirt uit en gingen twee meter bij de loop van het apparaat en de schutter vandaan staan.
Ik was straalbezopen, maar ik heb nog nooit iets gevoeld wat zo'n ongelooflijke pijn deed, en dan ben ik heel wat gewend al zeg ik het zelf. Ik zakte er echt van doormijn knieen, zo erg. Dat zal ook wel aan het apparaat hebben gelegen, want hij had net een nieuwe van 400 euro gekocht. Dit alles is afgelopen zomer gebeurd.
Ik kreeg er een kratervormige wond van die een week of drie ook behoorlijk irritant was.
Doe ik nooit meer!
geen echte CS counter-terrorist iigquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:50 schreef Chandler het volgende:
euh ik zou toch echt wel andere kledij aandoen als ik ga paintballen mja wie ben ik
dat lijkt me nogal redelijk logisch...quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:50 schreef Chandler het volgende:
euh ik zou toch echt wel andere kledij aandoen als ik ga paintballen mja wie ben ik
Doet idd erg veel pijn. Maar zo'n litteken ziet er wel leuk uit, ik heb een jaar of 2 rondgelopen alsof ik echt in m'n zij geschoten was. Zorgde altijd voor leuke reacties in het zwembad.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Rio het volgende:
Doe ik nooit meer!
Die papegaai hoort op dat ding te zitten?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:37 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Counter-Terrorists win....
Yup, is nieuwe wetgeving.. de papegaai geeft aan dat het geen dodelijk wapens is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Die papegaai hoort op dat ding te zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |