quote:Op donderdag 2 december 2004 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
heu, intre neemt twee bitterballen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:39 schreef California het volgende:
En dat Shyamalan verliest van Peckinpah verbaast me.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:39 schreef California het volgende:
[..]
Ha! Vind je me al net zo irritant als BlaatschaaP?
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:44 schreef Hare het volgende:
Dat gaat je never nooit lukken. Hoe hard je het ook probeert
Inderdaad, heel jammer. Gilliam is een van mijn favoriete regisseurs.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:39 schreef California het volgende:
[..]
Oh, ik heb trouwens wel problemen met Tarantino die Gilliam verslaat en James Cameron die Spike Lee uitschakelt.
Mij ook, vind ik goed nieuws. Shyamalan vind ik een beetje overschat. Na the sixth sense heeft hij geen echt goede film meer gemaakt. Maar da's mijn mening.quote:En dat Shyamalan verliest van Peckinpah verbaast me.
Ook de mijne.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:49 schreef Sasandra het volgende:
Mij ook, vind ik goed nieuws. Shyamalan vind ik een beetje overschat. Na the sixth sense heeft hij geen echt goede film meer gemaakt. Maar da's mijn mening.
Klopt.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:39 schreef California het volgende:
Oh, ik heb trouwens wel problemen met Tarantino die Gilliam verslaat en James Cameron die Spike Lee uitschakelt. En dat Shyamalan verliest van Peckinpah verbaast me.
Ik vond daarentegen Unbreakable zijn beste film.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:49 schreef Sasandra het volgende:
Mij ook, vind ik goed nieuws. Shyamalan vind ik een beetje overschat. Na the sixth sense heeft hij geen echt goede film meer gemaakt. Maar da's mijn mening.
De volgende ronde is ondertussen al bezig:quote:Op zondag 5 december 2004 00:30 schreef Vamos het volgende:
hmm, teveel regisseurs die ik niet ken...ik wacht wel tot de kwartfinale ofzo.
Quentin Tarantino zal vast wel winnen. Pulp Fiction won ook op zijn slofjes. Hoop het overigens niet. Het is zo voorspelbaar dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |