Maar het is een wereld van verschil tussen het kiezen van je favoriet uit twee kandidaten die je kent en stemmen op je favoriet terwijl je de tegenstander niet kent.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:34 schreef ranja het volgende:
Deze discussie komt gewoon elk toernooi weer terug
Paar opmerkingen van mij nog:
- dit is WEL een populariteitspoll aangezien iedereen op zijn favorieten stemt mits die tegenover iemand staan die ook een film heeft gemaakt die diegene kent
- objectief stemmen bestaat niet, iedereen heeft z'n eigen regels voor het bepalen wie de beste van 2 is. Je kunt dus niet zeggen dat iemand beter IS maar wel dat iemand door de meerderheid beter wordt gevonden.
Ik stel voor dat we met een hele groep bij SaintOfKillers voor de deur gaan liggen totdat hij deze verkiezingen nietig verklaartquote:Op woensdag 1 december 2004 19:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar met die stemmen doelde ik op die van Sasandra, die openlijk toegeeft vele regisseurs niet te kennen, maar toch op alle paren stemt. Dat is imo wel heel verdacht. En riekt naar verkiezingsfraude.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:32 schreef GFP het volgende:
Ik stel voor dat we met een hele groep bij SaintOfKillers voor de deur gaan liggen totdat hij deze verkiezingen nietig verklaart![]()
In België.quote:Op woensdag 1 december 2004 22:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik weet lekker waar hij woooohhhoooontt!
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:48 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom stem je dan op dit koppel?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:15 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Bij vorige tournamenten waar ik aan mee heb gedaan, was het de bedoeling te stemmen op degene die je kende, wanneer het ging tussen twee films/regisseurs. Ik ging ervan uit dat voor dit tournament dezelfde regels golden.
Ik heb in dit geval voor degene gestemd waarvan ik in ieder geval enkele films gezien heb. Wanneer ik beide regisseurs niet kende heb ik het koppel overgeslagen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
nee nee, dat doen ze alleen in België
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry maar volgens mij is het nog nooit de bedoeling geweest bij welk tournament dan ook om op degene te stemmen die je kende als je moest kiezen van een paar. Behalve dan in de nominatie ronde of als er een poule-ronde gehouden wordt, omdat anders het aantal kandidaten te hoog is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:31 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik heb de reglementen van vorige tournamenten nog eens opgezocht, en ik vrees dat je gelijk hebt. My bad. Ik zal in het vervolg het koppel overslaan als ik een van de twee niet ken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:18 schreef kamagurka het volgende:
Poep vreten of met de dag leuker worden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kobayashi gaat verliezen van Stone.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 duels staan nog gelijk. Wie eerst reageert, beslist.
58. John Dahl vs. Ernst Lubitsch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |