Tof man, welke voetbalwedstrijd was dat?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is overigens een geweldige foto.
Ze heten niet allemaal Pierre.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is Wally op die foto? En, heeft 'ie inmiddels kanker?
Nee, dat lijkt me logisch. De kans dat al die mensen Piërre heten is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze heten niet allemaal Pierre.
quote:Ik vind daar een luchtje aan zitten, nee, ik vind dat walgelijk.
Duitsland - Rusland. Een van de trainers is na afloop ontslagen.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tof man, welke voetbalwedstrijd was dat?
Da's logisch.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Duitsland - Rusland. Een van de trainers is na afloop ontslagen.
Gelukkig. Wel nog een gouden handdruk gehad?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Duitsland - Rusland. Een van de trainers is na afloop ontslagen.
M. vroeg nog naar je.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:42 schreef George-Butters het volgende:LOEDERKES!!!!
Gelukkig hebben julie me niet gemist![]()
Nee, je moeder. Duh.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maerycke![]()
Dat iedereen als Meki begint te schrijven?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:46 schreef George-Butters het volgende:
Weet je wat het probleem is bij deze hele integratie vraagstuk?
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De slet
quote:Wat beter is is niet objectief te te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |