quote:
De overgang, 't klinkt als een promotie, maar eigenlijk...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:45 schreef zwahiel het volgende:
Nadelen man: je wordt altijd geacht galant te zijn, mag nooit eens gewoon jezelf zijn en de hele wereld verrot schelden
Want soms heb je daar ook eens zin in, en dat mag dan weer niet...
Of als je gewoon even in jezelf wil zijn, dus zonder mensen om je heen (ik heb dat vrij vaak) dan wordt daar ook zo raar over gedaan, maar als dat andersom gebeurd moet dat maar allemaal zonder slag of stoot kunnen...
[knip]
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef big_al het volgende:
wij krijgen nooit gratis drankjes in het cafe
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dan regel je de verkeerde vrouwen.
Echte mannen teren op vrouwen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
niet dan?
Het is zo standaard dat die mietjes altijd standaard alles voor de vrouwtjes betalen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat toch een standaardje te veel...
Het is dat ik nog niet dubbel zie,
want in dat geval had je mij niet gehoord.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
niet dan?
Het is zo standaard dat die mietjes altijd standaard alles voor de vrouwtjes betalen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:48 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee![]()
Je hoeft als man niet alles te betalen, maar een keertje is niet erg toch. Andersom geldt het ook zo vind ik
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok dan moppie, dan zitten we op hetzelfde niveau![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok meisje ok, jouw wens is mijn bevel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok meisje ok, jouw wens is mijn bevel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:17 schreef Avani het volgende:
[..]
En eerst wilde je geen drankjes betalen voor vrouwen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar Avani voor jou maak ik een uitzondering.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zélfs George W. Bush komt origineler uit de hoek.
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Elke morgen scheren. (lees: Elke morgen eigenlijk moeten scheren)
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar vrouwen hoor je niet zeuren. Zij doen gewoon de was, de boodschappen en zorgen ervoor dat alle kindertjes in bad zijn geweest en op bed liggen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:35 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ben je gek, eigen baard is goud waard!
Apart. Ik ben juist mezelf wanneer ik galant ben. Het vervelende is, is dat veel vrouwen er gelijk wat achter gaan denken of denken dat ik homo ben. Vooral het laatste vind ik erg frappant.quote:Op donderdag 2 december 2004 18:45 schreef zwahiel het volgende:
Nadelen man: je wordt altijd geacht galant te zijn, mag nooit eens gewoon jezelf zijn en de hele wereld verrot schelden
Want soms heb je daar ook eens zin in, en dat mag dan weer niet...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:35 schreef Solitarias het volgende:
Ben je gek, eigen baard is goud waard!
Echter, een lelijke vrouw heeft meer nadelen dan een lelijke man. Wanneer een lelijke vrouw een goed uitziende man als vriend strikt duurt het niet lang voordat zijn vrienden zullen zeggen "yo.. je hebt een super lelijke vrouw, jij kan veel beter krijgen". Een lelijke man echter kan veel compenseren met humor en andere dingen. Een lelijke trol waar je mee kan lachen doet mannen niet veel...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef Xennia het volgende:
Nadeel voor een man vind ik dat als je lelijk bent je ook lelijk blijft, terwijl vrouwen met make-up een heleboel kunnen verdoezelen
Liet me vroeger graag op bier trakteren door dames. Kan me niet heugen dat ik er ooit een geweigerd ben.quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dan regel je de verkeerde vrouwen.
Echte mannen teren op vrouwen.
Wat is dat toch met die vrouwen? Als ik een drankje van iemand krijg, krijgt hij er ook 1 van me terugquote:Op zondag 5 december 2004 03:24 schreef star_gazer het volgende:
- Alles altijd maar betalen
Ik geef ook altijd fooi aan de portier, ze zijn er tenslotte ook voor mijn beschermingquote:- Altijd die verrotte fooi aan de deurschooier (portier)
En veel van die vrouwenkleding is ook nog spotgoedkoop, b.v. bij de H&M. Het kost niks, maar ziet er vaak wel mooi uit. Goedkope en mooie herenkleding is nauwelijks te koop.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:59 schreef Tasma het volgende:
enne, kleren kopen moeilijk voor vrouwen? 80% van de kleding in nagenoeg -elke- kelding winkel is voor vrouwen bedoeld!
de meeste H&M's hebben ook een herenafdeling hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Hanneman het volgende:
[..]
En veel van die vrouwenkleding is ook nog spotgoedkoop, b.v. bij de H&M. Het kost niks, maar ziet er vaak wel mooi uit. Goedkope en mooie herenkleding is nauwelijks te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |