quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Elke morgen scheren. (lees: Elke morgen eigenlijk moeten scheren)
Ja, ik wilde dat net typenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:59 schreef Tasma het volgende:
enne, kleren kopen moeilijk voor vrouwen? 80% van de kleding in nagenoeg -elke- kelding winkel is voor vrouwen bedoeld!
Voor kansloze vrouwen "bouncen" we met andere dingenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
laat me raden: je bent vrijgezel?quote:en de verwachting dat wij de 1e zet maken is ook erg (ik persoonlijk ben daar veel te verlegen voor).
Meer kans om afgewezen te wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef Xennia het volgende:
Je hebt minder kans je omhoog te neuken in het bedrijfsleven
ritssluiting is zo 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef DeHeldjes het volgende:
-Ritssluiting van je broekkan errug nadelig zijn...
Ja iddquote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
laat me raden: je bent vrijgezel?
Bij punt 1 mag je voor jezelf sprekenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:10 schreef MrG het volgende:
- Niet achter elkaar kunnen klaarkomen
- Ontbijt op bed moeten maken
- Hard werken, met een knipoogje naar je chef kom je er niet
- Owja en we worden kaal
en zo kunnen we nog wel even sarcastisch doorgaan
Veel te hard werkenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:16 schreef Dezz het volgende:
- Dikke Willem wil nog wel eens gaan fitnessen op onhandige momenten
- We kunnen niet 2 dingen tegelijk
- We zijn altijd veel geld kwijt in de kroeg, want mannen moeten altijd teveel drinken
Die waren nog niet genoemd
Het IS 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef Vampz het volgende:
[..]
ritssluiting is zo 2004![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Het IS 2004![]()
dat is omdat je niet bij hun in de auto durftquote:Op donderdag 25 november 2004 19:37 schreef edje34 het volgende:
Meestal de Bob zijn
Laat me raden, jij wordt ook al kaal ??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:44 schreef Neurotica het volgende:
boodschappen dragen, met verhuizingen altijd de lul zijn (ook al zeg je elke keer harop, dít wás dé láátsté verhuizing...), de auto altijd moeten wassen... klusjes in en om t huis, grasmaaien enz..
ik althans wel..mompel..
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij wordt ook al kaal ??
En vrouwen scheren niet? Moet je ff in SEX gaan kijken, als je daar als vrouw zegt dat je niet scheert... Vrouwen "moeten" ook gewoon netjes elke dag oksels en bikinilijn scheren, liefst ook nog de schaamlippen. En geloof mij maar, je bent in de buurt van hele gevoelige delen met iets scherps bezig en je ziet niet wat je doet... NIET FIJN!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef Steve-O het volgende:
scheren
Maar het is volgens mij wel zo dat foeilelijke mannen het minder zwaar hebben dan foeilelijke vrouwen. van vrouwen word toch vaak wel min of meer schoonheid verwacht, en als een vrouw niet knap is, dan moet dat toch wel met heel veel andere goede eigenschappen worden gecompenseerd. Andere goede eigenschappen zoals; gevoel voor humor, intelligentie, sportief talent.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef Xennia het volgende:
Ik wil als nadeel voor een vrouw nog even toevoegen dat ik niet staand en op elke willekeurige plaats kan plassen.
Nadeel voor een man vind ik dat als je lelijk bent je ook lelijk blijft, terwijl vrouwen met make-up een heleboel kunnen verdoezelen
Elke dag?! Damn, dat doe ik dus echt niet elke dag hoor, zou er gek van worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:15 schreef innovative het volgende:
[..]
En vrouwen scheren niet? Moet je ff in SEX gaan kijken, als je daar als vrouw zegt dat je niet scheert... Vrouwen "moeten" ook gewoon netjes elke dag oksels en bikinilijn scheren, liefst ook nog de schaamlippen. En geloof mij maar, je bent in de buurt van hele gevoelige delen met iets scherps bezig en je ziet niet wat je doet... NIET FIJN!!!
* MarMar scheert ook bijna elke dag en das vast langer werk dan jouw scheerritueek dus die schrappen we van de lijstquote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:
Mannen hebben een lage pijngrens, ze doen net alsof ze terminaal zijn als ze alleen maar licht verkouden zijn. Als ik daarentegen licht verkouden ben, hoor je me niet zeuren. Ik ga gewoon naar mijn werk, doe boodschappen, kook en zorg dat het huis aan kant is
Maar vrouwen hoor je niet zeuren. Zij doen gewoon de was, de boodschappen en zorgen ervoor dat alle kindertjes in bad zijn geweest en op bed liggen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.
- Mannen mogen nooit eens gewoon ziek zijn.
Vrouwen rennen niet altijd naar de huisarts vanwege pijnklachten.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.
- Mannen mogen nooit eens gewoon ziek zijn.
O jawel hoor! Nog mooier is om het niet te hoeven faken, bijvoorbeeld omdat je een goede relatie hebt en gewoon durft toe te geven dat je niet 5 keer achter elkaar kan.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef Xennia het volgende:
Ze kunnen geen orgasme faken
Ik bespeur een lichte frustratie.... Klopt dat?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef Xennia het volgende:
-Ze verdwalen regelmatig omdat hun ego te groot is om de weg te vragen
- Meubels in elkaar zetten gaat vaak met veel frustratie en gescheld gepaard omdat hun ego te groot is om de gebruikshandleiding te lezen
Wat een bullshit...quote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef Xennia het volgende:
- Meubels in elkaar zetten gaat vaak met veel frustratie en gescheld gepaard omdat hun ego te groot is om de gebruikshandleiding te lezen
Pardon?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat een bullshit...
Vrouwen zetten niet eens meubels in elkaar, wees blij dat er mannen zijn die dat uberhaupt voor ze doen. Lui volk
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:37 schreef Brennie het volgende:
Ik denk dat het voor veel mannen een nadeel is niet hetzelfde te ervaren tijdens een zwangerschap en het daadwerkelijke werpen van een kind.
Dat is nog een understatementquote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichte frustratie.... Klopt dat?![]()
Mannen kunnen niet tegen kritiek, daarom trouwen ze ook het liefs met een maagdquote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat een bullshit...
Dat is alleen maar een nadeel als je een man bent EN ook nog eens te lelijk om een andere vrouw te scorenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:20 schreef Nickthedick het volgende:
Nadeel van man zijn:
Je moet je leven delen met iemand die afgezien van haar tieten en de leuke spelletjes die je met haar kan spelen; als ze haar bek opentrekt TOTAAL NIET interessant is.
En vanaf haar 25e gaat haar lichaam nog sneller verzakken als een drol in een magnetron en is er helemaal geen lol meer aan te beleven.
Ik heb juist de ervaring dat dit allebei voor vrouwen geldt, en dat dat door het ego komt lijkt me stug.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef Xennia het volgende:
Werpen in de zin van: ' zodra de baby komt, het eerste contact tegen de borst ervaren'quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij is dat het meest voorkomende voorbeeld van cognitieve dissonantie: beweren dat het leuk is om een levend wezen van een paar kilogram door je vagina te persen.
Dat klinkt geloofwardiger.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Werpen in de zin van: ' zodra de baby komt, het eerste contact tegen de borst ervaren'
Dat allereerste contact is er niet dusdanig tussen de man en de baby.
Bovendien is bevallen vreselijk, maar wel bijzonder. ( in de meeste gevallen)
Een groter nadeel is dat een vrouw moet leven met een man met een dergelijke denkwijze!quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:20 schreef Nickthedick het volgende:
Nadeel van man zijn:
Je moet je leven delen met iemand die afgezien van haar tieten en de leuke spelletjes die je met haar kan spelen; als ze haar bek opentrekt TOTAAL NIET interessant is.
En vanaf haar 25e gaat haar lichaam nog sneller verzakken als een drol in een magnetron en is er helemaal geen lol meer aan te beleven.
Zulke vrouwen ken ik niet. En natuurlijk komt dat wel door het ego want mannen mogen nooit falen (vooral niet als er vrouwen bij zijn)quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb juist de ervaring dat dit allebei voor vrouwen geldt, en dat dat door het ego komt lijkt me stug.
Des te meer reden om de handleiding te lezen, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zulke vrouwen ken ik niet. En natuurlijk komt dat wel door het ego want mannen mogen nooit falen (vooral niet als er vrouwen bij zijn)
Ja, dat zou je wel zeggen he? Ben jij niet stiekem een vrouw?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Des te meer reden om de handleiding te lezen, lijkt me.
Nee, gewoon verstandig.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel zeggen he? Ben jij niet stiekem een vrouw?
Een knappe lesbienne dus?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een nadeel als je een man bent EN ook nog eens te lelijk om een andere vrouw te scoren
Harig zijn is geen nadeelquote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
true true, die hints zijn sickmakingquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tuurlijk, maar wij doen het duidelijk, zonder al die "subtiele hints" die mannen niet begrijpen.
Dit is waar, maar werkt dat andersom ook niet zo ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:16 schreef MarMar het volgende:
nog eentje er bij na et lezen van de rest
je kan het als man nooit meer goed doen bij een vrouw die de verkeerde gozers tegen is gekomen in der leventje
ik denk dat mannen sneller geneigd zijn om uit te gaan van het lieve in een vrouw dan andersom.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:04 schreef turnpike het volgende:
[..]
Dit is waar, maar werkt dat andersom ook niet zo ?
Ik ken mannen die het vertrouwen in vrouwen volledig kwijt zijn.
Mwoah, je kan ervan zeggen wat je wil, het creërt wel een zekere spanning.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tuurlijk, maar wij doen het duidelijk, zonder al die "subtiele hints" die mannen niet begrijpen.
Als jij spanningen leuk vind is er of iets mis met je relatie of je werkt in de electrotechniek.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:05 schreef turnpike het volgende:
[..]
Mwoah, je kan ervan zeggen wat je wil, het creërt wel een zekere spanning.
Spanning is leuk.....
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Als jij spanningen leuk vind is er of iets mis met je relatie of je werkt in de electrotechniek.
Natuurlijk niet, maar jij zegt dat je die spanningen leuk vindquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:11 schreef turnpike het volgende:
[..]
dus jij bent meer AC dan DC ?
Verwacht jij dan een relatie zonder spanningen ?
Sterker nog, 1 klein spinnetje kan met 1 pootbeweging alle emancipatie nullificeren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Je wordt altijd verwacht de rekening te betalen, emanciepatie is het raam uit op het moment dat de rekening komt in het restaurant.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:32 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Sterker nog, 1 klein spinnetje kan met 1 pootbeweging alle emancipatie nullificeren.
Misschien hebben we het over verschillende spanningen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar jij zegt dat je die spanningen leuk vind
Ah, die sbtiele hints! Ik zat te denken aan de spanningen die ontstaan na het niet begrijpen van de vage subtiele hints.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:38 schreef turnpike het volgende:
[..]
Misschien hebben we het over verschillende spanningen.
Ik had het meer over spanningen die je opwekt met flirten.
Nouja, zijn die reacties ook niet gewoon cultuurgewijs aangeleerd? Er waren ook hele volksstammen waarvan de vrouwen niet heupwiegen bij het lopen en nu wel...quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
![]()
hahaha
je hebt gelijk!
emancipatie is highly overrated, let a woman be a woman and a man be a man, godzijdank zijn mannen en vrouwen NIET gelijk (wel gelijkwaardig)
ik kan het niet erg vinden, vrouw zijn vind ik leukquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nouja, zijn die reacties ook niet gewoon cultuurgewijs aangeleerd? Er waren ook hele volksstammen waarvan de vrouwen niet heupwiegen bij het lopen en nu wel...
Eerder biologie denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nouja, zijn die reacties ook niet gewoon cultuurgewijs aangeleerd? Er waren ook hele volksstammen waarvan de vrouwen niet heupwiegen bij het lopen en nu wel...
Nee hoor, heupwiegen was cultureel bepaald. Er is een voorbeeld van dezelfde volken, maar gescheiden door een berg. Ene stam wiegde wel, ander niet. Totdat ze veelvuldig met elkaar in contact kwamen vanwege de westerlingen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:00 schreef turnpike het volgende:
[..]
Eerder biologie denk ik.
We willen maar wat graag indruk maken op onze vrouwtjes zodat we bij ze in het gevlei komen.
Kijk eens lieverd, wat voorn groot beest ik geschalkt heb voor het avondeten.
Vaak word die rol ons ook niet opgedrongen, maar nemen we die maar al te graag aan.
Ik had het ook niet speciaal over heupwiegen, eerder over de algemene rolverdeling tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee hoor, heupwiegen was cultureel bepaald. Er is een voorbeeld van dezelfde volken, maar gescheiden door een berg. Ene stam wiegde wel, ander niet. Totdat ze veelvuldig met elkaar in contact kwamen vanwege de westerlingen.
Gelijk dat mannen op tieten vallen. Ook cultureel. In Zuid-Amerika vallen ze op kontjes. Denk aan Shakira bv!
Wow!! Back Up there Brother!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:32 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Sterker nog, 1 klein spinnetje kan met 1 pootbeweging alle emancipatie nullificeren.
ik zal je het inkopertje onthouden..quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef Debs het volgende:
Wat een vooroordelen weer...
Ik zet mijn eigen meubelen in elkaar en betaal mijn eigen drankjes![]()
Nee... Nee... Nee ik doe het nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef Debs het volgende:
Wat een vooroordelen weer...
Ik zet mijn eigen meubelen in elkaar en betaal mijn eigen drankjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |