He gadverquote:Op donderdag 25 november 2004 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
Ik maak mn WCbril gewoon regelmatig schoon
Ja ik bint met oe eens hun hebben er last van als wij hem niet omhoog doen niet andersomquote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef afraidtech het volgende:
ik bedoel maar, tis voor de vrouwen evenveel moeite om de wc-bril omhoog te doen voor ons mannen.
vjenne'? ben bliede daj doar met mie ens bentquote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik bint met oe eens hun hebben er last van als wij hem niet omhoog doen niet andersom
Joa tuulk jos ken ie mie nog waquote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef afraidtech het volgende:
[..]
vjenne'? ben bliede daj doar met mie ens bent
joa tuulk toch waquote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa tuulk jos ken ie mie nog wa
Wat was het aalt mooi Hessel H. wat een leraarquote:Op donderdag 25 november 2004 22:01 schreef afraidtech het volgende:
[..]
joa tuulk toch wa
ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 25 november 2004 21:57 schreef Rio het volgende:
- Wij mannen gebruiken de bril niet om te pissen
- Als je hem omhoog laat staan is dat het bewijs dat je er niet overheen gepist hebt
- Als wij hem niet aanraken kan hij ook niet vies van ons worden
Dat wij na het pissen de bril omlaag moeten doen is dus volkomen onlogisch; hoe kunnen 'ze' dan ooit checken of we er niet stiekem overheen gepist hebben en het vervolgens ff snel met een wcpapiertje hebben weggeveegd?
Laat de dames het zelf maar uitvechten met die bril.
dat was school mooie tijdquote:Op donderdag 25 november 2004 22:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat was het aalt mooi Hessel H. wat een leraar
Nou ik zit der nog steedsquote:Op donderdag 25 november 2004 22:06 schreef afraidtech het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens, ik bedoel wij doen het omdat hun het vies vinden als wij de wc-bril neit omhoog doen, laten ze zelf dat ding omhoog doen hebben ze er ook geen last van.
[..]
dat was school mooie tijd(lang geleden)
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef Raspoetin het volgende:
Wat een mieterige pubers tegenwoordig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |