quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Elke morgen scheren. (lees: Elke morgen eigenlijk moeten scheren)
Ja, ik wilde dat net typenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:59 schreef Tasma het volgende:
enne, kleren kopen moeilijk voor vrouwen? 80% van de kleding in nagenoeg -elke- kelding winkel is voor vrouwen bedoeld!
Voor kansloze vrouwen "bouncen" we met andere dingenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
laat me raden: je bent vrijgezel?quote:en de verwachting dat wij de 1e zet maken is ook erg (ik persoonlijk ben daar veel te verlegen voor).
Meer kans om afgewezen te wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef Xennia het volgende:
Je hebt minder kans je omhoog te neuken in het bedrijfsleven
ritssluiting is zo 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef DeHeldjes het volgende:
-Ritssluiting van je broekkan errug nadelig zijn...
Ja iddquote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
laat me raden: je bent vrijgezel?
Bij punt 1 mag je voor jezelf sprekenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:10 schreef MrG het volgende:
- Niet achter elkaar kunnen klaarkomen
- Ontbijt op bed moeten maken
- Hard werken, met een knipoogje naar je chef kom je er niet
- Owja en we worden kaal
en zo kunnen we nog wel even sarcastisch doorgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |