Nee, als je het op dezelfde wijze doet als deze knapen, ben je een oerdomme kutpuber.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
dus als ik een kerk in brand ga steken ( aanslag plegen ) ben ik een vandaal
Jah dat verschil snap ikquote:Op donderdag 25 november 2004 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, als je het op dezelfde wijze doet als deze knapen, ben je een oerdomme kutpuber.
Maak je moedwillig slachtoffers en word je dan niet met het martelaarschap en weet ik hoeveel bruiden beloond, maar met een langdurige gevangenisstraf gestraft... dan ben je een oerdomme kutterrorist.
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:08 schreef Meh7 het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen, wat zeg je aa meki kifesssshhh wat praat je daar allemaal voor poep.
Als jij een pakje kauwgum op straat gooit, kom je morgen in de krant als "Fundamentalistische- extremistische- moslimterrorist Meki B pleegt aanslag op milieu. Meki B heeft vermoedelijk banden met Samir A en Mohammed B, relatie met Al Qaida worden niet uitgesloten". Steken een paar Nederlanders een moskee/school in de brand is het een actie van kwajongens.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:13 schreef Meki het volgende:![]()
en wat zou je nu zeggen![]()
jah zekerquote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij een pakje kauwgum op straat gooit, kom je morgen in de krant als "Fundamentalistische- extremistische- moslimterrorist Meki B pleegt aanslag op milieu. Meki B heeft vermoedelijk banden met Samir A en Mohammed B, relatie met Al Qaida worden niet uitgesloten". Steken een paar Nederlanders een moskee/school in de brand is het een actie van kwajongens.
Tjonge, de politiek correcte gemeente was wel erg machtig zegquote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef Priapus het volgende:
Ik weet niet of de goegemeente hier wel in de gaten heeft hoe ernstig het is ,dat "nederlandse pubers" en niet extreem rechtse actievoerders die brand hebben gesticht.
Het is dus kennelijk in heel normale nederlandse gezinnen normaal geworden in moslims een bedreiging te zien.
En wel hierom:
De politiek correcte gemeente heeft nooit toefestaan om vragen aan moslims te stellen.
Gewoon kritische vragen.
het is zowiezo ernstig en behoort niet te gebeuren in dit land. maar ja toch gebeurt het hé kwestie van die lui aanpakkenquote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef Priapus het volgende:
Ik weet niet of de goegemeente hier wel in de gaten heeft hoe ernstig het is ,dat "nederlandse pubers" en niet extreem rechtse actievoerders die brand hebben gesticht.
dat zijn ze ook! en ik ben blij dat steeds meer mensen dit gaan zien, kan het EINDELIJK eens veranderen door het probleem aan te pakkenquote:Het is dus kennelijk in heel normale nederlandse gezinnen normaal geworden in moslims een bedreiging te zien.
En wel hierom:
De politiek correcte gemeente heeft nooit toefestaan om vragen aan moslims te stellen.
Gewoon kritische vragen.
Zeg het eens, wat voor briljante oplossingen heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:12 schreef GewoneMan het volgende:
dat zijn ze ook! en ik ben blij dat steeds meer mensen dit gaan zien, kan het EINDELIJK eens veranderen door het probleem aan te pakken
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat voor briljante oplossingen heb je in gedachte?![]()
Ik hoop van wel, maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Chadi het volgende:
En komen hun namen nou ook in de kranten?![]()
al gedaan, nu je reactie nogquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat voor briljante oplossingen heb je in gedachte?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
... Een paar frusti jongeren die een school in de hens zetten... Ik noem het kattekwaad en een begrijpelijk woede die op een verkeerde manier wordt geuit. Belachelijk hoe het nieuws het woord aanslagen in de mond durft te nemen.
Hier ben ik het echt dus niet mee eens. Waarom zou ik respect moeten hebben voor een religie of een bepaalde stroming binnen een religie die mij de hel toe zou wensen of die van mening is dat ik minderwaardig zou zijn, die om religieuze redenen meent de wapens op te moeten pakken, of voor een Imam die predikt dat ik nog minder zou zijn dan een beest?quote:[b]Op vrijdag 4 maart 2005 16:02
[EDIT]
Mensen horen respect voor elkaar te hebben. Ongeacht kleur of religie.
Achja, ik roep dit al jaren, maar velen zien dit niet en slikken alles wat de (overwegend linkse) media hen voorschotelt als zoete koek.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:02 schreef pirke64 het volgende:
Doorgaans worden er veel meer opnamen gemaakt dan die uiteindelijk worden uitgezonden.
Door de beelden te kiezen die een effect veroorzaken wordt richting aan een documentaiere of film gegeven. Ook commentaar bij bepaalde beelden kan een richting geven.
Bijvoorbeeld bij een groep allochtonen die gewoon in een winkelstraat staan te kijken kun je zeggen:
1) "De allochtonen staan hier duidelijk bij elkaar steun te zoeken omdat ze alleen niet door de straat durven te lopen" --> allochtoon slachtoffer.
2) bij exact dezelfde beelden kan je ook zeggen "Hier groeperen de allochtonen zich om daarna het centrum onveilig te maken" --> allochtoon dader
Het is maar net hoe je het brengt en daar is de media meester in.
Ben zelf al jarenlang actief in filmen/regisseren en weet de kracht van beelden en commentaar.
Yep,quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Net zembla gezien, over white power in Uden. Kippenvel.....
Ach, ik heb nog wel wat leuke filmpjes van Nederlandse moslims, overwegend Marokkanen, van internet geplukt. Als je hier al onder de indruk van bent, denk ik dat je na het zien van die filmpjes spontaan gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yep,
Wat een absolute randdebielen die kids, echt ongelofelijk.
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog wel wat leuke filmpjes van Nederlandse moslims, overwegend Marokkanen, van internet geplukt. Als je hier al onder de indruk van bent, denk ik dat je na het zien van die filmpjes spontaan gaat verhuizen.
Dit zul je echter in de media niet tegenkomen, dat wordt immers als 'negatieve beeldvorming' gezien. En dat is het natuurlijk ook, net als deze uitzending van Zembla.
Dat je verontwaardiging vrij selectief is. En ook dat het gedrag van die 'randdebielen' een onderliggende oorzaak heeft die minstens zo beangstigend is, maar waar je vrij weinig over hoort in de media.quote:
Nee, het waren wel degelijk lui van het nivo van een sufgerukte stonede chimpansee met een lobotomie.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat je verontwaardiging vrij selectief is. En ook dat het gedrag van die 'randdebielen' een onderliggende oorzaak heeft die minstens zo beangstigend is, maar waar je vrij weinig over hoort in de media.
Ondertussen in Nederlandquote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan hun opvoeding, hun cultuur! Ik zeg het je, het is hun achterlijke cultuur...moeder achter het aanrecht, heeft gewoon geen invloed op de kinderen!
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
Als je niet tevreden bent over Nederland, ga dan maar in Argentinie wonen.
Ja da's inderdaad waar. Het was dan gepast geweest een Marokkaanse moskee te laten afbrandenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je ruzie hebt met een stel marokanen, en je bent dan zo dom om een turkse moskee in de fik te steken daarom, dan ben je echt een kneus eerste klas.
Nee ook niet, maar ik begrijp je maar als sarcasme.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja da's inderdaad waar. Het was dan gepast geweest een Marokkaanse moskee te laten afbranden.
Ik snap het in zoverre dat het weer eens duidelijk is hoe dom dit soort lui is.quote:Ik snap sowieso die algemene haat richting 'moslims' niet zo, het is toch inmiddels overduidelijk dat de grootste problemen uit de Marokkaanse gemeenschap komen. Hun 'moslim-zijn' speelt daarbij maar zijdelings een rol, en wordt vooral als excuus voor wandaden en walgelijke opvattingen gebruikt.
Wat dan? Was het een 'autochtone slachtofferhuilie'quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
heb net ook die herhaling gezien...en ik vond dat donkere gastje dat begon te huilen eigenlijk nog het meest beschamend als autochtoon.
nee echt heel erg zielig. gastje dat donker was (geen mokro, dus hij liep er wat alleen bij) had je van die udense boeren die hem steevast 'buitenlander, rot op naar je eigen land' noemden. echt schandalig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat dan? Was het een 'autochtone slachtofferhuilie'?
Ik kan me dit niet meer zo goed herinneren.
Hmmm, da's wel beschamend inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee echt heel erg zielig. gastje dat donker was (geen mokro, dus hij liep er wat alleen bij) had je van die udense boeren die hem steevast 'buitenlander, rot op naar je eigen land' noemden. echt schandalig.
Was natuurlijk mooi gemonteerde televisie.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee echt heel erg zielig. gastje dat donker was (geen mokro, dus hij liep er wat alleen bij) had je van die udense boeren die hem steevast 'buitenlander, rot op naar je eigen land' noemden. echt schandalig.
Uiteraard, Riefenstahl was er niets bij,quote:Op zondag 6 maart 2005 11:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Was natuurlijk mooi gemonteerde televisie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |